המוליך של הנשמה – אוגוסט 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

שותפי (לי קרול, ת.ג.) יושב כאן, אנחנו יודעים היכן אנחנו נמצאים, יקרים.

אומר זאת שוב שישנם אלה שיתהו עד כמה הרוח מחוברת באופן כללי לאנושות או למה שאתם עוברים באופן מסוים. במסר הזה לא נלמד בהכרח עובדות ונעניק לכם שכבות של מידע. זהו מסר שברצוננו שתשבו לרגע, קחו נשימה, והקשיבו.

 

אל אוהב ברא את נשמתכם, זה אל אוהב שאכפת לו, והחומה היחידה בין הבורא היוצר, נשמתכם, ואתם, והמעטה/צעיף היחידי שקיים היא בחירתכם החופשית לקבל או שלא לקבל זאת.

מזה זמן מה העברתי את המידע הזה לכם, וגם לשותפי, שהדברים משתנים. ה כ ל. המציאות שלכם מתחילה לנוע באופן הדרגתי ומימדי, וחלק מרגישים זאת. סיפרנו לכם שהמרפאים על הפלנטה מקבלים יותר ממה שהם ציפו אי פעם לקבל ביכולתם לעזור לבני אדם אחרים. סיפרתי לכם שלאדם הפרטני מתחילות להיות התכונות של התעוררות, שהיתה מבוססת על מה שתמיד היה שם עבורכם.

מעניין לחשוב שלכל אדם עשוי היה להיות כל הזמן מטמון, אוצר של חוכמה, שלווה, ריפוי, שהיה מאוחסן בסוג של ארון שנעלתם את דלתו בבחירתכם החופשית, או בעקבות מה שסיפרו לכם שלא לגעת בדלת הזו מכיון שאתם הרי יודעים מה מצוי מאחוריה…

חלק מכם עוברים זאת כרגע, בזמנים שהם קשים עבור רבים. אלה שמסביבכם ותרבותכם אינם מקלים על המצב מכיוון שהם גורמים לכם להיות בפחד כל הזמן וזה מוביל ליותר פחד ואתם יודעים זאת. אתם מתקשרים לחבר והוא מספר לכם עלה דברים ששמע שקרו, וזה תמיד מפחיד. יתכן ואתם מתקשים בשינה, דואגים יותר מדי לגבי ההמשך… זה היה נפלא אם הארון הזה היה שם תמיד, זו מטפורה.

 

אחד המשלים הראשונים שסיפרנו היה אודות 'שה' וההפרעות בפינה. תמיד הפריע לו משהו שקרה בפינה והוא לא היה יכול לפענח זאת. הוא ראה זאת, זה היה שם, הוא חזר ושאל את חבריו לגבי זה והם הפצירו בו שלא ילך לשם מכיוון שזה משהו על טבעי, זו רוח או משהו שכזה, שתקח את נשמתו. 'שה' מעולם לא הלך לשם, ועבר את מרבית חייו מבלי להבין שההפרעה הזו כל הזמן היה האל שביקש ממנו שוב ושוב בדרך מסוימת שיביט, שיסתכל…

פעמים רבות הדברים האלה נראים מעבר לפיסיקה הנורמלית שלכם, הם מטאפיסיים, וכאשר הם מעבר למה שסיפרו לכם שהוא נכון, אמיתי והולם – אינכם רוצים לגעת בזה. וישנם אלה שיבקשו מכם לא לגעת בזה מכיוון שאלה האזורים בהם תישאבו פנימה לסוג אחר של אמונה, ותהיו בצרות. ומה אם כל הזמן זו היתה מציאות טובה יותר, שזה היה הארון שלכם, וכאשר אתם פותחים את הדלת מהרצפה עד לתקרה, אתם מתחילים לראות זאת, אור יפהפה מגיע משם ומתחיל להראות לכם בריאות, חיים ארוכים יותר, שלווה, היעדר חרדה, כיוון, תקוה.

 

כל הדברים האלה מובנים בנשמתכם, מכיוון שהיא נבראה בצלמו. נשמתכם היא מהבורא היוצר ומכילה את כל מה שעשוי להיות חסר לכם כרגע ושביקשתם אותו. וזה מוביל אותי לעיקרו של המסר האוהב המזכיר לכם שוב, מהיכן באמת מגיעים העזרה שלכם, הנחמה והריפוי. ואתם עשויים לומר שכל הדברים הטובים מגיעים מהאל, ואכן תהיו צודקים – אולם מה אם הכיוון שאתם נוטלים לגבי המקום ממנו הם מגיעים – מהאל – הוא מעט שונה מכפי שסיפרו לכם.

אם אכן נבראתם בידי הרוח, הבורא היוצר של כל הדברים, המקור, האל – מה אם כל אותם הדברים שאתם יושבים ומתפללים להם, מרימים את כפות ידיכם, מתחננים וכורעים ברך למענם, היו כבר בארון, שייכים לכם, ושמכם רשום עליהם? ואם תאמרו רגע, שמקור כל הדברים שלכם מגיע מן האל, וזה אכן כך, ב ד יו ק! זה היה מובנה בתוככם כאשר הגעתם לכאן. אולם הכשירו אתכם שלא להתבונן בעצמכם ובמקום זאת הכשירו אתכם לפנות למקור אחר מעצמכם, מקור שטוענים שהוא גדול יותר מעצמכם – אולם אספר לכם שאין דבר גדול יותר מהמקור היוצר הבורא, האל, וזה שוכן בתוככם, לא באופן גופני, יקרים, לא בדרך של המימד השלישי, אלא זה שוכן בנשמתכם.

ולאלה התוהים מדוע אני מדבר על נשמותיכם, שהרי ישנה נשמה לפני הגיענו לכאן ואנחנו מקבלים נשמה כאשר אנחנו עוזבים – אולם זה מה שסיפרו לכם וזה אינו נכון. הנשמה נמצאת אתכם כל הזמן, זוהי מהותכם מהמקור הבורא היוצר שנמצאת שם כל הזמן. אתם מהלכים בתוכה.

בזמנים קדומים בעבר, התוית שהעניקו לכך היתה המרכבה, שדה האלוהיות מסביבכם שיש לכל אדם. זוהי נשמתכם, זה הרבה יותר גדול מזה. הבינו שאתם יכולים ללכת לאותו מקום, לפתוח את הדלת הזו ולקבל את כל הדברים האלה שהם החלק האלוהי. זה כה קשה מכיוון שברצונכם להפוך אתכם ואת האל ללינאריים.

ואתם מתעקשים ושואלים האם זה מגיע, או שאינו מגיע מן האל, וזה אכן כך, אולם זה נמצא במקום שלא ציפיתם לו.

 

התפילה עובדת, יקרים, מכיוון שנשמתכם תמיד מכוננות למה שאתם אומרים. הנשמה היא המוליך הישיר לכל הדברים האלוהיים מכיוון שכך זה הוכן ונבנה. כאשר אתם מתפללים לאל אתם מתפללים דרך בלוטת האצטרובל ודרך המרת הנשמה שלכם, של חבריכם, ושל האנושות באופן כללי על מנת להגיע לצדו השני של המעטה/צעיף.

זה תמיד היה כך, והקדמונים על הפלנטה ידעו זאת. הילידים פנו לנחמה ולריפוי לתוך עצמם או בהתחברות לגאיה. הם לא השקיעו זמן רב בסגידה לישות כלשהי בשמיים. זה היה תמיד מחובר לאבותיהם שהיו בשושלת הדם שלהם, או לאדמה. זה משהו אינטואיטיבי, יקרים, אלא אם כן עברתם הכשרה שונה מזו. דבר זה קרה לפני שנים רבות לרבים מהמאזינים וגם הקוראים, ואפילו כעת חלקכם טוענים שזה אינו יכול להיות באמת.

אנחנו מדברים אודות בני האדם האלוהיים, היפהפיים והמפוארים, שנולדו על הפלנטה הזו עם נשמה שהם מהלכים בתוכה 24 שעות ביממה. זהו המקור לריפוי עמוק ומשמעותי, וחזק יותר מכל דבר שאיש חווה אי פעם באופן נורמלי. זוהי התפתחות. אלה בני האדם המתפתחים ומערכת היחסים עם הבורא היוצר שמתרחשת באמצעות נשמתם. לא היה יכול להיות קשר טוב יותר!

 

אם ברצונכם לייחס זאת לחיבוריות שיש לכם כיום, הרי שהיו זמנים בהם נהגתם לכתוב מכתב, אולי תפילה לאל, וקיוויתם שהמכתב יגיע ליעדו. לאחר מספר שבועות יתכן ומישהו היה מקבל, או שלא היה מקבל את המכתב … כך אתם רואים את עצמכם כיום במערכת היחסים שיש לכם עם הרוח. אתם כותבים מכתבים עם בקשות ושולחים אותם למעלה, לשמיים, ומקווים שהם יצליחו להגיע ליעדם … ברמה מסוימת זה מה שלימדו אתכם.

זוהי מטפורה, יקרים, לדרך שהיא מאוד חסרת חיבור וחסרת תפקוד לדיבור עם הבורא היוצר שבתוככם. ובמקום לכתוב מכתב אתם יכולים לקחת את ידו של זה שאתם מדברים עליו, להביט בעיניה של הרוח, ולומר את ההצהרות שעליכם להצהיר, באופן אישי דרך נשמתכם.

 

בנשמתכם קיימת תערובת של דברים אלוהיים, דברים גופניים, אנרגיות יפהפיות רב מימדיות שיכולות להיות במקומות רבים בעת ובעונה אחת, גישה לבני אדם אחרים באמצעות נשמתם בדרכים מסוימות, ריפוי בהבטים כה רבים ושונים, ויופי שאינכם יכולים לעולם לקבל כאשר אתם כותבים מכתב. מערכת היחסים האישית עם הבורא היוצר היא באמצעות הנשמה.

לאותם רבים מכם המרגישים את אהבתו העמוקה של האל דרך המאסטרים שאתם סוגדים להם, הרי שאתם מרגישים זאת באמצעות נשמתכם. אין שום דבר כמו זה. כבר יש לכם את סוג הקשר הזה ועכשיו הוא הזמן להבין שזה רק יכול להיות טוב יותר וטוב יותר, ואיש מכם אינו חייב להשליך את האהבה שאתם רוחשים למאסטר כלשהו, כל זמן שתבינו עד כמה זה יכול להיות ברור יותר כאשר תבינו כיצד זה נבנה על מנת לפעול.

זה גדול יותר מכפי שסיפרו לכם, מכפי שאתם חושבים, זה עמוק יותר ומשמעותי מכל דבר שמעולם נכתב עבורכם בכל הכתובים. והאנושות מתחילה לצעוד לשם, והנשמות העתיקות מתחילות לקחת את עצמם ואחרים, בשעה שהם מתחילים להבין שהם מפוארים בתוך האל, בתוך הבריאה שהינם, ושנשמתם מגיעה ישירות מן הבורא היוצר.

זה מעמיק ושונה עבור רבים. יותר יפה מכפי שאתם חושבים. קו ישיר לריפוי שאתם מבקשים אותו, שלווה שאתם מבקשים אותה כרגע, היעדר פחד, יתכן ולהיות מסוגלים לישון שנת לילה טובה ולדעת שהאל יודע ומכיר אתכם, שאתם מרגישים רק את האהבה שנמצאת שם ויודעים שדואגים ומטפלים בכם. שנבראתם בצלמו.

 

זהו המסר, ותמיד יהיה,

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר