מדיטצית 'מעגל ה 12' – יוני 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון,

 

בואו התקרבו מעט יותר. בואו התקרבו מעט יותר לשמוע סיפור.

המדען גרג (גרג בריידן שהיה האורח במפגש הזה של 'ימי רביעי של ריפוי', ת.ג.) היה אתכם היום. הוא איש חזון, ויתכן שאפילו מבלי ששמע אף תקשור של קריון, הוא מספר סיפור שאני סיפרתי מזה זמן מה. והסיפור שיתכן ועומדת להגיע חלוקה באנושות. והחלוקה תכבד באמת את הבחירה, אולם תהיה חלוקה של אלה שהחליטו להמשיך בדרכים הישנות מתוך מחשבה שהדרכים הישנות הן הדרכים היחידות. ולמרות שהן דרכים ישנות, הן התפתחו לתוך דרכים חדשות המשקפות אנרגיות ישנות.

וישנם אלה, רבים מהם צופים בתכנית הזו ומביטים בעתיד בדרך אחרת, ואומרים ש'מה שיש בגופי הוא מספיק עבור דברים כה רבים, ו'הנורמלי החדש' שקריון מדבר עליו' – הם אומרים – 'הוא זה בו החוכמה מתחילה לגדול, והתפתחות שלא ציפינו לה מתחילה לקרות, שמשפיעה עלינו בדרך שנדע טוב יותר ונהיה מסוגלים ליצור דברים עבור העתיד מבלי להרוס אותו מהדרכים הישנות.

 

אני דיברתי פעמים רבות על חלוקה, בה אלה שילכו בעקבות האינטואיציה הזו שישנם פיסות וחלקים של האל, יתחילו לגלות בכוחות עצמם תרופות והמצאות, ישתמשו בדברים טבעיים, ושזה ייצור רבים שיחיו חיים ארוכים יותר. והם יחיו זמן רב יותר, באופן טבעי, ממה שהם גילו אודות עצמם עם חוכמה חדשה נרכשת שמחברת דברים יחד שמעולם לא חוברו יחד, טבעיים יותר מאשר אי פעם בעבר.

ומכיוון שהם יחיו זמן רב יותר, תהיה קבוצה שלמה שתאמר שהם אינם מבינים את מה שאתם עושים. 'יש לנו את כל הטכנולוגיה הזו ועדיין איננו חיים זמן רב כל כך כמוכם, כך שזה חייב להיות מעשה כשפים, זה חייב להיות קסם!' וזה מה שהם יאמרו.

יתכן וזה נשמע מעט מוזר וחריג אולם יקרים, כאשר אתם מתחילים להיות מורחקים ולא כלולים בקבוצות מסוימות מכיוון שאינכם עושים דברים מסוג מסוים – זה התחיל.

 

ישנם רבים המודאגים ואומרים 'אנחנו מבינים שיתכן ויהיה פיצול' והם לא יבינו שבני אדם בעלי חשיבה גבוהה יותר שיתכן ומסוגלים לרפא את עצמם ויחיו חיים ארוכים יותר מתודעתם שלהם, 'אנחנו מבינים שיתכן ויהיה פיצול אולם האם זה לא יקרע אותנו לגזרים? האם זה לא יקרע לגזרים את האנושות?

אספר לכם זאת, יקרים, שככל שיוולדו יותר על הפלנטה הזו באנרגיה החדשה הזו, הם יקבלו ויהיה להם דנ"א שונה. וב'דנ"א שונה' אני מתכוון שיהיו מתגים שיופעלו, שלא היו לכם, ושלא היו להוריכם. וב'מתגים' אני מתכוון מבחינה ביולוגית.

הם ערוכים, מוכנים, מחכים ונכונים להיות חכמים יותר. הם יתחילו לראות את ההבדל והשוני, ובסופו של דבר יהיו יותר שיעשו זאת באופן טבעי מאשר אלה שלא יעשו זאת כך.

 

אולם המאבק מתחיל כעת. זה חלק ממה שחזיתי. שהאנושות, חלק מן האנושות מוכן לכך, וחלק אינו מוכן. המורה גרג, המדען, מצלצל בפעמון שאומר רְאוּ מה יקרה בהמשך. גם ללא התקשור הזה הוא רואה זאת מכיוון שזה מגיע וזה ברור מאליו. והדברים שאומר לכם, יקרים, הם אל תפחדו מן העתיד. כן, יהיו נושאים כאלה, אולם אל תפחדו ממנו, מכיוון שאתם בצידו של האור.

זה יהיה מובן מאליו באופן חריג ויוצא מן הכלל, במיוחד לאנשים הצעירים שמתחילים לצאת כעת, שהדרך האמיתית להצלת עצמכם ולהצלת הפלנטה וכל זה, היא באמצעות מה שאנחנו מכנים 'האדם החדש', אדם שהוא אדיב יותר, אדם שמבין שמערכות יחסים, כל מערכות היחסים, בין הגזעים, ארצות, תרבויות, מגדרים – כל מערכות היחסים, מבוססות על כבוד ואהבה.

 

כאשר כמות מסוימת של האוכלוסייה הופכת אדיבה יותר האחד לשני, ומתחילים לחיות זמן רב יותר, אספר לכם שזה מושך מאוד, במיוחד לאנשים הצעירים המתבוננים סביב ומחליטים מה הוא מה. אתם עשויים לומר 'איננו באמת בטוחים מכיוון שאנשים צעירים תמיד נמשכים לדברים החדשים, הם תמיד רוצים את הטכנולוגיה החדשה, הם ירצו את 'זה' ואת 'זה'.

תנו להם נקודות זכות, יקרים, במיוחד אלה שעומדים להגיע וטרם נולדו. תנו להם נקודות זכות להתבונן סביב ולראות. כן, הם ירצו את החֲפִיצים אולם כאשר זה יהיה מדובר בפלנטה ובבריאותם, והאופן בו הדברים פועלים – הם יהיו מעט יותר חכמים ופקחים מכפי שאתם עשויים לחשוב. עתידכם עומד להיות שונה בהרבה מכפי שאתם חושבים.

 

היום העברתי תקשור אודות 'השדה', ואנחנו עדיין מדברים על 'השדה'. מכיוון ש'השדה' עדיין יכיל את התודעה של הדרך בה הפלנטה חושבת, ובאופן מיוחד, הדרך בה חלקים מסוימים של הפלנטה חושבים, ודברים שיתכן ומגיעים.

היתה תפישה ישנה שאמרה שאם יקרו דברים טובים – למשל המצאה נפלאה שתהיה מועילה לכולם ולפלנטה, ושתיתפס על ידי תאגידים של האנרגיה הישנה, הרי ברגע שהיא תהיה שם, היא תיקבר.

 

ברצוני להציג בפניכם תרחיש אחר. אכן, זה מה שקרה פעם אחר פעם. המורה גרג לא הזכיר שכל הפתרונות כבר היו שם, אולם גישה ישנה יותר לגבי כיצד חשבו על הגוף, כיצד גדלתם ומה חשבתם, מנעה מכם מלהשתמש באף אחד מהם. זוהי אנרגיה ישנה, יקרים, זו תפישה שרבים כל כך מכם גדלתם איתה. מה לו סיפרתי לכם שישנה תפישה חדשה. 'השדה' תומך בזה בדרך שאינכם מודעים לה.

 

האם שמתם לב שפעמים רבות שינויים עמוקים על הפלנטה, במשמעות של המצאות, מתרחשים בעת ובעונה אחת בכל רחבי הפלנטה, אולם הראשון שמשתמש בהן הוא אותו אחד שזה נזקף לזכותו. אמרנו זאת לפני כן, שהאחים רייט שיסדו את הטיסה המוּנַעַת עבורכם, הקדימו את הצרפתים רק בשבועיים. ובמילים אחרות, זה היה בפיתוח גם במקומות אחרים, וניסו זאת במקומות אחרים, אולם זה נזקף לזכותם של אלה שהטיסו זאת לראשונה.

המצאת הרדיו היתה כה קרובה, כמעט בו זמנית, עד שזה היה הימור והטלת מטבע לזכות מי לזקוף זאת. מרקוני (גוליילמו מרקוני נחשב כממציא הרדיו, ת.ג.) ועדיין זה התרחש במספר אזורים בעולם עם אנשים שאפילו לא דיברו האחד עם השני, מכיוון שלא היה להם רדיו…[קריון מצחקק בהנאה..]

זה שכיח שתודעה תתפתח יחד בקבוצות, כאשר דברים קורים יחד בעת ובעונה אחת, רעיונות והמצאות קורים בעת ובעונה אחת במקום רק נקודה אחת טובה בהירה.

 

כאשר יש לכם את 'השדה' ואתם מכווננים ומחוברים אליו, המשמעות היא שאין בן אדם שיכול לתפוס את כל הרעיונות מכל המקורות. זו חשיבה חדשה. איש לא יהיה מסוגל לעצור משהו שהוא טוב עבורכם והפלנטה, ונמדד כטוב עבורכם מכיוון שהפלנטה מסכימה וגאיה אינה סובלת בעקבות ההמצאה. או שתחיו זמן ארוך יותר בעקבות דברים טבעיים שמתגלים.

אלה הם סוג הדברים שאנחנו מדברים אודותיהם.

 

'מעגל ה 12' מתקרב. 'מעגל ה 12' לוקח אתכם לתוך האנרגיה של נשמתכם. ברצוננו לקחת אתכם לשם שוב, מכיוון שיש לנו כמה סיפורים לספר לכם וישנו מישהו שברצוני שתפגשו, ישנם אלה שברצוני שתפגשו. הבה נלך לשם.

 

חצו את הגשר הזה אתי בבקשה, שמייצג מחסום וגשר, הכל באותו הזמן, מכיוון שישנו חלק שאינם רוצים לחצות אותו. הגשר הוא בין המימדיות שלכם שהיא לינארית ויחידנית לסוג אחר של מציאות שהיא רב מימדית, ושתיהן הן 'אתם'. ואמרנו זאת לפני כן, מכיוון שנשמתכם היא חלק רב מימדי שלכם. ביולוגיה יכולה להיות רב מימדית.

נשמתכם שוכנת באזור הזה, אתם עשויים לומר. הגשר עובר בין מה שאתם חושבים שאתם יודעים ומה שאינכם יודעים.

 

אתם מגיעים לאמצע של הגשר הזה, אתם יכולים לעבור מיד היישר או יתכן לעצור ולהרהר בו. לחלק יש אובך מכיוון שהם אינם רוצים לראות מעבר לו, חלק אינם רוצים, אולם אנחנו נחצה את הגשר כעת. אנא חצו את הגשר אתי. הבה נלך יחד. קחו את ידי, בואו התקרבו מעט יותר, יקרים.

 

זה מקום יפהפה, אם ברצונכם לכנות אותו כך, כאשר לפתע אתם יכולים להרגיש את השלווה שנמצאת שם, שלווה יקרים, של המורשת שלכם, של יחידות החיים הקודמות שלכם, של כל מה שהנכם, של כל מה שחוויתם והתנסיתם בו, שהוא טוב ונדיב ואדיב. ישנה שם אהבה שידעתם שהיא נמצאת שם אולם לא הייתם באמת מסוגלים להרגיש כפי שאתם מרגישים כאן.

הו, ברצוני שתזמינו, תזמינו את האהבה הזו לתוך לבכם כרגע, מכיוון שזה חלק מהמקור הבורא היוצר והיא תמיד היתה שם. הידעתם זאת? כה רבים מכם נאבקים במשך זמן כה רב על מנת להרגיש את הדברים האלה – והנה הם.. והם תמיד היו כאן. אולם מעולם לא הרגשתם אותם באנרגיה ישנה יותר מכיוון שסיפרו לכם שאינכם יכולים ללכת לכאן – והנה אתם…

זה אמיתי יקרים, זה אמיתי.

 

בואו לאמפיתיאטרון הזה אתי, דרך השער, ממש עכשיו, ברצוני שתפגשו מישהו/כמה.. אתם נמצאים במקום ללא התחלה וללא סוף, ואין כאן כל זמן. הכל הוא במעגל, זה 'מעגל ה 12', האופן בו היקום פועל, ולו ידעתם זאת הייתם יודעים שזמן הוא מבנה. זה אינו נורמלי. זה מונח במקום הזה על מנת שיתקבל על דעתכם. כך שאתם נמצאים כרגע בתיאטרון ללא זמן. ברצוני שתרדו במדרגות האלו ותעלו על הבמה, כפי שאתם עושים תמיד. התיישבו כפי שאתם תמיד עושים, מכיוון שישנם כמה שרוצים לשוחח איתכם.

 

אם אתם נמצאים במקום נטול זמן, יתכן ואתם כבר יודעים לא מועדות פנינו. אם אין זמן, המשמעות היא שהעתיד והפוטנציאלים של העתיד כבר התרחשו. 'זה מבלבל אותי קריון…', נכון, זה אכן מבלבל. מאחר ואין כל חוקים למה מה שעומד להתרחש ואתם שולטים על כל זה – כיצד אוכל למסור לכם מה עומד לקרות, כיצד יכול מישהו בכלל לספר לכם על כך? והתשובה היא מכיוון ש'השדה' מכיל זאת. הפוטנציאלים נמצאים שם עבור כל דבר שתשמעו כעת!

 

שבו בכסא, שבו.

האור מאיר את הקהל ומאפשר לכם לראות אותם. אינכם מכירים אותם. חלק מהם לבושים באופן מוזר, ישנם כמה צבעים שמעולם לא ראיתם לפני כן, ישנה ססגוניות שאינכם מכירים. ישנו שם יופי, הם נראים טוב. כולם בריאים. כולם בריאים. מי הם?

אחד יקום ויעמוד כדובר עבור האחרים, והוא יאמר 'זהו, יקרים, הוא עתידכם כפי שהוא נמדד כיום על ידי 'השדה'. האם תפשתם זאת? העתיד מוכל בידי הפוטנציאלים שקיימים כעת ב'שדה'. ואלה הם מן העתיד הזה שאתם יוצרים כעת בדרך נטולת זמן, והדובר הזה עומד לספר לכם הכל אודות זה.

 

'האם יש לכם שאלות לפני שאתחיל?' הדובר עשוי לשאול, ואתם עשויים לומר 'סיפרו לנו שאנחנו הולכים לאבדון, שהפלנטה נמצאת במצב נוראי, זיהמנו אותה, היא גוססת, אנחנו רעבים, אנחנו גוססים, יש כל כך הרבה ריבים יש כל כך הרבה שנאה – מה עתיד לקרות?'

הדובר עומד ליד אשה שקמה גם היא. וההבדלים ביניהם? אתם עשויים לומר שהם נראים אותו הדבר, אולם זה אינו כך. האשה לובשת בגדים בצבע סגול, ואתם מזהים שהיא שמאנית. והזוג הזה יחדיו, הגבר הזה והאשה הזו יתחילו לדבר אתכם על העתיד היפה הזה שמצוי ב'שדה' שלכם. והם יאמרו 'אל תפחדו לגבי גאיה, מכיוון שלבני האדם החכמים עומדות להגיע המצאות שיְנַקּוּ את הפלנטה. לאחר שתפסיקו לזהם את הפלנטה, היא תעשה מה שאנחנו מכנים 'שיקום ביולוגי' ואתם מעולם לא ראיתם שום דבר כמותו. גאיה תחלים לאחר שתפסיקו לזהם אותה, כאשר תפסיקו לכרות אותה בדרכים מסוימות. האטמוספירה תנקה את עצמה. אם לא יהיה זיהום שיוזרם לאויר, האויר יהפוך לנקי – אתם אפילו ראיתם זאת תוך שנה אחת.

 

המצאות מגיעות, בהן כל החשמל שאי פעם תהיו זקוקים לו לא יעבור ברשת חשמל. הוא יהיה בכל מבנה, בכל בית, והוא לא יזהם, לא ישתמשו במשאב אחד של הפלנטה. המצאות מגיעות כך שתוכלו לגדל מספיק עבור כל הפלנטה, להפיץ זאת בכל רחבי הפלנטה. לא יהיה יותר רעב בעתיד הזה – זה מצוי ב'שדה', יקרים, ואתם עשויים לעמוד שם ואפילו לא לדעת מה לומר.

'מה, כיצד זה יכול להיות? האוכלוסייה שלנו מתרחבת, זה משתגע!' והם יאמרו לכם שקיימת חוכמה אפילו של האבות שידעו כיצד לשלוט בהתרחבות האוכלוסייה שלהם, פשוט על ידי הידיעה מתי ללדת ילדים – זו נקראת חוכמה! [קריון מצחקק בהנאה..] משהו שאינכם רגילים אליו בעולמכם.

ואתם תשאלו מה בדבר הריב והמחלוקת שבין הדתות וכל הדברים האלה, והם ישיבו שקיים אפשור עם חוכמה וחגיגה לכולם שיכבדו את האל בדרכם שלהם, ויחגגו ויערכו טקסים בדרכם שלהם, והפניית האצבע כלפי מי שצודק ומי שטועה כבר עצרה לפני מאות שנים! מכיוון שכעת אנחנו יודעים שהתהילה של הבורא היוצר קיימת בכל בני האדם היחידניים, וממש כפי שלחלק יש סוגים אחרים של אוכל, כך חלק יסגדו באופן שונה, וזו כלל אינה בעיה.

 

ואתם תביטו בכל זה ותאמרו 'בלתי אפשרי, בלתי אפשרי', והם יאמרו שזה אינו כך. זה כן אפשרי ושזה מתחיל כעת, והם מתחילים לספר לכם דברים שאינכם יכולים לזכור וגם לא תזכרו כאשר תחזרו, אודות אלה שמפתחים את הדברים האלה ברגע זה. וזה מצוי ב'שדה'.

 

יקרים, קיים פוטנציאל עבור עתידכם שעדיין לא ראיתם או הבנתם, או יודעים אודותיו. הוא מצוי ב'שדה' כעת, ומפתחים אותו כעת, בכל רחבי הפלנטה ישנן נקודות טובות ובוהקות עבור זה ובקושי גרדתי את פני השטח והתחלתי לעשות משהו, מכיוון שאפילו לא דיברנו על מחלה וכיצד תודעה גבוהה אפילו לא תאפשר לה להגיע למצב גרוע יותר בבן אדם חדש. זה 'האדם החדש'!

 

עד כמה הייתם רוצים בכך? ברצוני שתשבו ותהרהרו ותחייכו. אולם אנחנו מדברים על עתידם של ילדיכם ושל ילדיהם שלהם. שייפסקו דברים על הפלנטה שתמיד היו שם באנרגיה ישנה – ריב, רעב, מחלה, מוות, זוועה, מלחמה. חלוקה חדשה התחילה.

האם תוכלו לשבת ולחגוג זאת, ולזכות בריפוי במידע של מה שעשוי להתרחש ושנמצא ב'שדה' כרגע וקורה על הפלנטה? זרעים נזרעים עבור כל דבר ודבר שדנתי בו.

 

הישארו, הישארו, הישארו ודברו לכדור הארץ בעודו מודה לכם על מה שאתם עומדים לעשות.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר