ההורות של הילד הפנימי – אפריל 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

זהו מצב לא רגיל, שותפי (לי קרול, ת.ג.) רגיל לדבר לפני עיניים רבות כל כך המביטות בו, ולבבות רבים כל כך שהוא יכול למדוד ולראות תגובות שעוזרות לו לדעת מה לומר. ועם זאת כל זה נמצא כאן, באולפן (בו מוקלט התקשור הזה, ת.ג.) זהו שיעור עבורו כיום, והוא יספר לאחר מכן שהוא הרגיש את הכל.

 

כך הדברים פועלים מחוץ להגיון ומחשבה של המימד השלישי. הנשמה היא כה גדולה ויכולה להגיע לכל רחבי הפלנטה בדרכים מסוימות רב מימדיות. זהו החלק הקריטי אודות מה שברצוני לשוחח בהמשך בקצרה, ואכנה זאת 'ההורות של הילד הפנימי'.

זהו זמנה של הנשמה לצאת החוצה ולהגיע לכל האנשים ולנשמות אחרות שאפילו אינן יודעות.

פעמים רבות דיברנו על תהליך שהוא מטפורה נפוצה של קריון שמדברת אודות אור וחשכה. המטפורה מספרת על חדר חשוך בו אדם שאינו ידוע מדליק גפרור וגורם לכולם לראות לפתע מעט טוב יותר בעקבות הגפרור האחד הזה שהודלק. לגפרור הזה אין שם, אתם עשויים אפילו לא לדעת מיהו אותו אדם, אולם אלה שבחדר פוחדים פחות מכיוון שקיים שם אור המאיר את מה שהיה חשוך לפני כן.

זוהי המטפורה עבור נשמה עתיקה בזמנים אלה. היא יכולה להאיר גפרור באמצעות חמלה ואמפתיה במתכוון, ולהתחבר עם נשמות אחרות וחלקים אחרים של האנושות.

אלה מכם המבקשים לשבת יחד ולנחם ולהביא נוחות לאלה שמעבר לים או לאלה שבארצכם, הסובלים, הבוכים – לשם כך הגעתם לכאן. הם ירגישו זאת. יתכן והם לעולם לא ידעו את שמכם אולם הם ירגישו זאת.

 

לפני שנים רבות, 31 השנים של קריון, השתמשנו לראשונה באחת מהמטפורות של קריון – המגדלור. דיברנו על כך פעמים כה רבות. אותו המגדלור שניצב על הסלע, ללא כל שם, והמקרין את אורו על מנת להנחות ולהדריך את אלה לנמל מבטחים, לכוון ולהזהיר אותם מפני הסלעים שבדרך. אין לו כל שם, הוא אינו מקבל כל נקודות זכות – כל מה שהוא עושה הוא להקרין את אורו.

 

בכל אחד מכם קיימת החוכמה הפנימית המולדת. רבים מכם יודעים על כך, דיברנו על כך בעבר ועתה זהו זמן נהדר לשוב ולדבר על כך פעם נוספת. החוכמה הפנימית המולדת היא 'הגוף החכם' של בני האדם. היא אינה שוכנת בהכרח במוח, בלב או בבלוטת האצטרובל, ונראה שהיא נמצאת בגוף כולו.

האנשים שעובדים עם קינסיולוגיה יודעים אודות מה שאני מדבר, ומשתמשים בחוכמה הפנימית המולדת על מנת לדעת דברים שהמוח אינו יודע אודותיהם.

החוכמה הפנימית המולדת אחראית על פעולתה של ההומאופתיה, על כך שבדיקת שריר תעבוד, היא יודעת אודות הדברים שהמוח ואפילו הלב אינם יודעים אודותיהם. דבר זה ידוע היטב, תועד והוכח – משהו בתוככם, שגדול יותר מכם, יודע ומכיר אתכם.

התכונה והמאפיין של החוכמה הפנימית המולדת, שהוא הבולט, העוצמתי והמשמעותי ביותר, הוא שהחוכמה הפנימית המולדת תעשה את הדברים שאתם זקוקים להם. היא יודעת למה אתם זקוקים, גם אם אתם עצמכם עשויים שלא לדעת זאת.

 

וברצוני לומר לאלה מכם הקוראים זאת ושרויים בפחד, לפנות לחוכמה הפנימית שלכם, ולראות אם אני צודק:

'חוכמה פנימית מולדת יקרה, את חלק ממני, אינך משהו שאני עומד/ת לסגוד לו, את חלק ממני, ברצוני שתכנסי פנימה באופן כימי ותעניקי לי שלווה.

חוכמה פנימית מולדת, ברצוני שתעזרי להדריך אותי מה לאכול בתקופה זו, כך שלא אגיע למצב בו לפתע האכילה היא תגובה לפחד, גורמת לכך לפעול, והגוף מתחיל להגיב בדאגה ובפחד.

חוכמה פנימית מולדת, ברצוני שתהיי במקום הזה בו תוכלי לחבק כל תא.'

 

כמה פעמים ביקשנו מכם לדבר אל המבנה התאי שלכם ולאפשר לו לחבק אתכם? זה היה המרכיב המרכזי של קריון מן ההתחלה.

דברו לביולוגיה של גופכם, תנו לה הנחיות והוראות על מנת שתעזור לכם עתה.

ויהיו אלה שיאמרו שאלה דיבורים אזוטריים, שהדברים אינם באמת פועלים כך ואין כל יכולת לחבק את עצמנו באופן הזה. ואם אדם שרוי בפחד עליו להסתייע במישהו אחר, להתקשר לפסיכולוג או למישהו אחר שיגיע, יעזור לו, יחבק אותו וידבר אליו.

ואני אומר לכם, יקרים, שקיים בתוככם יותר ממה שמישהו אחר יכול אי פעם להעניק לכם. מדובר 'בכם … אתכם', וזהו המפתח והסוד לזמנים אלה עבור עובדי האור, הנשמות העתיקות, היודעים שאני צודק.

ובעיצומו של הזמן הזה, יתכן שבזמן שאתם מפוחדים ודואגים ביותר, הרימו את ידכם ודברו לרוח:

'רוח יקרה, עזרי לי לדבר אל החוכמה הפנימית המולדת שלי, העניקי לי את המילים..'

גופכם תמיד מקשיב, והזרם המרכזי לא סיפר לכם על כך פעמים רבות, מכיוון שאין מדברים על כך באופן נפוץ מחוץ לתחום האזוטרי… ועדיין הקדמונים ידעו על כך. וכמותם ידעו גם אלה שהפעילו לראשונה את המערכות הרוחניות המאורגנות על הפלנטה הזו, הם ידעו שאתם יכולים לשלוט על גופכם שלכם, להעניק לו שלווה במקום שלא היתה שלווה, להביא אותו למקום של נוחות במקום בו אין נוחות.

אלה דברים שכעת נודעים וידועים, ומוכחים בצורה טובה מאוד.

 

השמעתם על אשה בשנות ה 90 שלה שעמדה למות ממחלה תוך שלושה חודשים – ומידע זה מגיע ממנתח שעובד בזרם המרכזי – והיה לה נכד שעמד לסיים את לימודיו לתואר, שהיא חסכה למענו ומימנה לו את הלימודים, והתפללה למענו. וזה היה אמור להיות שמונה חודשים לאחר מכן. והיא החזיקה מעמד בחיים, חודש ועוד חודש, הרבה לאחר שהיתה 'אמורה למות', ולמעשה עצרה את המחלה מספיק זמן כך שהנכד יוכל לסיים את לימודיו, וימים ספורים לאחר מכן היא מתה עם חיוך על שפתיה ועברה לצדו השני של המעטה/צעיף.

איזו עוצמה היתה לאדם הזה על כל התהליכים של גופה, כולל על מחלתה.

האנשים העובדים במקצוע הרפואה מספרים על בני אדם המחזיקים מעמד בחיים עד לרגע האחרון עבור פעילויות מסוימות או דברים מסוימים. וזוהי ההוכחה שקיימת עוצמה בחוכמה הפנימית המולדת.

 

לשותפי היה חבר מתקופת בית הספר שפחד כבר אז מחיידקים, וירוסים ומחלות. הוא עשה כל שהיה ביכולתו על מנת להגן על עצמו, וסיפר לחבריו שהדברים האלה 'רודפים' אחריו וישיגו אותו. ולפני מותו, שותפי ראה בשנות חייו המוקדמות, שכל החיידקים והמחלות שיתפו פעולה, ואכן 'השיגו' את החבר הזה. למעשה הוא נתן רשות מתודעתו, מגיבוב המילים שלו, ואפילו דיבר לתאים בקול רם וסיפר להם שהם עומדים לתפוס זאת – ואכן זה מה שקרה! הוא מת די מוקדם ממחלה שהוא היה משוכנע שתהיה לו, וכך היה!

אתם עד כדי כך עוצמתיים!!

ואני מראה לכם את ההיפוך של השלילי והחיובי ושל מה שביכולתכם לעשות עם חוכמתכם הפנימית המולדת. מה אתם מספרים לה?

 

אתן לכם תרגיל:

שבו, קחו מספר נשימות עמוקות, והרגישו את אהבת האל שנמצאת שם ומקיפה אתכם. התחילו לעבוד עם הביולוגיה שלכם עצמכם, והתחילו לומר 'מערכת החיסון שלי חזקה יותר מאשר שהיא היתה אי פעם בחיי. מערכת החיסון שלי תוכננה, עוצבה ונועדה לרגע הזה.

חוכמה פנימית מולדת שתפי פעולה עם זה והיי חזקה.

חוכמה פנימית מולדת קחי את החרדה של הכימיה מגופי.

חוכמה פנימית מולדת את יודעת דברים שאני איני יודע/ת.

חוכמה פנימית מולדת את למעשה 'אני'.

חוכמה פנימית מולדת אני המנהל/ת שלך.'

ולאחר הישענו לאחור והתבוננו כיצד מתגשם מה שביקשתם.

ותמיד יהיו אלה שיאמרו לי שהם כבר ניסו את זה וזה לא עבד, ויבקשו שאתן להם תרגיל אחר – ובכן תשובתי להם היא שהם פשוט רק ניסו זאת, הם לא גרמו לזאת להתרחש באמת…

עליכם לתפוש ולהבין זאת, להאמין בכך. הרגע סיפרתי לכם על דוגמאות, אפילו מהזרם המרכזי של הרפואה. אתם הם מה שאתם חושבים!!! אתם הופכים למה שאתם מצפים לו!!! אתם יכולים להגשים את מה שאתם רוצים!!!

אתם עד כדי כך עוצמתיים, וזה מצוי בגופכם באופן רב מימדי, וזה אפילו טרם זוהה כלל.

 

הומאופתיה עובדת באופן כללי עם האוכלוסייה, חברה אחר חברה. יש לה תמיסות של כימיה זעירות מדי עבור תגובה של הגוף, והן מיועדות כהנחיות והוראות לחוכמה הפנימית המולדת כדי שתרפא דבר זה או אחר, וזה פועל פעם אחר פעם.

זהו הבסיס לסיבה שאתם בטוחים.

יקרים, שמעתם זאת מן הסתם במשך כל חייכם – אתם מושכים אליכם את הדבר שאתם פוחדים ממנו. זה מצוי במטאפיסיקה שלכם, אתם יודעים שזה נכון. הפכו זאת ממש כעת, אל תחשבו על הפחד שלכם כמשהו מושך – חשבו על הדבר ההפוך. אתם תדחו ותרחיקו את מה שתדחו מכיוון שתגשימו את בועת החמלה, האהבה והחוזק סביב גופכם, והיו שלווים עם זה כרגע, חגגו זאת כרגע מכיוון שזה שלכם. כרגע…

 

זו ההורות של 'הילד הפנימי' שתמיד נמצא בתוככם, יקרים, וזקוק לטיפוח ולחיבוק. הגשימו זאת בדעתכם, ראו משהו שאינכם מצפים לו, ראו את עצמכם בו זמנית כאותו הילד וכאותו המבוגר המחבקים זה את זה באופן שאומר 'זכור/י, מה שישנו בחשכה אינו נכון, הבה ונדליק את האור ונראה מה יש שם… סגור/י את הדלת, רחץ/י את כפות הידיים, את/ה בסדר…'

 

קיימת חרדה גם לגבי הכסף, העתיד… סגרו את הדלת, אתם תהיו בסדר, מכיוון שאתם מכירים ויודעים את הרוח ואת חוכמתכם הפנימית המולדת, והם יודעות ומכירות אתכם.

ישנו ערבוב שאינכם מצפים לו, של מדריכים ונשמות עתיקות אחרות ברחבי כל הפלנטה.

 

אסיים בכך:

בראשית דברי ביקשתי מכם להקרין את נשמתכם הרב מימדית לכל האחרים בפלנטה הזקוקים לכך. ובעודכם עושים זאת כעת, ברצוני לומר לכם שקיימים מאמצים במקומות אחרים להקרין חיבוק דומה גם לכם…

אינכם לבדכם, אינכם מגדלור בודד ויחידי. מגדלורים בכל רחבי העולם עוזרים למגדלורים אחרים ולכל אלה הנמשכים לאור, ולאלה השרויים בסבל, כאב או צער.

מדוע שלא תיפתחו לרגע ותאמרו לעצמכם שאתם מקבלים את האור מכל מי ששולח זאת, שאתם מתחברים לפלנטה של עובדי האור, וזה ימשיך הלאה: אחרים יתחילו לראות שאתם בנינוחות, ואחרים ירצו להיות בסביבתכם, מכיוון שאתם שרויים בנינוחות.

הדלקתם את הגפרור בחדר החשוך, ואיש אינו צריך לדעת מהו שמכם. אולם אתם תרגישו את החיבוקים…

הגיע הזמן להיות ההורים של עצמכם בדרך חומלת ומתקבלת על הדעת, הגיונית למה שהמדע יודע. וזה ממשיך הרחק הרחק.

 

התקשור של קריון היום נועד לתקופתכם זו. יש לדברים משמעות רבה כעת. יתכן ובעתיד כבר לא יהיו משמעותיים עד כדי כך.

אלה הדברים שאנחנו מספרים לכם עליהם מכיוון שזוהי תקופתכם, עובדי האור ונשמות עתיקות. ואומר זאת פעם נוספת – נועדתם לזמנים האלה, מגדלורים. עמדו זקופים.

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר