הנשמה העתיקה מוגדרת – מרץ 2015
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

תמיד קיימת מערכת, ובמקרה המסוים הזה של האנרגיה החדשה, המערכת מכבדת את הנשמות העתיקות כמו כל מערכת כיום.

יקרים, כבר אמרנו לכם פעמים רבות בעבר, שאלה שהם בעלי הניסיון הרב ביותר, הם אלה שגורמים להבדל ולשינוי בפלנטה הזו בנקודת זמן זו, והכוונה היא לאלה שחיו על הפלנטה הזו פעם אחר פעם באנרגיה של מה שאתם מכנים, כדור הארץ. אנחנו מכנים בשם 'נשמות עתיקות' את בני האדם בעלי יחידות חיים של נסיון.

 

הייתי רוצה לספר לכם משהו, אם עדיין אינכם יודעים זאת: הנשמות העתיקות הם אלה שמתעוררים עכשיו לרעיונות ותפישות חדשות. נשמה עתיקה יכולה להיות בת פחות מ 20 שנה, בת יותר מ 80 שנה – אין זה משנה, מכיוון שהגיל הכרונולוגי מודד רק את יחידת החיים הזו. ה'עתיקות', הגיל האקאשי שלכם מתייחס למספר יחידות החיים שחייתם ועד כמה אתם חכמים היום בשל כך.

ואפילו עכשיו יהיו כאלה שישאלו האם הם נשמה עתיקה, ולפני שאענה על כך ברצוני לתת לכם כמה סממנים של נשמה עתיקה שתחשבו עליהם בדקות האחרונות של פגישה זו. אולם לפני שאעשה זאת, ברצוני לספר לכם משהו: אני רואה את המתיקות, את היופי, את התכלית של היותכם כאן.

אני מגיע מהצד השני של המעטה/צעיף, שם אין זמן. תפישת המציאות שם שונה מאשר כאן. במקום הזה בו אני נמצא, אם ברצונכם לכנות אותו 'מקום', ישנה הכרה לכל מה שהנכם. אנחנו רואים את התסכולים של יחידת החיים שאתם חיים כעת ובאותו זמן את היופי של יחידות החיים שחייתם לפני כן. אנחנו רואים היכן שהייתם, את מה שעברתם ואת מה שאתם מאמינים שהגעתם לכאן עבורו. אנחנו רואים את כל זה בבת אחת בגדולה של זה, ועדיין אתם תוהים האם אתם נשמה עתיקה?

וזה מדהים עבורנו, בעודכם יושבים כאן ומקשיבים, מדהים שאתם בכלל שואלים את השאלה הזו.

 

יקרים, יש כל כך הרבה כאן, וברצוני שתרגישו את מה שאני אפילו איני יכול לדבר עליו. ברצוני שהמסר הזה יצלצל עם אמת על מנת שתדעו מי הנכם.

ברצוני להתחיל במסע שיסייע לתת תוקף ולאשר את מה שאתם כבר יודעים ברמה מסוימת: אתם נשמות עתיקות! אפשרו לי להצהיר שאני יודע מי נמצא כאן. וכל מי שנמצא כאן ומקשיב לקולי ברגע זה, בחדר הזה, כולכם נשמות עתיקות, כולכם, כל אחד ואחד.

ישנו מגוון גדול לגבי משך הזמן שכל אחד מכם היה על הפלנטה, חשבו אודות מה שחוויתם, התרבויות השונות בהן חייתם, המלחמות שעברתם, הסיבות שבעטיין הגעתם. ברצוני לספר לכם שהניסיון של קבוצה זו הוא עצום והוא אינו מה שאתם חושבים.

אתם כל כך לינאריים, אתם חושבים שאתם פשוט חיים מספר יחידות חיים כבני אדם שונים, ולפעמים הייתם מלחים, ולפעמים אמהות, ולפעמים טבחים.. זה היה יפה לו זה היה כה פשוט. אולם זה אינו כך. במקום זאת אנחנו רואים את יחידות חייכם כזרזים לכדור הארץ. אנחנו מכנים יחידת חיים כ'חוויה', 'התנסות', או 'ביטוי' של נשמה על כדור הארץ.

מה דעתכם על נשמה שמגיעה הנה לשלושה חודשים ועוזבת. יתכן ותחשבו שישנו כאן משהו לא בסדר, שזו טרגדיה בה ילד מת, אולם למעשה זה קורה מתוך הסכם מוקדם עם נשמותיהם של הוריו, כך שהשיעור יילמד או יועבר והזדמנות תינתן להורים להפוך לרוחניים באמצעות הצער שלהם..

וזה מייצג יחידת חיים עמוקה בפוטנציאלים שלה, ושנמשכת רק שלושה חודשים! לעתים קרובות, התנסות יחידת החיים הזו ניתנת רק על ידי נשמות עתיקות. האם ידעתם שיתכן והייתם עושים דבר כזה, כה בסיסי, כה מעמיק, וכל כך מלא משמעות!

יתכן והאם של אותו ילד התעוררה באופן רוחני ושאלה שאלות מעמיקות על חייה בעקבות מה שעשיתם, מה שהסכמתם לעשותו, והגעתם ועזבתם תוך שלושה חודשים בלבד.

 

מה בדבר הגעה לכדור הארץ הזה על מנת לחיות רק עד גיל 19 ולסיים בשדה הקרב עם סכין שחודרת דרככם. אתם עשויים לשאול איזו טובה צומחת מזה עבור מישהו, ואיזה בזבוז של חיים, וברצוני לומר לכם בני אדם יקרים, שכל נשימה שאתם נושמים כנשמות עתיקות על פני הפלנטה הזו היא בעלת משמעות, נספרת, מוקלטת ויפהפיה. וחלק מכם היו צריכים להיות בשדה הקרב כאלה שנפלו וחלק מכם היו צריכים להיות בשדה הקרב כמנצחים. וזהו ניסיון/חוויה,וזה כל מה שהיה דרוש לנשמה עתיקה בנקודה ההיא בזמן.

ואתם עשויים לשאול, איזה דבר אפשרי יגרום לנו להמשיך במערכת הלמידה הזו, איזו טובה אפשרית צומחת מזה? אולי תזכרו את זה מספיק שכאשר ביום אחד תהיה לכם העוצמה בתוככם לומר שלא יהיו יותר שדות קרב מכיוון שחוכמתכם תבין שאין זה משנה אם אתם המנצחים או המפסידים, מכיוון ששניהם מייצגים אנרגיה נמוכה שאינה הולמת כדור ארץ חדש. מלחמה אינה מקובלת! רק נשמות עתיקות ידעו זאת מתוך ניסיון.

 

ברצוני לתת לכם לאט, את התכונות של נשמות עתיקות, וברצוני לבקש מכם שתהרהרו ותתבוננו פנימה, ובמילים אחרות אני מבקש מכם לנתח את הדברים באופן אישי, ואל תשקרו לעצמכם, אל תהיו בהכחשה. ברצוני שתשבו עכשיו בבהירות עם עצמכם, נשמות עתיקות – האם אלו התכונות והמאפיינים שלכם?

 

התכונה הראשונה – נשמות עתיקות סקרניות

 

הסיבה הראשונה שאתם יודעים שאתם נשמות עתיקות, היא מפני שאתם כאן, מקשיבים לדברים אלה או קוראים אותם מאוחר יותר. אין ממלאים חדר בבני אדם שהם פשוט סקרנים ברמת הלמידה המיוצגת כאן, סוג זה של אנרגיה מושכת כמעט רק נשמות עתיקות.

האם רציתם להגיע? רבים יענו בחיוב, אולם חלקכם נמשכתם לכאן על ידי מישהו שרצה שתראו ותתבוננו במה שמתרחש, הייתי אומר לכם נשמות עתיקות שזוהי סינכרוניות. זו אינה טעות או מקרה. אפילו אלה שאולי לא בחרו להיות כאן ונמצאים כאן בגלל אחרים, גם הם נשמות עתיקות. זה תקף גם לקוראים שאולי קוראים לראשונה. זו אינה טעות!

 

הסיבה הראשונה שאתם יודעים שאתם נשמות עתיקות היא מכיוון שאתם נמצאים כאן. יקרים, על מה אתם שומעים או חושבים כשאנחנו מדברים? האם אתם שומעים את קריון, או שאתם חושבים על ארוחת הערב שתאכלו אחר כך? היו כנים. נשמות עתיקות סקרניות! כאשר מדובר באנרגיה זו הם נמשכים אליה כמו עש ללהבה. נשמות עתיקות, אתם מזהים מדוע אתם נמצאים כאן וברמה מסוימת אתם רוצים יותר. אתם ספוג למידע, ולא דרך סקרנות, אלא מכיוון שהמידע מתחיל לצלצל עם האמת של העידן, חוכמת השנים.

 

התכונה השניה – היזכרות

 

לחלק מכם מתחילות להיות חוויות עמוקות של היזכרות. אתם מכנים אותם 'דז'ה וו' שמשמעותו שאתם חושבים שכבר חוויתם את האנרגיה הזו לפני כן, יש לכם הרגשה של היזכרות למרות שאינכם יכולים לזכור אם אכן זה קרה או שלא קרה.

וחלק מכם חווים זאת עוד ועוד: יתכן ואתם פוגשים אדם, וכאשר תצאו מהפגישה תהיו משוכנעים ברמה מסוימת שראיתם את האדם הזה לפני כן, ורק לאחר מכן יסתבר לכם שלא פגשתם אותו כלל.

יתכן ואתם הולכים לפגישה ואתם פוגשים מישהו שהוא כה ידידותי וכה מוכר וכה 'משפחתי', אם כי מעולם לא פגשתם אותו, ובאופן כלשהו אתם מזהים שהוא חבר ותיק. אתם מלהיטים מחדש את החברות עם המשפחה האקאשית הזו – יתכן ופגשתם אם או בת מיחידת חיים קודמת.

גברים יפגשו חברים ואנשים שהם ירגישו זיקה אליהם והם יקראו להם בני זוג או בחורים, וירצו להיות בחברתם. וזה אפילו יותר מזה, אתם מוצאים דמיון בתודעה עם אחרים, וזה יותר מכך, אתם מתחילים להיזכר בדברים, באנרגיה שאכנה זאת התעוררותן של הרשומות האקאשיות. יותר ויותר אתם מובלים אל תוך מצבים שנראים מוכרים ואתם רואים פנים שנדמה לכם שאתם מכירים אותם. ועדיין, זו הפעם הראשונה ביחידת חיים זו!

זה קורה לשותפי (לי קרול, ת.ג.) כאשר הוא עוזב את ביתו ונוסע לארצות ותרבויות שמעולם לא ראה או ביקר שם, והוא פוגש שם אחים ואחיות וקשה לו לעזוב. רבים אינם דוברים את שפתו ויכולים להיות זמינים רק באמצעות תרגום ופרשנות, ועדיין הוא מביט בעיניהם והוא יודע שהם משפחה. קשה להשגה כפי שזה עשוי להיראות, חוויותיו בכל רחבי הפלנטה הם עם אלה שהוא מכיר. הוא פוגש משפחה.

 

זהו סמל, סימן של מישהו שהוא נשמה עתיקה. ולחלק מכם זה קורה שוב ושוב. בנוסף, כמה מכם רואים את השעה 11:11 בשעון באופן סדיר, נשמות עתיקות? זה מחוץ לסנכרוניות, במקרה אינכם אמורים לראות את הספרות האלו לעיתים קרובות כל כך… האם ידעתם שזוהי מערכת העברה לנשמות עתיקות על מנת שהם ידעו שהם נשמות עתיקות? זוהי מערכת של תקשורת, של אהבה, שאומרת שאנחנו יודעים מי אתם, נשמות עתיקות.

 

התכונה השלישית – אתם נושאים את האנרגיה של העבר

 

אולי אתן אשה שמעולם לא היו לה ילדים, ועדיין, ברמה מסוימת יש לכן ילדים, ואתן יודעות זאת, אתן יכולות להרגיש זאת. אולי אתן אשה שמעולם לא היו לה ילדים והיא גם איננה עומדת להביא ילדים מפני שאתן מרגישות שהיו לכן ילדים פעם אחר פעם ועכשיו זהו זמן למנוחה. אתן יודעות איך זה, האין זאת, אתן באמת יודעות, נשמות עתיקות. הייתן כאן מספיק פעמים והרשומות האקאשיות שלכן מהדהדות עם ההרגשה של להיות אמא.

דומה הדבר לגבי גברים. גבר שמטבעו מתוק, גבר שלא יפגע מעולם באדם אחר, יודע ברמה האינטואיטיבית העמוקה ביותר שקרוב לודאי שהוא היה לוחם. הוא מרגיש ויתכן שאף חולם שפגע בחרבו בכמה בני אדם, וברמה מסוימת הוא יודע כיצד זה מרגיש ליטול חיים של מישהו אחר.

אם אתה גבר היושב בין המאזינים ומקשיב לי, או קורא את הדברים, אני מאתגר אותך ללכת לתוך דעתך אתי מכיוון שאתה תרגיש זאת, אתה יודע שעשית את המעשים הבזויים האלה. זה מהדהד ברשומות האקאשיות שלך, זה חלק מהמבנה התאי שלך. מתוק ככל שתהיה, מלא כבוד ככל שתהיה בסיבוב הזה של חייך, אתה יודע שקיים בתוכך לוחם.

 

הקשיבו לכך, אם אתם ממש רוצים להיות אזוטריים, גם הנשים בקהל, אתן יודעות שקיים גם בתוככן לוחם, אתן יכולות להרגיש בכך. אתן השתתפתן בשדה הקרב על פני האדמה, ואתן יודעות זאת. ולמרות שיתכן ולא תגיבו להיותכן גבר, אתן יכולות להגיב אנרגיה של להיות בדרמה של שדה הקרב. אתן יודעות כיצד זה לשרוד בשדה הקרב, או שלא לשרוד.

כל כך הרבה היסטוריה מעורבת בקרבות של נצחון והפסד, לעתים כה קרובות. וכולכם בחדר הזה השתתפתם באופן מלא ביותר בכל זה. לפעמים מתתם בשם אלוהיכם ולפעמים מתתם לשווא. אולם היתה לכם החוויה של לדעת כיצד זה מרגיש. לכולכם היתה החוויה של הידיעה של ההרגשה להגיע ולעזוב מהר, ולחוות מוות דרמטי. גברים ונשים, אתם נושאים את האנרגיה של העבר ובפעם הבאה כאן זה ישפיע עליכם ותוכלו להחליט האם זה מה שאתם הולכים לעשות פעם נוספת, או שלא עוד. באנרגיה ישנה יותר, רבים מכם החליטו לעשות זאת שוב ושוב, ונולדו משפחות של אנשי ונשות צבא. אחרים התעורו להרגשה של סיום עם זה, וחלק מאנשי הצבא הפכו לאימהות [קריון מצחק בהנאה..]

 

תכונה רביעית – חוכמה של ניסיון

 

יש כל כך הרבה סימנים לנשמות עתיקות, שיתכן ואינכם מודעים להם. חלקם אף מסתתרים.

הנה סימן אחד שברצוני שתבדקו בדעתכם בשעה שאתם יושבים שם: האם אתם תמימים או חכמים? אני מכיר בכך שאדם תמים לעולם לא יחשוב על עצמו שהוא אדם תמים. אני מדבר על חוכמה מעבר לשנים שלכם. יש לכם חוכמה מעבר לשנים שלכם. אתם יודעים זאת, ואתם יושבים שם עם גופכם בכל היושר שלכם, עם תודעתכם, ואתם יודעים זאת.

ישנם כאן כמה אנשים צעירים שמרגישים זאת עמוקות – חוכמה מעבר לשנים שלהם. כיצד זה אפשרי וכיצד תוכלו לתאר את ההרגשה … יקרים, בדיוק נתתי לכם את אחד המפתחות לדעת שאתם נשמות עתיקות ואני יודע שאינכם מדברים על כך עם אף אחד.

כיצד יכולתם לומר דבר כזה למישהו מבלי שהוא יאמין שהאגו שלכם יצא משליטה? אם תאמרו שאתם יותר חכמים מכל הסובב אתכם, אנשים יתהו לגבי המניעים שלכם ואולי לא ירצו להיות סביבכם. אולם ביושר, רק בינינו עכשיו, האינכם מרגישים צורך לעשות זאת? יקרים, הנה סוד שכולכם נושאים, ויש לכם את זה במשותף עם הקבוצה. אתם נפגשים ומבינים שמצאתם משפחה חכמה. חוכמתכם מגיעה דרך ניסיון. שילמתם על כך יקרים. כך אתם יודעים שאתם נשמות עתיקות.

 

תכונה חמישית – חוסר ערך עצמי

 

קשה להתמודד עם התכונה הבאה, ודיברנו עליה בעבר בכמה תקשורים אחרונים. יש דבר אחד שהרשומות האקשיות יוצרות באישיותכם. לחיות יחידות חיים פעם אחר פעם באנרגיה ישנה יוצר סוגיות של ערך עצמי. במשך עידנים דחפתם כנגד אנרגיה ישנה ולא הצלחתם לעשות זאת. האנרגיה הישנה הייתה תמיד אחראית והיה עליכם להסתתר ממנה או להילחם בה. רבים מכם מתו מזה. זה מעולם לא השתפר במהלך ההיסטוריה. יחידת חיים אחרי יחידת חיים הייתם במצב זה, ותמיד הובסתם, עד עכשיו.

עכשיו אתה מתעורר בזמן על הפלנטה הזו שהקדמונים ניבאו אודותיה. זה עמוק עם שינוי פוטנציאלי, והנבואות מתגשמות. האנרגיה סוף סוף נמצאת בצידכם שלכם ודיברנו על כך במהלך השנים האחרונות. עם זאת, בגלל הקרב הזה עם אנרגיה ישנה, ​​אתם נושאים גישה של חוסר ערך עצמי מוחלט. איני מתכוון לבקש מכם להרים את ידכם כרגע על מנת לאמת זאת, שכן רובכם מרגישים זאת. חפשו בנשמתכם כרגע ותדעו שאני צודק. יתכן שאתם אסרטיביים מבחוץ ואולי אתם חזקים כלפי אחרים, אולם כאשר אתם לבד אתם תוהים מי אתם. אתם תוהים אם אתם עומדים להצליח; אתם תוהים אם אתם צודקים.

 

החוויה שלכם בהיסטוריה גרמה לכם לחפש בדעתכם על מנת לראות אם אתם ראויים להיות כאן עכשיו באנרגיה חדשה זו. ההיגיון שלכם שוקל את כל זה ולעתים קרובות מעלה את התוצאה הזו שיתכן ואינכם ראויים להיות כאן, או, האם זה יקרה שוב, או שאתם עייפים מדי מכל זה! היעדר ערך עצמי הוא התכונה של הנשמות העתיקות. זה מובן לחלוטין. כמה פעמים אתם מפסידים את אותה תחרות לפני שאינכם רוצים להיות יותר חלק ממנה? אולם התחרות השתנתה.

האנרגיה של הפלנטה מתחילה להסתובב, ואיזון התודעה של האור והחשכה משתנה מאוד. בשעה שאתם לומדים מי הנכם, מדוע אתם כאן ומדוע אתם מרגישים כפי שאתם מרגישים, זה יתחיל להיות הגיוני ולהתקבל על הדעת. אין דבר טוב יותר מאשר לגלות את האמת, שכן זה פותר את העבר. גילוי האמת על העבר מכניס גם את העתיד לנקודת המבט ואתם מתחילים לקבל את הערך העצמי שמגיע לכם.

 

קרבות החשכה והאנרגיה הישנה נמצאים סביבכם ואתם צופים בהם נלחמים על ידי החברה בדרכים שונות לחלוטין. ישנה תחושה כוללת שבני האדם רוצים באופן קולקטיבי שוויון, חיים נוחים, הוגנות, איכות חיים טובה ויושרה של מנהיגות שלטונית, בכל מקום. זהו הקרב העיקרי כיום – שינוי השומר מעשיית דברים באותה הדרך למעבר למשהו שהאנושות טרם ראתה קודם.

 

תכונה שישית – גילוי המטרה

 

לנשמות העתיקות יש כל כך הרבה ניסיון עבר ויש כל כך הרבה היסטוריה שרבים מסתכלים סביבם ושואלים מהי מטרתם להיות כאן. לעיתים קרובות הם מחפשים אחרים שיספרו להם מהי מטרתם. הם עשויים ללכת לפגישות בהן הם די בטוחים שהם יודעים מהי, אולם עמוק בפנים, אין להם כל מושג. הם שואלים מהי מטרתם. מה הם עושים כאן. הסיבה לכך היא שהאנרגיה שונה.

כנשמות עתיקות, אתם שואלים את השאלות האזוטריות האלו מכיוון שכמה מכם, אם לא כולכם, מרגישים ברמה כזו או אחרת שאינכם ממומשים ממה שאתם עושים. אתם חושבים שזה אינו מספיק או שזה הלך לכיוון אחר ממה שחשבתם בהתחלה. נשמות עתיקות, השאלות שלכם באמת מראות שאתם נשמות עתיקות! באנרגיה חדשה, למידת דרככם שוב מבלבלת ומתסכלת! עד כמה פעמים שחייתם בעבר, מעולם לא חייתם באנרגיה הזו.

זוהי אנרגיה ראשונית עבורכם, וכך אתם מרגישים קצת אבודים, או יתכן ומטרת חייכם אינה ברורה מכיוון שהאנרגיה החדשה אינה נותנת לכם את המשוב שהאנרגיה הישנה עשתה. אינכם יכולים לדעת, מכיוון שאינכם יכולים לסמוך על מה שאתם מרגישים. ואתם שואלים את השאלה, האם אתם עושים זאת כהלכה, האם יש משהו שעליכם לעשות טוב יותר או אולי לעיתים קרובות יותר…

 

אומר זאת שוב. נשמות עתיקות, בשעה שאתם מתחילים לשנות את עצמכם מהדרכים הישנות, עוצמתכם באמת מתחיל להיראות. אתם מתחילים להבין לא רק מי הנכם, אלא שמגיע לכם להיות כאן. הגעתם לכאן עם כל כך הרבה ניסיון שאתם מתחילים להתמודד עם זה באופן אקאשי. יתכן ואינכם מבינים אפילו שאתם עושים זאת, אולם אכן זה כך. האינטואיציה הופכת גבוהה יותר, ואתם מתחילים לקבל עצה לחייכם שלכם. אתם מקבלים סינכרוניות לאן ללכת ומה לעשות, הכל מבוסס על היותכם נשמות עתיקות כיום.

 

אלה שרק מגיעים לפלנטה, יקרים, רק מסתכלים סביב ולומדים כיצד הדברים פועלים. הם פשוט שורדים. אין להם עדיין את כלי הניסיון שיש לכם. יהיו להם בהמשך, אולם הם פשוט מבינים זאת. עם זאת, אתם יודעים על מה מדובר, ויש לכם את חוכמת ההיזכרות. אתם מתחילים לפתור את בעיות האנושות, ולפני זמן מה אמרנו לכם מה הייתה מטרת חייכם. אמרנו לכם להירגע ופשוט 'להיות כאן'. אמרנו לכם שאין זה משנה מה תעשו ושהעבודות שלכם אינן חשובות כמו נוכחותכם. זה מושג שאינו מתיישב עם מה שהוריכם אמרו לכם.

 

הקשיבו: אין זה משנה מה תעשו! אורכם מסייע לכוכב הלכת הזה, ולא העבודות שלכם. חיפושכם אחרי מי שהנכם עוזר לפלנטה הזו. פשוט רק הישיבה בכיסא היום עוזרת לפלנטה הזו! הרשת הקריסטלית זוכרת את מה שאתם עושים והאנרגיה שנוצרת מחיפוש המודע שלכם תישאר למשך דורות. מעצם היותכם כאן כנשמות מנוסות, אתם מכניסים את חוויית חוכמתכם לרשתות של הפלנטה הזו, לאנרגיה של בגרות חייכם. זה מה שאתם עושים כרגע.

האנרגיה החדשה והמסוימת הזו על פני הפלנטה, כרגע, היא כמו ספוג הסופג את החוויה שלך ואת העוצמה האקאשית שלכם, כך שלדורות הבאים יהיה את מה שלמדתם כנשמות עתיקות. יש כאן מערכת שהיא הרבה מעבר למה שאתם חושבים שהיא יכולה להיות. פשוטו כמשמעו, בזמן שאתם יושבים מיואשים ותוהים אם תאם ראויים להיות כאן ומהי מטרת חייכם, הפלנטה הזו סופגת את כל מה שעשיתם ובגרתם בזכות זאת. זו המערכת שעל הנשמות העתיקות לדעת אודותיה.

 

הרגעו והיו. דעו שאתם נמצאים כאן במתכוון. הרגעו ואפשרו לסנכרוניות לדחוף אתכם לאזור הבא שיהיה נדיב ויפה עבורכם, אם תאפשרו זאת. עברתם כל כך הרבה חיים בהם סבלתם שקל לכם לחשוב שאתם נמצאים כאן על מנת לסבול שוב. זה אינו כך! הורים, האם הייתם מביאים את ילדיכם לעולם הזה בכוונה על מנת שיוכלו לסבול אתכם? זה אינו הגיוני. זה אינו השכל הרוחני! עליכם להתחיל להשתמש באינטליגנציה של הרוח שתשאל מה הייתם עושים לו הייתם האל האוהב והנדיב, ואז, ברמה מסוימת, יהיה קול בפנים שיאמר שאתם האל הזה! אתם פיסה מהבריאה כולה. אתם יכולים לענות על שאלות לוגיות משלכם אם תרצו, מכיוון שחוכמתכם מעניקה לכם הצצה לשכל הישר, לדעתו של הבורא היוצר.

 

תכונה שביעית – יכולת להיות אהובים על ידי האל

 

לבסוף, לעולם לא תחשבו על כך. יקרים, יש לכם משהו שאתם מרגישים עמוק וזה ברור. עם זאת, אתם חושבים שלכולם יש את זה. אולם אין להם… לנשמות העתיקות באנרגיה זו יש את היכולת לחוש אהובים עמוקות על ידי האל בעוד לאחרים אין את היכולת הזו. נדרשת לכך בגרות! נדרשות לכך חוויות חיים על מנת להבין את חסד הבורא היוצר וכיצד זה מרגיש ומשמעותי בפנים.

זו הסיבה שקשה כל כך לקחת נשמות צעירות ממצב של להיות קורבניים לעבר מצב של להרגיש אהובים על ידי האל. אין להם מושג כיצד זה מרגיש! אתם כן יודעים!

הנה דבר מה שמעולם לא סיפרתי קודם על שותפי, ואני חושף זאת כאן לראשונה. הוא סיפר לכם את הסיפור אודות קריון פעמים רבות לאורך השנים, והוא סיפר לכם מה קרה לו כשהוא ישב בכיסא בפעם הראשונה וקרא לי. הוא הרגיש רגש! זה היה הזרז שלו וזה איפשר לו לשבת בכיסא שוב ושוב. לא רק שהוא הרגיש זאת – הוא אהב זאת. ברמה מסוימת, המהנדס זיהה זאת וידע מה זה. הוא היה נשמה עתיקה! הוא נשמה עתיקה, והוא היה מוכן לחוש את אהבת האל. הוא זיהה משפחה, ויקרים, הנשמות החדשות אינן מזהות זאת. הן אינן מבינות את ההרגשה שיש לכם, הבגרות של להיות אהובים על ידי האל. הם ירגישו זאת אולם נדרשות לכך חוויה והתנסות.

 

אם אתם נשמות עתיקות, אתם יכולים להרגיש אותה. אם אתם יכולים להרגיש זאת, אתם נשמות עתיקות. ברכות לכולכם על שאתם מי שהנכם. אתם אלה שתשנו את הפלנטה. הגעתם לחדר זה מכל רחבי העולם – מכל כך הרבה מדינות וכל כך הרבה שפות – ולכולכם יש דבר אחד משותף ברגע זה: אתם ביחד ואתם יכולים לחוש את אהבת האל.

אתם עומדים לשנות את הפלנטה מעצם נוכחותכם כאן, עובדי אור. הרשת הקריסטלית סופגת את האור שאתם נושאים, שהרווחתם והבאתם לכולנו. זוהי מערכת עמוקה, והאנרגיה החדשה של הפלנטה זקוקה לחוויה של הנשמות העתיקות וחוכמתם, על מנת להשפיע על אלה שיוולדו בעתיד. מערכת זו היא אזוטרית, עמוקה וקשה לתאר אותה. חשבו על כך. כאשר אתם חיים כאן היום, אתם מחדירים לרשתות את הידע והחוכמה עבור הדורות הבאים.

 

כיצד אתם חושבים שהאנושות אי פעם עומדת להתבגר ולהתפתח רוחנית ללא הידיעה הזו? היא אינה יכולה לעשות זאת אלא אם כן ישנו שינוי, והזרז לשינוי זה הוא החוויה של הרשומות האקאשיות של הנשמות העתיקות. אתם אלה שמכניסים זאת לרשתות של הפלנטה רק מעצם היותכם כאן וההבנה של זה. זה, וכמוסות הזמן שנפתחות, ייצרו אט אט פלנטה נעלה. אתם שותלים את זרעי העתיד רק על ידי הימצאותכם בחדר והאפשור לתת לנו לדבר איתכם.

 

אני מסיים. מה אתם עומדים לעשות עם המידע הזה? ברצוני שתחשבו על הדברים האלה אם תוכלו, אם תרצו. ברצוני שתחשבו על כולם ותשאלו את השאלה האם יתכן שאתם יותר ממה שאתם חושבים שהנכם? האם יתכן שהאל מכיר אתכם כאשר אתם יושבים כאן עם כל הבעיות והתסכולים הארציים שלכם, האם באמת אכפת לאל מכל הסידורים שעליכם לעשות או מהילדים שעליכם לגדל, האם לאל אכפת מהקרובים שעליכם לרצות או מהבוסים בעבודה, האם יתכן שהאל אוהב אתכם דרך כל זה?

 

והתשובה היא כן, כן, כן וכן!

 

אתם כל כך חשובים, נשמות עתיקות! ברכות. זוהי מטרתכם להיות כאן – פשוט לחיות ולדעת שאתם אהובים.

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר