להפוך ולהיות רב מימדיים – נובמבר 2017
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

אני יושב לפני קהל אזוטרי, והנושא של היום הוא רב מימדיות.

אתם מגלים דברים, ממש עכשיו, שעדיין רבים מתקשים להאמין בהם.

קיים שינוי מהותי ובסיסי באנושות. שינוי יפהפה, לפעמים זהו שינוי קשה, אולם אם תתבוננו בו מקרוב, הרי שזהו השינוי שמוציא אתכם מן החשכה.

 

ברצוני לערוך חזרה על חלק מן הדברים האלה, ברצוני לספר על כמה מהשינויים שלכם, ברצוני להציג בפניכם כמה דברים חדשים שלא דיברתי עליהם לפני כן, מכיוון שזהו הזמן בו הגעתם לכאן ללמוד זאת, ואנחנו כאן, כאנרגיות וישויות רב מימדיות, על מנת להעניק לכם מידע ככל שנוכל.

 

מאז שהתחילה הפגישה הזו, הועבר תקשור משלושה או ארבעה מקורות שונים, המכונים בני אדם, ועם זאת בעצם קיים רק מסר אחד.

ואם התבוננתם על הדרכים השונות בהם המסר הועבר, יכולתם לראות שהאדם אכן מעורב בזה, אולם המהות, הליבה, היא אחת.

כיצד הייתם מתרגמים ומתארים את הליבה הזו בכל השפות השונות? 'בית', נדיבות, אהבה, חמלה, אחדות, הרמוניה, התעוררות.

זהו המסר מהמקור הבורא היצירתי כיום על הפלנטה הזו.

 

כיצד תדעו אם מתקשר הוא אמיתי?

זה קל, חפשו אחר הדברים הבאים – תקווה, התעוררות, אהבה, חמלה, כושר עמידה בפני הקשיים במעבר אל האור.

אף מתקשר אמיתי ומדוייק לא יעביר לכם כיום מסר של חורבן ואבדון, זה פשוט אינו אפשרי מכיוון שה'מקור' יודע מה מתרחש כאן.

אט, אט, קבוצה אחר קבוצה, נשמות עתיקות ועובדי אור מקבלים מידע שעתיד להישמע אמיתי. אתם עומדים לזהות זאת באנרגיה הזו.

אתם מביטים במדיה שלכם, מביטים מסביבכם על מצב העולם, וזה עשוי להיות שונה בהרבה ממה שאנחנו אומרים על אנרגית השינוי – הם משדרים את החשכה השרויה בפאניקה.

אנרגית החשכה על הפלנטה הזו רוצה שהעולם ישוב ויחזור לחשכה. האם ראיתם את המעטים הגורמים לבעיות שמזכירות לכם את מה שהתרחש לפני 40-50 שנה? חזרה לפחד… זה נמצא בכל מקום, וזוהי החשכה של תודעה נמוכה המנסה להחזיר את הפלנטה הזו חזרה למקום בו היא לא תתקיים עוד שוב לעולם.

אולם יש יותר מדי אור שמתחיל להתגלות לא רק על ידי נשמות עתיקות אלא גם על ידי בני אדם רגילים שלא היו מגיעים לעולם לפגישה כמו זו שנערכת כאן.

בני אדם מתעוררים לאמת גדולה יותר, לעולם של שלום, בו ילדיהם, וילדיהם של ילדיהם, יהיו הרחק מן החשכה, בהתאמה עם תרבויות אחרות על הפלנטה, שגם אם יאמרו שהם מאמינים במשהו שונה, הרי שהם מכבדים דעות אחרות בכל מקרה.. מכבדים את מה שאחרים עושים, מכיוון שזה מחובר למקור האחד.

הגיע הזמן שהאחדות תתפשט ברחבי הפלנטה – מודעות..

 

 

ברצוני לערוך לכם רשימה של דברים, לתת לכם מידע כיצד כל זה מתרחש, אילו תכונות עליכם לחפש, ומהם הדברים החדשים שלא ציפיתם להם – אלו הן חדשות נדיבות, יפהפיות, אמיתיות:

 

מתרחש גילוי:

סיפור הבריאה התחיל לאיטו על פני הפלנטה לפני כ 2,000 שנים – ובאופן מעניין, סיפור הבריאה המצוי בכתובים מאוד דומה לאותו הסיפור שמספרים הילידים בכל רחבי הפלנטה.

הילידים טוענים שהגענו מן הכוכבים, ושבני האדם של היום אינם תוצר של התפתחותה של פלנטה ארץ, שהדנ"א שלכם שונה והוחלף.

בכתובים, סיפור הבריאה מלא במטפורות – 'גן העדן' הוא מטפורה עבור גאיה ויופיים של בני האדם על פני גאיה, הגן היפה הוא הטבע, בני האדם שהיו מעורבים – הגבר והאשה – כולם גברים ונשים..

אולם זה התחיל לאט, היה ניצוץ יצירתי, נקודה, בה כל זה התרחש. זה היה חייב להתחיל עם 2, אח"כ עם 4, ועם 8 – וזה התחיל עם הפליאדים את זה לא תוכלו לקרוא בכתובים, יקרים. במקום זאת תקראו שמלאך ירד מהשמיים..

סיום הסיפור בכתובים הוא שניתנה לכם קדושה, מודעות, ולפתע בני האדם שהיו עד אז פשוט יצורים ביולוגיים התפתחותיים, הפכו לאלה עם בחירה חופשית רוחנית – הידע שמבחין בין טוב לרוע, אור וחשכה..

זהו הסיפור בכתובים, וזהו הסיפור שאנחנו מספרים לכם אודות הפליאדים – גזע מפותח מאוד, בעל תודעה רב מימדית במשך עשרות אלפי שנים, שמטרתו היתה להזריע את הפלנטה הזו.

 

המדע מתחיל לתהות מדוע לבן האדם המודרני, שגילו מוערך ב 2,000 שנים, יש רק 23 זוגות כרומוזומים במקום 24 זוגות שיש לכל שאר היצורים שנמצאים מתחתיו בסולם ההתפתחותי, כולל הקופים.. והמדע רואה את התזמון שאנחנו סיפרנו לכם אודותיו – אתם חדשים, אתם צעירים, אולם יקרים, האם אתם מבינים שלא הגעתם מכאן?

המדע שמתחיל לראות זאת לא יעניק לכם את סיפור הבריאה כפי שאני קריון סיפרתי לכם אודותיו, ואולם המדענים יאמרו שמשהו התרחש…כך שהסיפור שלנו מקובל בזרם המרכזי יותר ממה שהייתם חושבים..

 

כבר סיפרתי לכם בעבר שזה רק נראה כאילו שיש לכם 23 זוגות כרומוזומים מכיוון שאתם לומדים אותם במישור תלת מימדי, באופן לינארי, עם כימייה..

לאן נעלם הזוג ה 24? האם הוא עדיין שם? כן, בוודאי, זהו הזוג הקוונטי, יקרים…והביולוגיה רואה רק 23 זוגות..

אם תשמטו הרבה מנקודת המבט הזו, זה לא יהיה הגיוני בעיניכם..

בנומרולוגיה העתיקה של טיבט, המספר 24 הוא 6 [6 = 2+4] והספרה 6 מסמלת את האדם במיטבו, הרמוניה ואיזון..  

הידעתם זאת? [ קריון צוחק…] – איזו 'מקריות' שהזוג ה 24 הוא קוונטי, וזהו הזוג שמתעורר, עברתם את הסמן לאחר 20,000 שנים, והנה הוא מגיע ומתחיל לרטוט – לא בתדר, מכיוון ש'תדר' הוא תיאור בשפה תלת מימדית..

באנרגיה קוונטית הוא אינו רוטט בתדר, מכיוון שזהו אשכול של אנרגיה רב מימדית הארוגה בתוך עצמה, שונה בתכלית, גבוהה מאוד, המתחילה לשנות את הטבע האנושי!

זה מה שמתרחש..

 

על הנשמות העתיקות יהיה להפנים זאת, כצעד הראשון להבנת התהליך הזה.

בשפה האנגלית של שותפי [לי קרול, ת.ג.] משמעות המילה הזו – cognize – אינה רק 'אמונה', אלא אתם מקבלים משהו באופן פנימי עד כדי כך שזה הופך למציאות שלכם.

כולכם עשיתם זאת לגבי חוק פיסיקלי המכונה 'כוח הכובד':

אינכם 'מאמינים' בכוח הכובד [ קריון צוחק..] אתם עובדים איתו בכל יום ויום, אין לכם כל ספק שאם אתם עוזבים משהו מידכם הרי שהוא ייפול בכיוון מטה..

הפנמתם זאת לעובדה ולרמה שזה נחשב בעיניכם אמיתי..

 

ישנם רבים בחדר הזה שהפנימו את אהבת האל, עד לרמה כזו שאין להם כל ספק שהאל יודע את שמם, ושכאשר אתם עוזבים את המקום הזה, לעולם אינכם לבדכם..

וכאשר אתם נמצאים בביתכם ומעמידים פנים שאתם לבדכם, בחדרכם, ישנם 'המונים' שנמצאים אתכם, מכירים אתכם ואוהבים אתכם.. וזוהי מציאותכם.

וישנם אלה שאינם מאמינים בכך כלל.

התוכלו להאמין כיצד אדם קוונטי אינו מאמין שהוא קוונטי? והוא הולך לבדו הביתה ומרגיש לבד.. וברמה הקוונטית קיימות המון ישויות אוהבות מסביבו שרק מחכות שהוא יקח את ידן כאשר תהיה לו מודעות לכך – זוהי בחירה חופשית!

התוכלו להאמין שהוא יושב לבדו, אולי אפילו חוצה את הצעיף/מעטה ומת לבדו, ומעולם לא נטל את ידו של אף אחד מהמדריכים האלה שאהבו אותו באופן נצחי, שמכירים את נשמתו? ואולי כל זה קרה מכיוון שמעולם לא סיפרו לו על משהו שאתם לומדים היום..

 

בעת תקשור, כל מתקשר מרגיש זאת.

תקשור הוא שונה עבור כל אחד, אין דרך 'נכונה' או 'שגויה' על מנת לתקשר. ברגע זה נמצאים שני מתקשרים על הבמה, האם תוכלו לזהות ולהבחין ביניהם?

האחד מתקשר את אהבת האל באמצעות אצבעותיו [רוברט קוקסון, ת.ג.], הוא מודע לרב מימדיות מכיוון שהוא שומע את המוסיקה עוד לפני שהוא מנגן אותה, הוא שומע את האדם השני היושב על הכיסא ומתקשר [לי קרול, ת.ג.] לפני שהוא מנגן..

זהו תקשור, זו המשמעות של להפוך לרב מימדי.

כל מתקשר הרגיש זאת ויודע זאת.

 

ואני מספר לכם כל זאת עוד אפילו לפני שאספר לכם מה תביא לכם התפתחותכם.

מוקדם יותר, שותפי דיבר על אדם מתפתח. בעבר מסרנו לכם מספר דברים על מנת שתשקלו אותם.

מהי המשמעות של התפתחות?

הספר האחרון מלא בדוגמאות של הדנ"א המשתנה, גישה משתנה, מה תהיה המשמעות בתודעה המשתנה כאשר תהפכו ותשתנו לקוונטים, כיצד משתנים הילדים..

הבה נערוך שוב רשימה, על מנת שתבינו באמת את המעשיות של כדור הארץ ופרטים המתחילים לעבור התעוררות שהם לא ציפו:

 

1. מודעות חדשה לגבי יחידות חיים קודמות

 

זו הראשונה ברשימה והקלה ביותר.

כאשר הילדים שנולדים היום ילמדו לדבר, הם יאמרו לאמם שהיא האם הטובה ביותר שהיתה להם עד כה… או שיאמרו באכזבה רבה שהם היו רוצים את האם האחרת הטובה יותר שהיתה להם..

האימהות יביטו בהם וישאלו אותם בתדהמה על מה הם מדברים בדיוק?!

אימהות שהן נשמות עתיקות ידעו היטב מה מתרחש – הילד זוכר.. יתכן שהוא לא ידע את השמות או יזכור את הפנים, אולם הוא ידע באופן פנימי שהיא אינו נמצא כאן בפעם הראשונה..

כך שהדבר הראשון שאנחנו מציעים לכם הוא לחפש אחר ידע פנימי לגבי יחידות חיים קודמות. זה מתחיל עם הילדים, ואלא אם כן יניאו אותם מכך, הזכרון הזה ישאר להם במשך כל מהלך חייהם. הילדים יודעים שהחיים הם מעגל – הם יודעים טוב יותר, ללא כל קשר למה שיספרו להם המערכות הרוחניות..

חלק ישארו בשקט ולא ידברו על כך על מנת שלא להעליב את אלה שמסביבם, אולם הם ידעו זאת בתוכם..

 

אתם אינכם כאלה. לא היה לכם זאת. היתה לכם התעוררות שגדלה, ולאחר הפנמתם זאת.

ואילו אצל הילדים – זה חלק ממי שהינם כאשר הם מגיעים לכאן.

נשמות עתיקות, אתן מתחילות להיזכר באנרגיות שלא זכרתן לפני כן, והן אינן אנרגיות חשוכות ודרמטיות. אתם מתחילים להתעורר, ההיזכרות בחוויות של יחידות חיים קודמות היא היזכרות בדברים טובים, מלאי שמחה.

גברים לא יודו בהיזכרות שלהם בעת שהם ילדו, נשים לא ידונו עם נשים אחרות על היזכרויות בכיבושים שלהן כגברים, ואולי אפילו בנצחונות בשדה הקרב, בהרגשה של פתרון של בעיות, בהרגשה של פיתוח המצאות..

זה מגיע.. חלומות, חזיונות שהם נדיבים, שכאשר תתעוררו מהם, התגובה שלכם תהיה הפתעה כה עצומה, מכיוון שעפתם, ראיתם צבעים יפהפיים, שמעתם את שמכם, מסביבכם היה אור…

ואתם תרצו לחלום את החלום הזה בכל לילה..

ברוכים הבאים לחוויה קוונטית של היזכרות לא רק ביחידות חיים קודמות, אלא ריבוי חוויות מן העבר העטופות יחד באופן שאינו לינארי.

זה עומד להפוך לכך.

 

2. התעוררות לחוכמה מן העבר

 

הקשיבו, אין זה אפשרי שבני אדם יתחילו הכל שוב, בכל פעם שהם ייוולדו מחדש. זה לא יעניק לכם את גורם החוכמה העתיקה.

עליכם להיות בעלי חוכמה מזיכרון מן העבר, חוכמה שתמקם אתכם במקום טוב על מנת שתדעו מה עובד ומה שאינו עובד.. חוכמה בעלת עדות עצמית היודעת שמלחמה לעולם לא תעבוד עוד.. חוכמה בעלת עדות עצמית היודעת כיצד לצאת מקשיים… חוכמה שלא תאפשר לכם לעשות אותן טעויות פעם נוספת, שוב ושוב…..

חוכמה מן העבר שמובאת קדימה לנשמות העתיקות, לילדים, ובמהלך דור, זה יתחיל להיראות לאט בחוקים שתעבירו, בדברים שתבקשו להכניס לחקיקה, בדברים שתאמרו במדיה או שתשמעו מאחרים.. במה שתרצו, והחוכמה תופיע..

כמה דורות של האנושות יחלפו עד שלא תהיה עוד מלחמה?

זה תלוי בכם [ קריון צוחק..] אולם זה עשוי להיות זמן קצר ממה שאתם משערים, בעקבות מה שאני מספר לכם עתה:

מה לו לא הייתם צריכים להיוולד שוב ושוב, ובמקום זאת להתעורר לחוכמת העבר, אותה חוכמה שלא פיתחתם ביחידת החיים הזו, אלא חוכמה שמגיעה מיחידות חיים רבות, שוב ושוב?

שותפי [לי קרול, ת.ג.] אומר לכם יקרים, שכאשר תשובו – ואתם תשובו! – תגיעו לעולם הזה יותר רב מימדיים מאשר עתה, עם הזוג ה 24 רוטט ברמה גבוהה יותר, כך שלא תוכלו לעשות אותן שגיאות שוב..

זה יהיה כמו שהנחתם את ידכם על התנור החם ונכוויתם – אתם הרי תזכרו זאת! וזוהי מטפורה להיזכרות במלחמה.. לא תעשו זאת שוב..

 

אומר זאת שוב, יגיע זמן בו תביטו בתרבות מלפני שנת 2012 ותחשיבו אותה כתקופה ברברית!

תודעה גבוהה יותר תהיה דרכם של הדברים – אם כך הבה נדבר על כמה מהדברים החדשים, וזה לא יישמע לכם הגיוני מכיוון שזה לא יהיה מידע באופן לינארי..

אתם עומדים לזכור חיים עתידיים.

כל הנשמות שנוכחות בחדר הזה, או אלו שיקשיבו ויקראו זאת מאוחר יותר, הם חלק מקבוצת נשמות גדולה יותר, והיו זמנים בהם תכננתם עם האחרים מה יהיו הצעדים הבאים שלכם, מהו הדבר שהכי יעזור לאנושות, היכן תהיו באנרגיה החדשה הזו, ומה תעשו…

תוכניות עתידיות אלו עתידות להשתנות ללא הרף בעקבות מה שאתם עושים במציאות ההווה הנוכחית, כך ששום דבר אינו מאורגן לגמרי.

ויחד עם זאת, מה לו סיפרתי לכם שתהיו מסוגלים לזכור את התכנון – משמעותם של הדברים הוא שאתם תהפכו להיות רב מימדיים!

לכן, לחלק מכם יהיה מושג טוב מאוד לגבי הצעד הבא בהמשך.. מי תהיו, והיכן תהיו, להיכן נעה קבוצת הקארמה שלכם..

במקרה של האדם היושב בכסא [לי קרול, ת.ג.] הרי שהוא לא יעבור לבדו לאפריקה, תהיה איתו וסביבו קבוצה קארמתית.. האם אתה מקשיב, מארק? [ קריון צוחק..]

 

הקבוצה הקארמתית אינה בהכרח אלה החיים איתכם, אלא הם אלה שנהייתם חברים כנשמות, שפסעתם יחד במסע – זה יפהפה שכולכם עשויים להיות חלק מהבטחה עתידית מפוארת, לא ניסוי, אלא הבטחה..

דמיינו כיצד זה יהיה לו תדעו היכן תהיו בפעם הבאה, ותפנימו זאת.

 

ויש עוד..

כאשר הזוג ה 24 יהפוך פעיל יותר, תתחיל להיות לכם גם ביולוגיה קוונטית!

ביולוגיה קוונטית הופכת להיות 'חוכמת על' פנימית מולדת – כך שכל מה שהחשבתם כמובן מאליו לגבי האופן בו גופכם עובד, הוא מוטעה.

מכיוון שביולוגיה קוונטית היא כה חכמה עד שמחלה לא תוכל לעולם לפלוש אליה. היא חכמה יותר מכל המחלות של האנרגיה הישנה של הפלנטה!

מה זה יעשה לדעתכם לתוחלת החיים שלכם? הו, השתמשנו במושג מוטעה, איננו אמורים להשתמש במונח 'תוחלת החיים', אלא לשאול מה לדעתכם זה יעשה לגבי משך הזמן שאתם אמורים להיות כאן, אם לא יהיה סרטן, או כל מחלה שהיא?

לא יהיה יותר אלצהיימר, זה לא יוכל להיות שם מכיוון שזהו חוסר תפקוד עבור גוף אור, בו הזוג ה 24 פעיל!

 

זוהי הקוונטיות, זוהי הרב מימדיות – זה יתחיל בפעם הבאה, אולם זה כבר פעיל אצל חלק מהילדים על הפלנטה…

מה תעשו עם ילד בן 150 שנה? מה תאמרו? [ קריון צוחק..] זהו אוקסימורון (פרדוקס המורכב מזוג מרכיבים הסותרים זה את זה, שצירופם יוצר משמעות חדשה מעבר להגיון, ת.ג.), זהו קוונטי.

כרגע ישנם ילדים בני פחות מ 12 שנים שחיו כאן מעל 100 שנים… תוכלו לזהות זאת אם תביטו ישר אל תוך תודעתם ותראו את החוכמה שנמצאת שם.

 

לפני שנסיים, יש עוד..

אם תבינו באמת את הרב מימדיות, אתם גם תגלו שאין שום דבר בודד, יחידני.

אין נשמה יחידה, אין יחידת חיים אחת שיש לזכור אותה – הכל נמצא באחדות עם כל דבר אחר!

צפו לבני אדם שמתחילים להיזכר ולהתמזג עם ריבוי רשומות אקאשיות –

יהיה פוליטיקאי שיצטרף לפוליטיקאים הטובים ביותר של כל העידנים, יהיה המוסיקאי שיצטרף לכל המאסטרים בבת אחת – זה לא שיש לו פגישה עם המאסטרים הקדמונים – הוא המאסטרים הקדמונים בכבודם ובעצמם! כל הרשומות האקאשיות שלהם מתמזגות יחד..

השאמאן שיהיה חלק מכל המאסטרים שחיו אי פעם, וכאשר תפגשו בו תוכלו לראות אותם כולם בתוך עיניו.

'בן אדם על', 'מוסיקאי על', 'פוליטיקאי על' – אלה יהיו בולטים ואתם תתהו כיצד הם עושים זאת מכיוון שהם צעירים מדי מכדי להיות 'ריבוי של בני אדם' שהיו על הפלנטה..

זהו הזוג ה 24 שמתחיל לרטוט ולחבר אתכם לכל מה שיש..

 

תהיו נדהמים ממה שאפשרי, ותבינו שזוהי פשוט התפתחות..

האם אתם חושבים שזה יהיה מסלול מהיר עבור התרבות המכונה אנושות, ויוביל אותה למשהו מופלא? כן, כן, כן!!!

הסוגיה של ערך עצמי לא תהיה עוד – כולכם תדעו מהיכן הגעתם – עדיין בני אדם, אולם רב מימדיים.

כל הדברים האלה הם שלכם – יהיו כלים שלא היו קיימים לפני כן, המצאות שידחפו אתכם קדימה לעבר מודעות רב מימדית.

 

ואם תשאלו מתי זה יתרחש? הרי שזה מתרחש כבר עתה, אתם כבר נמצאים בתוך זה…

המאבק בין האור והחשכה עדיין מתקיים על הפלנטה, וימשך עוד זמן מה – אולם זה אינו עוצר אתכם מההתפתחות שאנחנו דנים בה.

יגיע זמן בו המאבק יסתיים, לבני האדם תמיד תהיה בחירה חופשית, ועדיין יהיו 'נקודות שחורות' על הפלנטה של אלה שיבחרו באנרגיה נמוכה יותר מזו שלכם, אולם אלו לא יהיו ארצות או דיקטטורים, או מדיניות – אלה יהיו בני אדם בודדים, כפי שהיה תמיד..

זוהי בחירה חופשית, אולם תהיה הסכמה בין הרוב, תהיה עקביות של הלב – סוג חדש של בן אדם יגיח ויתגלה, ואתם תהיו שם על מנת לראות את כל זה מתרחש ולהצטרף, וזה ממש 'מגניב'..

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר