הרבים שהם 'אתם' – אפריל 2006
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

ישנם כאן רבים מאוד, שאני מכיר. כל אחד מכם ידוע לאל. זהו רק מושג, אולם שאלו את אלה שנרפאו בשנים וחודשים האחרונים, והם יודעים מהי המשמעות ש'האל מכיר על אחד מכם'.. הם כאן. זה נשמע נדוש, אולם הלוואי והם היו קמים ומעידים, עדות הנשמה הבין ממדית האומרת שהיא יודעת שהאל מכיר אותה, בעקבות מה שאירע לה..

אני מכיר כל אחד מכם בדרך עמוקה זו, הכרתי אתכם מאז ומתמיד, וגם לאחור. דמיינו את הנצח במימד השלישי שלכם…. קו זמן שנמשך לנצח.. וכעת סובבו ודחפו אותו לאחור. זה מייצג זמן שמעולם לא החל…. נצח שנמשך לאחור. וזה משך הזמן שאני מכיר אתכם.

חשבו לרגע, השתמשו באינטלקט שלכם, ובאינטואיציה האלוהית שלכם. איני מבקש מכם להשתמש בביולוגיה בתהליך החשיבה שלכם, אלא באלוהיות – אותו הניצוץ שאתם מכנים אינטליגנציה וחיים, והוא נצחי, הוא אלוהי, וכולכם יודעים זאת, אתם אפילו המצאתם כללים עבור הדתות שלכם, אשר מהדהדות זאת.

 

כמעט לתשעים אחוזים מכלל האוכלוסייה של כדור הארץ יש דתות שונות המאמינות 'שכאשר אתם מתים, אתם הולכים למקום אחר'. מה זה אומר לכם על הציפיות האינטואיטיביות מהחיים? זו האינטואיציה האנושית, שצועקת שאינכם מסיימים כאשר החיים מגיעים לסופם. 'נצח' זו אינה תפישה שאני מעניק לכם, אלא זו תפישה שאתם נותנים לעצמכם, באמצעות האינטואיציה האלוהית שלכם, שהחיים הם נצחיים.

מכיוון שאתם ליניאריים, אינכם מבינים שאתם תמיד הייתם ושאתם תמיד תהיו… זמן רב לפני שכדור הארץ נוצר, אתם הייתם איתי ואני הייתי אתכם. אנחנו מחוברים, ותמיד נהיה מחוברים. זו מערכת שניצבת במקומה, שאינכם זוכרים אותה, שמוסתרת מעיניכם, מכיוון שאתם מצויים במבחן של דואליות. זוהי מערכת שבה אני נפרד מכם לשלום לפני שאתם מגיעים לפלנטה הזאת, ומקדם את פניכם כאשר אתם שבים, ואתם אינכם יכולים לזכור זאת, אולם אני יכול לזכור, יקרים. אני מכיר את שמותיכם מכיוון שהאל מכיר אתכם.

אלה שהתעוררו ראשונים על הפלנטה הזו בתקופת התחיה הזו שמגיעה. אלה שהתעוררו ראשונים הם הנשמות העתיקות של הפלנטה, הלמוריאנים ורבים אחרים כמותם. זה מייצג ביטוי אחר ביטוי על פני כדור הארץ – יחידות חיים קודמות – אולם אתם אינכם יכולים לזכור דבר מכל אלה. הן מוסתרות מעיניכם, אולם אני זוכר, יקרים…

 

מאחר ואני יודע אודות זה, הרי שאתם נמצאים ב'חסרון' מכיוון שזה מוסתר מפניכם, אולם זה מציב גם אותי ב'חסרון', מכיוון שאני מאוהב בכם, אולם איני יכול להראות לכם באופן פיסי מי הנכם באמת. במקום זאת עלי פשוט לאהוב אתכם ולהעביר לכם את המסרים שאתם ראויים לשמוע אותם.

זה מה שמלאכים עושים האחד עם השני, האם ידעתם זאת? הם מחוברים באמצעות האהבה, ובמקרה שלי – עלי לאהוב אתכם מספיק כך שלא להראות לכם יותר ממה שאתם יכולים לדעת בעודכם נמצאים כאן. האהבה סמיכה, טהורה, אמיתית. היא אנרגיה שאתם יכולים לראות, להרגיש, והיא זורמת אל תוך מקום זה. מכיוון שהוא יקר ערך ומקודש. מבורך האדם המחפש אחר האמת, מכיוון שזוהי הסיבה שהגענו לכאן, וזוהי הבטחה. מבורכים אלה היכולים לראות את הצבעים על הבמה. הם כבר נמצאים כאן, ואנחנו אפילו טרם התחלנו…

 

כאשר אתם מכירים באלוהיות בתוככם – זה דבר עוצמתי מאוד. כאשר אתם בוטחים באינטואיציה שלכם וברגשותיכם, ושומטים את כל מה שלימדו אתכם שהוא אמיתי – זה דבר עוצמתי מאוד. וחלק שואלים האם זה באמת כך.. האם האל והרוח יכולים לדבר אליכם באופן הזה.. ואני אחזור ואומר שכך הם פני הדברים. מכל הכתבים שנכתבו על פני הפלנטה – שום דבר לא נכתב ישירות על ידי האל. כולם נכתבו בידי בני אדם שהיו תחת השפעתה של אהבת האל. זוהי האמת, וזה תקשור… זה עמוק, חשבו על כך. תמיד היה לכם את זה, אולם זה עדיין משהו שנחשב מאוד מוזר בעיני רבים. כל אחד מכם יכול לתקשר, וכל אחד מכם יכול להתחבר לרוח בדרך זו. כל אחד. הידוע לאל. החיים רק מחכים לכם ליטול את ידו של 'העצמי הגבוה' שלכם. זו תמיד היתה ההזמנה.

 

בני המאיה והאצטקים ידעו משהו שאתם אינכם יודעים. לוחות השנה שלהם לא רק ייצגו את התנועות החיזוי של השמש. במקום זאת, הם ייצגו את האנרגיות של הדורות הקודמים, ואת הדורות שעתידים להגיע. היו להם שמות עבורם, ולמחזורים שהם עברו, וכולם הסכימו שעידן חדש יחל בשנת 2012. חלקם אף קראו לזה 'קץ הזמנים'. זה היה כה עמוק. בני המאיה קראו לו 'עידן השמש החדשה', שמשמעותו, אנרגיה חדשה. אנחנו קוראים לזה תחיה.

זה אכן השינוי הגדול, זו התקופה שרבים מאיתנו סיפרו לכם אודותיה במשך כל השנים האלו, מאז שנת 1989. היא אכן מגיעה. ואין זה קץ כל הדברים, למעשה זו ההתחלה של כל הדברים ונדרש לכם כמעט דור כדי לברוא אותה.

שנת 2012 היא התחלה, סמן לפוטנציאל על הפלנטה שאנחנו קראנו לו 'ירושלים החדשה'. וכאשר הזמן הזה יגיע, ברצוני שתביטו סביבכם ותראו את השינויים שחוללתם, זו בחירתכם החופשית, לעשות זאת ולברוא זאת. ועד כה מימשתם את הפוטנציאלים כך שיתאימו לתחזיות.

 

אפשרו לי לדבר על האופן בו הדברים פועלים. אני עומד לדבר על דברים בין מימדיים, דברים שקשה לכם להבין, ואנו נעשה זאת במעגל (קריון מצחקק בהנאה..). אכנה את המסר הזה בשם: 'הרבים שהם אתם'. למרות שאינכם יכולים לראות הוכחה לכך, למרות שזה בלתי נראה ועתיד להישאר כך, לרבים מכם קיימת התפישה של 'חיים מרובים' – שאתם רואים אותם באופן ליניארי, בערימה של זמן, ואנחנו רואים אותם בדרך שונה.

עבורכם, יחידת חיים קודמת היא תקופת חיים שאתם חייתם על הפלנטה הזאת, בעבר ליניארי שלכם. כרגע אתם חיים את מה שאתם מכנים תקופת החיים הנוכחית שלכם, ואם אתם פיקחים אתם מבינים שזו אינה תקופת החיים האחרונה שתהיה לכם – למרות שכמה מכם חושבים שהיא אכן האחרונה…[קריון מצחקק בהנאה..]

 

אתם יודעים שהמקום הזה קיים מאה שנים ויותר, היסטוריה רבה מצויה כאן. אין זו הפעם הראשונה שאנו נכנסים לחדר זה, האם אתם יודעים זאת? לא בתקשור, אלא בריפוי. לא בתקשור, אלא באהבה. לא בתקשור, אלא רק כדי שנוכל לשבת לצד אלה ששרים, משום שהם אוהבים את אלוהים.

אלא שעכשיו, משהו מגיע. אספר לכם על כך בעוד רגע. אבל תחילה… [קריון מצחקק בהנאה..]… כמה היו רוצים לעזוב שונים מכפי שבאתם? אני שומע תשובות רבות, אתם מבינים, אני יודע מי אתם. אלוהים יודע מי אתם. לחלק מהנמצאים כאן שוצפים דברים בגופם, ברגע זה, ואתם אינכם רוצים בהם. ואתם תוהים, אלוהים, מדוע אתם? אומר לכם מדוע אתם. בשל הרגע זה בדיוק, זו הסיבה. כדי שתוכלו להיפטר מזה. באמצעות האלוהות שלכם עצמכם, ולא שום דבר מכאן. מלאכים, אולי הגיע הזמן שתתעוררו. שתתעוררו באמת, ותאמרו: "אני מקבל, אני מקבל את העוצמה של 'העצמי הגבוה' שלי, ואני הרבה יותר מכפי שחשבתי שהייתי כאשר נכנסתי". זה מה שנמצא כאן.

 

הו, בני אדם, אתם מזדרזים כל-כך לטפוח לעצמכם על השכם ולומר לעצמכם שסיימתם, עזרתם לפלנטה כך שאינכם חוזרים שוב… אלא שכן, אתם כן חוזרים [קריון מצחקק בהנאה…] נכון, זו בחירה חופשית, אולם אני אומר לכם מה תהיה הבחירה שלכם: אתם תחזרו…. וכי מדוע שתחמיצו את מה שהקדשתם זמן כה רב כדי לברוא אותו? אתם תחזרו, יקרים.

כבני אדם יש לכם עכשיו נקודת מבט שונה. אתם נמצאים בחפירות, אתם עושים את העבודה, וכמה מכם כה עייפים! אולם אתם תראו זאת מצדו השני של המעטה, תביטו בי ותשאלו עד כמה מהר תוכלו לחזור, ואני אשאל אתכם – מה בנוגע ל.. ממש עכשיו?

 

שני מקומות בו זמנית?

 

שותפי (לי קרול, ת.ג.) מלמד בין מימדיות, וזה קשה מאוד להבנה, ליצור שגדל במימד שלישי. הרשו לי להגדיר עבורכם את התכונות הבין מימדיות שלכם [ קריון מצחקק בהנאה..].

אתם מלאכים, תמיד הייתם מלאכים, תמיד תהיו מלאכים… אתם נמצאים רק באופן זמני על הפלנטה הזאת בצורה תלת מימדית פיסית, והחלק הזה שלכם הוא אנושי. אתם חושבים שכל האינטלקט נמצא כאן אתכם, אולם אין זה כך. רק חלק ממנו נמצא כאן, היתר נסתר, אבל עדיין מחובר וזמין. אתם נמצאים במצב קוונטי עם עצמכם ושאר החלקים שלכם נמצאים במקום אחר.

נשאלה השאלה, האם תוכלו לבצע 'פעלול קרקס' לכאורה, ולהיות בשני מקומות בו זמנית? ובכן, אתם יכולים להיות במקומות רבים בו זמנית, וזה קורה לכולכם…

 

אולם תחילה הרשו לי לומר לכם מיהו האחראי. זוהי התודעה של מי שנמצא כאן בצורה אנושית. אין לכם מוחות מרובים, אולם יש לכם חלקים בין ממדיים מרובים, מאות מהם, עבור כמה מכם. אסביר לגבי אחד מהם – 'העצמי הגבוה'. זה החלק הקרוב ביותר ל'עצמי האנושי', שכמה מכם כינו אותו בחוצפה 'העצמי הנמוך' – אולם אין זו האמת. כך אתם חושבים על עצמכם… אני אכנה את החלק הפיסי הזה, 'העצמי האנושי האלוהי'. חלק זה משתוקק להתחבר ל'עצמי הגבוה'. וזו, ידידי, היא תכלית חייכם.

אתם עוברים את חייכם מתוך ניסיון להתחבר ל'עצמי הגבוה' שלכם, כאשר אתם מתחברים אליו, אתם הופכים למגדלור, אתם מגשימים את הדבר שעבורו הגעתם לכאן. זוהי מטרתכם כאן, אם תשאלו מה עליכם לעשות על פני כדור הארץ, הרי שעליכם להתחבר! אתם הוויה בין מימדית, שמסוגלת להיות במקומות רבים בו זמנית, במסגרת זמן שונה, אולם שמחוברת תמיד למקור אחד במעגל החיים הזה.

 

אין דבר כזה, 'יחידות חיים קודמות'

 

כעת הרשו לי לספר לכם על משמעותו של המושג 'יחידות חיים קודמות' עבורכם, הקשיבו היטב – זה חשוב. אתם חושבים שיש לכם יחידות חיים קודמות? ובכן, אין לכם…. יש לכם חיים נוכחיים מרובים, וכולם מתרחשים בו זמנית, וכאשר תעזבו את הפלנטה הזו ותצאו אל מחוץ לזמן, כלומר מחוץ להגבלות של זמן לינארי כפי שאתם מכירים אותו. הזמן אינו קיים בצידו השני של המעטה/צעיף. הזמן הוא משהו שהומצא לנוחיותכם, ואורח חייכם במימד השלישי, הרביעי.

כיצד תקראו להן? חשבו על כך בדרך זו: זהו רובד שלם של יחידות חיים שאתם חיים בו זמנית, ברגע זה, ולכן הם כולם 'חיים עכשוויים'. כולם!

אולם יש אחד למעלה, בראש ערימת הרבדים האלה, שהוא השולט, וזוהי יחידת החיים שאתם חיים עכשיו – זו שאתם רואים במראה…זו שמאכלסת כרגע את גופכם ושאתם חושבים שהיא יחידת החיים היחידה… זו שמדברת אל כל יחידות החיים האחרות באמצעות 'הרשומות האקשיות' – מושג בין מימדי המיוצג של ידי אחד מהרבדים של הדנ"א שלכם, שגם הוא בלתי נראה. רובד דנ"א בין מימדי זה מזכיר לכם שכל יחידות החיים האחרות עדיין שם, מתקיימות בו זמנית, אולם מחוץ לדרך הלינארית.

אני מספר לכם זאת, מכיוון ששם, ידידי, נמצא מחסן העוצמה שלכם [קריון מצחקק בהנאה..].

 

האם אין זה מוזר כיצד עלינו להשתמש במושגים בין מימדיים להסברים חד מימדיים עבור בני האדם?

ברצוני לספר לכם אודות המעגל האינסופי של יחידות חיים הפעילות בתוככם, ועדיין עלי לנקוט בדוגמה של 'לערום אותם לערימה' בצורה ליניארית פשוטה על מנת שתוכלו להבין זאת! כל דרך שתוכלו להבין זאת תהיה מועילה עבור השלב הבא.

האם הייתם רוצים גישה לכל התועלת של כל הדברים שאי פעם עשיתם כמלאך, מאז שהגעתם לפלנטה הזו? למוריאנים, מה בנוגע לשילוב של 52,000 שנות ניסיון בעלות ערך, האם הייתם רוצים בזאת, למוריאנים?

התחברו ל'עצמי הגבוה', ולפתע ההשפעה הקוונטית תתרחש ואתם מתחברים לכל אותן יחידות חיים בו זמנית! חלקכם יודעים על מה אני מדבר, וכמה מכם אינכם יודעים מכיוון שזה מוסתר מפניכם…. שם נמצאת חכמת כל העידנים. אתם יכולים לחפור עמוק, אל תוך יחידות החיים האלו שאתם חיים כעת בו זמנית, ולהשתמש ביחידת החיים הזו הנוכחית השולטת – מי שהנכם כעת – ואתם יכולים לבחור בחלקים הטובים ביותר של כל אחת מיחידות החיים האלו, להביא את התכונות הרבות הנעלות ולהשתמש בהן.

 

אסביר למה אני מתכוון. הסברנו זאת בעבר בדרך שונה. והפעם אשתמש בשותפי פעם נוספת, למרות שהוא אינו אוהב זאת, כאשר אני מדבר עליו בדרך זו… [קריון עוצר לרגע, בעוד לי תוהה מה עתיד להגיע..]

 

אודות לי קרול

 

בתחילה, כאשר לי שקל להיות המתקשר שהוא עכשיו, הוא שוחח עם הרוח וטען שהוא אינו יכול לכתוב, מעולם לא כתב, שהוא אינו יכול לדבר למול קהל, הוא הופך להיות עצבני, מעולם לא עשה זאת…שהוא בסה"כ מהנדס מתבודד, שאינו אוהב לצאת בחברה. הוא אהב להיות שקט, לא לדבר הרבה, ולכן, כיצד הוא בכלל אמור להתקדם מאחר ואין לו את הכשרונות הנחוצים לעשות את אשר התבקש לעשותו…

מה שאנחנו הראנו לו – בדרך שהוא עדיין אינו מבין – היה שכישרונות אלה תמיד היו שם, אלא שהיו נסתרים כחלק מהרשומות האקאשיות האישיות שלו. אלו היו תכונות שהוא נשא עמו, ושהיו מוחבאים עמוק ביחידות חיים אחרות שלו, ובהיסטוריה רוחנית לינארית הוא חשב שהן כבר מאחוריו…אולם הן לא נעלמו, ולמעשה הן חלק ממנו שעדיין חי ופעיל.

בתהליך שעדיין מסתורי בעיניו, הוא 'משך והוציא' מיחידת חיים אחת שלו את האדם שהיה סופר, הוא 'הוציא' את הנואם, הוא 'הוציא' את התכונות להן היה זקוק… ואתם רואים את התוצאה. אלה היו כשרונות שתמיד היו שייכים לו, כישורים שלא היו נוכחים כאשר נולד – כך לפחות הוא חשב…הוא הגיע ו'משך' אותם מתוך המהות של הרשומות האקשיות, שהן חיות וקיימות בדנ"א שלו…

סיפרנו את סיפורו של לי, מכיוון שהוא יושב כעת לפניכם ואתם יכולים לראות למה אנחנו מתכוונים, אולם זו ההבטחה מהרוח שגם אתם יכולים לעשות זאת.

אם כך, שאמאנים, איזה דברים הייתם רוצים להביא לחייכם? האם המושג הזה באמת זר ומוזר לכם?

 

חידוש נעורים

 

אם אינכם מאמינים ביחידות חיים קודמות, הרשו לי לתת לכם חומר נוסף למחשבה, ולשאול אתכם שאלה שמערבת רק את יחידת החיים הזו: האם אתם זוכרים כאשר הייתם בגיל עשר? ותשובתכם תהיה מן הסתם, 'כן!' ובכן, גם הדנ"א שלכם זוכר זאת. חשבו על כך שזה מוטבע בתוך גופכם כזיכרון בעל חותמת תאית הזוכרת את 'גיל עשר'… אתם מבינים, זה עדיין שם, זהו זיכרון תאי.

האם הייתם רוצים לבקר אותו? יתכן ותשאלו את עצמכם מדוע שתרצו לעשות זאת, ואני אומר לכם, מכיוון שכאשר רובכם הייתם בני 10, הדנ"א שלכם היה נקי, טהור, שלם, צעיר! ולמרות שזה היה לפני זמן רב, גופכם שמר את הזכרון של מה שהיה אז…

האם הייתם רוצים להורות לגופכם, במדיטציה הבאה שלכם, לחזור להטבעת הדנ"א של גיל עשר ולשכפל זאת? מדוע לא, הגוף מייצר את עצמו מחדש כל הזמן, תא אחר תא.. הוא מתחדש.

הבה נחזור לדנ"א מגיל עשר – צעיר, טהור, רענן, מלא באנרגיה של ילד צעיר שאינו מסוגל אפילו לשבת בשקט (קריון מצחקק בהנאה…) הוא חי, הוא עדיין שם בתוך זכרון ההתחדשות של הגוף.

 

מושגים לגבי העתיד

 

יש לכם מושג לגבי העתיד, והוא מגביל מאוד.

הרשו לי להציג בפניכם הצצה, תמונת בזק, לגבי מציאות העתיד. אתם אומרים לי שישנה כאן דיכוטומיה (שני דברים השונים ומנוגדים זה מזה, ת.ג.) – מצד אתם אומרים שהאל יכול לעשות הכל, ויחד עם זאת, אתם גם אומרים שהאל אינו יודע את עתידכם, ואתם תוהים, כיצד ייתכן הדבר?

זה קל… האל יודע את כל ה'עתידים' שלכם, אולם הוא אינו יודע איזה מהם תבחרו בסופו של דבר… הרוח יודעת מה הם הפוטנציאלים של כל הדברים שאתם עשויים לעשות.

זה מורכב ביותר עבורכם, עבורנו אין זה מורכב כלל. זה בין מימדי. הכל סובב במעגל, אנחנו יכולים לראות את הפוטנציאלים של כל החלטה שאתם עשויים לקבל במהלך חייכם. לכן, אנחנו יודעים הכל, חוץ מאשר דבר אחד: במצב של הבחירה החופשית שלכם על הפלנטה הזאת, איננו יודעים איזה עתיד תבחרו [קריון מצחקק בהנאה…] זה תלוי בכם!

 

אבל כאשר אתם עושים זאת, אנחנו אומרים: "אהה, זה הנתיב שהיה מונח לפנינו כל הזמן, עכשיו אנחנו יודעים מה עומד לקרות". שיחידת החיים הבאה תהיה טובה יותר, וזו שלאחריה משכילה יותר, וזו שלאחריה נאורה יותר מאי פעם. אני מעלה זאת בפניכם, כך שתוכלו להרהר בכך, ולהשלים את המעגל של 'עכשיו'.

כבר דנתי בנושא ה'עבר', הבה נדבר על העתיד על פי תפישתכם.

האם אתם מסכימים שכל יחידת חיים שאתם עומדים לחיות היא בוגרת יותר מזו שקדמה לה? במילים אחרות, מכיוון שאתם לומדים מכל אחת מהן, ואתה שבים וחוזרים עם כל הידע שנרכש ביחידת החיים הקודמת, הרי שיחידת החיים הבאה תהיה חכמה יותר. אתם לומדים, ולומדים, ולומדים….

אם זאת האמת, ואם זה עובד לפי מה שאני מספר, ואם באמת אין זמן בצד השני של המעטה/הצעיף – ואם כבר חייתם את יחידות החיים האלו – אתם בעצם חיים אותן עכשיו [קריון מצחקק בהנאה..] מדוע שלא תלכו בהמשך סולם הפוטנציאלים של הרשומות האקאשיות, לחמש תקופות חיים 'קדימה', ותאחזו בחוכמה שאתם עתידים ללמוד בעתיד שלכם? משכו זאת והשתמשו בכך כבר עכשיו! זה נקרא מצב של התעלות.

בני אדם יקרים! הלמידה להפוך להיות בין מימדיים היא הזמנה 'לכרות' את הרשומות האקאשיות שלכם ולקחת בטוב ביותר של העבר והעתיד. תהליך זה אינו עבור אלה שהאינטלקט שלהם חלש … זה מאתגר מאוד את המושג הבסיסי של מה שלימדו אתכם מגבלות המימד השלישי שלכם…

 

מטריצת גן העדן

 

וזו הייתה ההבטחה מאז שהגעתי בשנת 1989.

יש לכם אנרגיה חדשה על הפלנטה הזאת, בין אם אתם קוראים לה 'ההתכנסות ההרמונית' (היערכות מיוחדת של פלנטות בשמיים שהתרחשה בנובמבר 2003, ת.ג.) או בין אם אתם קוראים לה 'מעבר ונוס' – קראו לה כרצונכם, יש לכם כרגע אנרגיה חדשה שאתם יכולים למשוך ממנה אנרגיה…. אפילו סיפרנו לכם על 'מטריצת גן העדן'…(אנרגיות מסוימות שהוכנו עבור הפלנטה על מנת להכין אתכם לשנת 2012, ת.ג.) כל אלה הם משלוחים של אנרגיות ספציפיות לכדור הארץ כדי להכין אתכם לקראת 2012, תחיה של שמש חדשה, כפי שכינו זאת האצטקים. אין פלא שזה נראה לכם כל כך חשוך כאן. אתם רק מתחילים להדליק את האורות! אני יודע שאני מדבר במטאפורות, אבל זה כל מה שיש לנו כדי לנסות להמיר מידע בין מימדי למושגים של המימד השלישי.

 

יצירה במשותף בשימוש בריבוי ה'עצמי' שני

 

הרשו לי להתקדם הלאה לעוד תפישה. כולכם רוצים לדעת, בני האדם אחוזי דיבוק, ושואלים כיצד תצרו במשותף את מציאותכם. ובכן, הדרך הראשונה היא להיפטר מתחושת הזמן. הבינו והסכימו שאתם גדולים יותר מכפי שביכולתכם לראות במימד השלישי. יש חלקים יותר רבים מכם מכפי שנראה, ולמרות שאתם אחראים על חייכם ומוחכם, חשבו לרגע על יחידות החיים האלו שמתרחשות עדיין, שיש לכם שליטה בהן. יש לכם שליטה ב'עצמי הגבוה' שלכם, מכיוון ש'העצמי הגבוה' שלכם אינו יותר מאשר המשלים האלוהי של ההוויה המלאכית שלכם. הוא יושב שם, ללא שיפוט כלל, הוא אינו שולט בכם. הוא יושב שם מוכן להתחבר אליכם. וכאשר אתם מתחברים אליו, מחשבותיכם הן המחשבות שלכם אולם משופרות על ידי החוכמה של 'העצמי הגבוה'. איזו תפישה!

 

נחזור ליצירה במשותף. על מנת שאוכל להסביר זאת בצורה נכונה, עלי לתת לכם את הכלל, את האקסיומה שתמיד ידעתם על קיומה באופן אינטואיטיבי, אלא שכעת אני אומר לכם זאת במילים: מדובר בהארה. והכלל הוא: לא ניתן לכפות שום כמות של אנרגית הארה על אדם אחר, במטרה לשנותו, ללא רשותו. והרשו לי לומר זאת באופן שונה: אינכם יכולים, בעזרת ההארה שלכם, לדרוס כמכבש אדם אחר שאין לו את מה שיש לכם. זה בניגוד לחוקים, לא ניתן לעשות זאת.

בתחושה של המימד השלישי, אתם רואים את היצירה במשותף כמשהו שאתם עושים עם האנרגיה שלכם, שמשפיע עליכם ומשיג לכם דבר מה [קריון מצחקק בהנאה..] הדברים אינם פועלים כך. אינכם יכולים, בכל היושרה, להשפיע על חייו של מישהו אחר באמצעות היצירה במשותף שלכם. ואם תשאלו כיצד זה עובד, והאם לא חייבים להיות מנצח ומפסיד, לפחות חייב להיות מישהו אחר שמושפע על ידי מה שאתם יוצרים, מכיוון שאינכם חיים על אי בודד, וכל מה שתעשו ישפיע על מישהו אחר.. ובכן התשובה היא שאין מנצח ומפסיד – ישנם שני מנצחים!

ישנו מושג עצום שאינכם מבינים. כאשר אתם יוצרים במשותף, עבור עצמכם, אתם מניעים ודוחפים אנרגיה מסביב שמעולם לא הונעה בעבר. וכאשר אתם עושים זאת, הדבר מסייע למישהו אחר לנוע למקום שבסופו של דבר יעניק לו אור שלא היה לו קודם לכן, ויאפשר לו בחירה חופשית טובה יותר. בו בזמן, זה יברא מצב בחייכם, מצב שעבדתם עליו. זה מורכב. אולם חשבו על כך בדרך הבאה – האנרגיה שלכם מושלמת עבור כל אלה שמסביבכם כאשר אתם יוצרים במשותף עם כוונה טהורה. היא מעולם אינה מפרה את החוק.

 

הרשו לי לחזור על שני דברים שהזכרנו בעבר, כדי שתוכלו להבין.

כאשר אתם שולחים אור, זו אותה התפישה. אמרנו לכם בעבר, אינכם יכולים לשלוח אור בצירוף דעה מוטה. אם אתם יודעים שמשהו מתרחש, ואתם רוצים לשלוח אור, אל תשלחו פתרון! אל תשלחו את מה שאתם רוצים שיקרה… פשוט שלחו אור. התרגלו להבנה שאור הוא כל שיש לכם, ויש לו 'אינטליגנציה קוסמית' שיודעת מה לעשות. זה מה שיש למגדלור. אין לו סדר יום, יש לו רק אור. הוא אינו משדר הכרזה באמצעות האור, יש לו רק אור. ותלוי במישהו אחר 'לראות' מה הוא עושה … אתם שולחים אור למקום חשוך, וכל מי שנמצא שם מצליח לראות טוב יותר, האם אתם מבינים? וכאשר הם רואים טוב יותר, באמצעות הבחירה החופשית שלהם, הם יכולים לבחור דברים שאתם עזרתם להאיר בעזרת האור שלכם. זו היושרה בשליחת אור וזה מיושם גם ליצירה במשותף.

 

הדבר הנוסף הוא תפילה. אמרנו לכם שכאשר אתם מתפללים למען מישהו, אל תכללו כל סדר יום בתפילה. ואם תתהו כיצד תוכלו להתפלל למען מישהו אם לא תכללו סדר יום בתפילה, הרי שזה קל. דמיינו את תוצאת התפילה. אם אתם מתפללים למען בריאותו של מישהו חולה, ראו אותו בדמיונכם מאושר, ללא המחלה. אל תדמיינו כיצד זה אמור להיעשות ואל תגידו לאל מה לעשות [קריון מצחקק בהנאה..]. ראו את התוצאה. כאשר אתם עושים זאת, אתם למעשה מושכים ל'עכשיו' את העתידים הפוטנציאלים שלכם. אם אתם מתפללים לשלום, ראו כדור ארץ בו משפחות אינן פוחדות או דואגות, מכיוון שהן אינן חוות מלחמה. דמיינו את חיוכי הילדים במקום בטוח.

זו ההדמיה שלכם וזו התפילה… ודבר זה, ידידי, הוא בדיוק כמו לשלוח אור. שלחו את החמלה של 'העצמי האלוהי' שלכם למקומות הזקוקים לה, זה מה שמגדלורים אמיתיים עושים, מלבד שיש להם אור פיסי ולכם יש אור רוחני. לא קשה להבין זאת, אולם הדבר שקשה ביותר להבין הוא יצירה במשותף.

 

האופן בו זה פועל

 

והצורה היחידה שבאמצעותה אוכל להסביר לכם זאת, היא לתת לכם את הדוגמה הבאה. דוגמה שכולכם תבינו, במיוחד בעיר הזאת, ניו יורק [קריון מצחקק בהנאה..] אתם מבינים, אני יודע היכן אני נמצא.

כמה מכם שמעו על 'מלאך החניה'? [הקהל צוחק..] יש לכם כאן 'מלאכי חניה', קרוב לוודאי שיש לכם כאן יותר מלאכי חניה מאשר בכל מקום אחר על פני כדור הארץ [קריון מצחקק בהנאה..].

נניח לרגע שאתם נוהגים במכונית שלכם, ומקיפים את אזור מגוריכם. ואתם מתפללים למלאך החניה היקר, ואומרים לו שאין לכם מושג כיצד הוא יעשה זאת, אולם שאתם זקוקים לחניה כאן… כולכם הייתם במצב הזה, נכון? [הקהל צוחק..] לפתע, הנה באמת רכב אחר יוצא ממקום החניה שלו לנגד עיניכם, נוסע משם, ואתם תופסים את החניה ומודים למלאך החניה!

כעת הרשו לי להסביר לכם מה קרה זה עתה, כדי שלא תהיו מבולבלים. יש אנשים שמרגישים שהתרחיש מתרחש כך: הגעתכם שינתה את האנרגיה של המעגל, של הרחוב, של אזור המגורים, ובדרך כלשהי, נשמה 'מסכנה' כלשהי שהייתה בחנות וערכה קניות, נתלשה ממקומה על-ידי מלאך החניה, הוכנסה בכוח למכוניתה, שם היא אולצה להכניס להילוך אחורי, לצאת ולנסוע משם [הקהל צוחק..]. היא לפתע הבינה שלא היתה לה כל כוונה לצאת משם, אולם בכל זאת יצאה… ואתם זכיתם במקום החניה [קריון מצחקק בהנאה..].

הו, כמה תלת מימדי מצדכם! כמובן שזה לא מתרחש בדרך זו. מה שתיארתי פשוט אינו קורה. במקום זאת, זהו ריקוד מסונכרן שמחוץ לזמן ולמרחב. האם אתם יודעים כמה מורכב הדבר הבודד הזה? חשבו על כך בפעם הבאה שאתם 'מוצאים' מקום חניה. התרחיש הנכון הוא שההגעה שלכם תואמת לעזיבה של מישהו אחר, בשל האנרגיה שאתם מכניסים לתפילה. ולכן, כל מה ש'מלאך החניה' עשה היה לגרום להיערכות הסנכרון של הריקוד. אתם שם בזמן הנכון, מישהו עוזב… ואתם חונים. הוא מאושר, אתם מאושרים. כולם ניצחו.

כעת חשבו לרגע על מורכבות התכנון של אירוע בודד זה. יש לכם 'עצמי גבוה' ויש לכם 'עצמיים' רבים אחרים מעל זה, שיודעים מתי אתם מגיעים, ומתי אתם עוזבים, מתי תתפללו – ואותו הדבר גם לגבי אלה האחרים שעושים קניות. האם שקלתם אי פעם ששאר המלאכים בריקוד הזה צריכים להסכים? האם תהיתם אי פעם אם המזל הטוב שלכם הוא יצירה במשותף של מישהו אחר? לעתים קרובות זה כך … לעיתים קרובות הרבה יותר קל לסנכרן.

הקונה יושבת במכוניתה ומתפללת לאל, ואומרת שהיא יודעת שקשה למצוא מקומות חניה, ומבקשת שמקום החניה שלה יהיה עבור מישהו שבאמת מגיע לו ושאוהב את האל כמוה. ולפתע, אתם מופיעים! מי יצר במשותף עבור מי? האם אתם מבינים עד כמה זה מורכב?

כעת הגבירו זאת אלפי מונים, מכיוון שהתהליך קשור לריקוד הסינכרוניות. אתם מבקשים שיתרחש סנכרון במערכות יחסים, בעבודה, בנסיעות, בדברים כה רבים שאתם מנסים ליצור במשותף בחייכם. אתם מבקשים את הסנכרון של הריקוד ובו בזמן, כה רבים מכם אינם מבינים כיצד זה עובד. אתם מצמידים לכך כללים. "רוח, העניקי לי בדיוק את מה שאני זקוק/ה לו, ואני זקוק/ה לזה, וגם לזה, ואני אצור זאת במשותף, אולם איני מוכן/ה לעזוב את העיר, ואיני מוכן/ה לעשות דבר זה או דבר אחר" ….והמלאך שלכם שואל כיצד הוא אמור לעשות משהו מכל זה, אם אינכם מוכנים לזוז… אם תשימו הגבלות, לא תהיה לכם יכולת ליצירה במשותף. הגבלות עוצרות את המוסיקה. אם ברצונכם ליצור במשותף, הניחו לריקוד להתחיל. ללא הגבלות. אל תפחדו מאהבת האל!

 

אתם חושבים שכבר הבנתם היכן אתם אמורים להיות ומה אתם אמורים לעשות? אולם לכולכם יש משהו, שאינכם רוצים שהאל יגע בו, כמו משפחתכם, למשל. הרשו לי לומר משהו על המחשבות העכשוויות שלכם. אתם תמיד פוחדים שהאל יעשה משהו למשפחתכם או חבריכם או במשהו טוב בחייכם.

מה יקרה אם ניגע בבני משפחתכם ונגרום להם להתאהב בכם מחדש, ומה יקרה אילו הם יקבלו שטיפת אהבה מוגברת. מה יקרה אם המשפחה הזאת שלכם, שאינכם רוצים שניגע בה, תגלה לפתע ענין במה שאתם גיליתם? האם יש לכם אומץ לתת להם לדעת זאת? הדברים אינם מה שהם נראים.

 

האינטליגנציה של היקום שני

 

ישנו דבר אחד אחרון – יא -ווי (ד"ר טוד אובוקייטיס, ת.ג.), אתה שמעת זאת בעבר, יקר, בילינו זמן יחד, הלא כן? (קריון מצחקק בהנאה..) זה נקרא 'אינטליגנציה קוונטית'. איננו מדברים עליה לעתים קרובות, אולם עליכם לדעת מהי. בני אדם רוצים לשים את האל בקופסה, אתם רוצים למדר את כל הקיים, כך שתוכלו להבין זאת. אתם מבקשים מאיתנו שנלמד אתכם כיצד להתפלל. אתם אומרים שעליכם לדעת כיצד להתפלל… שמענו זאת לעתים כה קרובות. ואמרנו לכם בעבר שלא תדאגו בקשר לזה. אתם שולחים את האור ואנחנו יודעים לאן הוא הולך, מה דעתכם על 'הסידור' הזה? [קריון מצחקק בהנאה..]. בחירה חופשית היא המפתח. אתם שולחים את האור, ואנחנו נניח אותו באופן הנכון הדרוש. אתם רוצים להתפלל למען מישהו בסומליה, אולם אינכם יודעים למי מכיוון שיש כה רבים שזקוקים לכך. קדימה, צרו את האור, לאחר שבו עם כוונה טהורה ושלחו אותו. אנחנו יודעים מי זקוק לו, יקרים.

 

משמעותה של אינטליגנציה קוונטית היא שכולכם מחוברים לאל. אתם שולחים את האור מבלי לדעת למי הוא הולך או את הפרטים, ואנחנו יודעים את הכתובת! אתם יכולים לסובב את מתג האור ולצפות לאור בחדר ללא כל ידיעה כיצד נוצר החשמל, או לגבי תכונות הנורה או הפיסיקה של פוטונים. הסיבה לכך היא שאתם מכירים את התהליך במימד השלישי ואתם סומכים עליו. כעת, הרחיבו אמון זה לבלתי נראה, והפכו לחלק מהתהליך הבין ממדי של אינטליגנציה קוונטית.

 

מסר אישי לד"ר. טוד

 

זה נוגע ישירות להשפעה של מה שיא-ווי עושה עם הלייזר הבין מימדי שלו (מדבר לד"ר טוד אובוקייטיס בנוגע למחקר האיידס שלו, ת.ג.). כאשר המידע מועבר למבנה התאי על ידי הלייזר שלו, יא-ווי סיים! ישנה אינטליגנציה בתוך אותו תהליך בין מימדי שמתייחס לתאים המדויקים שיש לטפל בהם. זה שונה מאוד מהרפואה הקלאסית. במקום לכוון חומר כימי מסוים או חלבון באופן פיסי, תהליך מיסטי לכאורה זה עושה זאת מעצמו. עם זאת, אין בזה שום דבר מיסטי. זו הרחבה של האינטליגנציה הקוסמית, והיא חלק מ'הרשת' ש'יודעת' הכל על המבנה התאי והאיזון של הכל.

חקר הדברים במצב קוונטי בפיסיקה שלכם יראה שקשר אינסופי – ההפך מהפרדה אינסופית – יוצר אחדות שיש לה רק מצפון אוניברסלי אחד … הדברים במצב קוונטי יודעים הכל על כל אחד אחרים ונוטים לאזן את עצמם.

אנחנו נעביר לך מעט מידע, יא -ווי: אנחנו אומרים זאת שוב, אתה מנסה למדר את התכונות של המבנה המולקולרי כדי להשיג השפעה הרמונית עם אפנון מסוים. ודבר זה, להרגשתך, יגרום להרמוניה או יגע אז בחלקים שזקוקים לכך בתוך הגוף האנושי. אולם אנחנו ניתן לך חידה: בצע את כל הניסויים שלך עם לייזר מבוקר, מאופנן ובין מימדי כך שתוכל לראות את התוצאות של זה שאינך מאפנן באופן מסוים. אתה תופתע. אתה תגלה שברוב המקרים זה אינו משנה כל כך. הניסוי יראה שיתכן שקיים אחד כללי שיודע בדיוק מה לעשות, ואין זה משנה מה צבעו, ואין זה משנה מהו האפנון. בצע את הניסויים שלך באופן זה, והדבר יאיץ את הדברים, מכיוון שאז אתה לא תמדר את האפנונים במידה רבה כל כך כאשר תבין שבאמצעות אינטליגנציה קוונטית אמיתית, ההיבטים הבין מימדיים יודעים בדיוק מה לעשות, ויש להם את צבעם באופן פנימי. זה בדיוק כמו תפילה! חשוב על כך.

כיוון שהיא רואה בכם משהו, האם זה בסדר? האם זה בסדר? אתם מגבילים אותנו ~ הניחו לריקוד

להתחיל. זה מה שאנו רוצים לומר לכם. זה אומץ, נכון ?

 

חזרה למסר

 

האם אתם כאן אינכם יודעים בבטחה כיצד להתפלל ומה לעשות עם הגופים שלכם? אינכם יודעים מה הדבר הבא שעליכם לעשות… אינכם צריכים לדעת. האם אינכם מבינים, אתם יושבים לפני האל ואומרים: "אני מתחבר/ת אל 'העצמי הגבוה' שלי. אל יקר, אמור לי מה עלי לדעת, אני יושב/ת כאן ואני מוכן/ה". ואז זוזו הצדה. אנחנו זקוקים רק לרשות שלכם, יקרים, ולכוונה הטהורה שלכם.

אינטליגנציה קוונטית תלך לכל המקומות בגופכם שזקוקים לה. התרגלו למדוט בכל יום, אפילו לזמן קצר. זה טוב מאשר בכלל לא.. ואמרו "רוח יקרה, הניחי בי את הדרוש לי". אתם תחסכו זמן רב, בני אדם יקרים, הפסיקו לומר לנו מה לדעתכם עלינו לדעת. האם אינכם חושבים שאנחנו נמצאים בסביבה? אתם יושבים מול הרוח… [ קריון מצחקק בהנאה..] ואומרים לה שהיא לא תאמין מה קרה היום… כן אנחנו נאמין… היינו שם, זוכרים? אתם מספרים לנו שאתם מתקשים בתשלום שכר הדירה – אינכם מבינים שאנחנו כבר יודעים זאת? אל תבזבזו זמן. אנחנו מאוהבים בכם. אל תבזבזו זמן. פשוט הגיעו למיקוד, והמיקוד הוא "רוח יקרה, העניקי לי את החוכמה ליצור את מה שדרוש לי, העניקי לי את השלווה הטמונה בידיעה שהדבר כבר הוגשם ואני פשוט אשב כאן ואניח לעצמי להיות נאהב/ת". זה מה שאחים ואחיות ברוח עושים אלה עם אלה, וזה מי שאני, אני אחותכם ברוח, ואתם יודעים זאת, נכון? אתם יודעים זאת, נכון? [נשמע צלצול טלפון נייד..] תמיד מחוברים… [קריון צוחק והקהל צוחק]… ויהי מה. אבל אתם ידעתם זאת, נכון ?

 

אני רוצה לעורר את מה שאתם כבר יודעים. ברצוני להסיר את המעטה לרגע, כדי שתוכלו לראות את הצבעים, ברצוני שתרגישו בנגיעות הלילה, ברצוני שתדעו שמשהו מתרחש במימד השלישי, כדי שתעזבו את המקום הזה שונים מכפי שהגעתם. וזה מה שאני רוצה, אין לכם זמן רב כל כך כפי שאתם חושבים שיש לכם. אנחנו צריכים שתעשו את הדברים הללו מוקדם מאשר מאוחר.

 

אנו יושבים כאן במקום היסטורי מאוד, ואיני לא מדבר על הכנסייה הזאת בת 100 השנים, אני מדבר על העובדה שאנחנו כה קרובים לאירוע שאתם מכנים ה 11- בספטמבר. אתם חושבים על אובדן החיים שם, בעיר שלכם, בעיירה שלכם, בשכונה שלכם. שינוי אנרגיה כה משמעותי על הפלנטה התרחש ממש כאן. כעת ברצוני לשוב ולבקר אתכם לרגע, את אלפי הנשמות האלו. רק את אלו שנמצאות כאן. אלו שאבדו ממש כאן, רק אותן. אתם יודעים, מחוץ לזמן, הן עדיין כאן. חלקן, שבו והתגלגלו מיד. ואילו הייתם יכולים לראיין אותן, אומר לכם שוב ושוב ושוב מה הן היו אומרות, הן היו אומרות שברמה מסוימת הן 'הסכימו לכך', ידעו על הפוטנציאל לכך מכיוון שהוא היה ב'צנצנת האפשרויות' שלהם כאשר הם נולדו. הם היו מספרים שהם השתתפו באירוע, והוא חלק מהדבר שלשמו הם הגיעו. הם ביצעו את חלקם, ועכשיו הם מבקשים שתבצעו אתם את חלקכם.

 

האם יש לכם אומץ להביט ולראות את החיוכים שעל פני הנשמות האלו כעת, מכיוון שהן נצחיות, בני אדם יקרים. ממש כמוכם, אולם יתכן שלא תרצו להביט, יתכן וזה עשוי להעציב אתכם, אולם העובדה היא שיש שמחה באנרגיה שלהן, מכיוון שהאל מכיר אותן. את כל אחת ואחת מהן – ממש כפי שהוא מכיר אתכם.

 

הגיע זמן לשינוי. היו אתם האנשים שיתחילו בשינוי. זהו מקום מתוק כאן, והצבעים היו נהדרים. לחמישה מכם ניתנו זרעי הריפוי, זרעים שלא היו ברשותכם כאשר נכנסתם. ואיני מתכוון רק מבחינה פיסית. מה בנוגע לשלווה בנוגע למשהו שאתם רוצים שתהיה בו שלווה? אני יודע מי נמצא כאן (קריון מצחקק בהנאה…) חגגו את השלווה מעבר לכל הבנה … שלווה שאינכם יכולים להסביר אותה … להתעורר שלווים, ואין זה משנה מה קיים בחייכם … אין זה משנה מהן הסכנות, מהם התנאים – האל מכיר אתכם! הניחו לנו להיכנס. מגדלורים למוריאנים יקרים, לא תצטערו על כך, אל תפחדו מאהבת האל.

 

אראה אתכם שוב, אתם יכולים להיות בטוחים בכך.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר