ברוכים הבאים ליְחִידנוּת – אוגוסט 2021
'הקבוצה' באמצעות סטיב רות'ר

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות, יקרים.

 

אני מצטרף אליכם היום כ'צופה', מכיוון שיש כל כך הרבה מה לראות על הפלנטה שלכם. זה בהחלט מדהים לצפות מהצד הזה של המעטה. האנושות נמצאת בזמנים של מאסטריות ולמרות שאתם די מצליחים, הרי שתפנית נמצאת ממש לפנינו. אנחנו אומרים לכם שישנו גם משהו אחר שמתרחש, מכיוון שהמשחק שלכם משנה מימדים.

 

האנושות כבר עברה היבטים רבים של התהליך הזה. אולם ישנם כמה דברים מאוד חשובים שקרו לאחרונה, ואנחנו רוצים לעדכן אתכם במיוחד באחד מאלה. במשך כמה שנים הזכרנו שתהיה התכנסות של 'רוחות' בצד השני של המעטה. התכנסות זו, המתרחשת על בסיס יומי, נועדה לסייע בהתפתחות שלכם בעצמכם כאן על פלנטה ארץ. אתם רואים אנשים חוצים את המעטה, חלקם כתוצאה מהנגיף ואחרים מסיבות שונות, אולם מה שקורה למעשה הוא התכנסות ענקית של מרפאים מאסטרים.

 

רב מימדיות

 

יתכן שהכרתם מישהו שעזב ועבר הלאה, וזכרו שהוא אהב לעשות ריפוי, למרות שאולי אינכם חושבים עליו כמרפא מאסטר. אולם אתם מתבוננים רק על חלק אחד מ -11 החלקים של אותו אדם. כאשר הם שבו 'הביתה', הם התאחדו לשלמותם וישנה אנרגיה מדהימה שממתינה להיות מועברת ומתוקשרת כעת לפלנטה שלכם. המרפאים המאסטרים האלה התאספו מתחומי חיים רבים ומגוונים בהיבטים שונים על מנת להיות שם, במיוחד מכיוון שהם מכירים היטב את הזמנים האחרונים על פלנטה ארץ. הם כבר מבינים את הקשיים המאתגרים ביותר שתתקלו בהם. אולם זה מתרחש מסיבה מסוימת, מכיוון שאתם עומדים להיכנס לטווח רטט גבוה יותר. קראנו לזה 'אסאיוטו' על מנת להעניק לו שם ולמקם אותו היטב בקרקע הפורייה של ההוויות היוצרות שקוראים זאת כעת. בעיקרון, זהו מקום בו תוכלו לסגת לזמן מה ולצאת למצב רטט גבוה יותר. ואז כאשר תחזרו שוב 'הביתה', תביאו איתכם את התכונות האלו.

 

'אסאיוטו' הוא מקום בו תחיו כהוויות עם רטט גבוה יותר. למרות שעדיין יהיה לכם גוף פיסי, הוא יהיה פחות דחוס. למעשה היו לכם מושגים אלה של גוף האור על פלנטה ארץ במשך די הרבה זמן. ובכן, יקרים, אתם מגיעים לשם. כן, לשם זה הולך. זהו מצב אחר ושונה לחלוטין, מכיוון שהפיסיקה משנה את עצמה במצב זה. כאן יש לכם מערך של פיסיקה, פיסיקה ניוטונית. כך נהגתם לכנות זאת בעבר, על מנת להיות מסוגלים להבין את השפעות הכבידה ושתהיה לכם הבנה בסיסית כיצד העולם פועל במימד הזמן והמרחב שלכם.

אולם אנחנו גם אומרים לכם שהיבטים שונים של הפיסיקה שונים במימדים השונים. אם תתבוננו בתוך האטום בתוך מצב הקיום הקוונטי, תראו שהפיסיקה שונה למדי. אם אתם זורקים משהו באוויר בתוך אטום, זה אינו יורד למטה. במקום זאת, הוא מחשב מסלול, שהוא למעשה הרבה יותר מעניין ממה שהייתם רואים בדרך כלל. כך שדעו, שבשלב הבא הזה של קיום הרטט ישנם גם שינויים במה שאתם מכירים ויודעים שהיא פיסיקה. שינויים אלה יובאו לאט עם הזמן, וכמו כן כל כך הרבה דברים ישתנו עם העזרה לנוע ולעבור מרמת רטט אחת לרמה הבאה. אתם עושים את השלב הזה בזמן שאתם בגוף פיסי, למרות שאינכם מתים, שבים 'הביתה' או מאפסים מחדש את המשחק.

 

ברוכים הבאים ליְחִידנוּת

 

זה עצום, יקרים, וזו הסיבה שהתקיימה כזו התכנסות של 'רוחות' בצד השני של המעטה. הם מגיעים כעת למסה קריטית ואתם תתחיל לתקשר את המרפאים המאסטרים האלה בדרכים שונות. חלק מכם יתקשרו אותם במודע ויאמרו 'אני מתקשר את האדם הזה או את האדם הזה', בעוד שאחרים פשוט יקבלו את האנרגיה, שהיא החשובה ביותר. אנא הבינו, יקרים, כאשר ה'רוחות' שבות הביתה אין להן אגו. אינכם צריכים להעניק להם קרדיט בשום צורה. כל מה שהם רוצים לעשות הוא להביא את האור הזה לפלנטה ארץ וכנראה שזה אחד החלקים הקריטיים ביותר.

אולם מה קורה עם זה? והיכן אתם נמצאים בתהליך הזה? ובכן, יש מילה שבאמת מתארת את זה בצורה די ברורה. השתמשנו בה בעבר, אולם כעת נתחיל לדבר על כך הרבה יותר. המילה היא יְחִידנוּת. כל האנושות מגיעה ליְחִידנוּת (תהליך, נקודה בזמן או גבול דמיוני שבהם הגידול הכמותי הופך לאיכות, שייתכן ובאמצעות טכנולוגיות המפותחות כיום ניתן יהיה להסיר את המגבלות מעל יכולתו של המוח האנושי, ת.ג.)

 

זה אינו משהו שמגיע בעוד שלוש שנים, או אפילו בעוד 20 שנה בהמשך הדרך, אלא זה משהו שאתם מתחילים ברגע זה ממש. נקודות מתח כבר מופיעות בתחומים רבים של האנושות וכדור הארץ. יְחִידנוּת במרחב וזמן מתרחשת כאשר המשחק מגיע לרמה שבה הדברים אינם מסוגלים להמשיך כפי שהיו. ברוכים הבאים ליְחִידנוּת. למרות שאנשים עושים את אותם הדברים שהם עשו בעבר, זה לא ישיג את אותן התוצאות שהם השיגו בעבר. לכן עולים כל כך הרבה דברים, וזו הסבה שאתם רואים את כדור הארץ מגיב בדרך שהוא מגיב, כמו חלוקה מחדש של מים. שוב, להיות מעט מחוץ לאיזון מוציא את הכל מאיזון עם יסוד המים של פלנטה ארץ. ועכשיו אתם רואה את ההפצה מחדש הזו בכמויות אדירות, שנלקחות מאזור אחד ומועברות לאזור אחר. ואנחנו נאמר לכם שזה גם יופץ מחדש מכיוון שזה עוזר לאיזון כדור הארץ. יְחִידנוּת זו אינה רק אודות אנשים, אלא גם אודות כדור הארץ וכל תושביו.

 

אם כך, מה יקרה ובאיזו יד אתם יכולים לשחק? רבים ימצאו נתיבים חדשים פתוחים לעבודה משמעותית, שכן ישנן כעת אפשרויות רבות. לרבים מכם הקוראים דברים אלה היה חלק בהנחת היסודות למה שצפוי בהמשך. זו הסיבה שכל הישויות האל התאספו בצד השני של המעטה על מנת להציע את עזרתם. הם נמצאים שם על מנת להביא לכם אנרגיות ואור חדשים, לחלוק איתכם מושגים חדשים ודרכים שבהן תוכלו לשלב לעבר מצב גבוה יותר. כאשר אנחנו מספרים לכם על דלתות שנפתחות למצב קיום גבוה יותר, אתם מחפשים בדיוק את זה – היכן הדלתות הפתוחות? ובכן, אתה גם עשויים להיות מונעים גם מדלתות סגורות, וזה מה שקורה ביְחִידנוּת. הרבה מהכללים הישנים של אופן הפעולה בה דברים נהגו לפעול כבר אינם פועלים עוד באותו האופן.

 

8 מיליארד

 

אחד הגורמים ליְחִידנוּת של פלנטה ארץ הוא מספר בני האדם שהיא תומכת בהם. נקודת איזון תעלה בקרוב. זהו המספר 8 מיליארד, אליו תגיעו בקרוב על פלנטה ארץ. בני אדם וכדור הארץ יגיעו גם ליְחִידנוּת, כאשר היחסים ביניהם אינם יכולים להתנהל כפי שהיו בעבר. כל מה שצריך זו העלייה. פשוט התחילו להקשיב לכל האנרגיה שנמצאת בצד השני. הקשיבו לתקשור שלכם עצמכם והתחילו לעבוד עם יכולתכם שלכם לעגן את האור הזה בדרכים חדשות.

 

יקרים, אתם יצורים קסומים. הוצבתם בכדור הארץ הזה במתכוון והמרחב שלכם שמור. שמכם היה על הכיסא הזה עוד לפני שהוריכם אפילו חשבו להביא ילדים לעולם. והנה אתם, רבים מכם מסתכלים מסביב ושואלים, מה הלאה? מה אתם עומדים לעשות? אתם רואים דברים מתפרקים, אולם אינכם יודעים מהו השלב הבא.

הו, זה חלק מזה. אתם מגיעים ליְחִידנוּת, אולם זה אינו דבר טוב או רע. יקרים, כאשר אתם מתחילים לראות את הדלתות האלה נסגרות, הגיע הזמן להסתובב ולחפש את הדלתות החדשות שנפתחו. מעניין שזו אינה הדרך האופיינית לאנושות. כמובן, סביר יותר שתנסו להכות על הדלת שזה עתה נסגרה, במקום לחפש את הדלתות הפתוחות. הסתכלו מסביב, יקרים, היְחִידנוּת נמצאת בהישג יד. זו תקופה קסומה על פני כדור הארץ ואתם נמצאים כאן כחברים משתתפים. בין אם אתם יודעים זאת ובין אם לאו, חיבורי הלב הגיעו הרבה מעבר לציר הזמן של פלנטה ארץ. לכל ישות בכל מקום יש מודעות מסוימת למה שקורה כאן. הקסם שלכם נחוץ ונדרש.

 

תהנו מהמסע, יקרים, מכיוון שיש עוד דברים רבים שמגיעים ואיננו יכולים לחכות לשתף אתכם בכל זה. כן, אנחנו יודעים שאתם קוראים בזמן אחר. אנחנו יודעים שאתם עוברים לרמת קיום אחרת. אנחנו כל כך גאים בעבודה שאתם עושים בכדור הארץ הזה, מכיוון שאתם באמת יצורים בוראים. אתם אלה שיוצרים משהו קסום שיכול להימשך ולגדול. כאשר אתם מגיעים ליְחִידנוּת הזו, שבה דברים פשוט אינם יכולים להמשיך כפי שהם – יש לכם לאן ללכת. אתם יודעים היכן השלב הבא, אם כך עשו זאת. הקדישו זמן רב ככל האפשר לתרגול ברטטים הגבוהים יותר, ולאחר מכן החזירו זאת חזרה אתכם.

 

אתם המלאכים הגדולים ביותר שחיו אי פעם. זה אינו קל לבצע את שני המעברים של הלידה והמוות, רק על מנת לשחק משחק קצר. תהליך הלידה הרבה יותר קשה לרוח. תהליך המוות הרבה יותר קשה לגוף הפיסי. אולם אנחנו אומרים לכם, יקרים, יְחִידנוּת זו אינה כוללת מוות. זה מעניק לכם הזדמנות להיכנס לרטט גבוה יותר כרגע. בכל פעם שתוכלו, פתחו את הערוצים האלה וקרקעו את האור הזה. אנחנו נביא זאת אליכם, מכיוון שישנן עבורכם הזדמנויות כאן כעת על מנת שתלמדו כיצד להקשיב. יש לכם קשרים ישירות מהבית. מרפאי המאסטר עדיין מתאספים בצד השני של המעטה, ממתינים לקשרים. הם מחכים לדבר איתכם, כך שתהנו מהמסע ודעו שאתם נמצאים כאן בזמנים קריטיים אלה מסיבה מסוימת.

 

אתם בדיוק בזמן, יקרים. התייחסו זה לזה בכבוד, טפחו זה את זה ושחקו היטב יחד במשחק החדש הזה. אנחנו אוהבים אתכם מאוד, דעו שאתם אף פעם אינכם לבדכם.

 

אני 'המשקיף', ואני אוהב לִצְפוֹת.

 

אספבו,

 

הקבוצה

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר