גשרים של אור – נובמבר 2019
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

זהו תקשור נוסף מפרו, אודות הראיה הקוסמולוגית ומתן הכבוד לקרו.

אנחנו יושבים כמעט בראש ההר, מזג האויר יפהפה, השמש זורחת, למרות שאנחנו בעיצומה של עונת הגשמים…

 

תודעה יכולה לשנות את מזג האויר. תודעה היא אנרגיה וכדור הארץ משתף פעולה איתנו, למעט מקומות מסוימים בכדור הארץ בו על מזג האויר להיות כפי שהינו. כדור הארץ מדבר באופן שעליכם להקשיב לו.

 

זהו מקום שנוטל את השליליות ונושא התקשור הזה הוא אודות האופן בו זה מתרחש.

המנגנון של זה עובד טוב מאוד, מכיוון שהאדמה היא השותפה שלכם. יקרים, היא הרבה יותר מאשר ישות – היא תודעה 'שלוחצת יד' עם התודעה האנושית. היא קיימת עבורכם ואתם קיימים עבורה.

והמסר הזה מוביל למשהו שיתכן ולא ציפיתם לו.

ברצוני שתנתחו את המילים הבאות: הקבוצה הזו נמצאת כאן על מנת ללמוד את אמת הליבה משאמאן.

כמעט כל אחד מכם ישוב לביתו תוך כמה ימים, וכמעט כולכם תחזרו לתרבות שאינה יודעת את האמיתות האלו.

 

זה מיקרוקוסמוס ומקרוקוסמוס של זמן, כעת. זהו מחזור.

יהיו אלה בתרבותכם שיצביעו לעבר הראיה הקוסמולוגית ויטענו שזו מערכת אמונה מעניינת מאוד, אולם יקרים, זו אינה מערכת אמונה – זוהי אמת ליבה, וזה דבר כה שונה.

בני אדם נולדים על הפלנטה הזו עם בחירה חופשית. הם יכולים לקחת את האנרגיה הזו של בחירה חופשית ולהרגיש באופן אינטואיטיבי את אמת הליבה, או שלא להרגיש אותה כלל.

 

הבה נדבר אודות אמת ליבה, אפילו מעבר לראייה קוסמולוגית, ונכלול גם את הילידים שהיו על הפלנטה הזו במשך אלפי שנים – הקרו היו כאן עוד לפני 2,000 שנים, האבוריג'ינים היו כאן לפני למעלה מ 40,000 שנים, ויש כל כך הרבה ילידים שהיו כאן במשך זמן כה רב בחצי הכדור הצפוני – הלקוטה, הנבחו, ועוד – ואם תשאלו אותם במה הם מאמינים ומהן המטפורות שיש להם, הרי שזו תהיה אמיתות ליבה.

הם נולדים בקבוצות שלהם, מתוך ידיעה כיצד הדברים פועלים. אין להם כל שאלה בנוגע לכך. הילדים הצעירים עוקבים אחר המבוגרים, והמבוגרים מספרים להם אודות השותפות עם גאיה. המבוגרים מספרים להם שהם אינם זקוקים לנביא או למשהו על מנת לסגוד לו, ושהכל מתרחש למעשה בפנים … שכל הבעיות שיש לכם בדואליות ניתנות לפתרון בפנים …

ואם זה נשמע לכם מוכר, הרי זה מכיוון שזהו המסר שהעברתי לכם במשך 30 שנים. זוהי אמת הליבה של האנושות.

 

מה שקרה הוא שיתכן וכמעט 90% מהפלנטה הזו מתעלמים מהתרחיש הזה כולו.

אמת הליבה משיבה על כל הבעיות – מערכות יחסים, אהבה, שחרור אנרגיה שלילית, מה לעשות עם מחלות, ועוד ועוד. אמת הליבה היא שלמה, היא אינה מערכת.

 

אם תשאלו אדם האם הוא מאמין בכוח הכבידה, הוא יענה שזוהי שאלה מטופשת מכיוון שהכבידה פשוט נמצאת שם, ומתרחשת. יקרים, גם אמת הליבה של הפלנטה הזו פשוט נמצאת שם, ומתרחשת … אין כל שאלה לגבי זה.

זה מגיע מהמקור הבורא היוצר, ומייצג את הדרך הנכונה לחיות עם הפלנטה, האחד עם השני, וזה כמעט נעדר לחלוטין בשאר העולם!

 

זהו מחזור בן כמעט 30,000 שנים. אמת הליבה ניתנה לאנושות בזהירות רבה והיא נמצאת ברשומות האקאשיות של אלה היושבים סביבי כעת, ואתם מתחילים להתעורר לאמת הליבה מהתרבות המודרנית שלכם, וזה מביא אתכם לכאן על מנת לשמוע משהו שרובכם כבר יודעים אודותיו.

 

השאמאן יוצא מאזור הנוחות שלו, מחוץ לשבטו, לומד שפה מודרנית, והופך ל'גשר הקשת' בין אמת הליבה של הקדמונים ובין החברה המודרנית, הוא אינו 'דוחף' את הדברים או קורא לאנשים להקשיב לו. הוא פשוט עומד זקוף עם עזרתה של האדמה ומחכה שאתם תגיעו אליו, מכיוון שקיימת התעוררות במחזור הזה, יקרים.

נשמות עתיקות המתחילות להתפתח בתודעה, מתחילות להיזכר באמת הליבה, ולא במערכת אמונה.

 

כדור הארץ התרחק כל כך מאמיתות הליבה, בני האדם שכחו את חברתם הטובה ביותר, את הפתרון והתשובה לכל הדברים בכל חברה שהיא, את החיבור עם כל מה שישנו וקיים, את התשובה לשלוה במערכות היחסים שלהם עם הערים. כיצד זה קרה?

אשתמש במילה שיתכן ולא שמעתם אותי משתמש בה, מדברים הרבה אודות התפתחותה של התודעה אולם לא מדברים הרבה על הידרדרות התודעה. זה אפשרי להידרדר. בבחירה חופשית אתם יכולים לבחור להיות דחוסים.

לפני אלפי שנים, בני אדם רבים החליטו מתוך בחירה חופשית לעזוב את הליבה על מנת להתנסות ולראות אם יש משהו טוב יותר. שוב, זה קרה מבחירה חופשית.

ישנה אקסיומה שאומרת שברגע שאתם מתנתקים מהחברה הזו המכונה אדמה, אתם מרגישים כה בודדים ונראה שכל הדברים שאתם יכולים לעשות בעצמכם נעלמים מידיעתכם, ולפתע אתם הופכים לקורבנות של כל מה שמתרחש סביבכם, מכיוון שהתנתקתם.

ובתודעה נמוכה אינכם מתחברים מחדש, אלא מחליטים למצוא משהו להיאחז בו, וזה מוביל למאות מערכות אמונה ולנביאים רבים.

 

במרבית החלקים של כדור הארץ נפוץ 'סיפור הילדים' אודות הבריאה. הידרדרתם כל כך הרבה עד שהענקתם מוח אנושי למקור הבורא היוצר של היקום, ולפתע הוא יכול לכעוס, לנקום, לענות אתכם אם אינכם עושים את הדברים כהלכה – וכל אלה הן תכונות אנושיות של תודעה נמוכה. בני אדם רבים הכניסו זאת בזהירות רבה היישר לתוך מערכת האמונה שלהם, וברצוני לספר לכם שזה עומד להשתנות.

 

המחזור מתחיל כעת, ועם נקיפת הצירים של ימי השוויון השותפה שלכם המכונה האדמה, מוכנה יותר עתה להופיע ולהתגלות מחדש – לא כמערכת אמונה חדשה, אלא כחזרה לליבה.

יהיו רבים כמותכם שיחזרו לבתיהם וינסו להסביר זאת, אולם ברצוני להשיא לכם עצה – אל תסבירו זאת! במקום זאת, חיו זאת!

אם תתחילו לחיות את אמיתות הליבה האלו, כל אלה מסביבכם יראו שינוי כה גדול ועד כמה שאתם שלווים, מחוברים, שמחים, ושאין לכם את הבעיות שיש לשאר.

אין זה משנה אם האהבה היא המרכז של מערכת האמונה שלהם – עליהם להתחבר עם גאיה. וזהו הקשר עם האל שבפנים!

 

תהיה ביקורת כלפיכם שתטען שכולכם חושבים שאתם חלק מן האל, וביקורת זו מגיעה מתודעה נמוכה המתקשה להביט למעלה לעבר תודעה גבוהה יותר, מבלי להבין שזוהי בדיוק המשמעות של 'נברא בצלמו ובדמותו' … נבראתם על ידי האלוהי, ונולדתם מפוארים עם משהו נפלא שיעזור לכם לחיות חיים ארוכים.

 

אתם המיקרוקוסמוס. 'גשר הקשת' שמגיע יתחיל להעביר חזרה לאנושות את אמת הליבה הזו, בדרך מודרנית שתהיה מקובלת והגיונית.

יהיו קבוצות – שיהיה להם שם או שיהיו ללא שם – שיתחילו ללמד את החברה המודרנית את החיבור לפלנטה. ברצוני שתעקבו אחר התכונות והמאפיינים המסוימים של הקבוצות האלו – לא תהיה להם תפישה של הכנסיה, הם יחכו לכם שתגיעו אליהם … לא יצטרכו להצטרף לשום דבר, והם יטענו שהנביא שיש לחפש אחריו נמצא בתוך כל אחד, ושכל הדברים אפשריים!

 

זוהי האמת, בעודי יושב כאן היום במקום הזה.

מגיעים הרבה 'גשרים של קשתות'. אתם הם המיקרוקוסמוס, היושבים כאן במקום יפה, כשהשמש זורחת עליכם, ושומעים את האמת הזו.

המקרוקוסמוס [ קריון מצחקק בהנאה..] הוא האור המגיע לפלנטה הזו.

 

ואם תטענו שקשה להאמין לכך כאשר קיימות כל כך הרבה בעיות וצרות, הרי שברצוני למסור לכם אקסיומה נוספת: כאשר האור יוצא, ניתן לראות את כל הדברים החשוכים. אתם עומדים לראות ירידה בכל מקום כאשר תיחשף ותתגלה החשכה של ההידרדרות.

לפתע חברות רבות לא יהיו שמחות, לא מרוצות עם כל מה שמסביבם, מכיוון שהם יוכלו לראות את כל האנרגיות השליליות שהיו מכוסות לפני כן. ואז תעשו את מה שלמדתם לעשות כאן בצלע ההר – אתם יכולים לפזר את האנרגיות האלו, ולעמוד זקופים בעוד שאר העולם שרוי במהומה, ולטעון שאהבת הבורא היוצר נמצאת בתוככם. זה עתיד למשוך תשומת לב רבה.

 

חזרו לבתיכם והיו 'גשרים של קשת'.

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר