בלוטת האצטרובל, ניקוי אביבי ולבלוב – ספטמבר 2016
מסר באמצעות רבקה דוסון

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות לכם.

חודש אוגוסט היה מאתגר מאוד עבור אנשים רבים, מכיוון שהוסרו מהם שרידי הזהויות האחרונות שהם הזדהו איתן.

ההרגשה היתה כאילו השטיח נשמט מתחת לרגליכם, או שהתחילו להופיע סדקים בדברים שהתמקדתם בהם ותכננתם אותם במשך זמן רב, בכיוונים שחשבתם שנועדו עבורכם, בזהויות שהזדהיתם איתן, וכבר לא היו ברי השגה.

 

אינכם חייבים לעבוד קשה יותר על מנת להגיע לשם, אינכם עושים משהו שהוא לא בסדר.

אתם פשוט נעים אל תוך אנרגיה חדשה לגמרי, ועליכם להיות בהיערכות שלמה עם מי שהנכם באמת.

 

כך שכל מה שחוויתם בחודש אוגוסט היה למעשה שחרור הרסיסים האחרונים.

עבור הרבה אנשים זה היה זמן של צער עמוק, אובדן עמוק, זמן של בלבול, וזמן בו הם התחילו לשאול את עצמם האם הם באמת חיים את החיים הנכונים להם, האם הם נמצאים ב'מקום הנכון', והאם כל מה שעשו עד כה על מנת להגיע לנקודה הזו בחייהם, היה בזבוז מוחלט?

 

היתה התפכחות חזקה מהאשליות, זה היה חלק מהשריד האחרון של תפישה ישנה, וחודש ספטמבר הוא השער עבור אמצע חודש אוקטובר.

חודש ספטמבר הוא שלב מעבר עבורכם. וכאשר נגיע ל 16 באוקטובר האנרגיות יתחילו להיבנות לקראת מחזור חדש לחלוטין שיתחיל בחודש פברואר 2017.

בחודש אוקטובר, לקראת אמצעו, יתחיל להיות לכם ברור יותר לאן אתם הולכים, מה אתם עושים ומה ברצונכם לעשות.

יהיה יותר מרחב להזדמנויות שברצוננו להביא לכלל מלאות אלינו, והן יתחילו להופיע.

 

סימפטומים פיזיים

 

כך שהחדשות הטובות שנותרו כששה שבועות עד אז, ובינתיים אנשים מספרים על בעיות בגוף, בעיקר בכפות הרגליים, בקרסוליים, במותניים, וזה קשור להיפוך הקטבים בשדה האנרגטי של הגוף הפיסי של האדם, בעקבות היפוך קטבים בשדה האלקטרומגנטי של הפלנטה.

 

כמות רבה של אנרגיה נהגה לזרום בעבר מצ'קרת הכתר, ולבוא לידי ביטוי בעין השלישית ובלוטת האצטרובל, והכתר, ועכשיו אנחנו מתחילים להרגיש את היציאה שלה בחלק התחתון של הרגליים ובכפות הרגליים, כך שאנשים מרגישים את האנרגיה התקועה שישבה שם הרבה זמן מתחילה לעבור דרכם עכשיו.

כך שיתכן ותרגישו חוסר נוחות פיסית כאשר האנרגיה יוצאת החוצה מהגוף.

 

אנשים רבים גם חוו הפרעות ושיבושים, סוגיות בוערות צצות שוב, תופעה של אקנה ופריחה בעור – זה הכל ניקוי ברמת פני השטח כתוצאה מהחום שעולה בגוף.

הרשתות הקריסטליות של הגוף הוטמעו היטב ויושבות מעל מרכז היהלום שבין הגרון לאמצע הבטן.

 

עם היפוכם של הקטבים בשדה האלקטרומגנטי, מתרחשים בחודש האחרון גם דברים מעניינים במוח, שיימשכו עד לאמצע חודש אוקטובר.

 

בלוטת האצטרובל והמוח

 

בלוטת האצטרובל מופעלת שוב מחדש, מכיוון שהיא המקור האמיתי של מערכת האינטליגנציה שבגוף.

היא תוכננה ועוצבה להיות נקודת האנרגיה המרכזית שממנה ההמיספרה הימנית והשמאלית של המוח יתחילו לבטא את החוכמה ויפיצו אותה דרך כל הגוף באופן עקבי.

 

לפני מאות אלפי שנים, כאשר הוצג הארגון המבני של הפירמידות שאנחנו רואים כיום על פני הפלנטה – עוצב מחדש האופן בו היה מעוצב לפני כן המוח האנושי, באופן כזה שהאנושות לא תשתמש במערכת המרכזית של האינטליגנציה היקומית על מנת לקבל החלטות, אלא רק תשתמש בידע הבסיסי של המוח ובזכרון הבסיסי על מנת לקבל החלטות.

וכאשר זה קרה, האנושות חדלה לבטא באמצעות האינטואיציה והתחילה לבטא זאת מתוך הישרדות.

 

הכיבוי של בלוטת האצטרובל יצר בסופו של דבר את ההפרדה בין שתי ההמיספרות במוח, הימנית והשמאלית.

ובמקום שהמוח האנושי יהיה אורגניזם אחד, הוא הפך להיות בעל שני חלקים, וכך גם התחילה הדואליות.

 

עכשיו, כאשר אנחנו נעים אל תוך תפישה חדשה, זה כבר אינו הולם לקבל החלטות באופן בו תוכננו לחשוב ושעבר כך במשך הדורות, ואנחנו מתבקשים לצעוד שוב אל תוך ההבנה היקומית שלנו, ולכן בלוטת האצטרובל מופעלת שוב, על מנת שנוכל לנוע מתפישת העבדות אל עבר אינטליגנציה החיונית לכל אדם ואדם. זה משקף את הקרן הקוסמית.

 

בעקבות זאת, אנשים רבים חווים אי נוחות באזור הצואר והכתפיים – בעיקר בצד השמאלי – מעט מתח בראש, ראייה מופחתת, בעיקר בעין השמאלית, מעט חסימות באוזניים – כל אלה הם בד"כ אי נוחות קטנה עבור רוב האנשים אולם הם מהווים סימן למה שמתחולל בבלוטת האצטרובל כעת.

 

חודש ספטמבר הוא הזדמנות להגיע למקום בו מרגישים נוח עם אי הידיעה, להיות נינוחים עם האפשרות שקיים מערך שלם חדש של כיוונים עבורכם שמתחיל להיות זמין ונגיש עכשיו.

תהליך השינוי יימשך, תהליך השחרור יימשך, של חלק מאותם הדברים שהייתם אמורים כבר לשחרר בחודש אוגוסט.

יהיה גם נצנוץ של התרגשות, נצנוץ של תקווה, מכיוון שהאנושות כולה נעה עכשיו למצב אנרגטי שבו היא תתחיל לגלות מה אפשרי, מה יכול להתרחש.

 

בחודש יולי האנושות שאלה את עצמה, 'מה אם', לגבי ניסים ודברים שיכולים היו לקרות, ובשעה שזה התחיל לחדור אל תוך השדה שלנו, על הזהות היה לתת דרך על מנת לאפשר לכך להגיע למלאות. כך שלאחר הזריעה של האפשרויות החדשות האלו, חודש אוגוסט היה כה קשה עבור אנשים רבים.

 

ספטמבר 2016

חודש ספטמבר יהיה ברובו אודות איזון, לא ל'דחוף' חזק מדי אולם גם לא לשבת יותר מדי בנחת ללא מעש, אלא להתחיל להרגיש איזה דברים בחייכם זקוקים לתשומת לב ועל איזה דברים אתם יכולים לוותר ולשחרר אותם.

ספטמבר יהיה חודש של 'ניקוי אביבי' [ תקופת האביב בחצי כדור הארץ הדרומי, ותקופת הסתיו בחצי הכדור הצפוני, ת.ג. ], לגבי מהותה של הזהות המובנית שלכם, מה אינכם זקוקים לו יותר בזהות הזו, ומה מתמזג אל חייכם עכשיו שתרצו להקדיש לזה תשומת לה רבה יותר.

 

בחודש ספטמבר אתם עשויים למצוא את עצמכם מתעניינים בדברים שלא התעניינתם בהם לפני כן, או באיזה 'נצנוצים' תרצו לעסוק ולהכניס לחייכם.

 

מצאו את האיזון, וכפי שילדים נוהגים לעשות – אפשרו לעצמכם לעשות קצת מכל דבר, 'פזרו את עצמכם' במספר כיוונים שונים, מכיוון שזה יעזור לכם להתרגל להיבטים בעלי הכיוונים הרבים, בעלי המימדים הרבים של מי שהנכם, בני האדם הנעים אל תוך האנרגיה החדשה הזו.


לסיכום,

חודש אוגוסט היה די מאתגר עבור אנשים רבים, היה עליכם להיפטר משרידים של זהותכם, ולמרות שזהו תהליך שנמשך כבר מספר שנים, הרי שבחודש אוגוסט היה על האנשים להתעמת עם מה שכבר לא משרת אותם יותר בחייהם.

ההרגשה של השטיח שנשמט מתחת לרגליכם, דלתות שנסגרו בפניכם, הדברים לא עבדו באופן שבו רציתם שהם יעבדו, הרבה התנסויות, צער, שחרור, אכזבות, התפקחות מאשליות, והכל על מנת שתראו עם מה אינכם נמצאים יותר בהיערכות איתו.

כל מה שאינו נמצא בהיערכות עם מי שהנכם – הנעים לעבר היערכות חדשה לגמרי באנרגיה החדשה – לא ישאר קיים לזמן ממושך.

תתחילו לראות את ההתמוטטות של מה שחשבתם שרציתם, אולם כעת הוא כבר לא תומך לגמרי במי שהנכם.

 

בספטמבר תתחילו לראות את הלבלוב של זרעי הפוטנציאלים החדשים והאפשרויות החדשות.

 

חודש יולי היה החודש של הניסים, של 'מה אם'.

בחודש אוגוסט היה עליכם לראות מה עליכם לשחרר על מנת לאפשר לכל הדברים החדשים להגיע,

וחודש ספטמבר הוא ניצוץ של תקווה עבורכם – מה עליכם לנקות, שכבר לא משרת אתכם יותר.

 

חודש אוגוסט היה קשה מכיוון שדברים רבים חדלו מלעבוד – אפילו הגוף חדל לעבוד ולתפקד, ואנשים רבים חלו – הכל על מנת שיהיה לכם ברור מה עובד עבורכם ומה לא, מכיוון שאתם לעתים קרובות משקיעים אנרגיה בדברים, מטרות, חזון וחלומות שהיו לכם בזמן שהיתה לכם תחושה חזקה של מי שהנכם, אולם זו היתה זהות שאימצתם אותה, נקודות התייחסות שהחברה והמשפחה נתנו לנו, ולא באמת המהות של מי שהנכם, כהוויות של אור, כהוויות קוסמיות.

 

הפלנטה והאנושות נעות עכשיו לעבר תקופה יצירתית, ויש לכם הזדמנות ליצור ממרחב חדש לגמרי.

 

ספטמבר הוא הנבטה של כל מה שבאמת מצוי בתוככם ושאתם יכולים מאוד להיעזר בו.

 

קיימת אופטימיות, אולם היו מודעים, שמכיוון שזוהי תקופה של קבלת החלטות עבור אנשים רבים מה ביכולתם לשחרר ועם מה עליכם להתחבר.

 

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר