דברים בלתי רגילים וראויים לציון – 2 – דצמבר 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

זהו תקשור שמיועד באופן מיוחד לאוסטרליה ואנחנו מדברים על דברים בלתי רגילים וראויים לציון, ועכשיו ברצוננו לדבר על החוויה שלכם כעת עם הקורונה.

איני רוצה לדבר בהכרח אודות הנגיף, למעט שאומר דברים שכבר אמרתי בעבר. יהיו גילויים בשנתיים הבאות אודות מה שקרה באמת, כיצד ומדוע. יהיה עליכם לגלות זאת. גם אמרנו לכם שהדברים אינם תמיד כפי שהם נראים. יהיה כעס בעקבות מה שתגלו.

עם זאת, ברצוני לשוחח אתכם אודות עד כמה מה שמתרחש הוא בלתי רגיל וראוי לציון. אתם עשויים לומר לי, שאין שום דבר ראוי לציון כרגע במדינה הזו (אוסטרליה, ת.ג.) ואכן, זה נכון לעכשיו. אכן כך אתם עשויים להרגיש בשעה שאתם יושבים שם, מכיוון שיתכן שבעקבות זה אינכם יכולים ללכת לכל מקום, אתם עשויים להיות מורחקים ומופרדים ועוד, ועוד, כל הדברים שעברתם כבר מזה חודשים. אני יודע על כך.

זה אינו מה שאני מדבר עליו. ברצוני לשוחח על 'מבט על' שיתכן ואפילו לא חשבתם עליו.

 

האם זה אפשרי שהארוע המסוים הזה, הקורונה, הסגר, כמעט כשנה במצב הזה – האם זה אפשרי שזה קורה ממש על פי התכנית? ממש בזמן?

יקרים, ברצוני שתחשבו לרגע אתי, באופן הגיוני. במשך עשורים, עשרות אלפי אנשים נסעו מדי יום בין כל הארצות על הפלנטה. הם היו בג'ונגלים החשוכים והעמוקים ביותר כמעט בכל הארצות שיש להן ג'ונגלים. והם יצאו משם, חזרו ועלו על מטוס ושבו לביתם. והם באו ועזבו, שוב ושוב. אם הייתם מתחילים לספור את מספר בני האדם שנסעו לפני התרחיש הזה, ונסעו בין הארצות אפילו על בסיס יומיומי – הייתם נדהמים. יתכן והמספרים יהיו גדולים יותר מכפי שהייתם חושבים.

מספר כלי התעופה שהיו באויר בכל רגע נתון, במהלך היום או הלילה, יתכן והגיעו לאלפים. ועם המטענים הייעודים של בני האדם שמגיעים ועוזבים מכל הארצות המתורבתות ושאינן מתורבתות. הם נסעו למקומות שאנשים מעולם לא הגיעו לשם, הם נסעו לג'ונגלים שאנשים מעולם לא ראו אותם, הם נסעו וחזרו. כך, שנים על גבי שנים.

מה היו הסיכויים שלא תהיה לכם כל מגיפה בכל מהלך הזמן הזה? הסיכויים הם אסטרונומיים, יקרים, מכיוון שאלה היו אותם התנאים שקיימים כיום.

הבסיס של הנגיף הגיע מהג'ונגל, הגיע מבעלי חיים, אולם בנוסף לכך, המחקר אודות הנגיפים היה תמיד במעבדות השונות, וזה לא השתנה. וגם לא השתנתה העובדה שהנגיף היה שם, והיו כל אלה שהיו מסביבו של הנגיף. זה אינו כה חדש. ועדיין, זה התרחש כעת.

 

האינכם חושבים שזה מעניין שזה היה יכול לקרות פעמים כה רבות, עם נגיפים אחרים רבים כל כך, אולם זה מעולם לא קרה? קיימים 'שם' נגיפים כאלה שיתכן ונבעו בעצמם מבעלי חיים, או במעבדות, אולם כל זה התרחש בשנת 2020. ואתם תשאלו, מה יכולה להיות הסיבה האפשרית המטאפיסית, שיהיה משהו כה חזק ורב עוצמה שיסגור את הפלנטה כולה למשך כמעט שנה? וברצוני שתחשבו על כך אתי.

 

נבואות העבר ומה שסוציולוגים מדברים עליו הוא שמלחמה תשנה לעולם את החברות. מלחמה עושה זאת מכיוון שהיא משטחת הכל, עוצרת את הכלכלה והורגת רבים. וכאשר אוספים לאחר מכן את הפיסות לאחר הטרגדיה של מלחמת עולם, קורים דברים מסוימים, רעיונות מתגשמים שלא יכלו מעולם להתגשם או להיות מוטמעים ומיושמים, אלא אם כן היתה מלחמה.

 

ברצוני להחזיר אתכם חזרה, לרגע, לסיומה של מלחמת העולם השניה. לחלק מכם יש קרובי משפחה, לחלק מכם יש חברים שלמעשה מדברים על כך, ויתכן ואף היו שם וחוו זאת.

אקח אתכם לאירופה הסגורה, והלכה למעשה בעת שהם התבוננו בהריסות של אירופה, הם התחילו לקיים פגישות, והיו להם כמה רעיונות שמלחמת העולם הביאה אותם לכך, שללא המלחמה לא יכלו להיות מוצבים או מוגשמים או מוצעים. הם הביטו סביבם ושאלו את עצמם, מה אם יוכלו להתחיל לסחור יחד כעת, בעוד אין באמת גבולות אמיתיים, למעט אלה שהם ידעו אודותיהם, שכולם חצו אותם על מנת לברוח, והפליטים… הם אמרו שזה יכול להיות זמן טוב להתחיל להתבונן בסוג מסויים של סחר חופשי בין האויבים לשעבר של כדור הארץ.

הם ראו שאלה שהם דיברו עליהם היו כל המדינות באירופה שהיו המבצרים ומצודות של מלחמה, בזמן כזה או אחר, בין אם היו אלה אנגליה, צרפת או איטליה, בין אם זו היתה גרמניה, כולן היוו חלק עיקרי בכיבוש. גם ספרד, חשבו על כך – כולן היו אויבות האחת של השניה במשך זמן כה רב, והרעיון היה של מה אם באותו הרגע – בעוד כולן נעות בכבדות ושום דבר אינו פועל – לחבר ביניהן יחד במסחר.

הרעיון העלה גיחוך מכיוון שהכלכלה של כל מדינה שונה בתכלית השינוי. כיצד זה יכול היה לפעול? וחלק יאמרו שזה עדיין אינו פועל, וזה מכיוון שעדיין לא עבדו על כך ברמת חשיבה גבוהה, מכיוון שזה הפך להיות האיחוד האירופי.

בנוסף לכך, בהמשך הם שאלו את המדינות האם כולן ירצו שיהיה להן אותו המטבע, במידה ויחליטו איכשהו להפוך לחברה על כדור הארץ בה לכל אחד יהיה אותו המטבע. נראה היה שתלחמו בכך, ועם זאת הבלתי אפשרי קרה, ולרבים יש אותו המטבע. זה אינו מושלם, יש היום חוסרי שיוויון, חלק מהדברים אינם פועלים, חלק מהדברים כן פועלים. אולם הדבר שפועל באופן מיוחד הוא שהן אינן במצב של מלחמה! זה לא חזר שוב, במידה ושמתם לב.

כל תושב באיחוד האירופי יכול לגור בכל מדינה באופן חוקי, הם עוברים כעת דרך הגבולות, שבעבר היו שם עמדות שומרים, פקידי מכס, והמרות מטבע. הכל נעלם בעקבות רעיון אחד שהתממש בסופה של המלחמה, בעוד הכל היה שקט וברגע ההוא לא היה ניתן להקים מחדש דבר שהיה נורמלי.

האם אתם מתחילים להבין לאן אני מתקדם מכאן?

 

אלה הם הזמנים, ואלה הם הזמנים היחידים בו העולם יכול לקבל החלטות שידבקו ויישארו, בעקבות מה שקרה שיתכן ועצר הכל למשך חודשים. זה מה שקורה ברגע זה.

אתן לכם כמה דברים לחשוב עליהם: ישנם עסקים, דברים רבים, ישנן חברות, ישנם תהליכים שהיה צריך לעצור אותם לפני זמן רב. אולם לא היה ניתן לעשות זאת מכיוון שהם היו שזורים בדברים אחרים שהיו הולמים. היו דברים חשוכים מאוד שתמיד היו בפעולה ולא היה ניתן לעצור בהם מכיוון שהם היו בקשר עם דברים שכן היו הולמים.

קשה לתאר זאת, אולם אני חושב שאתם מבינים את כוונתי. כאשר הדברים כולם קשורים זה בזה בדרכים מסוימות, קשה להצביע על משהו אחד ולומר שיש לעצור אותו, מכיוון שזה ישפיע על כל דבר בסביבתו. היו מערכות במקום, שאתם משתמשים בהן אפילו כיום, היו מערכות ממשלתיות, מערכות בנקאיות, מערכות שונות – וכולן נעצרו לפני כמה חודשים. עצירה בה לא יכולתם לצאת החוצה, לא יכולתם לחזור לעבודה, לא יכולתם לעשות דברים שעשיתם לפני כן, ולפתע הכל התחיל להיות שקט.

 

ברצוני לספר לכם משהו שתחשבו עליו. יקרים, היה לכם משהו שהוא שווה ערך למלחמה, ללא מלחמה…

עבור אלה מכם המבינים את אשר אני אומר כעת, אתם יכולים לקחת נשימה. מכיוון שככל שזמן זה היה עשוי להיות עבור חלק מכם, אני מספר לכם שהעולם עצר מסיבה מסוימת, ובעקבות זאת ישנם דברים שהתפרקו שלא יהיה ניתן להקים אותם מחדש בחשכה שלהם. ישנם דברים שלא היו צריכים להימשך והם נעצרו כעת. ישנם רעיונות חדשים בעקבות זאת, ממש כמו בסיומה של מלחמת העולם השניה.

ישנם אלה האומרים שמכיוון שהם עצרו, הם יכולים לעשות כעת דברים, מכיוון ש'זה' ו'זה' הם הולמים והם יכולים לחבר אותם יחד, בעוד שלפני כן לא יכלו מעולם לעשות זאת. הם יכולים לחשוב מחדש עם מי הם סוחרים, הם יכולים לחשוב מחדש על הגופים שחשבו שהיה עליהם לעשות איתם את הדברים 'האלה' וה'אלה', וכעת הם יכולים לחלוטין לחשוב מחדש על הכל מכיוון שהם מתחילים שוב מחדש.

הדבר המעניין אודות זה הוא שהתשתית של כל מה שיש לכם, נשארה. לא היתה מלחמה שהרסה אותה – האם אתם מבינים את מה שאני אומר?

כאשר יגיע הזמן לשוב לעבודה – התשתית תישאר. כאשר יגיע הזמן לבנות מחדש, לחזור למה שאתם מאמינים שהוא נורמלי, ואתם תוכלו ויהיה מותר לעשות זאת, וזה יהיה בטוח – הכל יחכה לכם. זה יעלה ויופיע מחדש הרבה יותר מהר מכפי שאתם חושבים. ישנם אלה הטוענים שכאשר עוצרים כלכלה שכזו, לא ניתן להתחיל אותה מהר מחדש, ושזה יקח זמן רב להתחיל מחדש מאשר לעצור אותה. עמדו וחכו, ובדקו זאת כאשר זה יקרה.

צפו בשווקים המסחריים שלכם מתאוששים וחוזרים לעצמם עם תקוה. צפו מה יקרה לאלה שחשבו שלא יצליחו להשיג מקומות עבודה במקום מסוים וימצאו תעשיות חדשות שיוכלו להתחיל רק אז. צפו למה שיקרה לשירותים כאשר הם יבינו שזהו הזמן בו הם יכולים להטמיע מספר תכניות שלא יכלו לעשות זאת לפני כן מכיוון שהם הפסיקו את 'זה' ואת 'זה' – אתם מבינים את מה שאני אומר.

זה בלתי רגיל וראוי לציון שיכולתם להגיע למקום הזה על מנת לאפשר לרעיונות חדשים ולדברים חדשים על הפלנטה הזו, שלא היו קורים לו פשוט הייתם ממשיכים וממשיכים וממשיכים…

 

ישנם רבים שזכו להכיר את ילדיהם [קריון מצחקק בהנאה..] הייתם עסוקים מדי.. זה יום מעניין בו רבים כל כך צריכים ללכת לעבודה, ולילדים אין בהכרח סוג החינוך שהיה לכם או שהייתם רוצים שיהיה להם. במיוחד בערים הגדולות, בהן רבים כל כך צריכים לעבוד על מנת 'לסיים את החודש', ולפתע ההורים היו בבית עם ילדיהם, לפתע יש חינוך ביתי, לפתע עליכם להביט בעיניהם וללמד אותם דברים שרק המורים היו מלמדים אותם, לפתע למדתם מי הם…

 

קרו דברים מעניינים ביחס למערכות יחסים עם משפחות. חלק התאהבו שוב מחדש בעקבות הזמן בהם היה עליהם לעשות דברים יחד, וזה היה קשה. והם הבינו את הסיבה שהם ביחד. ולחלק היתה תגובה הפוכה כאשר הם הבינו שלא היה עליהם להישאר יחד, וזה היה הזרז להיטיב עם החיים של שניהם שיהיו טובים יותר באמצעות פרידה.

דברים כה רבים התרחשו בתקופת העצירה, בזמן של הצתה מחדש של רעיון שלא יכולתם בהכרח להטמיע אותו כל זמן שהייתם עסוקים, כל זמן שהייתם הולכים וחוזרים, כל זמן שהיה 'זה' ו'זה' – ולפתע, הכל עצר!

במהלך הזמן הזה נכתבו ספרים שלא היו נכתבים לעולם, רעיונות נבטו והתפתחו, היה זמן לחשוב, זמן לאהוב, זמן להרהר מחדש – ואיני מדבר רק על אוסטרליה. זה באמת חובק עולם וישפיע אפילו על מערכות יחסים בין מדינות.

 

זה מה שהקורונה העניקה לכם, והיסטוריונים וסוציולוגים יתחילו לעקוב אחר זה ולספר לכם מה התרחש שלא היה מתרחש לעולם לפני כן. בהמשך אתחיל לספר לכם מה אתם עומדים לראות, ומה ראיתם שאתם עשויים שלא לחשוב על כך, שמראה הוכחה לגדילה של המודעות של התודעה בין אדם לאדם, בין חברה לחברה, היפטרות מדברים שהיה צריך להיפטר מהם כבר לפני זמן רב.

 

קשה במקום בו אתם יושבים וישנם אלה השואלים מתי זה כבר יחלוף, הם עייפים מזה. אכן, אולם התמונה הגדולה יותר, יקרים, עם כל מה שאירע והתגלה, היא כמו יציאה ממלחמה, חוץ מכך שאין לכם את הזוועה הנוראה של מלחמה. והתשתית עדיין נמצאת שם.

מדהים, שמשהו כמו מגיפה עשוי להביא למעשה את הפלנטה הזו ליותר קרבה יחד, שעשוי למעשה להביא יחד לרעיונות, מכיוון שעצרתם, ואתם חושבים על כך ועובדים יחד.

זה מה שרציתי לספר לכם, שהוא בלתי רגיל וראוי לציון בזמנים אלה שלכם. הדברים שהם בלתי רגילים ביותר ויוצאי דופן הם הסיכויים שזה לא קרה מעולם לפני כן. היו שפעות גרועות יותר, יקרים, שאפילו הרגו יותר אנשים, יקרים, ולא סגרתם את כדור הארץ בעקבותיהם [קריון מצחקק בהנאה..] היה כאן משהו שונה, לא מזימה, יקרים, אירוע שמביא את הפלנטה הזו למקום שלא היתה מגיעה אליו לפני כן, והתוצאות יהיו מועילות, נדיבות, דברים שמעולם לא חשבתם שיגיעו מזה, אירוע שלא הכל גלוי, ואתם תגלו מאוחר יותר שמתרחשים כמה דברים טובים.

 

היופי בכל זה הוא, שזוהי תחילתו של מחזור חדש שניתן לחדש אותו, להתחיל ולהטמיע אותו ללא מלחמת עולם. אולם כל זה היה דרוש על מנת לעצור זאת, לעצור אתכם, לעצור את הכל, ואתם פשוט נשארתם בפנים למשך זמן מה.

יקרים, הדברים האלה יחלפו ויהיו הפתעות, וההפתעות הגדולות ביותר יהיו כאשר הסודות יתגלו ותעשו משהו בקשר לכך על מנת שהדברים לא יחזרו לאופן בו הם היו. אתם לא תאפשרו זאת. האנושות מתחילה להשתנות במה שהיא תאפשר ובמה שהיא לא תאפשר, גורם היושרה של האנושיות עצמה מתחיל להתרומם, אתם תראו..

 

זו הסיבה שאנחנו מאוהבים בכם. אתם עוברים בעת הזו דרך הדברים האלה שסיפרנו לכם לפני זמן מה שהם יתרחשו, שיהיו שינויים גדולים ובלתי צפויים, שתעברו אותם ללא מלחמה. והנה אתם נוטלים חלק ממש בדברים האלה!

יוצא דופן, בלתי רגיל. עכשווי. אתם נמצאים בזמנים מיוחדים מאוד.

 

ילדיכם יקראו אודות זה, וגם ילדיהם שלהם יקראו אודות זה. וממש כפי שאנחנו ראינו מה קרה לאחר מלחמת העולם השניה, הם ידברו אודות מה שהתרחש בעקבות הקורונה, ששינה את הפלנטה בדרך טובה, לנצח.

 

אני אשוב..

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר