ימי רביעי של ריפוי 4 – מתן רשות לריפוי – ספטמבר 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אומר פעם נוספת, ואחזור פעמים רבות – 'הרוח' אינה בריק. אלו מן הסתם החדשות הטובות ביותר שאני יכול לבשר לאלה מכם שנמצאים כאן, מכיוון שבמשך זמן מה, ההכשרות אמרו משהו אחר – שהאל נמצא על מעמד, ושהאל אינו באמת יודע מה מתרחש בהכרח בפרטים הקטנים בחייכם.

זה ההיפך, יקרים. בצידו השני של המעטה הבורא היוצר הזה מכיר אתכם, מכיר את שמכם. בכתבים מסוימים אפילו נאמר ש'הרוח' מכירה כל שערה משערות ראשכם. זו מטפורה שאומרת שאתם ידועים בידי האל, לא רק שמכם, אולם יתכן כפי שהייתם מכירים את ילדיכם. חלק אמרו שזה כמו 'ילדיו של האל', זה כמו זה, זוהי האהבה שקיימת כאן עבורכם.

 

מעט מאוחר יותר, כאשר נגיע ל'מעגל ה 12' ונוביל אתכם שוב, דרך המדיטציה ההיא, ודרך כל המטפורות, ונדריך אתכם לסוג אחר של מציאות – זה מה שאנחנו מלמדים. זהו זמן להבין את הקרבה שיש לכם ל'רוח'. קרוב יותר מכפי שחשבתם.

הנושא הוא ריפוי וסיפרנו לכם שריפוי יכול להיות דברים רבים. באמת שאינכם חייבים להיות חולים על מנת לשבת במקומות האלה ולבקש ריפוי. סוגי הריפוי שאנחנו מדברים עליו הם הרבה מעבר אפילו לגופני. ריפוי הזכרונות, ריפוי החרדה, פחד, כל הדברים האלה הם חוסר תפקודים שעשויים להיות לכם בשעה שאתם מגיעים למקום הבטוח הזה ורוצים לשבת איתנו רק לרגע. ובאמת אנחנו רואים אתכם שם. זהו סוג מעניין של חידה שאומר לכם שוב, אני יודע מה מתרחש, והחידה שמעניינת אתכם היא, שתחומי האנרגיה שאנחנו מדברים עליהם הם תחומי אנרגיה רב מימדיים ואינם מה שיש לכם במימד השלישי. מרחק אינו חשוב, זמן אינו חשוב.

אני מדבר כעת לאלה שיתכן וישמעו או יקראו את הדברים מאוחר יותר, ואני אומר להם שאין הבדל בין 'עכשיו ל'מאוחר יותר' מכיוון שאני יודע מי יקשיב ויקרא מאוחר יותר. זה היופי של אל היכול לראות את הכל ולדעת את הכל. אני חלק מהקולקטיב הזה, יקרים, מן הצד השני של המעטה.

מעולם לא הייתי אדם, שותפי (לי קרול, ת.ג.) יודע זאת ורואה דברים גם בעת שאני מדבר אליו, שאתם אינכם זוכים לראותם. לפעמים ישנו הדר שהוא אפילו אינו יכול לתאר. האהבה הזו שיש לנו עבורכם היא מעבר לזמן.

 

כך שכאשר אתם מקשיבים לכך כעת בשידור החי, זה יכול להיות דבר אחד. אתם עשויים להקשיב לכך שוב. אחרים יכולים להגיע ולהקשיב לזה בזמן אחר או מקום אחר, יתכן ומישהו יאזין בעוד שנה להקלטה של זה, שהיא הקול, אולם אני מדבר אתכם, עכשיו. 'עכשיו' מוגדר כשאתם ואני מביטים זה בזה ממש עכשיו, ואין זה משנה מתי השעון שלכם מציין את ה'עכשיו' הזה. האם הבנתם זאת?

זה היופי של בורא יוצר רב מימדי. אתם ידועים על ידי האל ואין זה משנה מהו הזמן בחייכם, או בכל שעה שתקבלו את המסר.

 

ריפוי, יקרים, מאוד דומה לכך וזה פשוט הדבר הכי 'פחות פשוט' שביכולתכם לדמיין. [צחוק של קריון…] זה מורכב, מורכב מדי אפילו לטובת הדיון הזה כעת, מורכב מדי. אולם אתן רמז לגבי מה שברצוני לספר לכם כאן. ישנן חידות בריפוי, האין זאת?

תנו לי לדבר למרפאים שנמצאים כאן, שמקשיבים וצופים. האין זה מעניין שאתם יכולים לפתח מערכת פעולה עוצמתית מאוד לריפוי, אחת שהשתמשתם בה, פיתחתם, ראיתם שהיא פועלת, ראיתם ניסים, בין אם בכסאות שלכם או במיטות הטיפולים שלכם, ואפילו בטיפול מרחוק, האין זאת?

ראיתם את אלה שהגיעו לקבל מכם דברים מסוג מסויים ולמעשה העברתם זאת עם השיטות שהיו לכם, שקיבלתם באינטואיציה, שהשתמשתם, זה מה שעושים מרפאים. והאין זה מעניין שאפילו שתעשו אותם הדברים לכל אדם, כפי שהוא זקוק להם, כפי שקיבלתם באינטואיציה – חלק מהאנשים יירפאו מיד וחלק מהם לעולם לא יירפאו. אתם יודעים שאני צודק. האין זה מעניין שקיים כזה מגוון של הבדלים, אפילו בין המטופלים שלכם? כיצד זה פועל?

ובכן, כל המרפאים יודעים זאת, מכיוון שהם ראו זאת שוב ושוב. ואם הם חכמים, ורובם כאלה, הם יבקשו מהמטופלים שלהם או מחבריהם או כל מי שהם עובדים איתו, לתת בתחילה רשות להירפא. במילים אחרות, יש שם משהו, יקרים, שדורש שתתנו כוונה או מודעות לריפוי שעומד להתרחש.

 

זו הסיבה יקרים, שאתם יכולים להתפלל, להתפלל, להתפלל, עבור אדם או קבוצה ואין כל שינוי. אולם אם אדם זה, או הקבוצה, יודעים שאתם מתפללים עבורם, או מאמינים שהתשובות לתפילה נמצאות שם, ומאמינים ששיטת הריפוי באמת פועלת – הם נתנו רשות, אפילו מבלי לתפוש ולהפנים את מה שיכול להתרחש. ואז הריפוי מתחיל.

לפעמים זה ריפוי ברמה נמוכה, ואנשים חוזרים על מנת לקבל עוד ועוד. ולפעמים זו הפוגה ספונטנית. אולם נדרשת לפחות המודעות שאתם עושים זאת איתם על מנת שיקרה אירוע ריפוי שלם.

זה גם מסביר מדוע חלק מן האנשים אומרים לכם, שאח שלהם נמצא בקשיים, שהוא אינו מאמין בתפילה, ואינו מאמין בשום דבר מהדברים האלה, שהוא נמצא בצרות, ושואלים האם הם יכולים לרפא אותו? התשובה לעתים קרובות היא שאתם יכולים לנסות, אם תבחרו, אולם שיהיה עליכם להשיג את מודעותו של האח הזה לשתף פעולה כדי שיהיה החיבור הנדרש.

יתכן שאפילו תאמרו, ותהיו מדוייקים, שוב, ישנו מפתח שיש להכניסו למנעול ולסובב אותו. המפתח הוא, שזה שמקבל את הריפוי צריך לרצות בכך, להבין שאתם באמת מנסים זאת אפילו אם הוא אינו מבין את השיטה. צריכה להיות אמונה כלשהי. תפילה עובדת מצוין במיוחד כאשר אותם אלה שמתפללים עבורם עוצרים לרגע, יתכן ואפילו בשעה מסוימת, ואומרים "אני מקבל/ת את התפילות שיש לכם, אני מאמין/ה שהן עוצמתיות ואני מוכן/ה להירפא."

זה יכול להיות בצדו השני של העולם, זה יכול להיות באמצעות הטלפון, זה יכול להיות שלא בטלפון, או משהו כזה, אפשר שיהיה רק הסכם שבזמן מסוים, אפילו אם זה לא יהיה זמן ביום, זה יכול להיות ביום מסוים, שתוכלו לומר "אני מודע/ת ביום הזה שישנם אלה שמתפללים עבורי, ואני אשב ואקבל את התפילות האלו". האם אתם רואים את החיבור הזה? זה יותר מאשר רק מודעות, זו באמת תפישה והפנמה שאתם יכולים לקבל ריפוי. זה ההבדל.

 

ועכשיו נחזור למרפאים שיתכן אין להם תוצאות על מיטת הטיפולים למרות שנראה שהמטופל נתן את רשותו, הרי שהוא לא באמת נתן אותה. ברמה מסוימת יש בו חוסר אמונה שמונע זאת. המפתח לא נכנס לעולם למנעול. למרות שהוא אומר דברים, זה אינו מתאים.

זה מה שהופך את זה למורכב.

כיצד ניתן לעקוף זאת? כיצד ניתן לומר 'כן'? כיצד זה אפשרי שתוכלו לקלף את הבצל הזה של חוסר האמונה, ולהיות במקום בו תהיו כה פתוחים עד שתפילה תוכל לעבוד באופן מיידי.

ומה בדבר אתם עם עצמכם? מה בדבר יכולתכם ללכת למקום בו אין מרפא ושאנרגיה כזו תגיע אליכם, ותעבוד.. ברוכים הבאים ל'מעגל ה 12'.

זה מה שאנחנו עושים. המפתח נכנס למנעול כאשר אתם מתחילים לחצות את הגשר הזה, שאספר לכם עליו עוד מעט, שאנחנו חוצים אותו בכל פעם.

זה מורכב. ריפוי הוא כזה. ויתכן שככל שתשמעו וככל שתהיו מסוגלים לעשות עם זה, כך זה יהיה קל יותר לתפוש את העובדה שביכולתכם לעשות כל דבר! כל דבר..

 

וכך הוא הדבר.

 
 
 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר