ביטול ההגדרה של הנתיב הרוחני – אוקטובר 2005
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אני חולק אתכם את אנרגיית ה'אני הנני', שהיא אלוהית, ואשר כה רבים מכם מרגישים שהיא חמקמקה ובלתי ניתנת להשגה, אולם היא שוצפת בתוך הרוח של כל בני האדם שנמצאים כאן.

זהו מקום מתוק להימצא בו! בני האדם נמצאים בחזית ההתנסות הזאת עם האינטלקט שלהם, הרגש שלהם, האינטליגנציה שלהם, והאלוהות אשר מגדירה אותם כבני אדם בשעה שהם מאזינים או קוראים את המסרים אלה. אפשרו לפמליה להתחיל להופיע. היא עומדת להיכנס למקום זה ולהתחיל למלא את הרווחים שבין הכיסאות.

בפעם האחרונה שעשינו זאת זה היה בארץ רחוקה מאוד (אלסקה, ת.ג.). אני נזכר באנשים שהיו שם, ובאותו זמן אמרתי לשותפי (לי קרול, ת.ג.) שאין לתעד או לתמלל דבר מאותו אירוע, משום שזה היה רק 'חימום' מכיוון שעכשיו הוא יודע אודות הדברים עליהם אנו מדברים, ויכול לעשות עבודה אפילו טובה יותר בתרגום המסר.

 

יקרים, הפמליה של קריון אינה מה שאתם מצפים. דיברנו על דברים אלה בעבר. זהו זמן אלוהי. אנרגיה רבה יותר תוצג בפניכם ותנוע דרככם, מכפי שאתם מצפים. אלו הן אנרגיות שביקשתם לקבל אותן, מכיוון שזו פמליה אישית. כך זה תמיד. אין אנרגיה כללית שהיא חלק ממה שאתם מכנים בשם תקשור. כל אחד מכם מעורב, אפילו הספקנים… שתמיד נמצאים כאן. כל אחד מכם צועד בנתיב נפרד, בנתיב שאנו מכירים היטב.

הנה אפוא ההזמנה לכמה הדקות הבאות: הרגישו באנרגיה הזאת. התנתקו מההנחות המוקדמות שלכם, התנתקו ממה שאתם חושבים שאינו יכול להתרחש כאן. שותפי העביר לכם מסר מוקדם יותר, והוא הדהד בתוכו את הרעיונות של כמה מהמאסטרים של כדור הארץ, ואפילו של כמה מהפילוסופים. הם אמרו: "אתם הופכים להיות המחשבות שלכם". העוצמה שלכם כרוכה סביב מה שאתם מרגישים שהמציאות מייצגת. אם אתם יושבים כאן עכשיו, ואתם אומרים שהמציאות שלכם היא שדבר זה אינו יכול להתרחש, הרי שהוא לא יתרחש! אלו יהיו פשוט מילים שיפלו על הרצפה.

אולם, אם המציאות שלכם היא שהדברים האלה אכן אמיתיים, וזה אפשרי שישות שקיימת בצד האחר של המעטה מסוגלת לבוא ולהעניק לכם היום מסרים מעמיקים של אהבה, הרי שאתם נמצאים במקום טוב. מכיוון שמסרים אלה מישות שאוהבת אתכם ממש כמו אחים ואחיות, מגיעים במעוף באמצעות האנרגיה הזאת, והם מכוונים אליכם. ולמרות שישנם קוראים שקוראים זאת עכשיו, במה שאתם הייתם מכנים העתיד שלכם ואינכם יכולים להרגיש בהם או לראותם. ישנם אלפים אשר ישתתפו בפגישה הזאת, ושיהפכו פגישה זו לגדולה אף יותר עבור אלה מכם שתובעים לעצמם את חוויית 'העכשיו'.

אנחנו רואים גם את הקוראים. אנחנו יודעים למה הם זקוקים. לכן, קוראים, אתם עשויים לקרוא מילים אלו באמצעות עיניכם ולנווט את לבכם ממש כפי שיעשו המאזינים של היום. אה, אנו מקווים כך, משום שישנה הוראה שעלינו להעניק לכם. רצוי שהקוראים ידעו שמסר זה ניתן באזור שבכל שנה נמצא בסכנה של היסחפות על ידי מים ורוח (פלורידה, אם כי לאחר מכן ניתן המסר הזה שוב בסדונה, ת.ג.) לכן, אנחנו נתייחס לנושא זה בדיוק לרגע.

 

מזג האויר על כדור הארץ

 

נאמר שוב כפי שעשינו בעבר, שהרוחות הגדולות שקרעו את ארצכם במשך שתי עונות נובאו ואינן צריכות להוות הפתעה. סיפרנו לכם לפני 16 שנים על השינויים המשמעותיים שיתרחשו במזג האוויר (בספר הראשון של קריון, ת.ג.). הם מהדהדים קוטביות בטבע האנושי. לאן שתלך האנושות, לשם תלך גאיה. ככל שהקוטביות שבין החושך והאור גוברת, כך תגבר הקוטביות בין החום והקור. יהיו קור עז וחום עז, והמקומות שבהם הם נפגשים הם המקומות המסוכנים לכאורה. ממש כפי שהקוטביות של הזעם הרוחני קרעה רבים מעל לגדר הנורמליות שלהם, כך קורה שהפלנטה מגיבה גם לאנרגיה הזאת, וגם זאת סיפרנו לכם שיקרה (בספר השמיני של קריון, ת.ג.).

 

עובדי אור, כמה מכם יודעים זאת ואתם מוכנים לכך. אני יושב במבנה שהוא מרחב מקודש, מקום שבו ניתנה הוראה רבה ולימודים מסוג זה בעבר (בכנסיה של עובדי אור, ת.ג.). הוא חווה את הרוחות ואת הגשם והוא עדיין עומד. האלוהות שוכנת בו. הולמות נמצאת כאן, אולם זה עדיין במקום מסוכן על כדור הארץ. ועדיין בעלי המקום הזה חשים בנוח בעבודתם, מכיוון שהם מבינים את ההולמות, הן של הרוחות והן של עבודתם. כמה מכם שאלו מהי ההולמות של דברים שכאלה, כגון הסערות הגדולות? בשבועות ובחודשים האחרונים האלה, היו שתי סערות גדולות, ואני אתן לכם רמז לגבי האנרגיה של אחת מהן.

לסערה הגדולה ביותר שהתרחשה העונה ניתן השם 'קטרינה'. למרות שהאזור המדויק שבו אני יושב לא נפגע בדרגה שבה נפגעו מקומות אחרים, אתם יודעים מה היא עשתה ואת מידת הכאוס שהסערה גרמה, לפני שהיא פגעה בדיוק במקום שבו אני יושב, החדירה פחד וגרמה נזק. ושוב אתם עשויים לשאול מהי ההולמות של דבר כזה.

 

אכן, כל הסערות האלו הולמות. כולן מייצגות ערבוב של אנרגיות שהיה צורך לערבבן. אין כוונה שלילית לפגוע באף מדינה, או עונש לאף בית אנושי כלשהו. במקום זאת, ישנה התגשמות של האנרגיה שאתם בראתם כאשר שיניתם את הרטט הממשי של גאיה באמצעות תהליך ההארה שלכם.

ככל שכדור הארץ ישתנה, אתם תראו מקרים נוספים כאלה. אמרתי לכם לפני שנים רבות מאוד, שבאנרגיה החדשה יתרחשו שינויים אינטנסיביים במזג האוויר, ואתם נמצאים עכשיו במחזור שיש לו פוטנציאל להימשך לפחות חמש עונות נוספות בעלות אינטנסיביות דומה. יכולתם לראות רמז לכך השנה כאשר העונה החלה מוקדם מאוד, עם כמות רבה מאוד של פעילות. העונות יימשכו והאינטנסיביות תהיה פעילה במידה שווה. מצב זה אינו חייב להימשך, מכיוון שכאשר כדור הארץ רוטט בקצב מהיר יותר, אתם תנועו לאיטכם אל מחוץ למחזור זה. ודרך אגב, בני אדם יקרים, זה רק פוטנציאל. אתם יכולים להאיץ את המחזור על ידי כך שתגבירו את הרטט שלכם וגאיה תגיב.

 

אינכם נמצאים כאן על מנת לסבול או לדאוג ואינכם נמצאים כאן כדי לפחד. לפני 16 שנים הענקנו לכם את משמעות הספרות 9 ו 11 – 11 הוא 'מספר מאסטר'. מספרי מאסטר מדברים על תכלית מוארת. כאשר

הגעתי בשנת 1989, שהיא שנה של 9, אמרתי לכם שהמספר שלי הוא '11' (הנומרולוגיה של האותיות באנגלית, ת.ג.) שמשמעותו 'הארה הולמת'. הספרה '9' היא מספר של 'השלמה'. וכאשר אתם מצרפים אותם יחד, כמו בצירוף 9:11 , אתם מקבלים 'השלמה מוארת הולמת'. דיברנו על הדברים האלה קודם לכן. אפילו הטרגדיות הגדולות ביותר של זמנכם, אלה שלא נובאו במסגרת הנבואות שלכם, היו עוצמתיות בשינויי האנרגיה של מדינתכם וכדור הארץ. הן התרחשו בזמן, ובדרכן שלהן, באופן הולם.

ל'קטרינה' יש היבט נומרולוגי מעניין, אם מישהו מכם בחן זאת. אם אתם 'מחוברים', כפי ששותפי אומר, לאנרגיה של מה שמתרחש באמת על הפלנטה, אתם תבינו את ה 9- וה 11. אם תבדקו את הנומרולוגיה של 'קטרינה' באנגלית, תגלו שהיא 11! ואם כך נאמר לכם שוב שדברים אלה אינם מסתורין או הפתעה לאל. התכוננו! שום דבר אינו צריך להפתיע אתכם כאן. התכוננו. יש לכם את הטכנולוגיה, ויש לכם את החוכמה, וכעת יש לכם את הניסיון. אלו הן טכניקות פשוטות שיכולות למנוע מהבית שלכם לעוף ולהתפרק אפילו ברוחות העזות ביותר… חזרו לדברים הבסיסיים בקשר לכך. (שיטת הגנה של רשתות פלדה או ניילון מעל בית, המוחזקות על ידי מלט ועמודי טבעת פלדה שהותקנו מראש ברחבי הבית, ת.ג.)

ישנן גם כמה טכניקות פשוטות מאוד לשמירת הבתים מפני הצפה באזורים שמתחת לגובה פני הים. הן מכונות 'עפר'! בשעה שרבים שולחים אספקה וסיוע מקל לאלה הזקוקים לבניה חדשה, עדיף שתשלחו 'עפר'! חשבו על פרויקט של בניה מחדש שבו כל הבתים מוגבהים על שורת תלוליות, גדה או נתיב מוגבהים בגובה פני הים או מעליו. ואז, כאשר הסכר נפרץ, והוא ישוב וייפרץ, רק הרחובות יוצפו.

 

אמרנו לכם גם שהאדמה תנוע. והיא נעה, והיא עשתה זאת לאחרונה. הייתה זו אחת מהתנועות הגדולות ביותר שתועדו בהיסטוריה שלכם, וגאיה הזדעזעה בקרקעית האוקיינוס במקום שבו נפגשים הלוחות. למרות שאתם עשויים להרגיש שאובדן החיים שנגרם מהגל שהתלווה לזעזוע היה טרגדיה אנושית, אינכם יודעים מה הייתם חווים אילולא נעה האדמה, עם אותה אנרגיה, בלוחות או באזורים אחרים שעל הקרקע. האם חשבתם על כך מעודכם? כוח התנועה שינה למעשה את התזמון של סיבוב הפלנטה, התרחשות שהייתם אמורים לצפות לה אילו עקבתם אחר מה שאמרתי לכם בכל השנים האחרונות.

היא תשוב ותנוע ובמקומות צפויים יותר. הרי הגעש שאמרנו לכם להתבונן בהם הופכים אף הם פעילים שוב, לפתע ללא כל אזהרה, ולעתים קרובות בתגובה לרעידות האדמה. המקומות בהם יש להתבונן הם אתיופיה, רוסיה, גינאה החדשה, הודו, אקוודור, יפן, אל סלבדור ואלסקה שבארצות הברית.

עובדי אור, אל תפחדו מהדברים האלה אל תחליטו היכן לגור בהתבסס על פחד. למעשה, שוב אנחנו אומרים לכם, מגדלורים נבנים באזורי סכנה כדי להאיר באור ההארה את הקשיים שסובבים את הסלעים. מגדלורים מדריכים ומנווטים את הדרך בחשכה. הם מעוגנים על הסלע ואינם פוחדים מהדבר שלמענו נבנו. האם תוכלו לעשות זאת ללא פחד?

 

ההוראה ליום הזה

 

אה, בני אדם יקרים, יקרים, אפשרו לפמליה להיכנס למקום זה בדרך מתוקה. מי יתן ותרגישו באנרגיה של אלה שבאו כדי לקבל מסר מתוק זה שאנו עומדים להעניק לכם. ישנם אלה שאהבתם ושאבדתם שנמצאים כאן. הם חלק מהקבוצה שלכם, והם תמיד יהיו חלק ממנה. הסברנו זאת פעמים רבות, ולא נסביר זאת כאן שוב. ישנם רבים כל כך שהם חלק גדול יותר מהתמונה שעומדים לידכם.

האם תהיתם מעודכם אודות אלה ממשפחתכם שעברו? ומה אם הם יכלו לראות אתכם עכשיו? ברצוני לומר לכם שהם אכן רואים אתכם עכשיו! ישנם אלה מכם שתהו האם האם והאב גאים בהם? מדוע שלא תשאלו אותם? מכיוון שהם נמצאים כאן! התמונה גדולה בהרבה מכפי שאתם חושבים. אנחנו רוצים להעניק לכם מידע מסוים שנתנו רק פעם אחת בעבר מדובר בנתיבכם הרוחני.

 

לפני כמה שבועות ביקשתי משותפי לשנות את תכניתו ולהדגיש תפישה אנושית. ביקשתי ממנו להקדיש יותר זמן ולדבר על 'יציאה מהקופסה של המציאות האנושית הנתפשת והמוגבלת' על מנת שרבים יוכלו להתחיל להבין מהי המציאות באמת. עכשיו אפילו המדע שלכם מתחיל להסכים שהדבר הזה דרוש. יש יותר בתמונה שסביבכם מכפי שאתם תופשים. המדע אינו עוסק ברוחניות, אולם שתי הפילוסופיות מתנגשות. בני האדם לא הכירו מעולם בכך שהן מתנגשות, אולם בכל פעם שהם אומרים שהם אינם יודעים כיצד להבין זאת, או שיש כאן יותר מכפי שגלוי לעין, הם מדברים על המרכיב הרוחני שבתוך המציאות.

 

כאשר אתם מדברים על העיקרון האנטרופי (הבנה שכנגד כל הסיכויים, היקום נבנה עבור חיים כפי שאנו מכירים אותם, ת.ג.) אתם מדברים על אהבת האל! התכנון והעיצוב בדנ"א שלכם, התוכנית והעיצוב בפלנטה, אינן מקריות! אפילו המדענים שלכם מתחילים לראות זאת. הנה אתם, מאזינים, וקוראים, במקום הנכון, בזמן הנכון, אולם כמה מכם מפקפקים בכך ואומרים שאם באמת היו מכירים את חייהם, לא היו אומרים זאת… ובכן, אח ואחות, אני באמת מכיר אתכם, וכל שאני רואה הוא את הפוטנציאל שלכם ואת המאסטריות שלכם.

כיצד יתכן שמה שאתם מכנים בשם אל/רוח יכול להיות מודע לכל שערה שעל ראשכם? התשובה היא בבין מימדיות. אין כל זמן במקום שבו אני נמצא.

חשבו על כך בדרך זו. כאשר לרשות הרוח עומד נצח להביט בכם ולעבוד אתכם, אפילו ביחידת חיים אחת, אנחנו יכולים 'לקחת את הזמן שלנו', ולעשות זאת במתינות ומבלי למהר. כך אנחנו רואים זאת. במילים אחרות, שניה אחת על השעון שלכם היא עבורנו נצח של לימוד, תכנון וזמן לאהוב אתכם. תקשור זה עצמו נאלץ להיכנס לתפישת זמן שהיא ליניארית, מילה אחת אחרי השניה. זו דרך נוראה לתקשר! היא איטית ומגושמת. היינו רוצים פשוט לקחת אתכם עכשיו, את כולכם, ולתת לכם את כל שאנו עומדים לומר היום בחבילה אחת של אנרגיה, ולהפיל אותה עליכם כדי שתדעו כל זאת באופן מיידי.

הייתי יכול לעשות זאת לו הייתם חולמים. איני יכול לעשות זאת כאשר אתם ערים. לכן כמה מהמדיטציות הטובות ביותר מתרחשות במצב של חלימה למחצה, משום שניתן 'להוריד' אתכם, כפי שאתם הייתם מתארים זאת (לגבי מחשב, ת.ג.) במהירות רבה בהרבה באופן לא ליניארי. אני מזכיר לכם עובדה מדעית משעשעת לגבי חלומותיכם. האם חלמתם פעם חלום מורכב וארוך? חייתם אותו, פרק אחר פרק כמו בספר, הרפתקה שהסתיימה לפתע כשהשעון המעורר שלכם צלצל.

החוקרים יאמרו לכם שהחלום הארוך שלכם, החלום שלקח אתכם ל'כאן' ול'שם' בסגנון של הרפתקה, התרחש כולו בשבריר של שניה… כאשר הצלצול פסק! במילים אחרות, במצב החלום שלכם אין לזמן כל משמעות. הסיבה היא שאתם מנצלים את החלקים הבין מימדיים של הדנ"א שלכם שאינכם אפילו מכירים שיש לכם.

 

אם אתם יודעים עד כמה אתם אהובים, המסר הזה יהיה עוצמתי אף יותר עבורכם. נתתי לכם מידע לפני זמן לא רב שאמר לכם מי אתם באמת. ביקשתי מכם לראות מערכות יחסים נסתרות ביני, כקריון, לביניכם, שאת שמותיכם האמיתיים אינכם יכולים לבטא. השם שאתם שומעים וקוראים היום אינו שמכם האמיתי. יש לכם שם מלאכי, בהחלט, שלא ניתן לבטאו משום שניתן לחוש בו כאור בין מימדי. והנשים המקסימות שבחדר – האם אתן מודעות לרקע שלכן כלוחמים? האם אתן יודעות וחשות בגבריות שנמצאת שם? אילו יכולתן לראות את תיעוד הרשומות האקאשיות שבתוך הדנ"א שלכן, הייתן רואות את הבדיחה. הגעתן בזמן הזה כנשים, עם פיסה נוספת של אינטואיציה מוקדמת, על מנת שתוכלו להתקדם במהירות רבה יותר. אולם האמינו לי, עדיין הזדקקנו ללוחם. אפילו כאשר אני מביט בכן, אחיות, אזכיר לכן את החוויות בשדות הקרב שאת קיומן אתן רוצות להכחיש בעודכן יושבות כאן. אתן חזקות הרבה יותר מכפי שאתן יודעות.

 

כל אלה מכם שצועדים בנתיב של הארה ניצבים למול אין ספור חידות, אולם איני רוצה לעסוק בנושא זה עד אשר נתמקם, ועדיין לא התמקמנו (קריון מתייחס לחדר…ת.ג.). אני מתעכב. עדיין יש כמה מכם שצריכים להרגיש מה באמת מתרחש כאן. האם אתם מטילים בכך ספק? פשוט הושיטו את כפות ידיכם והרגישו בזה. יש כאן מקום קדוש. זה זמן יקר ערך. הניחו לזמן לעצור לרגע. אנחנו יכולים להרגיש במלאכים שסביבכם, ואת אלה שהבאתם אתכם. ברצוננו שתעזבו שונים מכפי שבאתם. אולי יתרחש אפילו ריפוי. זה זמן טוב לריפוי.

 

עצה לבני האדם לגבי הנתיב המואר שלהם

 

ברצוני לספר לכם על נתיבכם. אני עומד לתת לכם ארבע תכונות שלו, שלוש שנתנו פעם אחת בעבר. מסר זה עוסק בעצה שלנו לבני האדם בנתיב מואר. עבור רבים מכם, העצות תשמענה כשטויות, אולם עלינו לעסוק בהוראה זו בכל זאת. ההוראה לגבי הנתיב המואר היא הוראה העוסקת בבין מימדיות. היא תהיה מעין טיול אל תוך מצב שטותי ולא הגיוני, אולם היא ניתנת על מנת להגשים נישואים בין האנושי והאלוהי. היא בין מימדית, ולכן היא לא תתקבל על הדעת. כאן אנחנו מבקשים מכם להשהות את האינטלקט שלכם לרגע קט. במקום זה, שקלו את המידע באמצעות יכולת ההבחנה של לבכם, ולא באמצעות הגיון התנסות המימד הרביעי שאתם חושבים שהיא מציאותכם.

 

המוח במימד הרביעי שלכם יאכזב אתכם לחלוטין עד אשר תלמדו לצלול אל תוך החלקים שלו שנעימעבר לזמן ולמרחק, אל תוך אותם מקומות אינסופיים שדומה ששוכנים רק בפנטזיה. החלקים הבין מימדיים האלה הם שנפתחים ומתחילים להתמזג עם החלקים של המימד הרביעי, בוראים 'הגיון של אמונה', ומתחילים ל'בטוח בבלתי נראה' מכיוון ש'הוא נמצא שם והוא עובד'. ההליכה אל מעבר להגיון של המימד הרביעי היא הדבר הקשה ביותר שבני אדם יכולים לעשות, ולכן כה מעטים מתעוררים, אפילו בשעה שהם ניצבים למול הוכחה כה משמעותית. אכן יש כוח אינטליגנטי ביקום, מודע לכל שמתרחש, והוא מכיר אתכם. אני מביא לכם זאת עכשיו מכיוון שרבים מכם שקוראים ושמאזינים מוכנים לכך. מדובר בכם. אני מדבר אל אלה שמחשיבים את עצמם לצועדים בנתיב של הארה. ראשית כל, עליכם לדעת שנתיב זה אינו נגמר לעולם. נשמעה ביקורת מאותם אנשים במימד הרביעי שאמרו שבעולם ליניארי עליכם לקבוע את מטרתכם. עליכם לדעת לאן אתם הולכים. אנחנו חיים בעולם זה, ואינך יכול לבקש מאיתנו לעטות כיסוי עיניים!

 

בעולם בין מימדי, אינכם יכולים לקבוע מטרה. אינכם יכולים לקבוע אותה משום שללא זמן, אין לכם דרך ליניארית. אם הייתם נוסעים סביב בתוך חלקו הפנימי של בלון ענק, היכן הייתה המטרה שלכם, בצד השני? הדבר אינו מסתיים לעולם. באופן מיידי, הדעת האנושית מתקשה לתפוש זאת. עיניכם פקוחות לרווחה, אולם אינכם יכולים לראות דבר שמתקבל על הדעת. התשובה היא שעליכם ללמוד כיצד 'לראות' מעבר למגבלות של דרך זו שאינה קיימת. הדבר כרוך באינטואיציה, בכוונה ובלמידה מהי מהותה של מפה רוחנית.

בינתיים, אתם קובעים את מטרותיכם במקום שבו אתם 'חושבים' שיתכן שהרוח לוקחת אתכם אליהם. מלכתחילה, זו הטעות הגדולה ביותר. הרוח רואה את כל הדרכים כאחת. כאשר אתם מחליטים מראש לאן לדעתכם אתם הולכים, אתם 'נתקעים' בדרככם שלכם, ואינכם מאפשרים לרוח לשנות את הרעיונות המוקדמים שלכם של 'מי שאתם', ולהעביר אתכם לדרך שהיא העתיד הפוטנציאלי הטוב ביותר עבורכם. אז אתם מרגישים נבגדים, או ש'אין אף אחד בבית' שם למעלה. זו דוגמה קלאסית לתפישה האנושית שעומדת בדרכה של ההארה הרוחנית.

 

במסע ובמשל המתוקשרים המכונים "המסע הביתה", אחד מהשיעורים הראשונים של גיבור הסיפור מייקל תומאס היה שהוא קיבל מפה שלא עבדה. לפחות, זו הייתה תפישתו, מכיוון שכאשר הוא הביט במפה היא הראתה לו רק את האנרגיה של המקום שבו היה, ולא שום דבר אחר. הוא צחק וקרא לה 'מפה מטופשת', מכיוון שהיא הראתה לו משהו שהוא חשב שהוא כבר ידע.

 

אדבר עכשיו על חלק מהתכונות של המפה הרוחנית הזאת, מכיוון שהן קשורות לנתיב שלכם, לכל הנתיבים שלכם. המפה היא מטפורה. זו מפה שנראה שאינה עובדת עד אשר אתם זקוקים לה למעשה, ונמצאים בפרשת דרכים של אנרגיה. בנתיב זה שבחרתם, אתם רוצים סוג מסוים של מפה. המפה שאליה אתם רגילים היא מפה במימד הרביעי שבנויה עם כל הגרפיקה וכל המקומות שיתכן ותרצו להגיע אליהם. אתם רוצים לדעת למה לצפות בזמן נסיעתכם. אולם למפה רוחנית בין מימדית אין את כל הדברים האלה, מכיוון

שהמקום שאליו אתם הולכים אינו ידוע. הבחירה החופשית שלכם משנה את המפה עם כל צעד שאתם צועדים. לכן מיד, מה שאנחנו אומרים לכם הוא שאפילו האל אינו יודע מה תעשו עם נתיבכם!

 

זה יגרום לבני אדם רבים להיות חסרי ביטחון, מכיוון שאם האל אינו יודע, כיצד הם אמורים לדעת? אולם אמרנו לכם שהאלוהות שלכם היא חלק מהאל, ולכן אתם למעשה חלק מאנרגית הבריאה. לכן, חשבו על המפה הזו כעל מפת הבורא היוצר. קבלו את האחריות לבלתי ידוע. חשבו על עצמכם כעל חוקר ששולח את הגששים, מעט בכל פעם, ברחבי האזור שלכם, כדי לגלות מהו המקום הטוב ביותר אליו כדאי ללכת. תיארנו זאת בעבר כדחיפת הדלת והרגשת האנרגיה, ושימוש באנרגית ההבחנה שלכם עצמכם בשעה שאתם נעים לאיטכם. ההבדל היחיד כאן, בין החוקר וביניכם, הוא שאתם נושאים אור לכל מקום שאליו אתם הולכים, ולכן כל שתעשו תהיה חקירה בטוחה, וחקירה שמלאה בהארה.

אמרנו שהדבר דומה לרכישת כרטיס לרכבת רוחנית, שאתם מכנים בשם 'נתיבכם', ושעליכם להיות סבלניים עד שהרכבת מגיעה ליעדה. ובכן, זה זמן טקס הסיום. אנחנו עומדים לשנות את המטפורה למשהו הרבה יותר מורכב. אם אתם רוצים לרכוש את הכרטיס, זה בסדר. זה מכונה 'כוונה'. אולם אין כל מסילה, ואין כל רכבת! אה, אולם ישנה תחנה! מה תעשו בתחנה כאשר אין כל רכבת ואין כל מסילה? יצחקו עליכם. ובכן, המסילה והרכבת לא נבנו עדיין. אתם עומדים לבנות אותן…

 

העצה הראשונה

 

הנה העצה הראשונה בנתיבכם בשעה שאתם נעים לקראת מה שכמה מכנים בשם מעמד ההתעלות: אל תחליטו מראש מהו היעד שלכם.

וחלק מכם שואלים אותי האם כל העצות שלי יהיו דומות לעצה הזאת? הבה נראה. האם אנחנו אמורים לעמוד בתחנה עם מסילה שאינה קיימת, ללא רכבת, ולא לדאוג לגבי המקום שאליו אנחנו נוסעים או אפילו להעמיד פנים שאנחנו נוסעים לשם? כן. זה מדויק! זו התחלה טובה.

ואתם עשויים לשאול כיצד אתם אמורים להתקדם קדימה, ואנחנו שואלים אתכם, מי אמר שאתם אמורים להתקדם קדימה? נכון שזה מהמימד הרביעי? מה בנוגע למעלה? כיצד הייתם מכנים את הכיוון לו הייתם מבקשים מהמבנה התאי הישן שלכם לרטוט בקצב גבוה יותר? איזה כיוון הוא זה? כיצד אתם יכולים לעמוד בתחנת הרכבת אם אתם רוצים שהוא ירטוט במהירות רבה יותר? אין כל כיוון עבור רטט גבוה יותר. צאו מהקופסה הזאת שבתוכה אתם נמצאים, שאומרת שאתם יודעים לאן אתם הולכים וזה המקום שאליו ייקח אתכם האל, מכיוון שאתם תזדעזעו לגלות את האמת. האמת הממשית עוד תתגלה. זו תהיה העצה הרביעית של המסר הזה.

 

החלק הקשה ביותר בנתיבכם הוא ההבנה שאינכם צועדים בנתיב שכבר נסלל על ידי מאסטרים. מאסטרים יוצרם נתיב משלהם! כחלק מהתוכנית האלוהית, אתם חייבים לקחת אחריות, לא בכך שתלכו בעקבות אחרים, או תיצמדו לעצה, או אפילו להוראה של קריון. במקום זאת, אתם חייבים לקחת את כל הדברים הללו ולעצב אותם לבריאה שלכם. כל התורות שאתם מקבלים על הפלנטה הזו מישויות כמוני הן חלקים ממתכון במטבח בין מימדי. כעת, לכו ובשלו ארוחה שמעולם לא בושלה בעבר, והשתמשו במידע שיש לכם עתה לגבי כל המרכיבים! הדנ"א שלכם מעודד ומקדם מאסטריות!

האם אתם מבינים כעת מדוע, לפני 16 שנים, אמרנו לכם לא לנהות אחרי אף אחד? האם אתם מבינים מדוע, לפני 16 שנים, אמרנו לשותפי שלא להפוך לגורו? הדבר פוגע ומעליב את המאסטריות שיש לכם בתוך המבנה התאי שלכם. הדבר גם מסביר מדוע לא יכול להיות באמת 'מדריך להתעלות' כלשהו.

 

העצה השניה

 

העצה השניה היא זו: אל תניחו הנחות כלשהן לגבי עבודתכם.

ואתם תאמרו לי שזה נעשה גרוע אפילו יותר! עכשיו אינכם אמורים לדעת לאן אתם הולכים ואינכם אמורים לחשוב על מה עשוי להיות כאשר תגיעו לשם? נכון, ידידיי מהמימד הרביעי. אל תניחו הנחות, מכיוון שההנחות יחסמו את הדרך למקום שאליו אתם עשויים ללכת. אה, עובדי אור, כאשר אתם

מתעסקים עם אנרגיה אלוהית, הדבר הרבה יותר מורכב ומעמיק מכפי שהמוח האנושי שלכם יכול להבין. שותפי אפשר לכם לטעום זאת היום, וסיפר לכם על פגישת התכנון האלוהית, ועד כמה החידה הופכת מורכבת כאשר אתם בוראים במשותף עבור עצמכם.

כאשר אתם יושבים בפגישה כמו זו, כמה מכם מסוגלים להושיט יד ולגעת, בדרך מטפורית, באותו חלק שלכם שהוא 'הקבוצה' שהיא אתם ולהרגיש בשטף של אהבה, ברגע זה. דברים רבים בהרבה מתרחשים כאן! נתיב מואר זה שכמה מכם החליטו לצעוד בו הוא נתיב שלמעשה תורם לאנרגיה של גאיה. הוא קשור לפיסיקה, מכיוון שגם היא האל. הוא קשור לדנ"א שלכם. הוא קשור למלאך ששוכן בתוככם. עמדתי אתכם ב'רוח הלידה' כאשר תקשרנו בנוגע לכך, כאשר החלטתם לבוא לכדור הארץ, וכאשר הנבואות היו שונות בהרבה מכפי שהן עכשיו. ועם זאת, הנה אתם יושבים במקום שונה עם פוטנציאל לשלום על פני האדמה, ועם היכולת לשלוח אור שלמעשה נשאר במקום שאליו אתם שולחים אותו!

 

אתם מדברים על חוזים כאילו הגעתם עם סוג כלשהו של הצהרה שנחתמה ושנקבעה מראש שעל פיה אתם עומדים לעשות דבר 'כזה' ואתם עומדים לעשות דבר 'אחר'. אינכם מבינים שכאשר אתם מגיעים לפלנטה, החוזה אומר בפשטות: "אני כאן על כדור הארץ, הבה נתחיל". האם אתם רוצים לקרוא את החוזה? הוא אומר: "אני כאן על כדור הארץ, הנה הוריי והפוטנציאל ההתחלתי שלי". זה החוזה. זה רק פוטנציאל התחלתי, ולא תוכנית חיים שכוללת הכול.

אתם חושבים שיש לכם חוזה להיות מרפאים, או שהעבודה שלכם היא זו או אחרת? אתם טוענים שאפילו אמרו לכם שזה כך ושראיתם חזיונות שבהם עשיתם עבודה זו. ברצוני לומר לכם, בני אדם יקרים, שהחזיונות שלכם היו חלק מאותו חלום שנמשך רק שניה וחצי, כפי שאמרתי קודם לכן. אינכם יודעים את ההמשך שלו. אולי למעשה ראיתם חיזיון על מה שעשיתם לפני שהגעתם לכאן. האם חשבתם על כך? אינכם יודעים גם דבר זה משום שהכול מעורבב. לכן אל תניחו הנחות. אתם לוח נקי. מה אם החיזיון שלכם הוא רק הצהרה שאתם כבר מרפאים, ועכשיו אתם עומדים ללכת אף מעבר לכך? אם תניחו הנחה מהמימד הרביעי לגבי עניין זה, הרי שתקדישו את חייכם לניסיון לעשות משהו שכבר עשיתם!

 

ואתם תשאלו כיצד תוכלו לחיות מיום ליום כלוח נקי? חייבת להיות מטרה כלשהי! בסדר, אל תקבעו את מטרתכם כמקום שאליו אתם הולכים. במקום זה קבעו את המטרה שלכם כ'מי שהנני'. מטרתכם היא להפוך לאלוהיים. ואתם עשויים לומר: "אני אתרגל, ברגע, את האלוהות הגדולה ביותר שביכולתי לתרגל. אהיה מי שאני, מישהו שונה מכפי שהייתי לפני רגע, אני שרוטט ברטט גבוה יותר, ובתהליך, הדלתות שאמורות להיפתח, ייפתחו. בתהליך, ללא מפה ארצית, עדיין אהיה מסוגל/ת לקבל מידע מהמפה האלוהית שלי כאשר אני ניצב/ת במקום שבו אני זקוק/ה למידע. פנה/י ימינה, פנה/י שמאלה. זה מה שהמפה שלי עושה. היא עובדת כאשר אני זקוק/ה להבחנה ולאינטואיציה. ההנחה היחידה שאניח היא שאניהנני פיסה מבורכת של האלוהות שבוראת את כל מה שהיא זקוקה לו. הדבר יוביל אותי למקום המושלם".

 

העצה השלישית

 

העצה השלישית נשמעת כמו האחרות: אל תצמידו לוח זמנים לשום דבר.

 

שמעתי כה רבים מכם אומרים שהנה התוכנית, שאתם עומדים לעשות את 'זה' ואת 'זה' שני, ועד אז הדבר ה'זה' יתרחש, וזה יארך כך וכך שנים וכו'. זה חסר תועלת, זה מגביל. זה בית כלא מעשה ידיכם. כאשר אתם מתחילים להציב מסגרת זמן לכל אותם הדברים האלה, אתם מכניסים את עצמכם לתוך כלא קוסמי של זמן המימד הרביעי. ומה אם התוכניות עבורכם, בני אדם יקרים, גדולות יותר מכל מסגרת זמן שתוכלו לדמיין? מה יקרה אם תפתחו דלת מחר ותמצאו נס? האם תיצמדו למסגרת הזמן הישנה ותאמרו: "סליחה מר נס, הקדמת קצת. תוכל לחזור כאשר אחשוב שאתה עומד להגיע?" זה משעשע, נכון? אבל רבים כל כך מכם עושים זאת!

כמה מכם יאמרו לנס, כאשר הוא מוצג בפניכם, ש..הו, אינכם יכולים לעשות זאת משום שזה אינו מתאים

למסגרת הזמן שלכם! שאינכם מספיק מוכנים לכך… שותפי רצה שתקשור מסוים זה ייקרא 'כיצד האנושות נמנעת מנסים', אולם לא הרשיתי לו.

 

ואתם תאמרו לי שחיכיתם זמן רב לתהליך זה שיתרחש. שהייתם סבלניים מאוד, אולם שום דבר אינו קורה בחייכם – ואני אשאל, באמת. באמת? מה בנוגע לתיקון שבלבכם?

ואני מדבר למישהו מסוים כאן. ואתה עשוי לשאול למה אני מתכוון, ואומר לך שאני מדבר על מה שלא קרה, בן אדם יקר, כאשר התחלת לצעוד בנתיב הזה. אני מדבר על התיקון שבתוך לבך שהיית זקוק לו כדי להמשיך ולאחוז באורך… כדי שלא תמות בזמן שהפוטנציאל הישן אמר שתמות. אני מדבר על התיקון שאתה לא ידעת עליו דבר. אני מדבר על משהו פיסי. אני מדבר על מה שהתרחש בתוכך לילה אחד כדי להטליא אותו, ולך לא היה מושג על כך, ולא יהיה לך מושג על כך עד שיום אחד באמצעות צילום רנטגן או אולטרסאונד הם יספרו לך מה הם רואים. ואתה תאמר שלא עברת שום ניתוח… כן, כן עברת, ניתוח יפהפה, ניתוח אלוהי! ניתוח שעשית בעצמך באמצעות כוונתך.

 

אני מדבר על דברים שמתרחשים בתוככם שאינכם יודעים עליהם. מה בנוגע לרטטים שאתם מקבלים בכל

יום? מה בנוגע למצבים בהם אתם נמרצים יותר? האם שום דבר אינו קורה לכם? הכל קורה לכם! אולם אתם מודדים את מה שקורה לכם על פי אמות המידה שלכם, מתוך רשימה שתלויה על קיר הדעת מהמימד הרביעי שלכם. מדוע שלא תפתחו את תפישתכם ותרגישו בדברים האלה בשעה שהם מתרחשים בגופכם?

ההארה עצמה היא אנרגיה מרפאה אדירה שפשוטו כמשמעו נושאת ומוציאה אתכם ממקום אחד ומתחילה לשאת אתכם למקום אחר. כל כך הרבה מסביבכם מתחיל לנוע ולהשתנות. אני מזמין אתכם לשמוט את הדרמה שבחייכם. אולי זו הייתה המטרה מאז ומעולם?

מה אם זו הייתה המטרה, מאז ומעולם, להביא אתכם למקום שבו תוכלו לשלוח אור? מה אם אין שום דבר שמעבר לכך? מה אם אתם אמורים להיות מגדלור, ולמשך שארית חייכם כל מה שיתרחש הוא שאורךכם יהפוך בהיר יותר כדי שתוכלו להשפיע על גאיה. האם זה מקובל עליכם? האם בריאת שלום על פני האדמה

מקובלת עליכם? או האם תשבו ותחושו שנכשלתם, מכיוון שזה אינו תואם לרשימה מהמימד הרביעי שעל קיר הדעת שלכם? הבחירה היא שלכם.

 

העצה הרביעית והאחרונה

 

העצה הרביעית והאחרונה היא, הדנ"א שלכם מורכב הרבה יותר מכפי שאתם חושבים. כבר מסרתי לכם עשר משמעויות של רובדי הדנ"א וניתן לכם את השתיים האחרונות בקרוב. השלושה האחרונים – 10, 11, 12 – הם אנרגיה משולבת. לא הייתי צריך למספר אותם כלל, אולם אני עושה זאת עבורכם, עבור התפישה מהמימד הרביעי שלכם. בתוך כל האנרגיות האלו שנתתי לגבי הדנ"א, עדיין יש משהו שהוא גדול ושהוא מוסתר היטב. אם תתחילו להביט בשמות של רובדי הדנ"א ובמשמעותם, אתם תראו שקיימת שם מאסטריות.

כאשר בני אדם צועדים בנתיב שמשנה למעשה את הדנ"א שלהם נראה שהם הופכים למישהו אחר! ובכן, לא בדיוק למישהו אחר. בואו נאמר שהם הופכים, עבורכם, למישהו אחר. הסיבה היא שתפישתכם לגבי מי שאתם מוגבלת על ידי התנסות החיים במימד הרביעי. כאשר אתם מתחילים להפעיל את הדנ"א, יוצאות החוצה כל התכונות שהתקיימו אי פעם בכל יחידת חיים קודמת שהיתה לכם. האם הייתם אמנים פעם? בתקופת החיים הנוכחית אינכם אמנים, אולם הכשרון עדיין נמצא שם! ועל ידי הפעלת הדנ"א שלכם, תוכלו למעשה להפוך לאמן, מכיוון שבעבר הייתם אמן, נשמות עתיקות.

 

זה באמת זמן לומר זאת, ואני עומד לומר זאת בדרך שכולכם תבינו. בתוך כל אחד מכם ישנו בן אדם מועצם, שרובכם לעולם לא תכירו, אולם שכמה מכם יגלו אם תשימו לב באמת למה שאנו אומרים עכשיו. לכמה מכם שמאזינים ושקוראים יש את זרעי המאסטר. חלק מאנרגיית הריפוי העמוקה ביותר על הפלנטה נמצאת בחדר זה, או קוראת את המילים האלו. האם תאמינו בכך אי פעם? יש נם אלה שעשויים לומר שהם זקנים מדי… ואני עומד לומר לכם שהנה, אתם שוב מתחילים וסופרים את השנים! או שאתם אומרים שאין לכם די אנרגיה, ואז אני אומר לכם שהנה, אתם שוב מתחילים, מודדים את האנרגיה במימד הרביעי.

 

האם אינכם מבינים בני אדם, שניתן להאריך את תוחלת החיים שלכם, ושהאנרגיה שלכם יכולה להשתנות, ושהדנ"א שלכם והבריאות שלכם יכולים להשתפר באופן דרמטי? כל הדברים האלה קיימים בתוך תפקודי הגוף שלכם, מוכנים לצאת לדרך, מוכנים להוראה מאת "הבוס". אולם הנקודה הגדולה היא מי שהייתם, למוריאנים. האם הייתם רוצים לזכות בתחילת ההתפתחות של תפישה יתר מימדית עליה דיברנו? היא נמצאת שם בהישג בקשתכם. כמה מכם מכנים זאת בשם אינטואיציה, כמה מכנים זאת בשם אינטואיציה מתקדמת, וכמה מכם מסוגלים אפילו לראות את הצבעים והם יודעים על מה אני מדבר.

 

ברצוני להחזיר אתכם 30 שנים לאחור. ברצוני לקחת אתכם לזמן שבו שותפי היה, מה שהוא מכנה, צעיר. הוא היה בן 31. הוא סיים את מטרות מסגרת הזמן שלו. הוא היה במקצוע שרצה להיות בו, השיג את כל שרצה להשיג, היה בעל משפחה מקצועית שחשב שיישאר איתה, והוא היה מאושר. עכשיו, בואו נראיין אותו. שותפי שונא את החלק הזה של התקשור, מכיוון שהוא אישי.

 

לפני 30 שנים האדם שיושב למולכם עכשיו, שמתקשר, היה מתבודד. הוא עשה כל שהיה יכול היה על מנת לסגור את עצמו בתוך חדר ולא לנהל יחסי גומלין עם אף אדם אחר. הוא היה מהנדס מתבודד נפלא. כאשר התעסק רק עם מכשור בלבד, לעולם לא היה עליו להתמודד עם הדרמה של האנושות. לא היה עליו להתערות בחברה, ולא היה עליו לשמוע דעות של אחרים. זה עבד בשבילו. ולכן עכשיו אני עומד לראיין אותו כמהנדס המתבודד ואני רוצה שתאזינו לשאלות ולתשובות.

"אמור לי, שותפי, באיזו נקודה קיבלת את היכולת לדבר אל אנשים על עניינים רוחניים, כמרצה טוב, על במות למול אלפי אנשים בכל פעם, מבלי להיות מתוח?" והתשובה שלו תהיה: "על מה אתה מדבר? איני מרצה. מעולם לא הייתי מרצה. איני יודע למה אתה מתכוון. המחשבה מפחידה אותי. זה לא אני ולעולם לא אהיה. על מה אתה מדבר?"

"באיזו נקודה בזמן הבנת שאתה מסוגל לכתוב? כמה ספרים ומאמרים כתבת בבית הספר? באילו קורסים השתתפת?" והוא יגיד: "למה אתה מתכוון? איני כותב כלום. אני מהנדס. אני עוסק באודיו ובוידיאו, דברים טכניים. איני צריך לכתוב שום דבר. איני סופר בכלל, ואין לי את היכולת הזאת".

האם אתם מתחילים להבין את הנקודה? מהיכן הגיעו כל היכולות האלו? ברצוני שהוא ישמש כדוגמה.

 

למרות שהוא היה מאושר, הוא היה בכלא מעשה ידיו. אולם כאשר הוא החל לצעוד בנתיב שלו, היכולות שתמיד היו שם, החלו לאיטן לשנות את 'מי שהוא היה'. מבחינה פנימית, הזמנו אותו לא להיות מתוח למול קהל גדול, והוא לא היה מתוח, הזמנו אותו לכתוב את הספרים, והוא כתב. הוא עשה זאת בעזרת ההכשרה ובעזרת הכשרונות שהוא הזדקק להם ושהסתתרו בתוך הדנ"א שלו, מוכנים להפוך ל'אני' החדש שלו. זה היה אוטומטי, ואין כל הכשרה, מכיוון שזה כבר היה שם. והוא נבוך כשאנחנו מדברים בדרך זו משום שנראה שאנחנו מאדירים אותו, אולם במקום זאת אנחנו מדברים על אהבת האל ועל האופן שבו בכל אחד מכם, קיימת תכונה זו בדיוק. אתם יכולים להפוך להיות יותר מכפי שאתם חושבים שאתם!

ואתם אומרים לרוח שאתם יודעים שהתבקשתם לעשות דבר זה ודבר אחר ואתם מרגישים אינטואיטיבית שעליכם להתחיל בכך, אולם שאין לכם את היכולת הזאת… אה, כן, יש לכם! מעולם לא היה הדבר עולה בדעתכם אלמלא הייתה לכם את היכולת זו! התבוננו בדוגמה שנתנו. הרוח לא הייתה דוחפת אתכם בכיוון שאינו הולם את יכולותיכם. האם התבקשתם לכתוב ספרי ילדים? כן? אני יודע מי נמצא כאן. עשו זאת! אפשרו לו לזרום אל הדף תוך שימוש באהבת האל כמדריכה שלכם. אני יודע מי נמצא כאן!

זה מידע נפלא מקריון האח/האחות, נכון?

 

ישנה כאן פמליה ואנו תיארנו אותה בפניכם לפני דקה. הם גאים בכם, אולם ישנה כאן גם אנרגיה אחרת. זו אנרגיה שכמה מכם התחילו להרגיש בה. היא אינה חסרת סבלנות, אולם האם אתם מרגישים בכך בכל זאת? זו דחיפה מהרוח שאומרת, שעכשיו אתם יודעים, אז צאו לדרך…

עתה משראיתם את מזג האוויר משתנה, היו במקומות בטוחים. השתמשו בחוכמה האלוהית, בהדרכה ובהבחנה שלכם כדי לחזק את הדברים שזקוקים לתמיכה ולחיזוק. אל תופתעו כאשר גאיה שבה ומבקרת אתכם במה שאתם עשויים לחשוב שהיא דרך נוראה. כמה מכם מעזים לשיר עם הרוח? בדקו את הנומרולוגיה של השמות. ראו דברים אלה כניקוי וקרצוף הולמים של הפלנטה במקומות הזקוקים לכך, ושכל זה הוא חלק מהשינוי הגדול. עובדי אור, התכונה הגדולה ביותר שקיימת בתוך הדנ"א שלכם היא תכונה של לוחם חסר פחד. הגיע הזמן לתבוע אותה לעצמכם. ואם תעשו זאת, גם תתחילו לרפא את הגוף שעמו הגעתם.

 

הכל מגיע יחד בחבילה שאנו מכנים בשם הארה. מעולם לא היינו אומרים לכם דברים אלה אילו הם לא היו נכונים. אלו הן אמיתות השעה. מידע מופלא, לישויות מופלאות, שיושבות למולי, שקוראות את המילים האלו.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר