'גלגל הלמידה' על פלנטה ארץ – יולי 2018
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

בחודש דצמבר 2017 פתחתי את הנושא הזה, לא רק על מנת להעניק לכם מידע לגבי מהותה של למוריה, אלא להתחיל לחשוף לפלנטה את לימודי הליבה המוחלטים מן ה'מקור', האל, האהבה, החמלה – שנושאים מסר עבור בני האדם, זהו מידע הליבה שהועבר בלמוריה.

אלו שיכלו להעביר זאת היו ההוויות הנעלות, המלאכיות, שישבו לפני הילדים והמבוגרים והעבירו מידע טהור מהמרכז, מהבורא היוצר, מה'מקור'.

עליכם לדעת זאת עבור המסע שאתם עומדים לקחת בו חלק בפלנטה ארץ.

 

העקרונות שנלמדו ב'גלגל הלמידה' הופכים להיות חשובים עבור העידן הזה, לאלה המקשיבים לי כעת ולאלה שיקראו זאת מאוחר יותר, זה מסייע לבחוש אל תוך התפישות של השינוי, לבחוש אל תוך האמת, זהו מסלול מרענן לנשמות העתיקות המבהיר מה באמת חשוב ומה אינו חשוב.

 

בגלגל הזה קיים נושא מרכזי – נדיבות, אהבה, מערכות נדיבות, קבוצות נשמה, משפחות.

כל מסר, כל חישור בגלגל, הנומרולוגיה של הגלגל, המשמעויות של כל המרווחים בגלגל – הכל מצביע על כך שהאל יודע אודותיכם!

כל מה שאינו מראה לכם זאת, אינו משמעותי עבורכם בזמנים אלה. אל תפלו בפח לנוכח כל אלה שיבואו אליכם – והם אפילו יכנו את עצמם נשמות עתיקות ועובדי אור – עם רעיונות של אבדון, תסכול, פחד ודרמה לגבי הכיוון שאתם צועדים אליו, מכיוון שזה אינו אמיתי!

לא יהיו להם כוונות חשוכות, זה פשוט הרגל שלהם מהאנרגיה הישנה.

 

אני עומד לספר לכם מדוע פתחתי את הנושא הזה בחודש דצמבר 2017 כאשר ישבתי בין שתי נשים למוריאניות (אמבר וולף וקאהונה קאליי, ת.ג.) ולחבר אתכם עם יופיו של ה'מקור המרכזי' שהגעתם ממנו, עם טוהר האהבה שמתוכה נבעו כל הדברים.

ולמרות שהידע עשוי להיות שונה ממה שאתם חושבים או ממה שלמדתם, חלק מכם יהדהדו עם המסר הזה. תוכלו להחליט באמצעות העוצמה האינטואיטיבית שלכם עצמכם, אם המידע נכון או שאינו נכון, ואם הוא משנה משהו מאופן חשיבתכם…

 

הייתי שמח להשלים את הסיפור, כאילו ושתי הנשים הלמוריאניות האלו יושבות לצידי.

לחצו כאן לקריאת התקשור אודות 'גלגל הלמידה הלמוריאני'

 

איני צריך למשוך מידע מהרשומות האקאשיות שלהן מכיוון שהייתי נוכח שם.

קבוצת הנשמות המכונה 'קריון' מעולם לא היתה אנושית, אולם היתה נוכחת, תומכת ומריעה במשך אלפי שנים, עוקבת אחר מה שהתרחש בעולמות אחרים ומתרחש כעת כאן, עוקבת כיצד הדנ"א של היצור החייתי המכונה אדם משתנה לכלי מקודש, מפואר, מלא באל.

זהו סיפור הבריאה, שמצוי אפילו בכתובים.

זה היה שינוי אמיתי, שלאחריו הכל התחיל לנוע בכיוון אחר עם ידע ובחירה חופשית. הפאזל התחיל.

 

ברצוני לספר לכם אודות 'חישור המראה' בגלגל. אתם משקפים לאחרים ואפילו בחזרה כלפי עצמכם, והשתקפות האל בתוככם היא רעיון ראשוני.

המושג הזה היה חדש, בלתי ידוע לחלוטין, מידע של הליבה, עבור הילדים התמימים שישבו במעגל ורצו לשמוע מפי האם היפהפיה, המאסטרית, מה האל רוצה שהם ידעו…

היתה שם פשטות קיצונית מכיוון שזו היתה תחילת ההוראה.

עבורכם זה עשוי להיות מורכב, אלגנטי, ומובן. ואילו עבורם – זה לא היה כך כלל.

כיום אתם יכולים לפתוח ספר ולצטט ממנו… דמיינו ילד שמעולם לא קרא דבר – התפישה של הקריאה לא היתה עדיין קיימת, התפישה של שפה כתובה לא היתה קיימת – אפילו לא היו אותיות.. הם היו די פרימיטיביים, אולם עם זאת פתוחים, מוכנים, חדשים.

אם פליאדית ישבה וסיפרה להם אודות המשמעות של 23 זוגות של כרומוזומים, ועל כך שהם חלק ממערכת של בריאה יפהפיה.

היא עברה חישור אחר חישור במעגל, עד שהגיעה ל'מראה', שלא היתה כל כך מובנת..

אחת התכונות והמאפיינים, 'ההשתקפות של עצמכם', היתה בהוראה של הילדים ולא הייצה בהוראה של הבוגרים.

הילדים אהבו את המושג הזה, מכיוון שהם עשו דברים הקשורים לכך, האמהות הלמוריאניות – שהיו פליאדיות – עשו דברים בקשר לכך..

 

תודעת המאסטריות של המורות הבינה את הטבע האנושי של הלמוריאניים, ההתחלה, מכיוון שהן היו שם, עבדו עם זה, הן היו מורות מאסטריות, ולכן הן ידעו מה לעשות עבור הלימוד העצמי, עבור רגעי ה'אהה' של הילדים..

 

הבה ונמשיך מהנקודה בה הפסקנו בפעם האחרונה , בהוואי, ונדבר אודות למוריה ואודות ה'מראה' –

בלמוריה לא היו מראות [ קריון צוחק..] לא היתה זכוכית או מתכת, והיתה רק דרך אחת לראות השתקפות – באמצעות המים..

הלמוריאנים היו מאוד חכמים, פיקחים, ובנו דברים באופן מאוד יעיל ומעשי, הם השתמשו בכל היסודות שעמדו לרשותם, כולל חתיכות של לבה.

והם הכינו מראות, קצת משונות…

דמיינו גומה עגולה מעט מתחת לפני האדמה, שהחליקו אותה בזהירות בעזרת כפות הידיים, כך שתהיה מישורית, חלקה, ומושלמת..  ואם זה נעשה כהלכה, הרי שכאשר שפכו לתוכה מים אדם היה יכול לעמוד מעל הבריכה הקטנה הזו שנוצרה ולראות את עצמו באופן מושלם.

לא היו אדוות מכיוון שלא היתה רוח, הגומה גם היתה גם מעט מתחת לפני האדמה, אולם הם לא יכלו לראות היטב מכיוון שהשמיים לא האירו להם כלל, כך שכל מה שהם יכלו לראות בגומה הזו היה רק את צילם ואת השמיים..

ולאט הם גילו שהמראה שהם בנו מוצלחת יותר בלילה, והם גם שפכו לגומה סוג של נוזל, כך שכאשר הם הביטו בעצמם בלילה – הגומה היתה מוארת והם יכלו לראות את עצמם בבהירות, בפעם הראשונה…

למעשה, זה לא היה כל כך נוח מכיוון שכל אחד היה זקוק לעזרתם של חבריו שיאחזו אותו מעל לגומה, מכיוון שלא היה מספיק רק להתכופף מעליה.. [ קריון צוחק..] ובעקבות זאת הם בנו 'מכשיר', מעין סולם, שהיה בנוי מהעצים היציבים שהיו להם, הוא היה מונח קרוב מאוד לאדמה והם יכלו לשכב עליו על גחונם, להסיט את שערם לאחור כך שלא יפריע, ולהימתח מעל למראת המים הקטנה הזו, שהיתה מוארת במלואה, ולבהות בהשתקפותם ככל שבחרו…

היו מראות רבות כאלו. זה היה ייחודי, וכל הילדים רצו לבהות במים.. לא היה ניתן לעשות זאת במי האוקינוס שהיו בהם זרמים רבים, אולם המים בגומות/בריכות על החוף היו תמיד שקטים, הרוח לא נשבה מסביב וזו היתה מראה מושלמת.

 

המורות הפליאדיות הנחו את הילדים להתאסף יחד ולשחק ב'משחק ההשתקפות העצמית'

[ קריון צוחק..] הילדים צחקו ונהנו מאוד, מתחו עצמם ככל יכולתם על הסולמות והתבוננו בעצמם, אחד בכל פעם.

ולאחר הם התבקשו להיות בשקט ולספר מה הם ראו במראה.

הילדים היו מעוותים את פניהם לצורות שונות, ואם היו אומרים שהם רואים למשל 'דג', גם אם הם היו אומרים שהם רק העמידו פנים – המורה הפליאדית היתה מבקשת שישוחחו ויספרו על אותו הדג שראו במראה..

הילדים היו אומרים שהדג שוחה במים, יש לו משפחה, הוא יפהפה ובעל צבעים רבים, ולפעמים הדג משמש מקור מחיה לכפר, וזה מחזורי מכיוון יש לדג 'דג תינוק'..

הילד היה ממשיך ומספר על משמעותו של ה'דג' שראה במראה, העניק לו שם, כך שהיו בלמוריה הרבה דגים בעלי שמות [ קריון צוחק..] עד שבמוקדם או במאוחר כל הילדים הבינו שיהיה עליהם להסביר את מה שהם ראו במראה..וההשתקפויות של עצמם הפכו להשתקפויות של הטבע, גאיה, השמיים, יופי, יום, לילה, כוכבים וכל שאר היצורים שהיו שם – עד שההשתקפויות של הילדים הפכו להשתקפות של כל מה שקיים..

ולאחר שהילדים הבינו את הרעיון הזה, הם העמידו פנים שהם רואים דברים שלא היו קיימים, ואפיל וניסו להתל באמהות הלמוריאניות, שלמעשה ציפו לכך [ קריון צוחק..] והתחילו לבקש מהם שיספרו להם על כל הדברים הדמיוניים שהם ראו.. היכן הם חיים, כיצד הם פועלים ומה הם עושים..

כל מה שהילדים העלו בדמיונם, רק הגביר והעשיר את הסיפור, מכיוון שהם הפכו להיות השתקפויות של דברים בלתי נראים או דברים שהם טרם ראו, אולם ביצירתיות שלהם הם היו חלק מהיקום, חלק מהבריאה, חלק מהבלתי נראה, הם היו רב מימדיים..

 

ה'השתקפויות של עצמכם' היה משחק שהילדים אהבו מאוד. ולאחר זה הפך ל'השתקפות והמראה של האל שבתוככם'. וכאשר הם גדלו והתבגרו, לא נדרש מהם מאמץ גדול להמשך ולדבר באופן הזה, למרות שכבר לא שיחקו ב'תרגיל המהנה' ההוא..

במקום זאת, אלה שעמדו להפוך לשאמאנים שוחחו על ה'מראה' של הטבע בתוכם, על מה שהם ידעו או האמינו לגבי האל, 'המקור המרכזי' וכיצד יוכלו ליישם זאת על עצמם, והתייחסו לכל הלימודים מהחישורים האחרים של המעגל שגרמו להם לשמחה.

 

זה פשוט ויפה, ורציתי לספר לכם על כך וכיצד יישמו זאת.

רבים מאותם לימודים, שהיה נדמה שהם מעבר ליכולתו האינטלקטואלית של ילד, נלמדו עם תרגילים, תגליות והנאה.

אין דרך טובה מזו ללמד ילד אמת אינטלקטואלית מאשר לתת לו תרגיל מהנה בעל משמעות עמוקה, שהוא ירצה לעשותו פעם אחר פעם שוב ושוב, חלק מהילדים יבינו זאת מיד, וחלק יבינו זאת וכאשר יגדלו..

 

מעניין כיצד תרבות מעצבת את המציאות.

התרבות שאתם נמצאים בה כעת – האנושיות – מעצבת את כל התשובות לשאלותיכם. אינכם אפילו יודעים זאת. אינכם מבינים שאתם בוחרים מספר דברים הגיוניים המבוססים על מה שנראה אמיתי בעיניכם, אולם למעשה הם תרבותיים…

 

ברצוני להעניק לכם הסבר משעשע לגבי כיצד התרבות עשויה לעצב את מה שמתרחש סביבכם, וכיצד אתם עשויים להרגיש לגבי הדברים האלה.

אצייר במוחכם משהו מתרבות מן העבר שהתקיימה בפלנטה אחרת, ואדבר על כך באופן קליל והומוריסטי, ואתם תהנו מכך [ קריון צוחק..] ותתהו ביניכם לבין עצמכם האם זה יכול להיות אמיתי. ובסופו של דבר תבינו זאת, בתור הילדים שהנכם.

 

דמיינו תרבות בה אדם נחשב לטוב יותר ככל שהוא מבוגר יותר. אלה שחיו זמן ארוך יותר היו בעלי הידע הרב ביותר, הסבלניים ביותר, האוהבים ביותר והחכמים ביותר. ולכן, האנשים האלה נראו כנעלים הרבה יותר מעל השאר.

התרבות הזו ממש העריצה את הגיל המבוגר, וכתוצאה מכך התפתחו תעשיות רבות ששיקפו גיל, כמו סוגי איפור שגרמו לאנשים – גברים ונשים – להיראות מבוגרים יותר מכפי גילם, והם נהגו לקנות את המוצרים והמותגים הטובים ביותר על מנת לחקות עור מבוגר יותר, והם אהבו זאת!

גם הפרסומות במדיה שלהם הותאמו כך שאנשים ייראו מבוגרים יותר – 'איפור לאזרחים וותיקים'… וככל שאדם היה נראה מבוגר יותר, כך הוא זכה לכבוד רב יותר, למרות שכולם ידעו שבעצם הוא היה צעיר…

וכנגד כל הסיכויים, האנשים הצעירים שם החליטו ללבוש בגדים שנועדו למבוגרים יותר.. והיתה שם תפישה שלמה של בגדים למבוגרים, שהצעירים נהגו להשתמש בהם. זו היתה התרבות שלהם.

ובתרבות בה כיבדו כל כך את הגיל המבוגר, בה כולם רצו להיראות כמו אזרחים ותיקים, גם המוצרים עבור השיער היו בהתאם, ונשענו בעיקר על גוונים שונים של אפור [ קריון צוחק..]

 

ועד כמה שזה נשמע משעשע, פעם זה היה קיים על פלנטה בגלקסיה הזו – או שמא לא התקיים?

זה נשמע אולי מעניין, ולו הייתם פוגשים אותם ושואלים אותם אודות החיים, דברים רוחניים, כיצד דברים עובדים – מן הסתם תשובותיהם היו מעוותות לגמרי, מבחינתכם, כדי לייצג את מה שהם חשבו שהוא הטוב ביותר.

 

ולכן, שינוי תפישתי באמת משנה את האופן בו אתם חושבים ואת מה שאתם חושבים עליו.

אנחנו מזמינים אתכם לצאת מן הקופסה בה אתם נמצאים עכשיו, בה אתם חושבים שאתם מבינים כיצד הדברים עובדים ומהם הדברים החשובים. זוהי קופסה, שמוחקת לכאורה כל דבר שלימדו אתכם.

יקרים, זה בלתי אפשרי לעשות זאת. אולם אתם יכולים לעבוד על כך עד לרמה שאתם תגיעו למקום בו תהיו ניטרליים ככל שתוכלו להיות, על מנת לשאול את עצמכם כמה שאלות, להתבונן במראה ולשאול את עצמכם מי הנכם? מבלי לראות שם אדם זקן... להתבונן במראה ולראות את האל בתוככם, את ההשתקפות של עצמכם בחזרה, האומרת שבאמת אתם יכולים להיות 'דג'..'עץ'.. [ קריון צוחק..] מכיוון שכל דבר הוא 'אחד', המערכות באמת אינן נפרדות, והתפישה בה גדלתם, והדברים שלימדו אתכם כ'טובים ורעים' הם בעיקר תרבותיים וזמניים בלבד..

האמת האמיתית היא מה שאתם רואים במראה…זוהי מראה המשקפת את הבורא היוצר, ואתכם.

לכו מן המקום הזה, יחד עם ה'עצמי הגבוה' שלכם ושקפו את מה שאתם רואים כאן, את האל, בכל מקום אליו תלכו..

אל תשאו אתכם את מה שהתרבות שלכם חושבת, אל תשאו אתכם את מה שלימדו אתכם – ובמקום זאת שאו אתכם את החמלה, נדיבות לב, תגובה לאחרים ותגובה לעצמכם, הראייה בכל אדם אחר את ההשתקפות שאתם רואים במראה שלכם.

הקרינו את אנרגית האהבה, היו חומלים – גם במקומות בהם אחרים אינם מפגינים חמלה, שאו את החוכמה של ההשתקפות..

 

ישנם דברים נסתרים בחישור הזה של גלגל הלמידה.. חלק מכם יבינו את המסר הזה, וחלק מכם לא יבינו אותו, וזוהי הדרך, זוהי הבחירה החופשית.

מטרתו של תקשור בזמנים אלה של שינוי על הפלנטה היא אותה הסיבה של העברת החומרים של 'גלגל הלמידה' – אמת ליבה של אהבה, חמלה, טוב לב, נדיבות.. ויום אחד הטבע האנושי יהפוך לכל אלה.

זה בלתי נמנע – מכיוון שכאשר אתם לומדים ומתפתחים, האור ידריך את נתיבכם.

זה לא יקרה באופן מיידי, יהיה חוסר סבלנות, ויהיו גם אלה – שיעמדו בקרבת עובדי אור מתפתחים – יגחכו ויאמרו שזוהי בדיחה ושהדברים לא יתרחשו.. הם פשוט לא יראו את אשר אתם רואים..

 

התכוננו לירידה, 'נפילה' של אלה שלא יאמינו, עובדי אור שיבחרו לעזוב מכיוון שזה יהיה קשה מדי עבורם, אולם הנשמות העתיקות, ב'רדיפתם' אחר האמת, ימצאו ליבה שתדריך אותם, שתתרחב ותגרום להתפרצותה של התעוררות שאחריה לא תהיה יותר דרך חזרה.

ואתם תראו שזה יאריך את משך חייכם, ישנה את אופן חשיבתכם, וזה יהפוך למשהו מאוד אישי, ואיש לא יוכל להניא אתכם מן האמת הזו.

איש אינו יכול להניא אתכם מן האהבה – וזוהי הליבה!

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר