ימי רביעי של ריפוי – דברים מעשיים רגילים 1 – יולי 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אני מגיע אליכם מדי שבוע עם מסרים. ועם הזמן, המסרים השתנו. הם הופכים יותר אישיים ופחות עולמיים. אם תתבוננו בשידור, בתמסורת, אם ברצונכם לכנות זאת כך, במסרים בספרים לפני 30 שנה, הראשון היה עולמי שסיפר לכם אודות שינוי העומד להגיע, הוא סיפר לכם שלא תתרחש מלחמת גוג ומגוג. הספר נקרא 'זמני הקץ' והוא היה אודות סיום של תקופה ישנה. זו היתה באמת כותרת מטפורית, מפחידה עבור חלק, עד שהם קראו את הספר. אלה הם מסרים עולמיים. אולם במהלך השנים האחרונות, המסרים הופכים להיות יותר אישיים.

הסיבה לכך, יקרים, היא מכיוון שמערכת היחסים שיש לכם עם מה שאתם מכנים המקור הבורא היוצר, רוח, אל, מתחילה להיות קרובה יותר. וזה נעשה בתכנון של החברה שלכם, תרבות, ואנושיות. בחרתם, בבחירה חופשית, להתחיל ולשנות את האנרגיה על הפלנטה הזו.

חלק מכם לא שמעו זאת לפני כן ויאמרו 'איננו זוכרים את הבחירות' [קריון מצחקק בהנאה..] כזו היא התודעה כאשר מיליארד אנשים, או יותר, ברמה מסוימת מתחילים להבין יושרה, שקיפות, אמת, חמלה, טוב לב, והם מתבוננים בחברה שלהם ומבינים שיש דברים רבים מקולקלים, כפי שאתם מתבוננים סביב היום, כעת, בחברות שלכם, היכן שאתם נמצאים על הפלנטה – האם ישנם דברים מקולקלים? ואתם תוכלו לומר 'בודאי, תמיד ישנם דברים מקולקלים' – אולם כעת אתם עושים משהו בנוגע לכך! האם שמתם לב לכך? על כך אני מדבר. זה הופך להיות יותר אישי.

 

לעיתים קרובות אנחנו נותנים לכם נושא עבור החודש, עבור ארבעת התקשורים שיתרחשו. ארבעת המסרים שיתרחשו. כל המסרים האלו יהיו בחינם לכולם, והנושא החודש הוא אישי, מעשי, ועם זאת קשה לחלק מכם, והוא, כיצד הנשמות העתיקות עובדי האור מתמודדים עם דברים רגילים?

בחרתי ארבעה דברים רגילים שהם קשים לנשמות עתיקות ועובדי אור. זה מעשי, ואתם תזהו כמה מן הדברים האלה, וישנן הוראות והנחיות שמסרתי, חלק בעבר, חלק בעבר הרחוק, שאני אֲַחַיֵה ואֲחַדֵּשׁ שוב כך שתוכלו לשמוע אותם אפילו כעת והיום. אני מקווה שתזהו את מה שאתן לכם, מכיוון שכאשר אתם מתחילים להתעורר, ואני משתמש במונח הזה לא באופן כללי, רפוי ומשוחרר. התעוררות יוצאת מתַרְדֵמָה ולמעשה שינה היא סוג של מציאות. כאשר אתם מתעוררים ממצב השינה הזה ופוקחים את עיניכם, זוהי המטפורה עבור הנשמות העתיקות באנרגיה החדשה המתחילים להיות מודעים לדברים מסביבם, שהם לא היו מודעים להם מעולם לפני כן, כולל אמת גדולה יותר.

אמרנו זאת פעמים רבות – ישנה אמת גדולה יותר. תמיד תהיה. ככל שתגלו יותר מה מתרחש עם אנרגית הנשמה שלכם, אודות מערכת הנשמה שלכם, אודות דברים שאינם בדיוק כפי שסיפרו לכם – ככל שתגלו יותר, כך תהיה ההתעוררות גדולה יותר. זה מה שאנחנו מכנים אמת גדולה יותר. ומסרנו לכם מטפורות רבות כל כך.

וזה יוצר תרחיש שונה או תפישה שונה של חיים, מכיוון שאתם מתעוררים ומבינים שהדברים קשים יותר, מכיוון שסביבכם ישנה פלנטה שלמה שעשויה לא לחלוק את ההתעוררות שלכם. נשמות עתיקות עם מאות יחידות חיים קודמות מתחילות להתעורר ראשונות. זה הגיוני. בבית ספר, אתם עשויים לומר, של נסיון, ביטוי והגשמה, אתם עוברים מאות יחידות חיים, אתם מגיעים בכל פעם עם היזכרות אקאשית וידע ברמה מסוימת, של מה שעשיתם והיכן שהייתם. זה מה שגורם לנשמות עתיקות להיות נשמות עתיקות.

 

הראשון מבין הארבעה של התמודדות עם דברים רגילים עבור נשמות יוצאות מן הכלל, כמוכם נשמות עתיקות, יהיה זה: התמודדות עם התודעה מסביבכם. זה כולל הכל. במסרים השני, השלישי והרביעי נדבר אודות התמודדות עם משפחה, נדבר אודות התמודדות עם מקום העבודה, נדבר אודות התמודדות עם התרבות, אולם זהו כללי – כיצד אתם מתמודדים עם התודעה מסביבכם? ישנן כמה הנחיות והוראות מסוימות שברצוננו להעניק לכם, אולם בתחילה, הבה נגדיר זאת טוב יותר.

יקרים, האם לפתע זה פוגע בלבכם להיות בתרחישים שתמיד הייתם בהם, עם חברים שיתכן ותמיד הייתם איתם, ולפתע אתם מבינים מה עושה רכילות. לפתע אתם שומעים את התלונות. תמיד הייתם חלק מכל זה וזה היה כה נורמלי, מכיוון שכך נוהג לעתים קרובות הטבע האנושי. אין שם רוע, אין שם אנרגיה חשוכה, זו פשוט תודעה נמוכה יותר, יקרים. אולם לפתע אתם מגיבים לכך. אינכם רוצים עוד להמשיך ולתרום לרכילות או להתלונן, או לדבר כלשהו מכל שאר הדברים שנראים שאינם עושים דבר מלבד מלמשוך את כולם למטה ל'חור שחור ואפל'. הייתם ממש רוצים להעלות דברים מוארים ודברים חיוביים, ואם ניסיתם אי פעם לעשות זאת בקבוצה שמושקעת ברכילות, או להכניס אהבה לשיחה רעילה, האחרים פשוט יביטו בכם, לא יאמרו דבר, ויחזרו מיד לנושא הרכילות הבאה. זה קשה. זה קשה. מה תעשו בנוגע לכך?

 

יהיו אלה שיאמרו שכמובן שעליכם להרחיק את עצמכם ולעזוב את המקום, והיו ימים באנרגיה ישנה יותר שזה בדיוק מה שעשיתם. אמרתם 'לעולם לא אעשה זאת כך שלא אהיה יותר חבר/ה שלהם' והתרחקתם משם. יקרים, אל תרחיקו את עצמכם. וזה המידע החדש. והנה הנחת היסוד של הנשמות העתיקות על כדור הארץ – האם אתם מקשיבים? הסיבה שאתם כאן, האם אתם מקשיבים? אתם קיימים עכשיו למטרת היזכרות ברשומות האקאשיות שלכם, להיזכרות ברשומות האקאשיות שלכם, של האור מצידו השני של המעטה.

אתם נמצאים כאן על מנת לשקף את הפאר וההדר של ה'רוח'. אתם נמצאים כאן על מנת לשקף את מה שאתם מאמינים ומבינים אודות יופיו של המקור הבורא היוצר, של האל. זו הסיבה להיותכם כאן. אתם נמצאים כאן על מנת להוות דוגמא מהלכת של חיוביות, של טוב לב, של חמלה, של היכולת לרפא את עצמכם בין החברים שעשויים לעולם לא לראות זאת, או שהם כן עשויים לראות…

 

אם כך אתם במחיצתם של אלה שמרכלים, אתם במחיצתם של אלה שמתלוננים:

ראשית, אל תצטרפו ותאמרו את מה שהם רוצים שתאמרו. אתם יכולים שלא לומר דבר, אולם תאחזו בגישה חיובית. אפילו אם לא תאמרו הרבה, עם הזמן הם יבינו שאינכם אומרים הרבה. הם עשויים למעשה לפנות אליכם ולומר שמעט השתניתם, אינכם מדברים הרבה, ובנקודה הזו בזמן אתם תבינו שאתם עדיין מאוהבים בחבריכם והם מאוהבים בכם – הם חברים! לא תאמרו להם דבר אליהם או עליהם. זה ישנה זאת, אינכם עומדים להתנגד להם או להעמיד אותם על טעותם. במקום זאת, אם ישאלו אתכם תוכלו לומר 'אני מרגיש יותר נוח היום מאשר אי פעם. אני רואה כמה דברים חיוביים על הפלנטה' – ורצוי שתהיה לכם רשימה של דברים מוכנה [קריון מצחקק בהנאה..] – 'זה קרה לי, ראיתי את 'זה' ואת 'זה' ואני יודע שזה דבר קשה ולכן איני אומר הרבה', ובאותו הזמן תאמרו 'אבל אני אוהב להיות אתכם, תודה'.

האם אתם רואים את החוכמה בזה? לפתע אתם משקפים את הגדולה של מה שאתם מאמינים בו.

 

היה זמן, יקרים, שאם הייתם רוחניים יותר מדי, הרחקתם את עצמכם. אפשרו לי לתת דוגמא שנתתי כבר פעמים רבות מאוד. השמאן בכפר של הילידים בזמנים עָבָרוּ, חי כמעט תמיד לבדו. השמאן של הילידים בזמנים עָבָרוּ, באנרגיות מן העבר, חי כמעט תמיד מחוץ לכפר, לבדו, ללא בן/בת זוג. לבדו, מחוץ לכפר. האם אי פעם חיברתם זאת יחד? מכיוון שהם היו כה נפרדים מהתודעה של הכפר כך שהיה עליהם להרחיק את עצמם. הם גם הרגישו שבכך שהרחיקו את עצמם זה הפך אותם מעט יותר נגישים לאלה שנזקקו לעזרה, מכיוון שהם היו הולכים לבקר ולראות את השמאן, והשמאן היה כמובן יישות מורמת – הוא היה יכול לרפא, הוא היה יכול לייעץ, הוא היה יכול לעשות את כל הדברים האלה. לפעמים הם אפילו עבדו עבור ראש הכפר, כשמאנים, אולם הם היו מבודדים, ולעיתים קרובות לבדם.

 

אחת התכונות של עובדי האור בעבר, אפילו בעבר הקרוב של לפני עשור, היתה להחרים את עצמכם ולא להיות חלק מן החברה. זו היתה גם הזמנה להפוך מעט למוזרים. ואתם יודעים למה אני מתכוון. ישנם אלה שעדיין אומרים כיום 'אני עומד להתרברב במה שאני מאמין בו, יחידות חיים קודמות, מדיטציות, וכל הדברים שאני מאמין בהם והם רוחניים. אני אעשה אותם ואין זה משנה מה יאמרו', ולפתע אתם מוצאים את עצמכם לבד [קריון מצחקק בהנאה..]

האם אוכל לומר זאת שוב? להיות מוזרים, להיות שונים, להיות יותר מדי 'מטורללים' אינו עוזר לאיש על הפלנטה הזו. האם שמעתם זאת? הרגישו חופשים שלא להסכים, אולם לאחר חשבו על כך. מיזוג עם טוב לב וחמלה וחוכמה – זו מטרתם של הנשמות העתיקות. לא להיות מוזרים, לא להרחיק את עצמכם, לא להיות כה מוזרים עד שאיש לא ירצה לשוחח אתכם. כיצד זה עוזר למישהו על הפלנטה חוץ מעצמכם? זה אינו עוזר.

התשובה לגבי להיות באנרגיה ישנה כאשר אתם באנרגיה חדשה הוא שילוב בחוכמה, מבלי להילחם באנרגיה הישנה אלא להשתלב בתוכה בדרך גדולה, ואל תפחדו שלשליליות תהיה השפעה עליכם יקרים, וכבר דיברנו על כך בעבר, מכיוון שבועת האור שיש לכם שומרת עליכם מוגנים. רק טוהר ודברים נדיבים הם שלכם בזמנים אלה.

 

זה שיעור מס' 1. אראה אתכם בקרוב.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר