הסוד של החדר – ספטמבר 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

המידע שקיבלתם היום הוא מידע ליבה אודות התפארת של בני האדם.

תודעה מפותחת ומקודמת מאפשרת לכם לראות דברים שלא ראיתם בעבר. זה שונה יקרים, מכיוון שזה אינו מה שלימדו אתכם. אם תתבוננו במה שלימדו אתכם, זה אינו כך, המודעות האינטלקטואלית מבוססת על מידע ולא על תודעה. במילים אחרות, לימדו אתכם שככל שתלמדו יותר אודות הדברים, כך יהיה זה טוב עבורכם. זוהי הסיבה לבית הספר. אולם היכן היה המידע המעמיק שהתודעה היא המפתח למודעות עצמית, ובריאות, חיים ארוכים, ומערכות יחסים אישיות?

חייכם הלינאריים האישיים הם כמו בית עם חדרים רבים, כאשר כל חדר מכיל את כל מה שאתם זקוקים לו למען הישרדות: אהבה, מודעות רוחנית ושאינה רוחנית, האמונות הבסיסיות שלכם לגבי כיצד פועלים הדברים, ותפישתכם לגבי מה הוא אמיתי ומה אינו אמיתי. ולמעשה ישנו משהו נוסף מוסתר היטב בחדר הזה של מציאותכם, בו כל מאוחסנים כל האנרגיות, הרעיונות והרגשות שאתם מכנים מודעות. ואספר לכם על כך עוד מעט.

ברוכים הבאים לתפישה שמתחילה לעבור את המימד הרביעי שגדלתם עליו ואיתו.

אולם בתחילה הבה ונחגוג את מה שמתרחש כאן.

 

הפלנטה עוברת שינוי גדול מאוד בשעה שאני מעביר לכם את המסר הזה. לפני שנים סיפרתי לכם שהשינוי יביא חוסר וודאות לחלקכם, מצוקה לרבים בעקבותיו. סיפרתי לכם שאינכם יכולים לקחת את הטבע האנושי ולהתחיל לשנות אותו ללא התרחשותם של הדברים האלה. אם אתם מרגישים את ליבת מציאותכם ואתם מתחילים לנוע לעבר משהו שונה מכפי שהיתה – התגובה הראשונה של רבים היא פחד מזה! מכיוון שאתם רוצים שהדברים ישארו אותו הדבר.

זה אפילו קורה לאלה שנוכחים בתכנית או קוראים את הדברים האלה, המכנים את עצמם עובדי אור או אפילו מרפאים, מכיוון שהאנרגיה של תהליכי הריפוי עצמם מתחילה להשתנות, התגובות לתהליכים מתחילות להשתנות, ואפילו יוצרות אי וודאות גדולה שרבים מכם מרגישים, וזה כשלעצמו מוביל ליותר אי וודאות, חרדה, ודאגה. כמה מכם ממשיכים להתעורר בשעות הקסם האלו? כאשר אתם מתעוררים בשעה 3 לפנות בוקר וה'רוח' מזמינה אתכם לעשות מדיטציה, ובמקום זאת, אתם תתעוררו ותשאלו מה עליכם לדאוג לגביו? [קריון מצחקק בהנאה..]

יקרים, עכשיו אתם יודעים עד כמה אנחנו מכירים אתכם היטב. ונראה שזו אחת מהתגובות הראשונות שרבים מכם ירצו לשנות, בעודכם מאפשרים לאנרגיות החדשות והאוהבות להגיע לחייכם. אל תאפשרו לפחד להיות באופן אוטומטי זה שידו על העליונה.


יתכן והשינויים עשויים להיות מעודנים, אולם תרגישו אותם. יתכן ורבים מהשינויים האלה לא יהיו למעשה דברים כאלה שתוכלו להצביע עליהם או להפוך אותם ללינאריים, יתכן והם פשוט שינויים של אנרגיה שאתם קולטים אותם – זה מה שמתרחש כרגע על הפלנטה, יקרים. אתם מרגישים את מה ששונה, אתם מרגישים משהו שלא הרגשתם וחוויתם בעבר, כך שזה אינו הנתיב שפסעתם בו לעיתים כה קרובות בעבר כפי שלימדו אתכם.

 

ישנו משהו אחר, ויש לכם מספר דרכים כיצד לנהוג בשינוי הזה. דיברנו על כך בעבר אולם כעת זה מועצם יותר מתמיד:

לעתים קרובות, התגובה הראשונה תהיה פחד, וישנם רבים שילכו לתרחיש הגרוע ביותר האפשרי, ולמעשה יְפַתְּחוּ אותו. השמעתם זאת? לבני אדם יש את היכולת לקחת רעיון ולבנות כל 'בית' שיבחרו. זה יכול להיות בית של פחד, או בית של אור – מגדלור. בני האדם לאוהבים לְנַחֵשׁ ולְשַׁעֵר כל דבר. הם לוקחים את מה שנמצא לפניהם ומפתחים מסקנה המבוססת על מה שהם ראו לפני כן. פחד מוליד יותר פחד.

ישנם אלה שבמקום זאת, יתבוננו בדברים יכירו בכך שהם נחזו מראש, ולמעשה יעריצו זאת ויאמרו שזו האנרגיה שהקדמונים דיברו אודותיה, זה מה שקריון דיבר עליו ורבים מהמורים שלהם דיברו אודותיו. הם יאמרו שהם הרגישו זאת בעצמותיהם, בפרסונה שלהם – באישיותם, שהם מתחילים לראות כדור ארץ משתנה.

ויהיו אלה שלמעשה יקחו זאת אפילו הלאה מכך ויחגגו את האנרגיה החדשה והמוזרה הזו, יאמרו שהם יודעים שזה קשה, אולם הנה, זה מגיע, הנה מגיעה הזדמנות, ויבקשו שיאפשרו להם לראות אותה כך שידעו לאיזה כיוון עליהם לפנות.

 

ואומר זאת פעם נוספת, שאם נראה שדברים חשוכים נוראיים זוחלים מתוך הבקיעים של הפלנטה הזו ואתם רואים אותם בפעם הראשונה, זהרו שהרי שהם תמיד היו שם, והזמנים האלה מאפשרים לכם לראות אותם ולהחליט אם תרצו שימשיכו או שלא ימשיכו. וזה סימן יקרים, שהאור מתחיל לצאת ולהגיע ולהתגבר, באופן מטפורי, על הפלנטה הזו. מכיוון שבזמן ישן יותר דברים כאלה היו נשארים מכוסים ופשוט נשארים כפי שהם בתהליכים כפי שתמיד היו, עכשיו הם מתחילים להיראות.

 

דברים מוסתרים

 

מה קורה בביתכם ובחדר במציאות שלכם? האם מתחילים להיראות דברים שאתם חושבים שהם מכוערים או מעוררי דאגה? האם מעודכם חשבתם שיתכן שזה גם במתכוון כך שתוכלו להתבונן במה שתמיד היה שם. המטאטא הרב מימדי הזה תמיד נמצא בהישג יד, יקרים. זה מטאטא של תודעה גבוהה יותר שתמיד שואל אתכם האם לטאטא, או שלא לטאטא החוצה דברים. משהו שיעזור לטאטא ולהרחיק את כל הדברים שדיברנו עליהם שאינם הולמים את התפארת שלכם, כולל הדאגה לעתיד, כולל החרדה שאתם עשויים להרגיש כאשר אתם מתעוררים מוקדם בבוקר. ומשהו מסתתר בחדר שלכם, והמטאטא הזה יכול לחשוף אותו.

ישנו משהו מסתתר, והוא מתנה גדולה מה'רוח'. המטאטא שלכם הוא מטפורה ליכולתכם לטאטא החוצה את הרעיונות הישנים ולחשוף את הסוד הזה.

 

ברצוני לספר לכם אודות משהו שלא ציפיתם לו. אתם נוטים להפוך כל דבר ללינארי, שואלים כמה עבודה תידרש מכם על מנת לנקות את הדברים האלה, או לשנות את חייכם, או כל מה שתרצו לעשות, ואתם מנתחים זאת באופן הזה ואוהבים לערוך רשימות, האין זאת? אתם אומרים שעליכם ללכת לכאן ולעשות את זה, ואעשה את זה ואת זה, אתם נוטים לערוך אותם ברשימה לינארית פריטי פעולה בחייכם, מכיוון שזה מה שלימדו אתכם בבית הספר. אולם כאן מסתתרת אנרגיה נוספת, ואינכם יודעים על הסוד, אחד מן הסודות הטובים ביותר שאוכל אי פעם לספר לכם עליו.

 

כמעט כולכם חושבים על עצמכם יתכן כדוחפים את 'כדור החיים' במעלה הגבעה לעבר המקום בו תרצו להיות. אתם מאמינים שתידרש אפילו יותר עבודה על מנת להגיע למקום רוחני. זו מטאפורה לינארית שאומרת שכל מה שקורה הוא מאמץ ויהיה קשה. שאלה: מה אם אומר לכם שזו בעצם אינה הדרך שבה זה עובד באנרגיה החדשה הזו? מה אם אומר לכם שבצידו השני של הכדור שאתם דוחפים במעלה הגבעה ישנן ידיים שתופסות אותו ומתחילות למשוך אותו אתכם? [קריון מצחקק בהנאה..] האם אתם מבינים זאת?

 

הסוד החדש

 

באופן רוחני לכל בני האדם ישנה בחירה חופשית. אתם יכולים לעשות כל מה שתרצו בחייכם, אפילו לא באופן רוחני, ללא כל שיפוט. כזו היא בחירה חופשית. כזו היא האהבה. סיפרנו לכם על כך במשך שנים. אנחנו מאוהבים בכם, ואנחנו נותנים לכם 'להיות'. בנוסף, אנחנו נותנים לכם סימנים ורמזים, אולם לא בהתערבות שתאלץ אתכם לעשות דבר. בחירה חופשית היא כזאת. זה ניתוק ביד אוהבת.

 

הנה הסוד. מתחילה כאן אנרגיה חדשה שהיא עמוקה, ושעליכם לדעת עליה: תנו לי לספר לכם מה קורה כאשר אתם נכנסים לתחום מסוים, לאנרגיה מסוימת של חמלה ונכונות לראות אמת גדולה יותר – כאשר אתם מתחילים את הנתיב הזה, יקרים, התודעה שלכם משתנה. תודעה היא אנרגיה, וכאשר האנרגיה משתנה, דברים קורים.

למרות שיש לכם רצון חופשי, התודעה שלכם מתחילה למסור לצד השני של המעטה 'רשות לעזור'. זה כמעט כאילו אור נדלק בנשמתכם ומתחיל לזרוח בעוצמה רבה בצורה רב מימדית. דמיינו משהו איתי: אתם מתחילים לשנות את הדרך שבה אתם תופשים דברים, והמודעות שלכם מתחילה להאיר. לפתע, כל המדריכים, העוזרים, המלאכים – כיצד שתרצו לכנות אותם – מקבלים התראה.

למרות שיש לכם רצון חופשי, כמעט כל מה שהוא רוחני מתבונן בכם, אור מתחיל לזרוח ואומר, 'הביטו מה היא עושה, הביטו מה הוא עושה, הביטו בכך, הביטו באור – עכשיו ביכולתנו לעזור להם מכיוון שבני האדם המפוארים האלה בחרו והחליטו להשתנות, הם החליטו להביט. אור התודעה הזה נתן אישור להתערבות.'

 

לאחר שעשיתם את הבחירה להסתכל, תפישתכם משתנה גם כן: האל גדול יותר מכפי שסיפרו לכם, האם אתם גדולים יותר מכפי שסיפרו לכם, האם מתחילים להופיע תהליכים שעשויים לשנות את תחושת המציאות שלכם? האם ישנם תהליכים שאתם מודעים להם באופן אינטואיטיבי שעשויים אולי אפילו להיות רב מימדים? האם ייתכן שמנחים אתכם וייתכן שלא תצטרכו לדחוף את הכדור הזה כל כך הרבה? עבור חלק זה נראה בניגוד לאינטואיטיבי. מבחינתם, רמת מודעות גבוהה יותר יכולה להיווצר רק על ידי דחיפת הכדור חזק יותר. ברוכים הבאים לסוד. זה אינו כך.

 

הדרך שבה אתם תופשים את המסר הזה היא כמו מתג אור. האם אתם מאמינים לזה? אם כן, דעו זאת: כאשר אתם מתחילים להפעיל את הרעיונות החדשים של התודעה החדשה שלכם, אתם מקבלים עזרה – הרבה יותר עזרה. עובדי אור, קיים אור משופר כאשר אתם מתחילים להבין שאתם מגדלורים מדהימים. אתם יכולים אפילו לומר, כאשר אתם מתחילים להבין זאת, שזה מפיץ את אור נשמתכם בדרך לוגריתמית המגבירה את עצמה בדרך שאינה לינארית, ותוכלו לראות תוצאות העוזרות בחיי היומיום שלכם, כמעט באופן מיידי. אהבה היא כזו.


כאשר הגעתי לראשונה לפלנטה הזו, מסרתי לכם את החידה, את 'המטפורה הבסיסית של קריון' שכאשר אתם נמצאים בחדר חשוך ומדליקים גפרור, קורים דברים מעניינים. בתחילה כולם יכולים לראות מעט טוב יותר והם אפילו עשויים שלא להכיר ולדעת מי אוחז בגפרור, או מהיכן האור מגיע. רק מעצם הימצאות של מעט אור, כולם מרויחים. המטפורה אומרת שמה שאתם עושים עבור עצמכם גדול לעתים קרובות הרבה יותר מכפי שאתם חושבים, וזה אינו רק עבורכם.

האם זה גדול מדי לומר שכאשר אתם מדליקים את הגפרור הזה, כל הנשמות של האנושות עשויות לדעת על כך? זכרו, לתודעה יש עקבות רב מימדיות. זה אינו לינארי.

 

כמה מכם מקבלים מודעות גדולה כרגע לסוד הזה ואומרים היום שברצונם לשמוע את הדברים האלה פעם נוספת, ברצוני להתחיל ולתרגל חלק מן הדברים האלה. הרגע הדלקתם את מתג הכוונה. במשך 30 שנה מסרנו לכם את המידע אודות העוצמה של כוונה טהורה כאקסיומה לשפר את חייכם בצורה גדולה יותר. אנחנו תופסים את הכדור הזה שאתם דוחפים במעלה הגבעה על מנת להיפטר מן הפחדים והחרדות, ואנחנו מושכים זאת בעודכם דוחפים אותו. האם אתם מרגישים זאת? זהו הסוד הנסתר. הרצון החופשי כולל את החופש לתפוס כעת את התודעה כאנרגיה ניתנת לפעולה שיכולה לשנות את מציאותכם כולה. האם אתם מסוגלים להתחיל בפעולה חומלת בחשיבה שלכם אודות כולם, כולל אלה שאינכם רוצים שום קשר אליהם? האם אתם יכולים לאהוב נשמה, יהא אשר יהא? האם אתם יכולים לרחף בביתכם שלכם, או שאתם מתכופפים מטה עם הכובד של פחד ואתגר ועוד הרבה יותר?

 

כאשר אתם מתחילים לבחון את הדברים שאנחנו מדברים עליהם היום – החמלה, הלכידות, וכל מה שאדיב, אתם נכנסים לתחום הזה של הליבה המהותית של האל – אהבה משנה את הכל.

זה יותר מאשר יד שעוזרת לכם, יקרים, זהו היעוד של נשמותיכם העתיקות. באמת, כאשר תתחילו לבחון את מה שמעולם לא בחנתם לפני כן, אינכם כלל בנתיב בלתי ידוע. אתם על נתיב יפהפה שהרגשתם ששייך לכם. ואתם צודקים. אנחנו מעניקים לכם את הדברים האלה, מכיוון שאנחנו יכולים, אולם בעיקר מפני שהחלטתם 'להביט' ולהיות איתנו כאן היום.

זו לא תהיה הפעם היחידה שנציג את המידע הזה בתקשור, מכיוון שזה המידע שהגענו להעביר לכם במידה ותצליחו כחברה מעבר לנקיפת ימי השוויון – והצלחתם! אתם גדולים יותר מכפי שאתם חושבים, מפוארים יותר במתכוון על הפלנטה הזו. אנחנו מכירים את שמכם.

 

וכך הוא הדבר.

 
 
 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר