מהו יופי בעיניו של האל – פברואר 2019
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

בכל המסרים קיימים תמיד רבדים של הקשבה מודעת, והרובד הראשון מיועד לעתים קרובות לאלה שנוכחים ויושבים לפני.

אנחנו נמצאים על אדמות מקודשות, ואלה שמתגוררים כאן מקבלים את חוכמת החיים מאבותיהם שאנחנו מכירים בהם ומבקשים את רשותם להעביר את המסר שאינו בהכרח אודות ההאדמה, אלא אודות אהבה וחמלה – דברים שכבר העברתי בעבר בדרכים רבות.

הקבוצה שיושבת לפני יצאה זה עתה מתוך 'קניון האנטילופ' – אחד מפלא הטבע המצולמים ביותר, ויושבת לפני בשמש של יום קריר, על גבי גבעה שצופה על מלכותה של האדמה, ועל אגם פאוול היפה והשקט, עם הצבעים היפהפיים מסביבו 'הצועקים' שהטבע הוא יפהפה ויש הרבה מה ללמוד ממנו.

ואם מי מהקוראים זאת מאוחר יותר ראו תמונות מהאזור הזה – המופצות בקנה מידה עולמי – אתם ודאי כבר מזהים ויודעים היכן נמצאת קבוצת אנשים זו.

זהו קניון שהוא לעולם אינו אותו הדבר, הוא פתוח בכל ימות השנה, משתנה עם העונות, עם מיקומה של השמש, ונחשב לאחד מן המקומות היפים ביותר למראה העיניים, שתוכלו לדמיין…מאות אלפי תיירים מבקרים בו..

 

יקרים, האם תהיתם מעודכם מה הרגישו הילידים כאשר גילו את המקום הזה? הם אך זה גילו את האדמה הזו ואת יופיה, את המיוחדות שלה, ונשאלת השאלה האם הם התרשמו מן היופי הזה, כמוכם?

לו הייתם במקומם, הייתם ודאי תוהים האם זה יעזור לכם בציד, בדיג, במשאבים נוספים של האדמה – והתשובה היא שלילית [צחוק של קריון..] כך שזה לא הפך למקום אנרגטי עבורם, כפי שהיו עבורם נתיבי ההישרדות של הכוכבים, שעזרו להם בידיעה של מה שעתיד להתרחש, או סיפרו להם על העונות המתקרבות, ועל פעולותיהם של החרקים ובעלי החיים.

 

הילידים אכן ראו את היופי, אולם רק לאחר זמן תרבויות אחרות גילו את המקום הזה והכריזו על יופיו.

כך שהיופי תלוי בעיניהם של מי שהנכם מבחינה תרבותית, בציר הזמן, ובמה שאתם מחפשים …

והיום הקבוצה ראתה יופי.

 

מהו יופי בעיניו של האל?

רבים מכם הניחו את כפות ידיהם על קירות הקניון הזה, וכאשר צעדתם בתוכו הרגשתם את היופי. אולם אם היופי הזה לא היה כל כך חשוב לילידים – מה באמת הרגשתם שם?

הרגשתם את כל אותם מאות האלפים שבמהלך מאה השנים האחרונות הגיעו מרחבי העולם, פסעו שם, עצרו את נשימתם לנוכח היופי, והעניקו כבוד לטבע, לקניונים – זוהי 'הרשת הקריסטלית' הזוכרת את הכבוד ומחדירה אותו לסלעי הגרניט ואבן החול, כך שכאשר אתם מניחים את כפות ידיכם על הקירות, אתם מרגישים את כל אלה שביקרו שם לפניכם, ואתם מרגישים בחזרה את היופי והכבוד של הטבע. בשעה שאתם מכבדים את הטבע ושרים לו, הוא בסופו של דבר שר לכם בחזרה…

 

כיצד האל רואה יופי?

הבה נתחיל בכך שאערוך הבחנה בין צדו האחד של המעטה/צעיף, ובין צדו האחר (לי קרול תוחם בקו ומפריד בין שני צדדים, ת.ג.). בצד אחד ישנה האנושות באופן כללי, ובצדו האחר ישנו התחום שבו נמצאים הבורא היוצר, הישויות המלאכיות, ומשם מגיעות האנרגיות הרב מימדיות.

היסטוריונים רבים תארו את המעטה/צעיף בדרכים רוחניות כה רבות.. אינכם יכולים לראות דרכו מכיוון שזה מוסתר מכם.

יהיו אלה שיאמרו שזה דבר קבוע שלעולם אינו נע, ומצידו האחר גר האל – זו טעות.

אתם נמצאים בצד הזה של המעטה/צעיף, של המימד השלישי או הרביעי – וגם זו טעות.

זהו המודל שלכם: קיים האל, קיימים אתם, וביניכם מפריד אותו מעטה/צעיף.

 

ברצוני שתבינו שהמעטה/צעיף הזה אינו קבוע, הוא משתנה בהתאם לתודעה ולמודעות של האנושות..

ככל שהתודעה תתפתח לעבר אחדות והבנה, כאשר המלחמה תיעלם מהפלנטה הזו – והיא תיעלם! – ככל שיותר בני אדם יהיו מכווננים לעבר האחדות, ללא כל קשר לאמונותיהם הרוחניות, תהיה התרככות בכל מקום – זה מתרחש בכל פעם שפלנטה עוברת לשלב בגרות מתקדם, והתודעה שלה מתחילה לעלות במהלך הדורות – המעטה/צעיף ביניכם ובין ממלכת המלאכים יתחיל להתרומם, ובעקבות ההתפתחות גם תראו דרכו בבהירות.

ויקרים, אין מדובר במעטה/צעיף קבוצתי.

ומה לגביכם? כאשר התחלתם להתעורר לפוטנציאל שקיימת אמת רחבה יותר, לפוטנציאל של אחדות ומודעות שלכל בני האדם יש רשות לסגוד ושאתם יכולים לאהוב אותם, מכיוון שכולם רוצים את אותו דבר בסיסי, לכולם יש משפחות, עליהם לשרוד, כולם אוהבים וכולם בעלי חמלה ברמות שונות,

מודעות מקודמת ותודעה אנושית מקודמת יתעוררו לדברים האלה, שקיימת אחדות עם כל בני האדם, ואין זה משנה.מהי תרבותם.

 

האם המעטה/צעיף התחיל להתרומם עבורכם? והתשובה היא חיובית, כן…

מכיוון שלפתע זה היה בסדר גמור להיות יותר מודעים לדברים שהם מחוץ למציאות בה מאמינים רוב האנשים. ואין מדובר על דברים מוזרים, התרחשויות, חזיונות, אלא על ההרגשה שאתם בקשר יומיומי עם דבר מה גבוה יותר מה שהיה לכם לפני כן..אתם מסוגלים לקבל עזרה ולהרגיש את האהבה מצדו השני של המעטה/צעיף..

יקרים, יותר מ 80% מבני האדם על הפלנטה מאמינים בחיים שלאחר המוות, מאמינים בבורא היוצר, ומאמינים באל אחד. כך שכולכם מוכנים להבין שקיימת הפרדה ביניכם ובין הדבר שהוא רוחני יותר מצידו השני של המעטה/צעיף.

האנושות מודעת לכך באופן כללי.

 

לרבים מהנוכחים כאן היתה חוויה של הרמתו של המעטה/צעיף עבורם. כך שזה גם משהו אישי וגם פוטנציאל של המין האנושי כולו.

במשך 30 שנים סיפרתי לכם שהפוטנציאל להתפתחות האנושית נמצא כאן!

סיפרתי לכם שמערכת היחסים ל'רשת המגנטית' של כדור הארץ הוקמה עם תודעה, ולכן המגנטיות של הפלנטה נעה בשנות ה 90 של המאה הקודמת, על מנת לאפשר לתודעה הגבוהה יותר הזו להציג את עצמה – בבחירה חופשית!

במשך כל הזמן הזה סיפרתי לכם שהנתיב הוקם עבור האנושות, בבחירה חופשית, על מנת שתתחיל לצמוח ולגדול, ולעזוב מאחור את הברברים שהייתם, ובסופו של דבר לא תהיה עוד מלחמה, וזה מגיע!

ובכל פעם שאני אומר זאת ישנם אלה המתנגדים והטוענים שזה אינו יכול להתרחש מכיוון שזה מעולם לא קרה..הם יאמרו שזה רעיון יפה של קריון, אולם מגוחך, מכיוון שזה מעולם לא התרחש בהיסטוריה האנושית, שתמיד תהיה עם מלחמות…

ישנם גם אלה האומרים שכבר מזמן היתה צריכה להגיע המלחמה הבאה..

 

ולכן הדברים האלה יהיו שנויים במחלוקת, אולם לא עד כדי כך כמו הדברים הבאים שאני עומד לחזור ולספר לכם אודותיהם, אלה דברים שאמרתי במהלך כל כך הרבה עשורים בשנים, ושגורמים לי ל'צרות' כמעט עם כולם…

 

כיצד האל רואה את היופי?

האם אתם מאמינים במלאכים ובמדריכים רוחניים אזוטריים?

בני אדם יאמרו שהם מאמינים בכך, ברמה מסוימת, מכיוון שמאפיינים אלה קיימים כמעט בכל מערכת רוחנית על הפלנטה – מלאכים, מדריכים, מסייעים בתחומים מסוימים לעזרה, בטחון, מזג אויר, וקיימת היררכיה של הדברים האלה ואף מעניקים להם שמות.

באמצעות הרעיונות האלה, מאוד מקובל לקבל עזרה מצדו השני של המעטה/צעיף, והרעיונות האלה מדויקים, מכיון שקיימת פמליה לאל, בורא ויוצר כל הדברים – תהא המשמעות של זה עבורכם אשר תהיה – ושנמצא בתוככם.

וההרגשה האנושית מגדירה את הפמליה הזאת כמשהו מלאכי, מכיוון שבני האדם יכולים להעריך ולהאציל רק על פי מה שהם יודעים מעצמם. כך שתודעתם של בני האדם פותחת מקום בתחום שאינכם מבינים אותו, ובעקבות זאת התחום המלאכי הופך להיות בדמותם של בני אדם שהם שונים…

מלאך למשל, הוא מסייע רב מימדי יפהפה, הוא חלק מממלכתו של האל. ועליכם לעטות עליו עור, כנפיים, ולהעניק לו שם – על מנת שתבינו זאת.

הפכתם משהו רב מימדי למשהו לינארי, כך שתוכלו להגות בו, וכפי שאתם רואים – קיימת סוגיה באופן בו אתם רואים את הדברים, ואין כל שיפוט לגבי זה, זה הטוב ביותר שביכולתכם ליצור כרגע.

 

אולם זה משתנה, באמצעות המדע, האנושות מתחילה לפתע לגלות דברים לגבי משמעותה של רב מימדיות בה הפיסיקה פועלת באופן שונה, בה הזמן מתאים את עצמו.

אם תיישמו זאת בתחום הרוחני שמעבר למעטה/תעיף, תבינו שאתם עדיין מחמיצים הרבה.

 

מהו יופי בעיניו של האל?

על מנת לענות על כך, תצטרכו לשאול מהם המאפיינים של ממלכת המלאכים וכל המסייעים, ומה אתם מצפים מהם?

הם רואים את היופי על פני הפלנטה, יתכן שביקרו בקניון האנטילופ? [צחוק של קריון..] למעשה הם ביקרו בכל מקום, אולם יופי בעיניהם הוא משהו אחר.. ממש כפי שהילידים לא ראו את המקום הזה כמקום יפהפה ומרהיב מכיוון שזה לא ענה על צרכיהם לצורך הישרדות, או לדברים שהם חשבו שהיתה להם אנרגיה חשובה.

העמק הזה לא העניק להם דעה שונה על היקום, או על ארבעת הכיוונים של המצפן. הוא לא התאים לטקסים שלהם, הוא לא שינה את מעשיהם..

 

כיצד האל רואה את היופי?

אולי אתם כבר יודעים… כל אדם על הפלנטה הוא ייחודי, שלא כמו בעל חיים אחר, שלא כמו טבע אחר.

עבור צדו השני של המעטה/צעיף, הבריאה האלוהית היא הדבר היפה ביותר! האם ידעתם זאת?

מלאכים תמיד נראים יפהפיים, מסייעים, עושי נסים, הם מדריכים אתכם רק למקומות טובים. וזה כשלעצמו אמור לספר לכם מה עשוי להיות מצדו השני של המעטה/צעיף.

בעיניו של האל- יופי הוא.. אתם!

ולא מלמדים זאת בהכרח על הפלנטה, באופן אוניברסלי, אולם יום אחד ילמדו זאת…זה יחשב להגיון בריא בעוד כמה דורות, יבינו שאתם חלק מן הבריאה של הבורא היוצר, ואין כה הרבה שמפריד אתכם מן המלאכים, למעט תודעתכם, ועד כמה רחוק היא תשא אתכם..

 

בתוך הדנ"א שלכם מוטמעת אנרגיה מלאכית – אולם זה יהיה שנוי במחלוקת מכיוון שישנם אלה שטוענים שבתוך הדנ"א שלכם מוטמעים דברים נוראיים שאתם עומדים להיענש עליהם…

וברצוני לומר לכם, שקיים מעטה/צעיף בהפרדה המוזרה הזו בין האנושות והמלאכים. כל דבר מעבר לו הוא יקר, מלא אהבה, ואוהב אתכם מעבר לכל שיעור, מלא חמלה, נדיב – כל מילה טובה שתוכלו להעלות בכל שפה שהיא, נמצאת שם.

ובצד הזה של המעטה/צעיף מצוי כל מה שאתם יצרתם כבני אדם, בבחירה חופשית, וזה אינו מה שתארתי קודם…

בחירה חופשית יצרה רבדים רבים של דברים חשוכים ושליליים, וכולם שייכים לבני האדם, לא לאל.

רבים מצהירים ומכריזים שכל הדברים כאן אינם טובים, בעוד שכל מה שנמצא מעבר למעטה/צעיף הוא טוב! האינכם חושבים שזוהי אמירה פשוטה מדי?

והתשובה היא…ב ד י ו ק!

כאשר תבינו זאת תהיו בני אדם מודעים יותר, טובים יותר, עם יותר מידע.

כל דבר שלילי כאן, אפילו המאפיינים שאתם מייחסים לאל, שייכים לבני האדם. האל אינו נושא את כל הדברים שאתם מייחסים לו – שיפוט, ענישה, זוועה, עינוי, ילדים ומבוגרים שנשרפים 'שם' מדי יום לאחר מותם, בעודם חיים..

מיליוני בני אדם חושבים שזהו האל, והם אינם מבינים שזה אינו מתרחש בצדו השני של המעטה/צעיף. התודעה אינה שם יותר מהתודעה שיש לכם עבור ילדיכם – הרי לא תעשו זאת לילדיכם שלכם, ללא כל קשר מה הם עוללו!

הבחירה החופשית שיש לכם היא באמת בחירה חופשית – אתם חופשיים להוביל את הפלנטה הזו לאן שתבחרו לקחת אותה..

יתכן ושמתם לב שקריון אינו מעניק כל עצה עכשוית לגבי הדברים שאתם עושים לעצמכם, עם כל המחלוקת לגבי גלי הרדיו בתדרים השונים שיש לכם באויר, שבילי המחנאות, או כל דבר אחר שעשוי להשפיע עליכם, או שאינו משפיע עליכם. קריון אינו נוהג לדבר על כך, מכיוון שזוהי הקרמה שלכם, יקרים.

אתם עושים לעצמכם את מה שאתם עושים לעצמכם, וחלק מהצמיחה של התודעה קשור בבחירתכם לנקות ולהפסיק לזהם עד לרמה שתהרגו את עצמכם..

 

(* הערה:

על פי קריון, קרמה היא מנגנון מהאנרגיה הישנה, בבחינת אנרגיה דוחפת-מושכת ששוכנת ברשומות האקאשיות שלכם, של דברים שטרם הגיעו לפתרונם, כך שזה נועד להניע ודוחף את בני האדם לפעול בצורה מסוימת. באנרגיה החדשה יש אפשרות לשמוט את הקרמה… ת.ג.)

 

אתם עובדים כל הזמן עם הדברים האלה, בני אדם עם בני אדם, בעוד שאני מדבר על ההיבטים הרוחניים של מי שהנכם, על הדברים שמשתנים על הפלנטה, על הדברים שמתחילים להתגלות עכשיו, וביניהם הדברים החשוכים ביותר שעוללתם לעצמכם ושנמצאים מאות בשנים בחברה שלכם.

האין זה מוזר שזה קורה רק עכשיו?

זה קשור לשינוי בשדה המגנטי, לשנת 2012, לתודעה מוגברת ברמה עולמית לגבי דברים חשוכים, המתחילה לאט לנקות דברים שלא היה ניתן לנקותם לפני כן, וזה כולל דברים שמגיעים, ואתם תראו אותם..

וזוהי ההוכחה, יקרים, שהאנושות מתחילה להאיץ את התפתחותה באופן כללי.

 

אני יושב לפני קבוצת אנשים במקום היפה הזה – הקוראים רק יכולים לדמיין כיצד נראה המקום הזה, ויתחילו לראות זאת בחייהם.

ב ד י ו ק.

האל טוב, נדיב, קיימת אהבה רבה עבורכם.

מצדו השני של המעטה/צעיף, כל הפמליה רואה אתכם כמפוארים! בכל אדם קיימת נשמה נצחית, והיא חלק מן האל. משם הנשמה מגיעה ולשם היא חוזרת, ואתם שוהים כאן רק למשך זמן מה. זה זמני. עד כמה שכל זה יפה, עד כמה שחייכם קצרים, זה רק זמני.. הדברים הטובים נמצאים ב'בית'..

 

יגיע זמן בו המעטה/צעיף יטשטש, ותהיה ההבנה שממלכת המלאכים מתחילה להיות זמינה. יהיו אישורים נוספים שיתכן והיא קיימת בתוככם.

איני מדבר בחידות, לא יותר מהחידות שהיה על הילידים לפתור, מכיוון שהם עובדים עם מטפורות, וכך גם אני…

עליכם לבחון את הדברים האלה על מנת להבינם מעט יותר. למוות אין כל פסול או רבב, יקרים, למעט לאלה שנשארים מאחור. הבינו שכל אחד מכם ינשום את נשימתו האחרונה, שוב… וכל אחד מכם יתעורר תוך זמן קצר וישמע את המוסיקה, יראה את האור… ואתם תדעו.. שוב…אוף, שאתם שוב ב'בית'..

זוהי הבטחה.

כל אדם שחווה חוויה של 'לפני מוות' מספר שזה שינה את חייו.

 

האם ידעתם ש'הרשת המגנטית' שסובבת את כדור הארץ היא חלק מתודעתכם? האם אתם ערים שאתם זקוקים לה על מנת לחיות?

אני פונה למדענים ואומר להם שאם הם רוצים לטוס לחלל, כדאי שיטמיעו איכשהו את 'הרשת המגנטית' הזו ויקחו אותה איתם…עליכם ללמוד אותה ולהבין מה היא עושה ומה היא אינה עושה. מכיוון שאתם יכולים להמשיך רק עד מרחק מסוים בלעדיה, לפני שגופכם יתחיל להיהרס.

לא הזכרתי זאת לפני כן, אולם ישנם כמה אסטרונאוטים שהרחיקו מעבר ל'רשת' הזו, שהו מעט זמן, ובעקבות זאת השתנו לתמיד.. עדות לכך קיימת בספרים ובראיונות – הם יצאו למשימתם כאסטרונאוטים, כאנשי צבא או כמדענים, ושבו כציירים, אומנים ומשוררים.

זהו חומר למחשבה עבורכם – כיצד 'הרשת המגנטית' של כדור הארץ מחוברת אליכם, לילידים, לאדמה, לצדו האחר של המעטה/צעיף, לממלכת המלאכים, ולשינוי המתרחש כעת.

 

עבור ממלכת המלאכים, אתם יפים כמו קניון האנטילופ…[צחוק של קריון..] הם נערכים בשורה על מנת לראות אם אתם מקשיבים, מכיוון שחלקכם מקשיבים וחלקכם אינם מקשיבים.. אולם זה כלל לא גורם להם להסתובב ולחזור על עקבותיהם. המסייעים האלה, המלאכים האלה נמצאים לצדכם כל ימי חייכם, ואתם יכולים לגלות אותם או להתעלם מהם, בבחירה חופשית, ואין כל שיפוט, מכיוון שהם יראו אתכם בחגיגה שלאחר החיים. החגיגה היא אמיתית, כאשר אתם מתעוררים ומגלים שאתם חלק ממלכת המלאכים – ה'אהה' הגדול הוא אמיתי, וכל מה שקיים כאן הוא מלאכותי ברמה מסוימת, מבחן ברמה מסוימת, וזמני, עד שהמעטה/צעיף אינו קיים יותר, ואתם כבני אדם מתאחדים עם 'העצמי הגבוה' שלכם.

 

ראיתי את זאת מתרחש במקומות אחרים בגלקסיה הזו, וזו אפילו הסיבה שאתם נמצאים כאן, ויתכן שבינתיים זה מעט מסתורי בעיניכם.

המסר הזה מועבר במקום בו האבות מחייכים ואומרים שזה המסר שהם תמיד העבירו לילידים המתגוררים כאן ויודעים שהם חלק מארבעת הרוחות, חלק מהכוכבים והיקום, והטבע, וממלאים את תפקידם בריקוד עם היסודות ששומרים על הישרדותם במשך מאות אחר מאות בשנים, ללא כל דלדול של הטבע.

להיות באחדות עם הדברים האלה הוא אחד הדברים החכמים ביותר שתלמדו אי פעם… שוב..

 

זה מספיק לעכשיו.

עזבו את המקום הזה בידיעה שאתם מפוארים, באמת!

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר