מדיטצית 'מעגל ה 12' – פברואר 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון,

 

בואו התקרבו מעט יותר, התקרבו מעט יותר. כבר אמרתי זאת במשך מספר חודשים. זה ביטוי שמשמעותו משהו אחר. עבורכם, בדרך לינארית, המשמעות היא לצעוד קרוב יותר, להתקדם לעברי. וזה די קשה מכיוון שאינכם רואים אותי, כלומר באופן פיסי, כך שכמובן המשמעות היא שונה. ובתוך זה, זה מספר סיפור, והסיפור הוא כך:

אין זה משנה מי הנכם, המקשיבים לזה. אספר לכם שוב שאתם ידועים, ידועים על ידי אל אוהב מאוד, המבקש מכם להתקרב למקור של עצמכם. ו'מעגל ה 12' הוא אודות זה.

ה 12 הוא המבנה של כל הדברים, היופי. ה 12 מייצג פילוסופיה, לא מספר של קדושים או מאסטרים. ה 12 היא הפילוסופיה שאומרת שכל הדברים הם במבנה של 12, כל הדברים שהם רב מימדיים, כל מה שיש. פיסיקה היא האל, שנמצא שם, נראה או שאינו נראה, הוא המבנה של ה 12.

אם כך ב'מעגל ה 12', המשמעות היא שאתם חלק מן המבנה. אתם שם, יחד, כמבנה. והשם נובע מזה.

 

זה קשה להבנה, יותר מדי אזוטרי עבורכם, יתכן ויותר מדי אינטלקטואלי. זה אינו חייב להיות כך. ההנחיות היו תמיד אותו הדבר – לשבת ולהיות נאהבים.

שאלות כיצד לעשות זאת, וגם זו מטפורה. והנה הדרך בה אתם עושים זאת. אל תנתחו את מה שרק אמרתי, אל תשתמשו באינטלקט שלכם בנסיון לפענח זאת, מכיוון שמקור רב מימדי אינו מובן להוויה ממימד חד ספרתי. זה פשוט אינו מובן.

ולכן המדיטציה הזו ב'ימי רביעי של הריפוי', בכל אחד מהם, לוקחת אתכם למקום בלתי ידוע. המשמעות של 'לשבת ולהיות נאהבים' היא לרוקן ולפנות את כל המחשבות האלו בניסיון להבין ולפענח ולהשתמש בהגיון שלכם על מנת לראות את 'זה' או את 'זה', מכיוון שזה לא יצליח.

כל מה שאתם עומדים בסופו של דבר לראות, לפענח, להיות ולהרגיש הוא מעבר להגיון שלכם. האל הוא מעבר להגיון שלכם.

 

הם אינם אוהבים זאת, הם אומרים 'ביכולתי להבין, אם רק תספר לי אודות זה'. זה אינו פועל כך מכיוון שישנם דברים שאינכם יודעים עדיין, מכיוון שטרם ראיתם אותם עדיין. אינכם יודעים את שאינכם יודעים. אם כך כיצד תוכלו לקחת את מה שאינכם יודעים כפיסות וחתיכות של חידה הגיונית שאתם כן יודעים, ולפענח זאת? זה אינו מצליח.

לכן במקום זאת, אנחנו שואלים אתכם האם אתם בוטחים ומאמינים בבורא היוצר? האם תוכלו להיות אהובים על ידי הבורא היוצר הזה מבלי לשאול כיצד, או מדוע, או מתי, או היכן…

 

כל אחת מן הפגישות האלו הוא מסע לצידו השני של גשר – בין אם אתם יכולים לדמות או שאינכם יכולים לדמות זאת, ובין אם אתם רק מקשיבים. זה אינו משנה, מכיוון שהנחת היסוד של כל אחת מן הפגישות האלו היא כזו:

נשמתכם היא נצחית. לכל בני האדם יש נשמה. נשמתכם היא פיסה וחלק של הבורא היוצר. ישנן כל כך הרבה מערכות רוחניות על הפלנטה הזו שמכירים בכך, שהמאסטרים שצעדו ואמרו ממש אותם הדברים – אתם פיסה מהשלם! חלק אפילו אמרו שבני האדם 'נבראו בצלמו', וזה אינו אומר שאתם נראים כמו האל. צלם האל הוא חמלה ואהבה ואתם נבראתם בצלם הזה. אתם חלק מכל מה שקיים!

ועדיין הלינאריות שלכם טוענת שיש לכם רק יחידת חיים אחת, אתם מתים, והכל נגמר, ואינכם מבינים שזה אינו כך.

כלי הרכב בו אתם חיים, הביולוגיה, מגיע ועוזב ומחדש את עצמו. וישנם יותר על הפלנטה שמאמינים בכך, מאשר אלה שאינם מאמינים, יקרים, מכיוון שזו אינטואיציה, מכיוון שזה הדבר הראשון שאתם מתעוררים אליו ותוהים 'האם חייתי כאן לפני כן מכיוון שאני מרגיש/ה 'זאת' ואני מרגיש/ה 'זאת' – והתשובה היא 'כן'. כולכם מצויים במסע של יחידות חיים מרובות.

 

נשמתכם היא אותו הדבר בכל פעם, אתם נצחיים – בשני הכיוונים – כלומר שלא היתה התחלה, לא יותר מאשר היתה התחלה של האל. וכל זה נועד לשאול, האם תרצו לדעת יותר על עצמכם, או האם תבחרו פשוט להישאר בארבעה מימדים ולהתפלש בפחד ודרמה, מבלי להבין כאשר האור בעצם לא הודלק מעולם, ואתם תמיד תוהים לגבי המוות? או האם תרצו לדעת יותר אודותיכם, אודות נשמתכם שהיא נצחית, והאור מודלק. ולמרות שאתם עשויים שלא להבין את כל זה – הו, אתם מרגישים זאת, אתם יודעים שישנה שלווה. האם תוכל להיות לכם שלווה מבלי להבין זאת? והתשובה היא 'הו, כן'. וזה לעתים תרגיל, עבור רבים, פעם אחר פעם לנסות ולמצוא את השלווה שמתרחשת מעבר לכל הבנה. אתם יכולים לזכות בה.

 

הגשר מייצג מסע, אם תבחרו, בין מה שהוא נוח לכם ובין מה שעשוי להיות לא נוח עבורכם. מכיוון שכאשר אתם מגיעים למצב רב מימדי, דברים אינם מתפקדים באופן שאתם רגילים שהם מתפקדים. אם ביכולתכם לנוע עמי מעבר לאותו הגשר, רק פעם או פעמיים, ולמעשה לשים את עצמכם במקום בו אתם קרובים יותר לנשמתכם, זה עשוי להרגיש לכם כל כך לא רגיל. וה'לא רגיל' הזה הוא רק מכיוון שפשוט מעולם לא הייתם שם.

מה אם הייתם יותר מפוארים הרבה יותר מאשר אי פעם חשבתם לפני כן?

והתפארת הזו אינה מובנת לגמרי אולם אתם מזהים אותה כאמיתית. האם ביכולתכם לראות אמת מבלי שיהיו לכם את כל פרטי הפרטים של זה? האם תוכלו לומר לאדם 'אני יודע/ת שאני חלק מן האל מכיוון שהנני אשר הנני. אני יודע/ת זאת!' ואם הוא יבקש מכם שתוכיחו זאת [קריון מצחקק בהנאה..] זה יהיה קשה, האין זאת?

אם, אב, האם אתם אוהבים את ילדכם? הוכיחו זאת! ואתם תאמרו 'רגע, זה אינו פועל באמת כך, האין זאת קריון'? מכיוון שאינכם יכולים לפרט, לרדת לפרטי הפרטים, ולהוכיח את האהבה, ואינכם יכולים לעשות זאת לגבי אהבתו של האל.

 

בואו אתי מעבר לגשר הזה.

סיפרתי לכם על כך לפני כן. אתם עומדים, אם תבחרו, לחצות לעבר 'מקום' – אם ברצונכם לכנותו כך, שבאמת לא הייתם בו לפני כן – חלק מכם. ואחרים מחכים בקושי מכיוון שכבר הייתם שם, שוב ושוב. 'בוא נלך קריון, הבה ונלך, בסדר, בוא נלך'.

בואו לאמצע הגשר אתי. אתם תראו אובך שאינכם יכולים לראות דרכו. זה ערפל כמו שכבת ערפל עבה, זו חומה של ערפל. הסיבה שזה כך היא מכיוון שמה שנמצא בצידו השני אינו ניתן לראיה בזמן שאתם במימד הרביעי. עליכם ללכת לשם, לפני שתוכלו להבין זאת או להרגיש זאת או אפילו להתחיל לפרט מה עשוי להתרחש.

בואו אתי. אנחנו עומדים באובך, בחומת האובך הזה, כולכם ואני. קחו את ידם של אלה שמסביבכם, אם תרצו. הם משפחה. חלק נמצאים כאן בפעם הראשונה. אם ברצונכם, קחו את ידם כך שלא יהיה בהם פחד מלגלות משהו שהם לא ציפו לו, משהו יפה שהם לא ידעו אודות עצמם.

צעדו אתי מבעד לאובך..

 

הו, האובך נעלם, ועכשיו אתם נמצאים בצידו השני של הגשר, צועדים לקראת הדבר הבלתי ידוע הזה שהוא התפארת שלכם. התוכלו לדמיין שאתם צועדים לתוך התפארת שלכם עצמכם, חלק מכם שמעולם לא הוסבר לכם או הראו לכם אותו, ורק רמזו לכך? מהי המשמעות עבורכם של 'נברא בצלמו'? כאשר המאסטרים אומרים לכם שאתם פיסה מהבריאה, מהי המשמעות עבורכם?

ברוכים הבאים למשהו שלא ציפיתם לו – 'אתם', התפארת שלכם, ומה שביכולתכם לעשות הוא כה גדול וכה מפואר, כל כך מרשים וראוי לציון!

הו, ישנם כאן דברים שמעולם לא הזכרנו כלל – כיצד אתם יכולים לשמוע אור, כיצד אתם יכולים לראות דברים שלא ראיתם לפני כן, ולהבין בסופו של דבר, להבין בסופו של דבר, כיצד היקום משתף פעולה עם החיים, ואלה אינם רק מלאכים, יקרים. ישנו כל כך הרבה כאן שאתם יודעים, נשמתכם יודעת.

 

בואו אתי לתיאטרון, תמיד דיברנו על כך כמטפורה. מקום בו תהיה לכם בדיקה, גילוי, אהבה, תיאטרון מעוגל שאתם תיכנסו אליו דרך דלת, שער, אם תבחרו.

ישנו שם על הדלת, זה שמכם באור. זה באמת שמכם. קוד – אם תרצו, שפה שאינכם יכולים לקרוא – אם תרצו. זה אתם.

ואתם נכנסים לתיאטרון המעוגל הזה, תיאטרון שקוע מעוגל, עם במה באמצע שעליכם לרדת אליה על מנת לעלות על הבמה. ישנם מושבים מסביב, ואתם יורדים לשם שוב, בכל פעם אנחנו הולכים לשם, בכל פעם.

לפעמים הקהל אינו שם ולפעמים הוא נמצא, ולפעמים הקהל נכנס, והם מצפים לקראת מה שעומד להתרחש. תארו לעצמכם זאת פעם נוספת, מכיוון שבפעם המסוימת הזו אנחנו עומדים לעשות תרגיל בחמלה. זה יהדהד את מה שלמדתם בתקשור שמסרתי לפני כמה רגעים.

 

ברצוני שתעלו למעלה על הבמה, בעצמכם, ושבו בכסא. כולם רואים אתכם, יקרים, וישנם אלה שתמיד רוצים את פרטי הפרטים תמיד רוצים את הפרטים, והם אומרים 'אם הכסא הזה בתיאטרון מעוגל, הרי המשמעות היא שחלק מן הקהל הוא בגבכם. האם זה באמת מתקבל על הדעת, קריון?' [קריון מצחקק בהנאה..] ואני אומר, עד כמה שאתם מהמימד השלישי!

[קריון נאנח..] הכסא הזה פונה לכל אחד כל הזמן. פענחו זאת. רב מימדיות היא כזו. אתם יכולים להיות במספר מקומות בעת ובעונה אחת. מה בדבר ריבוא של 'אתם' בכסא, פונים לכל אחד? מה דעתכם על כך? כל אחד יכול לראות את פניכם – בטחו בי.

וברגע זה, כולכם יחד.

המשפחה שלפניכם, יקרים, הוא כל מי שצופה בתכנית הזו, כל מי שאי פעם יצפה בה, כל קרובי המשפחה שלכם וחבריכם, זה הם ויחידות החיים הקודמות שלהם. כמות האנשים שצופה בזה אתכם במושבים שמסביבכם, היא עצומה!

עד כמה גדול התיאטרון הזה? והתשובה היא 'כן'. זה מסוג התשובות שאינכם אוהבים כאשר אתם בארבעה מימדים. אתם רוצים לדעת את המספרים, ואת הפְּרִיטים ובמצב של רב מימדיות אין כאלה. זה מאוד מאוד שונה, וזוהי התפארת של השדה שנמצא שם.

 

והנה מה שברצוני שתעשו: כל הקהל משתתק ביחד, ועכשיו יש תרגיל. והתרגיל הוא כזה. כל אחד ממתין לאות מכם, והאות הוא זה: אתם עומדים לגלות חמלה, האחד לשני. עכשיו. בנקודת זמן זו על כדור הארץ, מכיוון שמגיעים שינויים, ושינויים אלה עומדים להשפיע על האיזון בין האור והחשכה של כל דבר שחשבתם שידעתם מעולם. האור יתחיל לנצח, והפלנטה הזו זקוקה שיחבקו אותה, בדרך חומלת, על מנת לעבור זאת. ממש עכשיו. חמלה כלפי כל אחד על הפלנטה, חמלה כלפי כל אחד היושב לפניכם, והם מגלים חמלה כלפיכם. אתם מתחילים לחבק האחד את השני, יחד, כמשפחה. זה כל מה שאתם עושים.

 

אתם זוכרים כאשר הגדרתי חמלה? ברצוני שתתמזגו, התחברו עם דעת האל, גלו הבנה, עם לב פתוח האחד כלפי השני, והשליכו את כל הסיבות מדוע אתם חושבים שדברים אינם יכולים להתרחש, ובמקום זאת, פשוט חבקו.

חבקו מיליונים, אם תבחרו, ואתם יכולים לעשות זאת במצב בין מימדי רב מימדי, אתם יכולים לעשות זאת אם תבחרו, וכולכם נמצאים כרגע עם כל האחרים, ואתם מחבקים האחד את השני, יתכן בדרך שכל מה שאתם רואים היא אחדות. זוהי האחדות של הבריאה מכיוון שכל אחד מכם מייצג נשמה שהיא גם נצחית. ואתם, כפלנטה, עומדים לעבור דרך זה מכיוון שאלה שיש להם את האור יחבקו את האחרים שאין להם אור ויעבירו אותם זאת כך שהם ירגישו שלווה והם אינם פוחדים. והם יתרוממו ויתגלו בריאים.

 

זה תפקידכם, כרגע, זה הריפוי של הלב. זו הסיבה לשמה הגעתם. ואל תשכחו – ככל שתהיה לכם יותר חמלה, כך התאים שלכם יירגעו ויתחילו לשנות את הכימיה שלכם ולהתכונן עבור הריפוי שהגעתם עבורו.

 

הישארו, הישארו.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר