חוכמתכם הפנימית המולדת – אוגוסט 2018
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

לעיתים קשה להפריד את הנושא של 'החוכמה הפנימית המולדת' ממה שאתם חושבים אודותיה.

קיימות הצהרות מקובלות ביותר במפגשים וסמינרים של תקשור כמו המפגש הזה, שזה די בסדר עבורכם להתאהב בעצמכם, לסלוח לעצמכם..

וזה די מבלבל, מכיוון שקשה לאנושות  – המיוחד לנשמות עתיקות –  לחבר את שני הדברים האלה כך שיהיו הגיוניים. הזהות המעשית של 'העצמי'.

 

סיפרנו לכם סיפורים רבים, משלים רבים אודות איש ואשה שניסו לפתור משהו מסתורי. באחד מהתקשורים הראשונים שלי, לפני 18 שנים, דיברתי על 'שה' ועל התנועה שהוא הבחין בפינות חדרו, שהפריעה לו, והפחידה אותו עד כדי כך שהוא הלך לרופאים ופסיכולוגים.. הדבר נמשך עוד ועוד, עד שהוא גילה שבעצם זה היה הוא עצמו שניסה ליצור קשר עם עצמו… [ קריון צוחק..]

הוא הפריד את 'העצמי הלינארי' שלו מ'העצמי הרוחני' שלו עד כדי כך שהוא אפילו לא זיהה אותו..

 

הסיפור המשיך במשלים נוספים, בחיפוש אחר הכדור הזהוב, במטפורות שהעברתי לכם – והכל נועד למען גילוי 'העצמי'.

וגם כיום, כאשר אתם מדברים ולומדים על 'החוכמה הפנימית המולדת' עדיין קיימת בכם הנטייה להפריד זאת, על מנת להפוך זאת למשהו לינארי – אתם, והחוכמה הפנימית המולדת… כאילו והיא היתה משהו זר וחכם היושב בפינה ויודע אודותיכם.

 

אולם פני הדברים אינם כך, ולכן אנחנו מבקשים שתבינו את השילוב בין מי שאתם חושבים שהינכם, ובין אותה חוכמה פנימית מולדת.

אתם אפילו יכולים לכנות אותה בשם הדומה לשמכם: אסתר ואסתר ב'…[ קריון צוחק..] כך שזה יהיה משהו שיראה לכם שזה בעצם .. אתם, בצורה או ברטט שאינכם רגילים לו או שברצונכם להפרידה מכם מכיוון שזה כה שונה …

 

היו בקשר איתה, והרחיבו את עצמכם, כך שחוכמתכם הפנימית המולדת תהפוך ל'אתם'.. ובמקום להתבונן בזה כ'חוכמה הפנימית המולדת', היו ביחד ולא נפרדים..

 

קיימים רבדים רבים שלכם, התודעה מאוד מורכבת.

התודעה בבני אדם יכולה פשוט להיות תודעת הישרדות, תודעת מערכת יחסים, ויכול להיות רובד של התודעה המכונה 'החוכמה הפנימית המולדת'…ורובד מסויים זה מחובר לנשמה, ברמה הרבה יותר גדולה מאשר תודעת ההישרדות.

יתכן וקיימת בכם התודעה של הנדיבות, אולם זה לא יתרחב אלא אם כן תבינו שהחוכמה הפנימית המולדת היא חלק מזה…

הכנסו פנימה והבינו שהיא העור שלכם, הבינו שכאשר אתם מתחילים ללמוד ולהתפתח הרי שהחוכמה הפנימית המולדת אינה סתם החוכמה הפנימית המולדת – זוהי החוכמה הפנימית המולדת שלכם! 'העצמי הגבוה' שלכם, פיסות וחלקים של דברים שאינכם מבינים..

היא אחראית להדרכה, לאינטואיציה, לבריאות. זהו חלק מכם שעדיין נפרד מכם רק מכיוון שעדיין לא התפתחתם לתוכו..  הפסיקו להפריד אותה באופן לינארי כך שהיא כביכול עומדת לצידכם, או שנמצאת בתוככם ואתם מנסים לגעת בה ולתפוס אותה כאילו שהיא חמקמקה..

 

האם יש אישיות לחוכמה הפנימית המולדת? האם יש לה תודעה ששונה מזו שלכם?

יתכן וזה יקרה..אם בחרתם נתיב של פחד, מכיוון שהחוכמה הפנימית המולדת מייצגת את החלק הרוחני שלכם שאוהב אתכם כל כך ומבקש כל כך להתחבר אתכם..

היא מחוברת בו זמנית ל'עצמי הגבוה' שלכם, ולכימיה שלכם, ותמיד מושיטה לכם את ידה באהבה רבה, ומבקשת להתאחד..

 

לפני שנים העברתי מסר בתקשור אודות אלה שאומרים "כן… אבל…" הם רוצים משהו, מבטיחים ללכת בכיוון מסויים, ולומר ולקרוא את ההצהרות –  אולם…הם טוענים שהם אינם חושבים שזה יעבוד…

 

כאשר אתם מקבלים מידע שנראה גדול מדי, בלתי יאמן –  תת המודע שלכם יאמר, "כן… אבל…"

למרות שאתם מצהירים הצהרות, למרות שאתם אומרים שאתם מאמינים בכך, למרות שאתם רוצים לתפוש זאת ולהכיר בכך – אתם אומרים "כן… אבל…"

זהו תהליך אנרגטי ישן שכבר אינכם זקוקים לו.. זהו הרגל…

כל ההרגלים והמסננים עוזבים, יקרים, וחלק מכם יבכו ללא סיבה כאשר יתחילו להבין שה"כן… אבל…" עוזב…

אתם מגיעים לנקודה בחייכם בה אתם מתחילים להרגיש את התפארת שלכם ואינכם מבינים זאת. אתם מתחילים להרגיש שלווה מאשרת לגבי הדברים ואינכם מבינים זאת מכיוון שתמיד עמדתם בדרככם בעבר, וזה די מפחיד, מכיוון שאתם עומדים לפגוש בחוכמתכם הפנימית המולדת [ קריון צוחק..]

 

חוכמתכם הפנימית המולדת היא הגשר שלכם ל'עצמי הגבוה', לבריאות, לדברים שברצונכם ליצור. היא עובדת עם האינטואיציה שלכם, היא .. 'אתם' עם שמכם שרשום עליה, זו ברית שטרם הכרתם בעבר.

היא גופנית כמוכם, בעלת תודעה כמוכם, זה אתם הרוטטים ברמה שונה במקצת ולכן היא נראית כנפרדת, אולם היא אינה כזו ולא תהיה כזו.

 

מעניין כיצד אתם כבני אדם מזהים את החלקים בגופכם כמפרידים אתכם מכל דבר. כאשר אתם אומרים ש'ידכם' כואבת, הרי שלמעשה אתם כואבים.. הכאב רק קורה וקיים באזור ידכם.

 

ישנה תודעה שונה כאשר אתם מתחילים להתייחס אל עצמכם כבעלי ברית עם כל התאים שלכם והחוכמה הפנימית המולדת.

התחילו לראות את החוכמה הפנימית המולדת כחלק מכם עד שתוכלו אפילו להרגיש את האהבה הזורמת ממנה באמצעות ה'עצמי הגבוה' ובלוטת האצטרובל לחלק הזה של תודעתכם שטרם ראה זאת עדיין.

 

וכך תוכלו להבין את מורכבות ההתפתחות של תודעתם של בני האדם המתחילה לערב את כל התהליכים האלה, עד לנקודה שיום אחד תהיו המרפאים האינטואיטיביים של עצמכם. יום אחד תדעו שתאי הדם הלבנים מתארגנים על מנת להילחם בחיידק או בוירוס, ממש כפי שכיום אתם יודעים שידכם כואבת…או שאתם כואבים…

כל המרכיבים שלכם יהיו ביחד, והחוכמה הפנימית שלכם תהיה אחד מהם.

 

זוהי בקשה שתראו את מה ששייך לכם ותמיד היה שלכם, כבעל ברית לתודעתכם – כך שלמעשה אתם עובדים עם עצמכם… אתם עובדים עם חלק מסתורי בתוככם הרוטט ברטט גבוה מכם – עד היום..- בו הבנתם זאת, וידכם המושטת פוגשת את ידה המושטת של החוכמה הפנימית המולדת, אלא שזו אינה ידה, למעשה זה… אתם…

ואתם מתאחדים.

וכאשר תוכלו לעשות זאת, כל ההוראה מרגע זה ואילך תהיה אודות ההפעלה של משהו שהוא שלכם במקום לנסות לצאת ולחפש אחריו… זו דרך ארוכה, עד שתוכלו לעשות את הדברים שתמיד רציתם בהם.

 

החוכמה הפנימית המולדת היא אתם, ואתם הם החוכמה הפנימית המולדת, וכאשר אתם מתייחסים לחוכמה פנימית מולדת מורחבת, הרי שזה בן אדם מורחב, המתרחב על מנת להכיל את כל מה שקיים ושהוא .. אתם…ואתם הופכים לכל מה שקיים…זה מגיע..

 

וכך הוא הדבר

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר