הזמן הנכון – המקום הנכון – מאי 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

אתם אומרים שלכל מתקשר יש את הבמה שלו, ולכל מתקשר יש את הדברים שהוא מדבר עליהם שכל שאר המתקשרים אינם מדברים אודותיו – אולם האם זה באמת כך? האם באמת הקשבתם למספר מתקשרים יחד על במה אחת?

לפני שנים ביקשתי משותפי להזמין מספר מתקשרים שיהיו יחד על במה אחת, ומעבר לרעיונות עצמאיים ואולי השקפות, עקרונות ופילוסופיות, זה היה נראה כמו ברית של אהבה וחמלה שניתנו במילים אחרות, באמצעות אנשים בעלי אישיות שונה, ובדרכים שונות. אולם צידו השני של המעטה/צעיף, יקרים, הוא צידו השני – אין עוד צד, ועוד צד, ועוד צד…

ישנו מקום אחד בצידו השני של המעטה/צעיף שכולם מגיעים משם, וכאשר הם אותנטיים הם מדברים אודות אהבה, חמלה, עזרה ותקוה.

המסרים של קריון היו בכל השנים האלו אודות השינויים המתרחשים, וגם אודות הכלים החדשים שיש לכם שיכולים לנצל אנרגיה שלא ציפיתם לה, להתחבר לדברים שלא ציפיתם להם ושתמיד היו בתוככם, שלא להזכיר את הריפוי שהיה תמיד שלכם.

זוהי האזוטריות והמטאפיסיקה שדיברנו עליהן במשך שנים ושהיו ידועות לפלח שוק מצומצם של אלה שהיו זמינים לדבר אליכם ולכתוב את הספרים, אולם לפתע פלח השוק המצומצם הזה 'התפוצץ', לא כמשהו מוזר, אלא כאמת! ברית וחיבור עם המדע וההגיון הבריא ועם אלה המתחילים להבין שהאל גדול יותר מאשר כל דבר שמעולם סיפרו להם. האל, המקור היוצר של היקום גדול יותר מאשר כל דבר שמעולם סיפרו לכם!

 

ברצוני לתת לכם כעת הנחת יסוד, משהו רק על מנת שתחשבו עליו.

ישנם אלה הטוענים שדברים קורים כפי שהם אמורים לקרות, מתוך סיבה, ואפילו לאנשים שאינם מטאפיסיים יש הצהרות מסוג זה והם מאמינים שדברים קורים מסיבה כלשהי. ואם שמעתם זאת מאנשים שלעולם לא היו משתתפים בפגישה מעין זו, הרי שזה מכיוון שהם מרגישים זאת באופן אינטואיטיבי, שבאופן כלשהו קיימת הדרכה שמאפשרת לדברים להתרחש במידה ואתם נמצאים במקום הנכון ובזמן הנכון.

אתם חושבים לעתים קרובות שמדובר בדברים רעים [קריון מצחקק בהנאה..]

 

יקרים, לימדנו זאת במשך שנים רבות, שלהיות במקום הנכון ובזמן הנכון ולעקוב באופן אינטואיטיבי אחר הנתיב יביאו אתכם בסופו של דבר למקום אליו אתם שייכים, ואלו חדשות טובות. זה יביא אתכם למערכת היחסים הנכונה, למשרות הנכונות, למילים הנכונות שתאמרו בזמן מסוים.

זה יביא אתכם לנוחות ושלווה כאשר תחסרו אותן, זה יביא אתכם למקומות שיהיו העזרה עבור אחרים המחפשים והזקוקים למשהו מכם.

כל הנשמות העתיקות המאזינות או קוראות דברים אלה יודעות שיתכן והיו במקום שלא אהבו, ואז מישהו שאל מה עליו לעשות, ומפיכם יצאו הערות אוהבות וחומלות שלא חשבתם שהיו לכם. זוהי המשמעות של להיות במקום הנכון ובזמן הנכון…

 

ברצוני לענות על שאלה – האם המגפה הנוכחית התרחשה בזמן הנכון ובמקום הנכון? והתשובה היא לחלוטין כן. כלומר זה היה ניתן לחיזוי. אספר לכם, פלנטה ארץ יקרה, אתם הם אלה שבחרו בכך לאחר שעברתם את שנת 2012! זהו המסלול המהיר ל'קלף המשוגע' המכונה 'הארץ החדשה' לעצור את הכל ולהתחיל לאחר מכן מחדש.

וזה מכיוון שקיימת נטיה או אקסיומה שכאשר אתם מבצעים אתחול מחדש למשהו, הוא הופך להיות רענן וטוב יותר, ואין לכם נטיה לחזור על אותם השגיאות מכיוון שיש לכם הזדמנות נוספת. אתם מתבוננים במה שהיה, מה שאינו עובד, ואינכם חוזרים על כך שוב.

 

היו לכם מחלות על הפלנטה הזו לפני כן, היו לכם מחלות שפעת לפני כן – יתכן והן לא היו מחלות שפעת שהרגו אנשים, אולם אנחנו נדבר כעת לרגע על מחלות מידבקות.

הקשר שיש לכם ביניכם אינו חדש. במשך עשרות שנים טסתם, אפילו תוך שעות ספורות, ממדינה למדינה, כ 2,000 טיסות ליום, לכל מקום… ואם כך, בכל פעם שהיתה לכם מחלה מידבקת – כדוגמת 'סארס' ואחרות – תמיד היה קיים הפוטנציאל להדבקה המונית.

ראיתם כיצד זה פועל עם המחלה הזו, הנגיף הזה. אחד משפיע על אחר המשפיע על אחרים וזה עולה ומתגבר באופן אקספוננציאלי/מעריכי – כך זה פועל. אתם יכולים לברר על העקומות וכיצד הן עובדות – אולם עם זאת האם שמתם לב שזה מעולם לא קרה בעבר בצורה הזו? האין זה מוזר שמחלות השפעת האלו מעולם לא עברו הלאה למרות שהקשרים שלכם היו בזמנו בדיוק כפי שהם כיום? אותו מספר אנשים מדברים אלה עם אלה, אותו מספר אנשים נוגעים אלה באלה, אותו מספר אנשים טסים ברחבי העולם לענייניהם – ועם זאת המצב נשאר מרוסן – עד עתה…

 

זהו המקום הנכון והזמן הנכון.

לא הרוח היא שיצרה זאת, אתם יצרתם זאת! וכבר אמרנו שיהיה כעס כאשר תגלו כיצד זה נוצר… הסיפור המלא עדיין אינו זמין עבורכם, וכאשר זה ייחשף תגלו שהיה חוסר הולמות. אתם יודעים שהמחלה הזו אינה מעשה ידי אדם אולם זה יצא מכלל שליטה..

זה היה משהו שבני אדם עשו אולם בזמן שהייתם זקוקים שזה יקרה בהיבטים מסוימים ובדרכים מסוימות.. חשבו על כך שהדרך היחידה האחרת שהיתה יכולה להכניע את העולם היתה מלחמה. ובכן לא היתה לכם מלחמה, אין הרס המוני. כן, נפרדתם מנשמות רבות, יקרים, רבים מהם ישובו חזרה והרבה יותר מהר מכפי שאתם חושבים, זוהי תפישה חדשה – השליכו כל מה שמישהו סיפר לכם אי פעם על משך הזמן שלוקח על מנת לשוב ולחזור לכדור הארץ.

אולם יותר מכך, הפלנטה הזו נעצרה.

מוזר שהנגיף הזה הצליח בעוד שכל השאר לא הצליחו, מכיוון שיש לכם למעשה אותן עקומות עם יכולת ההשלכה להשתנות עבור כל מחלה מידבקת כמו למחלה הנוכחית הזו, ועם זאת האחרות לא הדביקו באותה הצורה כמו שזו הצליחה להדביק…

זה המקום הנכון והזמן הנכון עבור פלנטה ארץ לאחר שנת 2012 להגיע למקום שהיה עליה להגיע אליו, כך שתוכלו להתחיל מחדש, שהדברים החשוכים יצאו לאור.

לא תהיו מסוגלים להתחיל שוב דבר מושחת, לא כפי שהוא היה, מכיוון שעצם קיומה של שחיתות בה אנשים מביטים לצד השני, הולכים לפה ולשם ועושים את ענייניהם, דורש שכולם יעשו את אותו הדבר במשך שנים! וכל זה נעצר, הגיע לנקודת ה 0. וכאשר תתחילו לבנות את הדברים מחדש, תהיו חכמים יותר עם תודעה מפותחת לגבי מה יש שם ומה אין שם..

 

זמן נכון, מקום נכון – זו לא היתה טעות, זה לא היה במקרה. זה נוצר על ידי בני אדם, התאפשר על ידי בני אדם, אולם בזמן אחר ובתפישה אחרת מאשר אלה שהיו לפני כן.

ברצוני שתתבוננו בכל הדברים האלה ותראו את התכלית וההזדמנות כאשר הדברים יתחילו להשתחרר עכשיו.

 

יקרים, אסיים בזאת:

יש לכם הזדמנות לשנות משהו הדורש שינוי. האם זה לא יהיה נהדר אם לאחר שהמפגש הזה יסתיים, אתם תדליקו את הטלביזיה שלכם בערוץ מסוים, ושם ידברו על העובדות העדכניות לאותו היום, היכן הנגיף נמצא, יספרו על כל אלה שהחלימו, יקיימו איתם ראיונות בבית החולים ויחגגו איתם, עם כל אלה שהחלימו… יראו את התקוה עבור פלנטה ארץ וידברו עם אדם המספר על מפעל שעומד להיפתח מחדש ועל כל האנשים שיחזרו לעבוד בו, ועל כל העודפים שיהיה צריך למכור אותם ראשונים. הם ידברו בערוץ הזה על כלכלה שמתאוששת בדרך שאיש אינו מדבר כך.

הם יראו את הרשימות הגדולות של כל 99% המחלימים, ואת העובדה שהם גיבורים.. כבר הצעתי שכדאי לייצר חולצות קצרות עם כיתוב של "99", ללבוש אותן, להסתובב בקרב אנשים שילחצו את ידם של הגיבורים האלה ויודו להם על שהיה עליהם לעבור את כל מה שהם עברו בעוד ששאר האנשים עשו כמיטב יכולתם להישאר בבתיהם.

האנשים האלה יכולים לקיים אפילו כנסים – הרי הם מחוסנים כעת…אולם הם מחוסנים רק בגל הזה, ומה אם זה יקרה פעם נוספת, מה אם זה יקרה שוב בעוד שבע שנים, ומה אם הנגיף הזה יעבור מוטציה?

 

יקרים, יש כאן שיעור שעליכם ללמוד אותו והוא אינו אודות חיסון – מדובר במערכת החיסון שלכם. זה יהיה מצוין לו יכולתם להדליק טלביזיה ולצפות בערוץ שיעניק לכם תקוה, עובדות ואמת, וכאשר תכבו את השידור תוכלו לומר לעצמכם שאתם אוהבים זאת, שקיימת תקוה, שראיתם שם אנשים עושים דברים רבים כחזרה למצב נורמלי ושאתם מצפים לכך. אתם תמשיכו לשמור על הריחוק החברתי ועל שאר ההנחיות אולם תהיה לכם הרגשה טובה שאתם עוברים את המצב הזה. אולם זה לא מה שמשדרים בערוצי התקשורת!

אני מקוה שכמה בני אדם יקחו זאת על עצמם ויצרו הפצת מידע עם תקווה, אמת ועובדות, כך שתוכלו להתחבר ולקבל את הדבר כולו, ובמיוחד את החדשות הטובות כל כך אודות הרבים שהחלימו.

 

אני קריון המאוהב באנושות, ואני אשוב… [קריון מצחקק בהנאה..]

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר