ימי רביעי של ריפוי – ארבעה זרזים לריפוי – חלק 2 – מרץ 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אומר לכם שוב שקיימת מודעות שלמה לחלוטין של הרוח מצידו השני של המעטה, המקור הבורא היוצר, האל – מה שלא תאמרו – מודעות מוחלטת של הרגע הזה, שאתם כאן מקשיבים, מקווים אולי למסר אנרגטי שיכוון עבורכם.

אכן זה יכול להיות וזה יהיה אם תבינו שזה מסר אישי – זה תמיד כך. זה אינו מונח שם עבור ההמונים – זה אישי. הגעתם למקום הזה במתכוון על מנת להקשיב, וזוהי הנקודה. זה אתם המנסים להגיע – אם חשבתם או שלא חשבתם על כך. כוונה – אם חשבתם או שלא חשבתם על כך – לשמוע משהו, להרגיש משהו, ללמוד משהו.

 

המסרים שאני מעביר בחודש הזה, ארבעה מסרים, וזהו השני מביניהם – אני מכנה אותם 'הזרזים לריפוי'. כאשר אתם מתבוננים במילה 'זרז', אתם יכולים להגדיר זאת, ואתם יכולים להגדיר זאת באופן מדעי אם תבחרו, באופן כימי אם תבחרו – אני הייתי אומר שזו אנרגיה שעוזרת לשנות משהו אחר. זה מושג שעוזר להבין ולשנות משהו אחר. כך אנחנו משתמשים בזה.

והאנרגיות המזרזות האלו לריפוי, הן דברים שאנחנו אומרים, שאם יש לכם את 'זה' זה יעזור בריפוי שיתכן והוא משהו מאוד ייחודי עבורכם, בין אם מדובר בריפוי של מחלה, בין אם מדובר בריפוי של גישה, או תפישה, או פחד – זה ריפוי.

וזו הסיבה מדוע הזרז השני הוא כה חשוב.

 

הבה נערוך חזרה:

הראשון היה, היו מודעים עד כמה מילותיכם חזקות. חלק מכם שואלים מה הקשר בין זה ובין ריפוי, והסברנו זאת במלאות. מילותיכם יכולות למעשה לשנות את הכימיה של גופכם וזה מתחיל בריפוי כימי ושינוי, וחיים ארוכים יותר, ודברים רבים כל כך.

כעת אנחנו מגיעים למשהו שמעט שונה מכיוון שזה קשור לגישה. אולם הגישה שאנחנו נדבר עליה חשובה מאוד מאוד, ורבים כל כך איבדו אותה.

 

הנה הזרז השני: מצאו את הילד הפנימי שלכם [ קריון מצחקק בהנאה..] וישנם אלה שאומרים 'או-או', שוב דיבורים על הילד הפנימי. מעולם לא הבנתי קריון, מדוע זה חשוב, מדוע עלי לעשות זאת, למעשה ישנם משפטים בכתובים, שקראתי כאשר הייתי צעיר וחשבתי כמו ילד, ואילו כעת אני בוגר ואיני צריך עוד לעשות זאת."

 

אכן נכון, ואגב למשפט הזה בכתובים יש משמעות שונה לגמרי ממה שאני מספר לכם כעת. אני מבקש מכם להצית מחדש ולתפוס מחדש משהו שהיה לכולכם, או לרובכם.

אני מדבר לאלה בתרבויות רבות, אולם לרובכם היתה ילדות יפה. יתכן והיו נושאים עם הוריכם, או מאוחר יותר, אולם כאשר הייתם ממש צעירים, זה שונה מכל תקופת זמן אחרת בחייכם.

אכן, כמה מכם אמרו שהיתה להם ילדות ממש מכוערת מאוד וכל זה, אולם היו לכם חברים שלא היתה להם ילדות כזו, כך שהעמידו פנים אתי רק לרגע, כיצד זה היה עבורם או מה שראיתם.

לרובכם היתה ילדות יפה, ואני חותר לקראת זה שהיה לכם זמן בו כלל לא היו לכם דאגות, פשוט לא היו. יכולתם לשחק, אפילו אם הוריכם היו קשים, יכולתם לצאת אל מחוץ לבועה הזו, לשחק עם חבריכם, לא היה לכם אותו מתח שיש לכם היום. מתח שעשוי להיגרם ממה שעשוי לקרות בהמשך, 'מה אעשה בקשר לעבודה שלי, מה אעשה בזמנים אלה שיש סגרים וכל זה, מה יקרה בהמשך? מה ישפיע עלי כעת?

 

הפחד שיש לחלק מכם, רק מעצם החיים עצמם, הדאגה ממה עומד לקרות כעת עם 'זה' ועם 'זה', או אתם מדברים על החברה, הממשלה, או הפלנטה, או חשכה, או אור – אתם מודאגים. אולם לא דאגתם כאשר הייתם ילדים. באמת לא דאגתם.

למעשה, אחת מהדאגות הגדולות ביותר שהיו לכם היתה 'כמה זמן תוכלו עוד לשחק?' [ קריון מצחקק בהנאה..] האם חלק מכם יכולים לזכור זאת? ישנה שם תחושה, ישנה שם תמימות, שמחה, אינכם יודעים אודות הדברים שמגיעים מכיוון שהם אינם שום דבר.. הייתם עשויים לראות אותם בזמנו על פניהם של הוריכם, אולם לא חוויתם אותם.

זה היה זמן של שמחה וצחוק ותמימות כאשר לא דאגתם.

 

מדוע אני מבקש מכם להצית מחדש את הילד הפנימי?

אם תוכלו לחזור למצב הזה ברצון, ולתפוס את מה שכבר חוויתם ולהביא זאת לקדמת החזית, זה יהפוך לזרז עבור שלווה, עבור מה שיעניק לכם את חוסר הדאגה, שמיטת הפחד, מכיוון שאתם יכולים לזכור שהייתם במצב הזה!

עדיין ישנם אלה שיאמרו "איני רוצה לעשות זאת, איני רוצה להתנהג כילד, איני רוצה להיראות מטופש" – אתם מתייחסים לכך יותר מדי פשוטו כמשמעו, יקרים, לא ביקשנו מכם להתנהג כילדים, ביקשנו מכם לחשוב כיצד זה היה להיות במצב של תמימות בשנים הראשונות האלו, עד שאתם בערך בגיל 6 או 7, או אפילו 8. כאשר פשוט גיליתם את הדברים הכיפים והדברים היפים, ויכולתם לשחק עם חבריכם, היו יכולות להיות לכם מחשבות דמיוניות קטנות ולא דברים מקורקעים כמו הדברים שהם כיום.

 

אם תוכלו ללכת לשם, ולתפוס מחדש אפילו חלק מזה – יתחיל להתרחש דבר מעניין. הדבר המעניין ביותר הוא שגופכם – ועכשיו אנחנו מדברים על החוכמה הפנימית המולדת – רוצה שתעברו ריפוי. כמובן שהיא רוצה. החוכמה הפנימית המולדת שדיברנו עליה לפני כן, היא הגוף החכם, ומתחילה להבין למה משתוקקת תודעתכם. ובתוך זה – סיפרנו לכם על כך לפני כן – מתחילה להיות עזרה, שאינה מגיעה מבחוץ, היא אפילו אינה מגיעה ממלאכים ומדריכים, היא מגיעה מבפנים.

כך שחוכמתכם הפנימית המולדת של גופכם, אותו הגוף החכם, כל מה שהיא רוצה לעשות הוא ליצור בריאות עבורכם.

החוכמה הפנימית המולדת תתחיל ליצור דרכים לשם תוכלו למשוך יותר מהילד הפנימי שלכם, כולל היזכרויות.

זה דבר מוזר, האין זאת, לחשוב שיש לכם חלק ממערכת גופכם שמחכה ורוצה לעזור לכם עם דברים. אתם חשבתם שהייתם אחראים על הכל. אתם הייתם אחראים לפתיחת הדלתות. ישנם הלכה למעשה שערים בתוך הכימיה שלכם שמחכים לשמוע מהבוס, וחוכמתכם הפנימית המולדת היא אחת מהם. וחוכמתכם הפנימית המולדת, גופכם החכם, רואה את מה שאתם עושים ואומרת 'הבה נעזור, אני רואה שהיא עושה זאת, אני רואה שהוא עושה זאת, הבה נעשה זאת אפילו טוב יותר", מכיוון שהחוכמה הפנימית המולדת יודעת שככל שאתם יכולים להירגע אל תוך הילד הפנימי ולהתחיל לשמוט את הפחדים האלה שיש לכם מכיוון שאתם זוכרים זאת – כך תהיו בריאים יותר.

 

אני עומד לומר משהו: ככל שתוכלו לתפוס את הילד הפנימי ששוכן שם, כך תהיו בריאים יותר, והדרך תהיה ברורה יותר עבור הדברים הקשים יותר.

ישנם עדיין חלק שאומרים "איני יודע קריון, אינך יודע על החינוך והגידול שלי, איני יכול לזכור דברים טובים", אני יודע שאתם נמצאים שם יקרים, מכיוון שאני יודע מי מאזין.

אם כך אפשרו לי למסור לכם משהו שהוא הרבה יותר אזוטרי שאפילו אתם רציתם לשמוע. לא הייתם צופים בתוכנית הזו אלמלא הייתם מעט אזוטריים, או אפילו יותר, מנויים. אם כך הקשיבו לכך. אלה שאינם מנויים, כן, אספר לכם שיתכן ותעבדו מעט בעקבות מה שאני עומד לומר, אולם אומר לכם שהמנויים שמקשיבים כעת, מודעים יותר לדברים מן הסוג הזה.

 

האם אתם מאמינים שחייתם לפני כן? ורובכם ישיבו "כן, אני מאמין/ה." ברצוני שתלכו לאותה יחידת חיים שהיא בתוככם, שאתם זוכרים אותה, ששוכנת בחוכמתכם הפנימית המולדת ובתודעתכם. יחידות החיים הקודמות עדיין שם. ברצוני שתלכו לילדות הזו שהיתה מושלמת ויפה – אפילו אם תצטרכו להתבונן בחבר ולומר "אני רוצה להיות כזה" – יתכן וזה היה שלכם.

ברצוני שתלכו לשם וברצוני שתחוו כיצד זה היה עשוי להיות מכיוון שחייתם זאת ביחידת חיים קודמת. הביאו זאת קדימה, כרו זאת כמו שכורה חופר ומחפש זהב, לכו לרשומות האקאשיות שלכם וכרו זאת והדביקו זאת על עצמכם. האם זה מוזר מדי?

כל מה שדרוש עבורכם על מנת שתראו את התמימות, יופי, שמחה וצחוק של ילד שהייתם ביחידת חיים כלשהי, אם לא בחיים אלה, יזכה לערך על ידי חוכמתכם הפנימית המולדת ותוכלו למשוך זאת ישר אליכם.

לאן זה מוביל אתכם? אתם תשאלו מה זה באמת עושה?

אספר לכם: כאשר הייתם ילדים, בכל יחידת חיים, היו זמנים בהם הייתם כה שלווים, ולכך אתם משתוקקים. אתם רוצים לשוב חזרה לצחקוקים, האין זאת? בפנים. גברים, אל תדאגו, אינכם עומדים לצחקק [קריון מצחקק בהנאה..] בפנים. כך שתהיו מלאי שמחה בכל מה שתביטו בו, ממש כמו ילד. 'מה זה? מה זה עושה? אני רוצה את זה'.

ואנשים יאמרו "קריון אינך מכיר את תרבותנו, איני יכול להוציא החוצה את הילד הפנימי שלי בשעה שאני צופה בחדשות". ואשאל אתכם כמה צפיתם בחדשות כילדים? והתשובה תהיה שאינכם זוכרים שצפיתם בהן כלל. אם כך כבו זאת והיו ילדים, ואל תצפו בזאת. אם זה עומד לדכא אתכם, מדוע שתצפו בכך? האם תעזרו לעצמכם על ידי הצפייה בכך? ותשובתכם תהיה שלא ממש, אתם רק רוצים מידע. אולי למשך זמן מה אתם יכולים ליידע את עצמכם עם שמחתכם שלכם, ועם הגישות בדמות הילדים, של דברים שהם שלווים ושמחים, ויוצרים צחוק.

 

זה הילד הפנימי, וזה מה שאנחנו מספרים לכם שאתם יכולים להשתוקק לו ולהשיגו, שהוא זרז עבור כל הריפוי שאתם רוצים, אין זה משנה איזה סוג הוא.

שלוותכם היא משהו שמנמיך את כל החרדות ויוצרת שדה משחקים שם הריפוי יכול להתחיל. זה אינו יכול להתחיל בקלות עם מתח ופחד בחייכם.

תפסו את הילד הפנימי הזה, יקרים, וראו אם אני צודק.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

 

ימי רביעי של ריפוי – ארבעה זרזים לריפוי – חלק 3 – מרץ 2021

מפי קריון באמצעות לי קרול

 

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

סיפרתי לכם פעמים רבות כל כך שזוהי הפעם הראשונה שראיתם תקשור. זה עשוי להפתיע אתכם לדעת שאנחנו, האנרגיה הזו מצידו השני של המעטה שמדברת אליכם כעת, היא לגמרי מודעת לכם. כל נשמה ונשמה הצופה בזאת ידועה על ידי האל ואהובה על ידי האל. זוהי הנחת היסוד למן ההתחלה של כל התקשורים. אנחנו ניגשים לכל תקשור ותקשור עם הרעיון שזו עשויה להיות הפעם הראשונה שלכם. כך שלעיתים קרובות ישנה סקירה.

 

הסדרה המסוימת הזו שאנחנו עושים כעת בזמן הריפוי הזה, במעגל הריפוי הזה, עוסקת בתכונות של אנרגיה מזרזת לריפוי, ובמילים אחרות, אנרגיה שלאחר תדחוף את הפוטנציאל לריפוי, משהו שיתכן ויקרה ויפתח דלת שלא היתה שם קודם, עבור ריפוי.

הריפוי שאנחנו מדברים עליו הוא רב פנים. אם אתם שרויים בפחד ומתהלכים סביב בפחד, ויתכן וזה כבר כך במשך זמן רב – וישנם דברים רבים לפחד מהם – זה יהיה ריפוי, האין זאת, לו מצאתם דרך שלא לפחד. זה יהיה ריפוי. אם אתם חרדים לגבי כל הדברים בתרבותכם, בעולמכם, במשפחתכם. אם אתם תמיד חרדים ויש לכם קושי לישון – לו מצאתם דרך לשלול זאת ולגרום למצב להיות טוב בהרבה ושלו – זה יהיה ריפוי. ולאחר אתם הולכים למה שאתם חושבים בדרך כלל כריפוי. האם ישנה מחלה, או מכאובים וכאבים, או שישנו שם משהו שאינו אמור להיות שם – מה שזה לא יהיה, אפילו אם אין לכך שם – לו יכולתם לסלק זאת – זה ריפוי.

 

ואלה הנושאים שאנחנו מדברים עליהם בסדרה הזו. האם ישנם דברים שיסללו את הדרך, אתם עשויים לומר, יפתחו דלת, אתם עשויים לומר – עבור סוגי ריפוי כאלה? והתשובה היא 'כן'. כבר מסרנו לכם שניים מהם, אני אסקור את הראשון מכיוון שהשלישי הזה מתייחס וקשור אליו. אני אזהה את השלישי הזה בעוד רגע.

הבה נסקור שגופכם, גופכם מהמימד הרביעי, עשוי בעיקר מתגובות כימיות. ותגובות כימיות אלו הן מעוררות, יתכן, על ידי האותות האלקטרוניים ממוחכם. אולם מה שאני אומר הוא שאתם עשויים ברובכם מכימיה.

דיברנו על כך בפרק הראשון בסדרה זו. אם אתם מאזינים לכך ולא שמעתם את התקשור הראשון – אתם יכולים למצוא זאת.

כולם מוצגים יחד בחינם, כסדרות. אם אתם מנויים של התכנית הזו, גם אתם יכולים למצוא זאת. זהו השלישי. הראשון דיבר אודות משהו שיתכן והוא מבלבל עבור רבים מכם, וזה היה… זה נכנס להפנמה או האמונה בכל זה, שהכימיה היא חלק ממה שגורם לכל הדברים, בין אם זה פחד או חרדה, והיא גם המדידה של משך הזמן שתחיו. וכך אמרנו שכל מה שתוכלו לעשות על מנת לשנות את הכימיה של גופכם שלכם מהמימד הרביעי, לא גוף אזוטרי, רק את זה מהמימד הרביעי, אנחנו מדברים על המציאות שאתם חווים באופן כימי. כל דבר שתוכלו לעשות לשפר את הכימיה, סולל את הדרך לריפוי.

 

אני חושב על ההיסטוריה של הרפואה שלכם. כאשר הם הבינו את כל התגובות הכימיות שמתרחשות על מנת לגרום לדברים לעבוד בגופכם, כאשר הם ראו שהדרך הראשונה לריפוי היתה טיפול תרופתי (הלופתיה, ריפוי מחלות ע"י חומרים שגורמים לתגובות שונות מאלו שיוצרת המחלה, ההיפך של 'הומיאופתיה', ת.ג.), אם הם יוכלו לשנות את הכימיה, אם הם יוכלו לדחוף ולמשוך את הכימיקל הזה, כך שיתכן ולא ילך ל'כאן' או יעשה את הדברים האלה – זה יהיה סוג מסוים של ריפוי. וזה מה שעיקר הרפואה עדיין עושה היום. 'הרפואתיות', התגובות שהם מקבלים – אתם גדלתם עם זה ואתם רגילים לכך.

דיברנו פעמים רבות בעבר על ההומאופתיה, על הרעיון שתמצית – שגם היא כימיקל – תשלח אות במקום לקבל תגובה, והאות הזה יתקבל על ידי החוכמה הפנימית המולדת. האות הזה יהיה הוראות לריפוי, אולם זה עדיין כימיקלי, האין זאת?

 

אם כך נחזור להנחת היסוד: אם תוכלו לשנות את הכימיה בגופכם, לא תיצרו את הכימיה של החרדה, או את הכימיה של פחד, או גרוע מכך. לא תהיה לכם כימיה שמקצרת את חייכם, מכיוון שפחד וחרדה יקצרו את חייכם!

קיים משהו שישנה את הכימיה, שהוכח שהוא משנה את הכימיה.

בפרק הראשון של הסדרה של זה, סיפרנו את המשל של 'שה' שגילה שהוא יכול להיות אחראי על המבנה התאי שלו ושהוא יכול לנווט את ספינתו למקומות בטוחים. זה היה הפרק הראשון. זה עסק בשליטתכם, שרבים מכם אינם חושבים שיש לכם שליטה כלל.

ובשלישי הזה, אתם גם שולטים על הכימיה שלכם, אולם באמצעות תפישה מופרדת לחלוטין. אני אומר את המילה ולאחר אספר לכם אודות המחקר. והמילה היא, צחוק. צחוק.

כמה מכם שיתכן והיה לכם מצב מתוח, גיליתם שהוא הגיע לפתרונו – אפילו באופן זמני – באמצעות צחוק? יתכן וזה אפילו צחוק בלתי צפוי, אתם מתכווננים לתכנית שהיא באמת מצחיקה ואתם מוצאים את עצמכם צוחקים וצוחקים, ורק ברגעים האלה – האם אתם מבינים שאתם נמצאים בתפישה מאוד מעניינת בה גופכם השתנה מבחינה כימית? רק בעת שאתם צוחקים הוא השתנה, מכיוון שהחרדה נעלמת ברגעים האלה – האם הבחנתם בכך? אני חושב שרובכם מבינים זאת, שנראה שצחוק מדכא פחד וחרדה, כך שרבים יפנו לצחוק בתכניות שהם צופים וכל הדברים האלה, לבריחה. וזה פועל!

 

אולם אינכם רוצים משהו זמני, האין זאת?

קיים מחקר, מחקר טוב, שמראה שהכימיה של הגוף משתנה באמצעות צחוק. והחלק הכיפי של זה הוא מה שמגיע בעקבות זאת. האם שמעתם מעודכם על 'יוגה צחוק'? הנה תרגיל על ידי כאלה כמותכם שמבינים אודות מה שאני מדבר כעת, בו קבוצות של אנשים יתאספו יחד ויצחקו. ואתם תשאלו מהו הגירוי שגורם להם לצחוק, חייבות להיות כמה בדיחות [קריון מצחקק בהנאה..] חייבים להיות כמה מצבים, עליהם לדבר על משהו מצחיק על מנת להתחיל עם זה.. והתשובה היא שהם אינם עושים זאת.

 

והנה מחקר נוסף: אם כולם פשוט מתחילים לצחוק משום דבר – ואתם תאמרו שלא ניתן לעשות זאת – אלא שאתם כן יכולים לעשות זאת, אתם יכולים להעמיד פנים… אולם כאשר אתם מתחילים לצחוק למרות שאין שום דבר מצחיק בסביבה – משהו קורה.. גופכם מתחיל לייצר כימיה חדשה של שעשוע, ואחרים מסביבכם יתחילו לצחוק עליכם, ואתם איתם – ללא בדיחה, ללא מצב – וכולכם תצחקו, ואתם יכולים לעשות זאת במשך זמן רב מאוד, ואז אתם צוחקים האחד על השני ואתם צוחקים על המצב, מכיוון שהכימיה שלכם מתחילה להשתנות. זו עובדה.

 

מה שקרה מאז הוא שאין צורך פשוט לקשור relegate זאת ל'יוגה צחוק'. גם הזרם המרכזי גילה זאת. קיימת שושלת של וידאו שהתחילה לפני עשור שנים, שיש לה אותו הנושא. והנושא הוא 'אדם צוחק ברכבת', או 'מאסטר יוגה נכנס לרכבת התחתית' שיצחק ויצחקק ובעקבות זאת כולם ברכבת יצחקו תוך כמה דקות.

כמה מכם נוסעים ברכבת התחתית, ועד כמה זה משעשע? [קריון מצחקק בהנאה..] האם האנשים צוחקים? אינכם מכירים אותם, והתשובה היא 'לא', ישנם סוגים שונים של אנשים עם סוגים שונים של בעיות, ואתם ברכבת התחתית – התוכלו לדמיין אדם אחד מתחיל לצחוק, ותוך כמה דקות כולם צוחקים. וכאשר האחרים צוחקים, יותר אנשים צוחקים, וכל הרכבת התחתית או הקרון מתחילים לצחוק באופן היסטרי. זה הוכח. וזה בכל המדיה שלכם, ביוטיוב, ואתם יכולים לצפות ברמות שונות של הפקה, למעשה אפילו פרסומות, יצרן אחד של מוצר מחליט שזה יתאים לו לעשות ולהראות זאת כפרסומת. זה ידוע! צחוק מידבק.

 

אם תצחקו, הכימיה שלכם תתחיל להשתנות. אם תעשו זאת משהו שאתם עושים לעתים קרובות, ותמצאו סיבות לכך, אולי תצחקו עם השמחה של תפארתכם – התוכלו לעשות זאת? או את האהבה שאתם מרגישים – התוכלו לעשות זאת?

אם תתחילו לצחוק על בסיס קבוע, יקרים, צחוק ושמחה ישנו את הכימיה שלכם וזה יסלול את הדרך עבורכם לראות אור שלא ראיתם מעולם לפני כן. זה עוזר לכם לחצות את הגשר כאשר נגיע לשם לתוך 'מעגל ה 12'. הצחוק הוא מספר שלוש, זה אמיתי, זה במימד הרביעי, זה אינו קשה, וזה עובד.

 

זה המסר של היום. זוהי עובדה מעשית מוכחת מבחינה מדעית, שהצחוק שלכם משנה את הכימיה שלכם, ואתם יודעים זאת ואתם הרגשתם זאת, מכיוון שזה מקל עליכם לאחר מכן מהפחד והחרדה כאשר אתם עושים זאת. מדוע שלא לעשות זאת על בסיס קבוע, מדוע שזה לא יהיה משהו שאתם עושים מדי יום, מדוע שזה לא יהיה מישהו ידוע שצוחק.

הדברים האלה שאני מוסר לכם הם אמיתיים מאוד. אם ברצונכם בריפוי היום, מדוע שלא תתחילו עם זה?

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

 

ימי רביעי של ריפוי – ארבעה זרזים לריפוי – חלק 4 – מרץ 2021

מפי קריון באמצעות לי קרול

 

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אני אומר שוב לכולכם, המשפחה שנמצאת כאן. מה ששותפי (לי קרול, ת.ג.) רק סיפר לכם בחלק של השאלות והתשובות, הוא קיבל זאת ממני. זה הזמן שהוא התחיל להבין שהיתה משפחה מעבר למה שהוא החשיב כמציאות. זה הזמן בו הוא התחיל להרכיב אנשים שהוא לא הכיר מעולם לפני כן ושהיו בעלי דעת דומה. והוא הבין שהם היו למדנים של חמלה. זה הזמן בו הוא ראה אותם – אפילו את בני האדם שהיו מודאגים או עם בעיותיהם שלהם, אולם שהיו להם החמלה וההבנה והרצון לדעת יותר אודות נשמתם. ולאט, עם הזמן, הם הפכו למשפחתו.

הוא חווה את החוויה הזו, וזו החוויה ששינתה את חייו. זו החוויה שאנחנו מציעים לכם, לגלות מי היא באמת המשפחה, אלה שבאמת אוהבים אתכם ללא תנאי. במשך שנים אמרנו שלעיתים קרובות זו אינה המשפחה הביולוגית, וחלק שאלו מדוע שזה יהיה כך, איזה סוג של תכנית יש לכם? כאשר אתם מגיעים לכדור הארץ הזה אין לכם כל סיכוי אם יש לכם משפחה לא מתפקדת המכה אתכם ומספרת לכם את הדברים הלא נכונים ועליכם להתיר את כל זה באמצעות הכשרה מאוחר יותר, תרפיה – איזו מן תכנית היא זו?

 

אספר לכם זאת, יקרים, אם טרם גיליתם זאת, ואמרתי זאת שוב – זוהי תכנית מפוארת עבור נשמות עתיקות, מכיוון ש'ברזל מלטש ברזל', והנשמות העתיקות שאתם, עוברים את הדברים האלה כך שתהיו מסוגלים להבין אותם, לספר לאחרים מה לעשות בקשר אליהם, להתמודד עם זה בעצמכם, לעבור את זה, להיות חומלים, למצוא הבנה וסליחה. כל אלו הן תכונותיו של המאסטר. האם אתם מבינים זאת יותר? האם אתם תופשים זאת?

וחלק מכם אומרים 'אני ממש לא אוהב/ת את התכנית הזו' [קריון מצחקק בהנאה..] ואתם תהיו צודקים מכיוון שהדברים האלה קשים. אולם רבים מכם הצופים כרגע נמצאים מעבר לכך. ואני מתכוון לכך שהדברים שנהגו לעכל אתכם, שגרמו לכם לכעוס ולדאוג, לפחד, הם כעת מאחוריכם. ויתכן שהמסיתים והמדרבנים של כל הדברים האלה עדיין נמצאים אתכם ועדיין חיים, יתכן ואתם פוגשים אותם בכל חג [קריון מצחקק בהנאה..] והם מלגלגים עליכם או גרוע מכך. אולם זוהי התכנית, מכיוון שהגעתם למקום – רבים כל כך מכם הגיעו למקום הזה בו קיימת סליחה מוחלטת, ואתם רק הולכים לראות את 'הקרקס' בחג המולד [קריון מצחקק בהנאה..] ואתם יודעים אודות מה שאני מדבר עליו. אולם אתם נפרדים לשלום כשאתם שלווים.

 

זוהי הסיבה לדברים האלה. זה נקרא עבודה. אם אתם עובדי אור, אתם עוברים הכשרה, ולעיתים קרובות ההכשרה הזו מכונה, חיים… לרבים מכם היו חוויות של 'א-הה', שמביאות אתכם להקשיב לתקשור הזה כעת. אמרנו לפני כן שישנם רבים כל כך המאזינים לתקשורים מאשר רק המנויים לתכנית המסוימת הזו. כך שזה עבור כולכם.

 

זהו המסר הרביעי בסדרה של 4 מסרים אודות הזרזים לריפוי. ואמרנו לפני כן שעבורנו, זרז הוא משהו שאתם חווים, שמפנה את הדרך למשהו נוסף. כך שכאשר יש לכם חוויה שלאחר מובילה אתכם לפעולה נוספת, או יתכן שאפילו תכריח אתכם לבצע פעולה נוספת – היא הופכת לזרז.

כבר מסרנו לכם עד כה 3 זרזים, וזה הרביעי שמפנה את הדרך לריפוי.

 

סקירה:

הזרז הראשון היה להבין שהכימיה של גופכם מגיבה לתודעה. ובשעה שאתם מדברים לתאים שלכם, נוצרת ברית שמאפשרת ריפוי שהיה עשוי שלא להיות שם מעולם לפני כן. במילים אחרות, אתם מכוננים תקשורת. בתקשור הראשון הזה גם סיפרנו לכם שלעיתים קרובות האנושות אינה מבינה זאת ואנשים פשוט חיים בתוך ראשם ומביטים מטה לגופם ואומרים שהם מקווים שהוא פועל, ומשאירים אותו לעצמו לנווט ללא כל סוג של פעולות שיספרו לו לפנות צפונה או דרומה, והוא פשוט מסתובב במעגלים או נדבק במחלות או במשהו אחר. הוא בוחר לכאורה באופן אקראי, בפעולת מחדל.

וסיפרנו לכם פעמים כה רבות שאתם אחראים, וסיפרנו לכם משל אחר משל, והעברנו לכם, הייתי אומר, שיטות רבות ושונות והצעות כיצד תיצרו קשר עם חוכמתכם הפנימית המולדת ותדברו לתאים שלכם – זה פשוט חלק ממה שעשינו.

אולם זה היה מס. 1 – ביסוס תקשורת. זה זרז מכיוון שאז – וזה באמת לעיתים רק אז – אתם יכולים באמת לסלק את מה שמאט את חייכם, יתכן ואפילו מאט את תוחלת החיים שלכם ומקצר אותה. פחד, חרדה, מחלה, כל הדברים האלה.

זה היה מס. 1.

 

מסרנו לכם גם כמה אחרים, ואתם יודעים מה הם. אתם יכולים לחזור עליהם, אולם כולם קשורים בשינוי משהו אודותיכם, שיציב אתכם, הייתי אומר, בנתיב בו ריפוי הרבה יותר קל.

דיברנו על הילד הפנימי, דיברנו על הליכה למקום שאתם זוכרים היטב, בו אין כל דאגות, ולתפוס זאת ולהביא זאת קדימה אליכם. דיברנו על צחוק, באופן כללי, ומסרנו לכם דוגמא אחרי דוגמא. הפסיכולוגים יודעים זאת, המדע יודע זאת, ואפילו כמה שמפיקים מוצרים מסחריים יודעים זאת – שאם אתם שרויים בצחוק, כל הפחד נעלם, כל החרדה נעלמת, ואתם במקום שהוא כה שונה. זה זרז לריפוי.

 

האחרון הזה עשוי להיראות הפשוט ביותר, אולם הוא אינו כך. האחרון הזה, מילה אחת ששמעתם כל ימי חייכם – ואמסור לכם זאת בעוד רגע – זה אינו כה פשוט ולמעשה הוא עשוי להיות הקשה ביותר להשיגו.

 

ברצוני שתלכו אתי לרגע, כולכם, למקום שאתם עשויים לצייר בעצמכם – תמונה של המאסטר האהוב שלכם על הפלנטה הזו – מי שזה לא יהיה. דמות היסטורית שאתם מאמינים שהוא ענק רוחני, אחד שהייתם מבלים זמן איתו, לו יכולתם. אם תציירו את התמונה הזו בעיני רוחכם ואם תעשו זאת, ואם תוכלו להיות עם המאסטר הזה – מהי התוצאה לו ישבתם למרגלותיו של המאסטר הזה, והוא היה מתחיל לדבר או שלא היה אומר דבר, ופשוט היה יושב אתכם לזמן מה – מה תהיה התוצאה? כיצד הייתם מרגישים? מה היתה המילה האחת שהיתה מתארת, בשעה שישבתם שם, מה היה קורה?

מה לו הייתם באמת בעובי תודעתו של מאסטר על הפלנטה הזו, מישהו שהייתם עשויים לקרוא אודותיו, או יתכן ופגשתם אותו בדרך כלשהי, בחזון כלשהו?

מהו הדבר שהוא מביא לכם בראש ובראשונה, שהוא הדבר שעוזר ביותר? והתשובה היא, שלווה. שלווה. התוכלו להיות באמצעה של מהומה, כשהכל נופל מסביבכם, ועדיין להרגיש שלווה? התשובה היתה 'כן' מכל מאסטר שאי פעם צעד על הפלנטה הזו. ויתכן שהוא אפילו היה אומר לכם שזו היתה הסיבה להגעתו, כך שתוכלו להיות שלווים, מתוך ידיעה שקיימת תכנית גדולה יותר, והדברים שאתם דואגים לגביהם הם חולפים, הם באמת כאלה, אפילו אם יש לכם מחלה סופנית. זה אינו אומר שזה לא יקח את חייכם, זה רק לומר, יתכן, שזה אינו כל מה שקיים.

 

יקרים, עליכם לחשוב מחוץ לקופסה, ועליכם לחשוב אודות התפארת של נשמתכם, ועליכם לשבת ולהיות שלווים.

סיפרנו לכם על אחת התכונות של טייס והסיבה שהוא רוצה להמשיך ולטוס, לטוס, ואין זה משנה מה קורה, מכיוון שכאשר הוא עולה וטס מעל העננים, מאוד שלו שם. והוא אומר שתמיד יש יום יפה מעל העננים…ואכן זה כך. זוהי מטפורה, אולם שאלו כל טייס, מכיוון ששם הוא רוצה להיות. מכיוון שלמטה, מתחת לעננים, למטה על הפלנטה נשארים כל הדברים שהוא עוזב מאחוריו, כל הדאגות, הצרות, אפילו מחלה שעשויה להיות בגופו. נראה שכל זה מושתק, כמעט מצוי ברקע, כאשר הוא ממריא מעל העננים.

 

אמרנו לפני כן, שזוהי האנרגיה המזרזת ביותר עבור ריפוי. הריפוי הופך למוצר נלווה של שלווה. כאשר יהיו לכם כל הדברים שמנינו, כאשר תבינו שאתם נמצאים בתקשורת עם גופכם, כאשר תבינו שאתם יכולים ליצור קשר עם הילד הפנימי הזה והתמימות, כאשר תבינו מהו הצחוק, ואז תוכלו למצוא את השלווה הזו שהיא מעבר להבנה, במילים אחרות אין סיבה… אנשים ישאלו מדוע אתם כה שלווים כאשר מסביבכם הדברים נופלים ואתם יכולים רק לחייך, ואתם יכולים לומר ש'זה מי שאני', ו'אני יודע/ת' תוכלו לומר, 'שהגישה שלי להיות שלו/ה תביא לי תשובות וריפוי'.

זה מעניין כל כך, אמרתי שזה מוצר נלווה, וזה כמעט אוטומטי – האם ידעתם זאת? זה אינו מעניק לכם את האפשרות לקרוא ספר או לצפות בסרטון וידאו – זה מתחיל לקרות מכיוון שאתם שלווים. האם אתם מבינים זאת?

 

יותר מאשר זרז, ארבעת הפריטים האלה סוללים דרך חלקה שהיתה סלעית לפני כן. אולם יותר מכך, הדברים שחמקו מכם מתחילים להגיע באופן אוטומטי, כולל ריפוי עמוק, כולל דברים כמו הפוגה ספונטנית, הרגשה טובה יותר לגבי עצמכם והרגשה של שלווה בכל מעשיכם. זה רק מביא את זה, מביא שלווה, זה מביא ריפוי, העדר פחד. אתם מרימים את ידכם "תודה לך רוח, אני מבין/ה עכשיו שאני חלק מתמונה מאוד מאוד רחבה, וכל המאסטרים נמצאים מסביבי. ועכשיו אני שלו/ה עם כל הדברים."

 

זוהי הסיבה שאני נמצא כאן, זוהי ההוראה של קריון. כל מה שהתרחש במשך 31 שנים מגיע ליום הזה ולשעה הזו, כאשר אנחנו אומרים שוב, אנחנו מאוהבים באנושות בעקבות מה שעשיתם, מה שאתם עומדים לעשות, וההתעלות של האור שמתרחשת לכל מי שבוחר להתבונן כעת.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר