המסע של זרע הכוכבים – יוני 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

יהיו שלושה חלקים, שלושה אזורים אנרגטיים מסוימים להיום.

החלק הראשון ידבר כולו על המקור שלכם.

אזהה בהמשך את כל השלושה שאדבר עליהם, וכיצד אדבר עליהם, וכאשר מדברים על המקור – מהיכן הגעתם – כבר דיברנו פעמים רבות על האמת הזו שניתנה לכם מן המידע שמגיע מצידו השני של המעטה/צעיף.

הבה נניח שאינכם אזוטריים ושאתם משתייכים לזרם המרכזי, אינכם מהילידים ואתם מתגוררים כאן כמו כל אחד אחר, עושים את פעולותיכם, הולכים לעבודה, יש לכם ילדים, והבה ונניח שאינכם מתעניינים בכל הרעיונות האלה שאנחנו מדברים עליהם כאן. ברצוני לשאול אתכם מהיכן סיפרו לכם שהגעתם לכאן?

לרובכם, למיליארדים מכם, סיפרו סיפור שאתם גם מספרים אותו לילדיכם, שלפני זמן רב מאוד בני האדם התעסקו בעניניהם של בני אדם, ואז הופיע מלאך…

והמלאך הזה עשה משהו, שינה משהו – תלוי בסיפור שאתם שומעים בכל רחבי הפלנטה – ונתן לכם בחירה, מכיוון שלפתע המלאך וכל מה שהיה איתו שינו אתכם.

 

חלק טוענים שזה היה כאשר קיבלתם את נשמתכם בחוויה של גן העדן, באותה המטפורה של כדור הארץ והמטפורה של האל, הרוח, קרה משהו רוחני לבן האדם. אם אותו המלאך היה מעט שונה ממה שחשבתם הרי שהסיפור הזה ששמעתם אינו כה שונה, יקרים, מהסיפור האזוטרי שאנחנו מדברים עליו היום.

רבים מכם שלמדו אזוטריה ושמעו על העתיד יודעים מהי המשמעות של פלנטה נעלה. זהו רעיון האומר שהתודעה תגדל, עד שיום אחד היא תגיע להיקף כזה שאתם תהיו יותר בקשר עם האנרגיה הרוחנית הזו של הנשמה.

וכאשר יגיע הזמן הזה, ישרור שלום על פני כדור הארץ, תהיה תפישה שונה לגמרי של מחשבה, יתכן שאפילו תודעה על פיסיקה, פלנטה – כדור הארץ היפהפה הזה שיגדל בעוד מיליוני שנים מהיום, ויעבור מהמצב בו הוא נמצא כיום שהוא תחילתה של הגרסה של סיפור הילדים של מה שתהפכו להיות יום אחד, שתהיה לכם חלק מהיכולת המלאכית הזו ממש כמו שעשו המאסטרים על הפלנטה. הם הגיעו והראו לכם מה שהם יכלו לעשות, הם היו מלאכיים..

 

עקבו לרגע אחר המחשבה הזו, הבה נאמר שהפלנטה הנעלה הזו תתחיל להגיע לפלנטות אחרות נוספות שרק חוות את התחלתן שלהן, ואתם תלכו לשם במצב נעלה על מנת לעזור להם, יתכן שאולי לזרוע זרעים של מה שאתם יודעים. אתם תהיו חומלים, תזינו, תהיו יפים ומשופרים באופן אזוטרי ויתכן שתהיו אפילו רב מימדיים – כך יהיו בני האדם בעוד מיליוני שנים מהיום.

כיצד לדעתכם תיראו על ידי חברה מתחילה שכזו? האנשים יביטו בכם ויאמרו שאתם מלאכים…

 

לפני זמן לא רב, יקרים, הגיעו לכאן מלאכים מפלנטות נעלות על מנת לזרוע זרעים, ועל כך ברצוני לשוחח. המטפורה של זריעת זרעים תהיה בשלושת החלקים שאדבר עליהם. הזרעים, זרעי הכוכבים שנזרעו, הם בדומה למה שעושה חקלאי ליער. הזרעים נמצאים שם. הם זרעים מיוחדים. הם תמיד חיים. תמיד יש להם את הידע הרוחני, תמיד קיימת הארה בזרעים האלה והם זרועים ביער של האנושות ומחכים שם.

בהמשך אדבר אודות מה קורה כאשר השקו אותם [קריון מצחקק בהנאה..] זה התרחש בשנת 2012..

ובחלק השלישי אשוחח אודות האבקה עצמית ומה קורה לעצים כאשר הם סוף סוף מתחילים לצמוח ומתחילים לשחרר את הדברים האלה שיוצרים ובוראים עצים נוספים. ובמילים אחרות – ואני חושב שאתם רואים את המטפורה – הזרעים ייצאו ויתחילו לצמוח ויצרו בפעם הראשונה זרעים נוספים.

הזרעים האלה מייצגים תודעה גבוהה, ידע, חמלה, הזנה, נדיבות בתודעה. הזרעים הם תודעה חדשה של האנושות והם משתקפים מאלה שזרעו אותם לפני זמן כה רב.

 

יקרים, אתם נמצאים בזמנים מיוחדים, ואדבר על כך כאשר אשוב, ובינתיים דעו שאפילו סיפורי הילדים הבסיסיים שאתם שומעים אותם מספרים שאתם הגעתם ממקור מלאכי. וכך אכן היה.

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

הפגישה הזו מתקיימת בצילו של ההר.

האנרגיות האלו כאן מקודשות ואינן רק עוצמתיות, מכיוון שאלו הן אנרגיות שמלמדות. אנשים רגילים המגיעים לאזורים כאלה ויושבים לרגע, מרגישים משהו ואינם עוזבים אותו הדבר כפי שהגיעו לשם.

אתם יכולים לדמיין במקום הזה, בזמן עכשיו, במקום בו אנחנו יושבים, חלק מהאנשים אינם רק נמצאים בצילו של ההר, חלקם מתגוררים כאן.

אנחנו מדברים על זרעי כוכבים,

ברצוני שתדעו יקרים, היכן אתם נמצאים, כפלנטה. דיברנו על כך שהזרעים נזרעו בעיתוי שהיה לא לפני זמן כה רב, יקרים, וחלק אומרים שמבחינה מדעית ישנה עדות לכך שלפני כ 200,00 שנים התחילו להיות לבני האדם רק 23 כרומוזומים.

אם זה אכן היה התאריך של תחילתה של הזריעה, הרי שלמעשה הפירות לא התחילו עד לפני כ 50,000

-60,000 שנים כאשר האנושות היתה מוכנה לזרעים שנזרעו.

 

דמיינו חקלאי הזורע יער בזהירות רבה, יש ביער שלו עשרות אלפים של זרעים והוא מברך כל זרע וזרע, מכין הכל, וזה לוקח זמן רב. לבסוף כל הזרעים כבר שם והאנושות מתחילה.

בתחילתו של כמעט כל סיפור בריאה, במיוחד זה שסופר לרבים כל כך אודות המלאך שהגיע ואודות גן עדן, אחת מהקווים המנחים הבסיסיים הוא הבחירה החופשית. בני האדם קיבלו לבסוף את נשמתם ויכלו לראות את הדואליות של החשכה והאור, והיתה להם בחירה חופשית לעשות ככל העולה על רוחם ביודעם ששני הצדדים קיימים.

הם היו תמימים וחסרי נסיון, חדשים מאוד בכל זה, ומיד החליטו ובחרו בבחירה גרועה.. יתכן וראיתם זאת בילדיכם הגדלים, כאשר אתם מעניקים להם מידע וחוכמה והם בוחרים בחירה גרועה..

יתכן ושמתם לב שבסיפור הילדים שהפך להיות הכתובים שלכם, שעל פי מה שאתם קוראים הם בחרו גרוע ושהאל מיד שפט אותם על בחירתם, למרות שהיא היתה אמורה להיות חופשית..

 

איננו מלמדים כך, וברצוני להראות לכם שבבחירה החופשית הזו, יקרים, האנושות יכולה לפנות לכל אחד מן הצדדים והכיוונים האלה. הזרעים נשארו רדומים באדמה במשך אלפי שנים, חיים ומוכנים להשקייה. הם לא מתו. שלא כמו בחקלאות רגילה, לא היו בהם חיים שתוקפם פג לאחר זמן מסוים, והם נשארו.

כאשר התודעה התחילה להתפתח, יקרים, הזרעים התחילו להתעורר אולם לתודעה יש ציר זמן משלה המבוסס על הבחירה החופשית של האנושות. רובכם מבינים ויודעים שהסמן הוכן בשינוי של המילניום (תחילתן של אלף השנים הבאות בשנת 2000, ת.ג.) ובשנת 2012 שהיתה זמן מדידת נקיפת הצירים. הילידים ידעו שיש לעשות את הדברים כהלכה עד לזמן ההוא מכיוון שאם לא כן הזרעים יתחילו למות…זה מצוי בלוחות השנה שלהם ובנבואות שלהם.

 

לאחר מכן קרה משהו מדהים. במקוות מסוימים הופיעה תודעה גבוהה יותר על הפלנטה הזו, והסתיימה המלחמה הקרה. התחילו לקרות דברים שמעולם לא ציפיתם שיקרו, עברתם מעבר לשינוי של המילניום ומעבר לשנת 2012 לתוך האזור בו נפרצו הסכרים והזרעים הושקו. זה מה שקרה בשנת 2012 שהיתה אודות השקיית הזרעים!

זרעי הכוכבים האלה שמכילים חמלה, תודעה גבוהה יותר, חוכמה וידע מן הכוכבים, כולם היו טמונים שם ואמרו שהם יכולים להיות שלכם אם תבחרו בכך, שאתם יכולים להציל את הפלנטה אם תבחרו בכך, שאתם יכולים להציל את עצמכם ולצאת אל מחוץ לפחד וחרדה ולחיות זמן רב יותר – כל הדברים האלה היו מצויים שם, וחיכו לכם באדמה…

 

גאיה דיברה על כך שוב ושוב. הילידים סיפרו את מה שהיא אמרה, תמיד ידעתם אודות השותפה הזו שלכם ועל מערכת היחסים הסימביוטית שיש לכם. הילידים תמיד ידעו זאת. ולפתע הפלנטה התחילה להפוך ולהיות המגלה של אמת הליבה.

ואמת הליבה הזו אומרת שאתם יכולים לחיות בחברה של מיליארדים של אנשים ועדיין לא לצאת למלחמה! ניתן לאחד את הפלנטה למטרה ותכלית גדולות יותר בתודעה גבוהה יותר, וכאשר תעשו זאת יתחילו להגיע המצאות גבוהות יותר שגם יעזרו לכם להאכיל את הפלנטה. זה כבר קורה עכשיו, ונרחיב על כך בתקשור הבא.

 

כרגע אנחנו מספרים לכם שהזרעים הושקו בשנת 2012 והדברים התחילו… היער התחיל לצמוח, הנטיעות התחילו לצאת, ובתהליך זה התודעה מתחילה להתפתח לאט לאט.

אחד הדברים שמביאה תודעה גבוהה יותר למסיבת הזרעים הגדלים הוא שרבים מהנשמות העתיקות מתחילים להיזכר סוף סוף ברשומות האקאשיות שלהם, ולדעת מה פועל ומה אינו פועל בהתבסס על הניסיון הפלנטרי שלהם. וזה קורה לראשונה, לפני כן לא היתה לכם היכולת הזו מכיוון שלו היתה לכם לא הייתם יוצאים שוב ושוב למלחמה וחוזרים ועושים את כל הדברים חסרי התפקוד האלה. הייתם זוכרים שמלחמה זה משהו עם תפקוד לקוי. לא זכרתם ועתה אתם כן זוכרים זאת.

 

נשמות עתיקות המגיעות ונולדות כיום, אנשים צעירים, מתחילים לתהות ולשאול שאלות אפילו את המבוגרים המספרים להם משהו והם מתריסים לעומתם וטוענים שהדברים האלה אינם מתקבלים על הדעת. זה נובע מההיזכרות ברשומות האקאשיות שלהם, זוהי התפתחותה של התודעה על הפלנטה. ואתם מתחילים לראות זאת במיוחד בקרב הצעירים המתחילים להתבונן בדברים ותוהים לגביהם ממקום של שכל ישר במקום לקבל אותם כפי שהם, והם שואלים את עצמם ואת האחרים האם זה אמיתי, מרגיש נכון ומהדהד עם מה שהם יודעים כנשמות עתיקות.

אנשים צעירים וילדים המהלכים על הפלנטה הזו אינם באמת יודעים שהם נשמות עתיקות. יתכן והם לא יהיו חלק מפגישת תקשור שכזו אולם קיימת בתוכם הרגשה פנימית שהם כבר היו כאן ועשו את הדברים האלה.. וזה מוביל אותם למקומות שהדור של האנשים המבוגרים לא היה מגיע אליהם בזמנו.

זהו ההבדל בין אלה שהיו, אלה שישנם ואלה שמגיעים, וזה בזמן הנכון. היערות האלה שנזרעו לפני זמן כה רב מתחילים לפרוח. השתילים הופכים לבוגרים יותר, וזה מה שמתרחש כעת.

 

הבלבול נובע מכך שלא ראיתם זאת מעולם לפני כן – כיצד זה מרגיש, יקרים, להיות בתרבות, חברה ופלנטה שאין להן כל תחזיות? תמיד היו לכם תחזיות מהקדמונים ומהכתובים לגבי מה שיקרה. ולפתע שום דבר מכך אינו קורה מכיוון שכל התחזיות היו מבוססות על ציר הזמן שהסתיים בשנת 2012…

אתם מצויים כעת בחברה בה איש מהקדמונים או מאלה שנהגו לחזות אינו מספר לכם מה עתיד לקרות, מכיוון שאתם הם אלה שעומדים ליצור את העתיד שאיש מעולם לא ציפה לו.

בחברה, בהיסטוריה, באנושות תמיד ציפיתם שמה שיקרה בהמשך יתבסס על מה שקרה לפני כן, וזה כבר אינו קיים יותר. ברוכים הבאים ל'נורמלי החדש'!

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

נאמרו היום מסרים יפים של אמת. אנחנו מדברים יחד, כאחד, עם אלה שיכולים לדבר מצידו השני של המעטה/צעיף. אין כל 'ירידה', מערכת של עקרונות, הבדלים או חוקים שיש לעבוד לפיהם. במקום זאת אתם חווים את החמלה שזורמת אליכם, ומדובר גם באנרגיה, לא רק במילים.

זהו המסר השלישי אודות הזרעים, והפעם נדבר אודות העתיד.

 

הבה ונתבונן שוב ביער הזה ובמטפורה של הזרעים. היער נזרע בדרך שיתכן והוא לעולם לא יגדל. בבחירה חופשית קיימת האפשרות שישקו את היער או שלא ישקו אותו, מכיוון שעל מנת להשקות אותו נדרשת תודעה מעט גבוהה יותר. זה קרה בשנות ה 80 המאוחרות של המאה הקודמת, ודברים רבים התרחשו: נפילת החומה בברלין, נפילת הקומוניזם, סיומה של המלחמה הקרה, ואז גיליתם גם את המתקשרים שהגיעו לפלנטה.

אני הגעתי בזמן הזה מכיוון שהיה ידוע שאדריך אתכם באמצעות מידע שתוכלו לחשוב עליו, לתת לכם את הפוטנציאלים, ואת 'מה אם' יהיה כך או כך… זו הסיבה להימצאותי כאן. להגביר את מה שנוצר על הפלנטה. אחרת לא הייתי כאן..

 

הזרעים האלה הושקו בשנת 2012. השתילים התחילו לגדול, וביער הזה שהתחיל לגדול התכונות והמאפיינים הם זהים, המטפורה זהה למה שהוא הקיום למעשה. כאשר עצים גדלים ומתבגרים עליהם להרבות את עצמם. כאשר הם היו באדמה הם לא עשו זאת, יקרים, הם היו סטטיים, נייחים, והיה רק מספר מסויים מהעצים האלה.

הפלנטה הזו השקתה אותם, בבחירה חופשית, בדרכה שלה, כך שהם יתחילו לצמוח. דברים רבים התרחשו במהלך הצמיחה הזו. לא רק העצים צמחו. היתה תחילתן של נקודות הצומת ונקודות האפס וההתאמה של הזוגות ביניהן, וכל אותם כלים שברשות המרפאים והמתקשרים – שכבר דיברנו עליהם – וכל המידע החדש וההמצאות, כל זה התרחש כתוצאה מההשקיה של הזרעים האלה.

ואם תשאלו לגבי העתיד, הרי שהזרעים האלה יהפכו לעצים שהם מייצגים תודעה גבוהה יותר. לפתע ישנה תודעה גבוהה יותר על הפלנטה.

בחיים האמיתיים, לשם התרבות מחדש העצים זקוקים לנשא, ולכולם יש נשא כזה, בהתאם לסוג העץ. על מנת להתרבות רוב העצים מסתמכים על הדברים שמסביבם – הטבע, גאיה, בעלי החיים. עבור חלק מהם אלה הם החרקים, עבור אחרים אלו הן הציפורים, עבור חלק אלה הם בעלי החיים שאוספים דברים כמו האצטרובלים שעל האדמה על מנת להפיץ אותם באופן טבעי למקומות אחרים, שם הם יגרמו לעצים אחרים לגדול.

 

במטפורה הזו, התודעה הזו שנראית נדיבה ואלה המנסים לחקות אותה, מרבה את עצמה מכיוון שתודעה גבוהה גורמת למשיכה גדולה כלפיה. לא תדעו זאת כעת, אולם באנרגיה נמוכה יותר, הדברים היחידים שמושכים אתכם ואת התענינותכם הם לעיתים קרובות דברים שליליים.

כעת קורה שינוי בטבע האנושי, תתחילו לרצות ולדרוש לראות דברים טובים יותר בשידורי המדיה שלכם, תבקשו לראות מעט תקווה, חדשות מאוזנות יותר שלא ראיתם לפני כן – זוהי ההתרבות מחדש של העצים האלה.

 

הקשיבו היטב:

האם אתם יודעים שישנם עצים מסוימים הזקוקים לאש על מנת להתרבות? חשבו על כך לרגע. כך שיהיו דברים שיהיו זקוקים לצעד לאחור, תסכול או חרדה, על מנת ליצור את התודעה שתגיע לאחר מכן. ברוכים הבאים לאש!

אתם חווים זאת ממש כרגע בדרכים כה רבות, אתם תעברו זאת, אולם לפעמים זוהי הדרך היחידה לגרום לפלנטה להיות מודעת לשינוי המשמעותי בתודעה.

 

ברצוני להביא לכם פעם נוספת הסבר לרשת האזוטרית, 'רשת הקריסטל'. חלק מכם שמעו עליה במהלך כל חייכם, ואני מסביר אודותיה שוב כעת מכיוון שהיא משמשת בתפקיד מרכזי באנרגיה החדשה הזו. היא מכונה 'הרשת הקריסטלית' מכיוון שזו רשת שמתוכננת לזכור את הרטט של האנושות ומה שהתרחש שם. אתם יודעים שחומרים קריסטליים בטבע אוחזים ברטט. והנה מטפורה לרשת הזוכרת דברים ואוחזת ברטט.

למשל, אדם מסוגל לצעוד בשדה קרב ישן בו לא התרחש דבר במשך יותר ממאה שנים, ולהרגיש דברים. עבור חלק מהאנשים זה משמעותי כל כך עד שהם כורעים שם על ברכיהם ובוכים. הם מרגישים את הזוועה והמוות שאירעו שם, הם רואים את האנשים הצעירים שנפגעו ונפלו בקרב כשהם קוראים בשמה של אמם בנשימתם האחרונה.

בני אדם יכולים להיות רגישים לקרב שהתרחש שם לפני מאה שנים, לא רק מכיוון שהוא התרחש שם, אלא מכיוון שהוא השאיר שרידים שמורגשים בדרכים רבות, שרידים כה חזקים שהם יכולים לשנות את הפיסיקה מסביבם! עד כדי כך עמוק החותם שהם השאירו אחריהם. וזה מורגש באמצעות המנגנון של 'הרשת הקריסטלית'.

 

רבים מוקסמים מ'ציידי הרוחות'. הם למעשה מודדים חותם [קריון מצחקק בהנאה..] של דברים שהתרחשו במקומות מסוימים כמו רוח שיורדת במדרגות עם סכין בידה לאחר שרצחה מישהו בקומה שמלמעלה. זה קורה שוב ושוב, אנשים רואים זאת, וציידי הרוחות מגיעים למדוד זאת, הטמפרטורה יורדת, המגנטיות משתנה, וכולם טוענים שזוהי הוכחה לקיומן של רוחות..

אולם למעשה זוהי הוכחה לקיומה של 'הרשת הקריסטלית' שהיא עוצמתית עד כדי כך. 'הרשת הקריסטלית' נושאת את האנרגיה של כל מה שבני אדם עשו על מנת ליצור זאת.

 

הבה נהפוך את הדף.

העתיד אינו יכול להמשיך עם 'רשת קריסטלית' שנושאת מעשי זוועה. ולכן חייבת להיות דרך, שיטה של ניקוי הרשת הזו. וזוהי הסיבה לקיומן של נקודות הצומת ונקודות האפס. הפליאדים ידעו אודות זה, אמהות הכוכב שזרעו אתכם ידעו שכאשר תגיעו למקום מסוים בו תתפתח תודעה גבוהה יותר ותתחיל לעבוד ולהשתפר, יהיה עליכם לנקות את 'הרשת הקריסטלית'. חשבו על כך כמו על שואב אבק ענקי המתחיל לשאוב את כל הזכרונות הישנים.

ברצוני שתחשבו אודות מצב בו תצעדו במקום שאינכם יודעים מה אירע בו ואתם מתחילים לפתע לצחוק [קריון מצחקק בהנאה..] יתכן ויהיו לכם אפילו דמעות, ותאמרו שזה כה נפלא ושאתם מרגישים שמשהו קרה שם, וכאשר ירצו לדעת מה אירע שם אתם תספרו שאתם מרגישים את לידתו של ילד יפהפה ואת האם שילדה אותו…

מה אם העתיד יכיל 'רשת קריסטלית' שתתחיל לזכור יופי, חמלה, אירועים שיצרו שמחה ואהבה. זה מרחיק לכת, ישפר את הפלנטה הזו בכל אשר תלכו. וזה נמצא בתהליך.

 

ואם תשאלו כמה זמן זה יקח, הרי שהתשובה היא 'כן'… זה תלוי בכם. גם נקודות הצומת ונקודות האפס פועלות רק במהירות שהתקדמותה של התודעה האנושית תאפשר זאת. זה עדיין בידיכם, וזה יכול להיעצר אם תחליטו לפנות ולהסתובב כחברה ולא להמשיך בדרך הזו. גם זה מצוי בתחום הפעולה שלכם, אולם אומר לכם, יקרים, אתם הילדים החדשים בשכונה ואתם הפלנטה היחידה ברגע זה שעוברת זאת. ראינו זאת שוב ושוב כאשר מיליונים כבר עברו בדרך הזו ואיש לא חזר בו בנקודה הזו.

כיצד זה מרגיש לדעת שהפלנטה הזו נמצאת במסלול שאינכם יכולים באמת לראות, ואם תמשיכו לצפות במדיה שלכם לעולם לא תוכלו להתחיל לנחש זאת. הם יספרו לכם שם את הגרוע מכל, ואני נדהם כיצד בני האדם יכולים בכלל לישון בלילה לאחר שאתם צופים במה שמספרים לכם…

 

החדשות שאמסור לכם הם שאתם נמצאים בכיוון לעבר תפארת, אם תאפשרו זאת. אתם נמצאים בכיוון לעבר שינוי בתודעה שתוכלו לראות בתרבות שלכם, אם תאפשרו זאת. אם יהיה לכם הגיון בריא תתחילו להתקשר, לשאול ולדבר עם אלה המזינים אתכם מדי יום בחדשות רעות, ומתהלכים עם כסף בכיסיהם מכיוון שהם עשו זאת…

הגיע הזמן לשינוי, לנדיבות, איזון, אמת ותקווה. ואלה הדברים שעשויים להופיע מן הזמנים המאתגרים האלה על הפלנטה עכשיו.

 

אני קריון המאוהב באנושות ומסיבה טובה.

אתם נמצאים בדיוק היכן שאתם אמורים להיות. החזיקו מעמד שם.

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר