השינויים – לא מה שאתם מצפים להם – מאי 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

זהו מסר אודות תשומת לב, וברצוני להפנות את תשומת לבכם לעתיד.

כמה מכם מודעים שהדברים עומדים להשתנות? שהגעתם למצב של עצירה מוחלטת, ואתם שרויים בה כבר מספיק זמן עד כדי כך שאתם חסרי סבלנות ורוצים כבר להמשיך.. אולם יהיו גם שינויים בתוך חוסר הסבלנות הזו להמשיך כבר..

יהיו שינויים ברמה האישית, יקרים, של החלטות שתחליטו כעת ושלא החלטתם לפני כן במהלך ששת השבועות, לפני שכל זה קרה.

יהיו מעורבות החלטות כלכליות שונות שעשויות להפתיע אתכם בנוגע לעד כמה מהר או לאט הדברים יחזרו וימשיכו, או מה לעשות עם העודפים שנוצרו, מכיוון שכאשר עוצרים כלכלה תמיד קיים הזרם שממשיך לצאת מהמפעלים אולם לא יימכר לאחר מכן. יקרו שינויים מסוגים שונים שאינכם מצפים להם, אולם השינוי הגדול מכולם הוא אזוטרי.

 

לפני זמן מה סיפרנו לכם אודות 'הנורמלי החדש', ובו אתם עשויים לתהות על כל הדברים שלמדתם לגבי האופן בו הדברים אמורים לפעול. כולכם – במיוחד אלה שמאזינים לתקשור הזה או שיקראו אותו מאוחר יותר – למדתם על אופן פעולתם של הדברים באמצעות הנסיון והחוויה שלכם בעבר, אולם הם התרחשו באנרגיה ישנה.

ויהיו אלה שיהנהנו ויסכימו ויאמרו שאכן זה כך אולם שהדברים עם הרוח יהיו תמיד אותו הדבר.. ואני אומר לכם פעם אחר פעם שהדברים לא יהיו אותו הדבר.

התקשורת בין בני האדם והמקור הבורא היוצר, או בין בני האדם וה'עצמי הגבוה' שלהם, או בין בני אדם ומלאך מותאמת לתודעה של כל אדם ואדם. כאשר התודעה הזו משתנה, זה דומה למעטה/צעיף המתחיל להתרומם או שהוא הופך לשקוף יותר, ולפתע התקשורת ביניכם הופכת להיות ברורה יותר, יש לכם מערכת יחסים חדשה ודבר זה משנה את כל מה שלמדתם, את כל מה שידעתם – או שחשבתם שידעתם – זה פותח עבורכם 'נוף' של דברים שלא ציפיתם להם או שלא חשבתם שיכולים לקרות.

 

חוויתי את כל השאלות שביכולתכם לשאול לגבי זה, יקרים, מה עתיד לקרות ומהי המשמעות של כל זה, וביכולתי לספר לכם שכולם חיוביים, או – האמנם הם כאלה? זה תלוי בהטיה שהתקרבה עדיכם וחיה בתוככם, הפחד והחרדה שעשויים להיות לכם לגבי דבר חדש, וזה נמצא עמוק בעיקר אצל הנשמות העתיקות, מכיוון שהם השאמאנים של החוכמה, המרפאים, והמתקשרים של מחר.

אני מדבר למרפאים ולמתקשרים של היום, אלה שמאזינים כעת או שיקראו זאת מאוחר יותר. אני יודע מי אתם – העמקתם בעבודה הזו ובעזרה לאנושות במשך זמן רב מאוד. אני מדבר לאלה המצפים לצאת ולחזור ולעשות את הדברים כפי שהם היו… ואכן תוכלו להמשיך כך במידה ותבחרו בזה, אולם מה לו אספר לכם שקיימת תיבת כלים חדשה הזמינה עבורכם כעת, ובתוכה ישנם דברים שלא ציפיתם להם. ויתכן ולא תרצו בחלק מהם.

אם אתם מרפאים שנהגתם לעשות דברים מסוימים בדרך מסוימת ולהגיע לתוצאות מסוימות, הרי שלפתע הכל משתנה: נהגתם לעשות משהו מסוים ואתם עושים משהו אחר, ולפתע אתם עושים אותו דבר ולא קורה כלום או שאתם לא מגיעים לאותה תוצאה רגילה…[קריון מצחקק בהנאה..]

הגיע הזמן עבורכם להביט בכל הדברים האלה, לשאול את עצמכם מה אתם מחמיצים – אולי ישנו שיפור באנרגיה האזוטרית שהזרמתם החוצה. מה אם קיימת דרך טובה יותר להזרים אנרגיה לאדם אחר שמשפרת את הדרך בה אתם רגילים לעשות זאת, מה אם ביכולתכם להעביר אנרגיות מסוימות של אהבה ונדיבות אפילו למשפחתכם, בדרך אחרת, במקום לשוב ולחזור לדרך הישנה?

 

ו'הנורמלי החדש' הזה עובר 'פיתולים' מעניינים.

לפני שנים אחדות סיפרתי לשותפי (לי קרול, ת.ג.) סיפור קטן, ובמשך זמן רב הוא סיפר זאת כאשר היה על הבמה, עד שהפסיק לעשות זאת, כך שלא שמעו את הסיפור המסוים הזה מזה זמן רב, ואני עומד לספר אותו שוב על מנת שתבינו בדיוק אודות מה שאני מדבר.

והסיפור הזה מיועד לאלה מכם שמושקעים באנרגיה, שעושים את הדברים שעוזרים לאנושות במשך זמן רב או אפילו לזמן קצר.. אתם עדיין אנושיים, עדיין בעלי הטיות, אתם כל כך מתורגלים או שלמדתם בדרך ישנה יותר – הנה מגיע משהו שלא ציפיתם לו..

הנה הסיפור, והוא סיפור חמוד..

 

אשה מגיעה לביתה, באנרגיה החדשה, ומגלה לפתע שהרהיטים יכולים לדבר איתה- סיפרתי לכם שזה עומד להיות משעשע [ קריון מצחקק בהנאה..] והיא מגלה שהרהיטים שלה אוהבים אותה, אוהבים שיושבים עליהם, מכיוון שזה מה שעושים רהיטים…

בעצם העובדה שהרהיטים הפכו לפתע 'חיים' ויכולים לנהל שיחה, יש להם גם כמה בחירות, והאשה מגלה שהם החליטו להזיז את עצמם ממקומם – וזה הדבר האחרון שמישהו ירצה שיקרה בביתו. אחרי ככלות הכל הם שקועים שם בשטיח שלכם במקום אליו הם שייכים והם נשארים כך במשך שנים…והדבר האחרון שתרצו הוא שהרהיטים יזוזו ויעזבו את מקומם הקבוע, או שיארגנו את עצמם מחדש באופן מסויים שאינו הולם את החיים בבית.

האשה אמרה לרהיטים שזה מאוד נחמד שהם 'חיים' וביקשה מהם בנימוס לשוב למקום בו היא מיקמה אותם לפני כן. הרהיטים ענו לה שהם מצטערים שהם זזו ושהם יודעים שהיא אינה אוהבת זאת, אולם שאין ביכולתם לעשות דבר כעת מכיוון שהם 'חיים' שכך הם פועלים כעת, ושהם מאוד נרגשים [קריון מצחקק בהנאה…].

ואז הם הסכימו לחזור למקומם ואמרו לה שהם ינסו שלא לזוז עוד.

 

האשה הלכה לעבודתה, לחנות, או שטיפלה בילדיה, וכאשר היא שבה חזרה גילתה שהרהיטים שוב הזיזו את עצמם…היא פנתה לרהיטים ואמרה להם שהם הבטיחו שלא לזוז, והרהיטים – כמו ילד קטן – ענו לה שהם לא יכלו למנוע זאת, זה כה משעשע, והם לא ידעו שהיא עומדת לחזור…[ קריון מצחקק בהנאה..]

 

והסיפור ממשיך. אין זה משנה מתי היא עזבה את ביתה או לכמה זמן, אפילו לזמן קצר של שעה – כאשר היא שבה לביתה הרהיטים ארגנו את עצמם בסידור אחר מחדש.

ובסיפור שאינו מסתיים כאן, וכפי ששותפי סיפר אותו, הדברים האלה משפיעים על בני האדם בדרך אחת מתוך שתי דרכים, ובעודי מתאר לכם את הדרכים האלו, שאלו את עצמכם לאיזו מן השתיים אתם משתייכים.

בדרך הראשונה מדובר באדם המושקע באנרגיה הישנה ובדרך בה הדברים היו תמיד, והוא מספר לחברו על הדברים הבלתי יאמנו שקרו לו – משהו מאוד מוזר, 'מגלגל' עיניים – הרהיטים שלו מדברים איתו, ולא רק זה אלא שהם מארגנים את עצמם מחדש בכל פעם שהוא חוזר לביתו, ועליו להרים אותם ולהזיז אותם בחזרה. זה עול בחייו, זה גורם לו לחרדה, אפילו בעודו בוחר מוצרים בחנות הוא תוהה מה כבר זז שם בביתו בזמן שהוא נעדר משם. זהו אתגר בחייו, הוא אינו זקוק לדבר הנוסף הזה והלוואי וזה לא היה קורה.

החבר מקשיב לדבריו…

בדרך השניה אדם מספר לחברו שהתרחש משהו שהוא בגדר נס ושהרהיטים שלו מדברים אליו, ושהם מספרים לו שהם מתגעגעים אליו ואוהבים אותו, הם כה נרגשים ומארגנים את עצמם מחדש – איזו עסקה טובה!

בכל פעם שהוא חוזר לביתו, הוא מגלה שהם ארגנו מחדש את הסדר שלהם! לא אכפת לו מכיוון שזה כה מרגש לדבר לדברים האלה, זוהי תפישה חדשה שמתרחשת בביתו, זה בסדר גמור מבחינתו, הוא מחזיר את הדברים ומסדר אותם ומנהל איתם שיחה טובה. והוא אומר לחברו שחייו שלו מבורכים!

 

שאלה: מי אתם משני האנשים האלה?

אני מספר לכם את הדברים האלה, יקרים, מכיוון שהדברים עומדים להיות שונים.

מרפאים, מתקשרים, או מי שלא תהיו המושקעים באנרגיה בעידן החדש הזה – האם אתם מוכנים לקראת דברים שלא ציפיתם להם? האם תקבלו אותם בעליצות וקריאות עידוד כל הדרך לכבוד השינוי המתרחש בחייכם, או האם תהיו מפוחדים ומודאגים ותחזרו לאופן בו הדברים היו?

 

עליכם להתבונן בדברים האלה כעת לפני שהשחרור המלא יתרחש והיציאה והחזרה לעניינים כפי שהיו, כרגיל, מכיוון שהם לא יהיו כך!

 

אני אשוב, עם עוד דברים..

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר