הרשימה – מרץ 2019
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

אדבר על נושא החיבור והקשר.

הנושא של 'גלגל הלימוד הלמוריאני' מתחיל להיחשף לאט, ותגלו את העומק והיופי של ההוראה שהפליאדים לימדו את הילדים ואת הבוגרים, והאופן בו הם לימדו זאת, הכל תוכנן מהטבע האנושי של היום ושל הזמן של אז – חלק מן הדברים היו מוסתרים, האופן בו הלימודים התבצעו, ההנאה שהיתה להם, והכל על מנת להרגיע את אלה שלמדו דברים עמוקים ומשמעותיים ביותר שהרשומות האקאשיות ישאו אותם וישנו את פני האדמה.,.

 

האופן שבו הן לימדו את הנושאים היה אחד הדברים הנסתרים, יקרים, שלאמיתו של דבר לא הוזכר והוגדר בזמנו.

בכל פעם שיש לכם רשימה או לימוד לינארי, קיימת הנטיה לייחס עדיפות לדברים, מכיוון שהם מוצגים לפניכם באופן לינארי.

למשל, אם אציג לכם רשימה שמתחילה במספר 1 – גם אם אומר לכם שהדבר הראשון אינו חשוב, הרי זה יביא בעקבותיו הטיה שהדבר הראשון הזה הוא החשוב מכל אלה שיבואו בעקבותיו. ואם אספר לכם שמתוך 10 דברים הדבר העשירי הוא מיוחד, הרי שתהפכו את הרשימה כך שהדבר הראשון יהיה פחות ערך.

באופן בו הדברים מוצגים באופן פיסי לינארי, קיימת נטיה בקרב בני האדם להטות את הדברים, לסדר אותם באופן לינארי ולדרג אותם. הדבר המעניין הוא המדרג שאתם עושים בחברה שלכם – למשפחה יש מבנה ברור לגבי מיהו הנושא באחריות, ודי סמוך ללידתו, הילד מבין מיהו 'הבוס' במשפחה.

ונראה שתמיד יש מישהו בתפקיד 'הבוס', מאחר וגם כאשר אותו הילד גדל והולך לבי"ס – המורה הוא 'הבוס', ובכיתה עצמה תמיד ישנם אלה שנראה שהם חשובים יותר מן האחרים.

זהו 'טבע שני' עבורכם לייחס חשיבות ועדיפות וליצור מדרג לגבי מי כן, מי לא, ולאן כל אחד משתייך.

זוהי תכונה ומאפיין של הטבע האנושי, ולמעשה זהו חלק מן ההישרדות שלכם.

אתם יודעים את הדברים האלה, לאחר יוצרים אותו דבר שאתם יכולים לתכנן איתו, לציית לו ולחיות איתו. הידיעה שמשהו אחד חשוב ממשהו אחר עוזרת לכם בחיי היומיום שלכם.

 

לאן אני חותר? [קריון מצחקק בהומור..]

המורות שיצרו את 'גלגל הלמידה' העניקו לתלמידים – שבסופו של דבר הפכו לכלל האנושות – גלגל עם 5 חישורים. למרכז היה שם ומטרה, להיקף היה שם ומטרה, ואילו 5 החישורים היו תחומי העבודה שהכילו את הדברים המעשיים ביותר שהיה עליכם לדעת בחיי היומיום,.

 

שלא כמו מעגלים אחרים הקיימים כיום ברחבי הפלנטה, למעגל הזה היה מספר לא זוגי של חישורים, מכיוון שלגלגל עצמו היה שם, עם מטרה, הרגשה ואנרגיה – 'החיפוש אחר האיזון'.

מספר 5 אינו זוגי, כך שהוא תמיד יחפש איזון, מספר אחד יותר (6) או מספר אחד פחות (4) של איזון בתוך עצמו, מכיוון שעבורכם זהו מספר שאינו זוגי.

 

איזה חישור היה החשוב ביותר?

אם המורה היתה מתחילה בחישור מסוים ללא מספר, הטבע האנושי היה מחליט שהוא החשוב ביותר, או אולי הכי פחות חשוב לעומת השאר שיהיו מן הסתם חשובים יותר, כך שהתלמידים תמיד יהיו מודעים למדרג…

ולכן המורות לעולם לא היו מתחילות עם אותו החישור. ועל מנת להראות ולהדגים לתלמידים את הסממן הזה וחשיבותו, הן הנהיגו משחק אקראי מקרי, ביקשו מהילדים לשחק את המשחק הזה, ותוצאותיו קבעו באיזה חישור הם היו מתחילים באותו היום.

כל זה נועד לספר לתלמידים שאף חישור אינו חשוב יותר מאחר, ואין זה משנה עד כמה שהלימוד היה מקודש.

 

יקרים, זוהי התפישה של לימודים רוחניים וקיום רוחני.

כיום, הטבע האנושי עדיין מהדהד עם הרצון לדעת איזה מלאך חשוב יותר ממלאך אחר.

בתחום הרוחני ברצונכם לדעת כיצד תוכלו להתחבר לטוב ביותר, ובכמה מערכות החיבור שלכם הדבר מתחיל באדם היכול להתחבר לקבוצה אחרת של ישויות רוחניות, ואלה בתורן יכולות להתחבר למקור המרכזי.

 

כך הוא הטבע האנושי, והטבע האנושי הראשוני הוא לחשוב שזה אינו אפשרי שבן אדם יוכל להתחבר בעצמו ל'מקור'. זה מגיע מן ההרגשה שאתם קטנים מדי, חסרי ערך עצמי, או בלתי ראויים ליצור את החיבור הזה.

ולכן ניתנים לכם סגנונות וכלים על ידי אחרים על מנת שתוכלו 'לעלות במדרגות' או 'לעבור את המבחן', לפנות לכיוונים הנכונים, ללכת לכאן ולשם – וכל זה כדי להגיע לאותו שלב בו תוכלו לפחות להתחבר, להיות, ולפעול.

 

אפילו ההינדו (שם כולל לדתות בהודו, ת.ג.) שמאמינים באחדותם של כל הדברים, במערכת הרוחנית הראשונית והמקורית על הפלנטה, גם הם עדיין מאמינים שעליהם ללכת למקום כלשהו על מנת לחוות נירואנה (מצב תודעתי של הארה בפילוסופיה ההינדית, ת.ג.) מצב שהם אינם יכולים להגיע אליו בעצמם.

 

זהו הטבע האנושי שקיים בכל מקום כיום, וברצוני שתשברו את התפישה הזו.

הפליאדים לימדו שאין כל מדרג בכל הדברים הקשורים לבורא היוצר, ולדברים הרוחניים ביותר שתוכלו אי פעם ללמוד, ולהיות אותם דברים יפהפיים שהנכם!

לא קיימת כל רשימה של חשיבות!

ואם תאמרו לי שהאל הוא החשוב ביותר, הרי שאשיב לכם שהאל שוכן בתוככם… וכיצד זה מתיישב עם מגדר?

עליכם לחשוב על כך מכיוון שזה מפר את החוקים של הלינאריות – 1,2,3,4 – זה הופך לנושא רב מימדי, מכיוון שהשאלה היא האם תסגדו לעצמכם אם האל נמצא בתוככם?

אם האל שוכן בתוככם, מהי אם כן הדרך הטובה ביותר להתחבר לכל דבר בעת ובעונה אחת? עליכם להיכנס פנימה ולהתחבר לכך.

ביקום הזה לא קיים מדרג בכל מה שקשור לבריאה של נשמות. אין קבוצה של נשמות שנמצאת במקום גבוה יותר מאשר האחרות. בצידו השני של המעטה/הצעיף אין מנה של אור וחשכה, יש פשוט אהבה, ובתוככם קיים ניצוץ של כל זה, ללא מדרג, רק אהבה. החיבור קיים בתוככם.

 

זהו גם החיבור שמתרחש בהפוגה ספונטנית של מחלה, זהו רגע בזמן בו האל שבפנים הופך להיות כה חזק בביולוגיה שלכם עד ששום דבר אינו יכול לגעת בו..

זהו סוד הנעורים, זהו הסוד של חיים מלאי חמלה, שלווה, ושינה טובה בלילה.

כל הדברים האלה נמצאים בתוככם, וזהו החיבור האמיתי!

 

בפעם הבאה כאשר מישהו יאמר לכם מה עליכם לעשות על מנת להגיע למקום מסוים, אל תספרו להם שיש לכם משהו טוב יותר – פשוט הראו להם זאת [ קריון צוחק בהומור..] הראו להם שאתם יכולים לשאת את החמלה של הבורא/היוצר בשעה שתקומו מהכסא ותעמדו, בשעה שאתם מהלכים מסביב, בשעה שאתם מדברים לזולת..

 

זהו המסר שרציתי להעביר לכם, ואני אעביר אותו שוב ושוב, פעם אחר פעם..

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר