הבאר של סנט. ברידג'ט – ספטמבר 2016
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

לפני שאפילו נתחיל, ברצוננו לחגוג את הריפויים שתרחשו במקום הזה ממש, ההתגלויות שקרו, השמחה, העצב, הרגשות החיבור לאל, ממש כאן. לכן המקום הזה מיוחד. ובחרנו בו על מנת להעביר סוג מאוד מסוים של תקשור.

ברצוני שהמידע של היום יהיה שלם, והנה השאלה:

"קריון, אתה נמצא בארץ הפיות והאנשים הקטנים – האם זה נכון או שאינו נכון?" עבור רוב הפלנטה מדובר ביציאה מהידוע לעבר הדמיון על מנת להאמין בדברים שכאלה. ואתם מבקשים ממני שלא 'ארקוד' סביב הנושא הזה. אתם מבקשים תשובה מוחלטת של 'כן' או 'לא'. זו השאלה, ואמסור לכם את התשובה אולם עלי לרקוד מעט, מכיוון שאנחנו באירלנד [קריון והנוכחים צוחקים..]

 

הבה נתבונן לאט בנושא, באופן מעשי, ונשתמש בהגיון על מנת לחבר את הנקודות. הבה נתבונן ונבחן אם זה יכול, או שאינו יכול, להיות אמיתי.

בראש ובראשונה, האומה כולה כאן מודעת לכך. הזרם המרכזי של אירלנד מודע לכך. וזה נמשך כך במשך מאות בשנים, בין אם האנשים מאמינים בכך או ראו זאת. כך שחייבת להיות כאן אמת ליבה, מכיוון שלו זו היתה רק פנטזיה או משהו שנועד לצרכי שיווק בלבד, זה לא היה נמשך זמן כה רב. ועדיין, כולם יודעים.

 

אביא כמה דברים עבורכם להתבוננות, וזהו ה'ריקוד'.

המציאות החלה להשתנות בערך לפני כ 70 שנים, כאשר מדענים החלו לגלות מציאויות חדשות. הם גילו מימדיות במבנה האטומי. וזה היה מעבר למה שבני האדם חשבו לאמיתי. זה היה כה מטלטל, עד שאפילו המדען אלברט איינשטיין התנגד לכך, הוא כלל לא הבין את אי הלינאריות של מה שהוצע, שהמבנה האטומי סביבכם הוא רב מימדי.

אתם חיים רק בפיסה מכל זה, אתם חיים בעולם יפה וצבעוני, ועדיין בני האדם בנויים ובעלי מבנה שמיועד אך לשחור ולבן. כבר דיברנו על כך, וברצוני להמשיך.

המדענים ראו כיצד ממש חלקיקים ועצמים יכולים להופיע ולהיעלם, עשויים להיות בשני מקומות בעת ובעונה אחת, וכיצד ברב מימדיות משתנים החוקים שאתם תלויים בהם על מנת לראות דברים להחזר אור.

יקרים, ברצוני שתבינו זאת באופן ברור ובבהירות. זה אינו משהו ששיך לניסויים. זו מציאות, והם גילו שהכל נמצא ברב מימדיות!

 

אם בני האדם עוצבו כדי להיות לינאריים, גאיה אינה לינארית. הדרכתי את שותפי (לי קרול, ת.ג.) לנסוע בעוד כמה חודשים עם מדענים ואחרים, למתקן בסרן בז'נווה, לניסוי הרב מימדי הנרחב ביותר על הפלנטה. הם מפרידים שם את המבנה האטומי על מנת לראות אם יוכלו לגלות יותר מרב המימדיות שהם יודעים שקיימת שם. השקעה עצומה הושקעה במה שהם יודעים שנמצא שם – האם אני כבר 'רוקד' מספיק חזק?

 

לפני 150 שנה, במיוחד שני אנשים, שיערו ועבדו על רעיון מדהים, שקיימים דברים שאינכם יכולים לראות ושיוצרים מחלות, דלקת, והעולם פשוט 'זחל' עם דברים קטנים שלא היה ניתן לראותם. לניתוחים באותם ימים היו אחוזי החלמה וריפוי של 55%. רק חצי מהאנשים שרדו לאחר שרופאים ניתחו אותם, עד ששני האנשים האלה הוכיחו דבר מה. המיקרוסקופ הגיע, והתגלו החיידקים.

ההנחה היתה שדברים אינם היו קיימים אם לא יכולתם לראותם, וכל הקהילה הרפואית והפלנטה כולה היו שרויים בשחור ולבן מבחינה רפואית. כאשר הגיע המיקרוסקופ, היה לפתע צבע..

אתם רואים את המטפורה, הם הבינו שהיו דברים מחוץ לטווח הראיה. ויש עוד הרבה יותר מכך…

 

אנחנו יכולים לדבר על דברים כה רבים שמצביעים לעובדה שמחוץ לגאיה מגיעה רב מימדיות. הבה נלך לרגע לכתובים.

כמה פעמים ראו בני האדם רוחות רפאים, מלאכים, ודיווחו על כך? כמה פעמים דיווחו המלאכים בכתובים וכאשר הם הגיעו הם ביקשו מבני האדם שלא יפחדו מהם, שהם 'בסדר'? האם אתם מטילים ספק במה שאתם קוראים בכתובים, אפילו העתיקים? האם אתם מטילים ספק שהסנה הבוער נראה, או שזו היתה רק שגיאת דפוס בכתובים?

ההיסטוריה מלאה בכך: ראיית דברים מעבר למימד השלישי שכיחה בקרב בני אדם, ועל כך ברצוננו לספר לכם. מעל אירלנד קיים מרחב שונה, גאיה נפתחת שונה באזור זה. היא חזקה יותר בעודה מזרימה החוצה רב מימדיות.

 

עליכם להקשיב היטב, כאשר אנושות מסוגלת לראות דברים רב מימדיים שאינם לינאריים, המוח האנושי הופך זאת ללינארי על מנת שיתקבל על דעתו.

עמדנו בסמוך להר שאסטה, העברנו תקשור אחר תקשור, והיו אלה שעלו להר אפילו בלילה וראו את האורות – כיצד תסבירו זאת?

אולם אנחנו באירלנד. אינכם צריכים לנסוע להר, הדברים תמיד כאן, פי 10 מכל מקום אחר על הפלנטה. כאשר בני אדם מרגישים ורואים זאת, אפילו בלילה, הם טוענים שיתכן ואלה דוות או פיות מכיוון שהדעת האנושית תהפוך דברים אלה ללינאריים על מנת שיעבדו עבורה.

הם אמיתיים, והתשובה היא 'כן'.

 

ברצוני שתתבוננו בתכונות ומאפיינים שהם רואים, אם אלה אנשים קטנים, פיות, או כל דבר כאן – זה תמיד קשור לגאיה. בין אם אלה העצים, הרוח, האויר או האדמה – זה תמיד קשור לגאיה. זה לא ירד מהשמיים, זה עלה מן האדמה. וזה אמור לספר לכם שזו גאיה מייצרת אנרגיות רב מימדיות ממש כאן במקום בו אתם עומדים, ממש עכשיו.

אלה מכם הפתוחים מספיק יכולים לראות את הדברים האלה, אם תתנו כוונה לכך. ולאחר התבוננו במאפיין הזה: הם אינם מפלצות, הם אינם עצומים, הם תמיד נדיבים, ידידותיים ושמחים.

האם שמתם לב לכך? זוהי מטפורה מגאיה, ועד כמה שתגרמו לזה להיות לינארי, בין אם תעניקו להם עור וכנפיים, תגרמו להם להיראות בדרך מסוימת, תלבישו אותם בבגדים או רק אור ודוות ביער – כולם נדיבים לאנושות.

 

המטפורה ברורה, והתשובה היא 'כן', 'כן', 'כן'.

וההזמנה, במיוחד במקום הזה ובארץ הזו הוא לפקוח את עיניכם ולראות בצבע. אתם מוקפים בעולם צבעוני, צאו משחור ולבן ואפשרו לעצמכם להרגיש ולראות זאת ולאחר הציגו את מה שראיתם והרגשתם בשעה שאתם מציצים באנשים אחרים, כך שהם יבינו שזה היה אמיתי, לא דמיון, אלא מבורך.

אתם נמצאים באדמה בה הדברים מופיעים, בה גאיה יכולה לדבר, ואתם יכולים לראות זאת.

 

התשובה לשאלתכם היא 'כן'.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר