מציאת שמחה בעיצומו של כאוס 2 – יולי 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

זהו יום של חקירה הפנימית, בו רבים מתבוננים פנימה ושואלים את עצמם מה ביכולתם לעשות על מנת לשנות את מצבם – בעיקר לא את המצב המעשי אלא את האופן בו הם מרגישים. המצב כרגע בשליטה, כפי שאתם יודעים.

זהו תקשור נוסף בנוגע לשמחה. מציאת השמחה בעיצומו של כאוס היא קשה, ועם זאת זה מתבקש ונדרש מרבים כל כך מכם, יקרים. לטובת אלה שיקראו זאת מאוחר יותר, אומר זאת שוב – התקשור הזה ניתן בעיצומו של הגל השני של הנגיף, וזהו זמן שאינו כה טוב עבור רבים. והבלתי ידוע גורם לזה להיות קשה אף יותר – כמה זמן זה יימשך, מה הלאה בהמשך, כיצד תוכלו לתכנן עבור העתיד כאשר אינכם באמת יודעים מה יביא איתו העתיד בשגרת החיים של הנורמליות שאתם בדרך כלל מתכננים איתה ועבורה, כאשר נהגתם לתכנן חופשה, בילוי או עשייה מסוימת, ושום דבר מהדברים האלה אינם לפניכם כפי שהיו לפני כן.

זה יוצר חרדה. קיים מרכיב של חוסר וודאות שאינו מסתדר היטב אפילו בקרבם של אלה שאומרים שהם בסדר עם כל הדברים האלה.

בתקשורים אלה נספר שקיימות כמה תשובות לגבי כיצד ליצור שמחה בחייכם, וזה מתייחס למציאת הילד הפנימי שבכם, שהוא זכרון שקיים בכולכם. הזמן בו הייתם ילדים וכמעט ולא דאגתם כמעט לגבי שום דבר, זמן של משחק, אושר, סחרור, צחקוקים, תמימות. זה עדיין קיים שם.

הזרע של הילד הפנימי הוא השמחה, התרופה שאורבת שם ומחכה להימצא ולהיות 'מודבקת' על עצמכם פעם נוספת עבור זמנים שכאלה.

 

ברצוני להציע לכם ארבעה דברים. כמעט כל אחד מאלה הוא 'מגלגל' עיניים עבור אלה שעובדים עם לינאריות והגיון ואינם מבינים את המשך הסיפור שקיים משהו נוסף.

זה יהיה נפלא כאשר יהיה מצב בו שום דבר אינו משתנה, ועם זאת תוכלו להתעורר ביום למחרת עם ארשת שלווה, וגם אלה שמסביבכם יראו זאת.

אלה יהיו ארבעה דברים שאתם עשויים לנסות אותם, ארבע תכונות ומאפיינים. רבים מכם יכריזו שזה לא יצליח, אולם באמת אינכם מבינים שקיים כל כך הרבה יותר מאשר זה נראה, מעבר למה שאעניק לכם, שיגיע בדרכים כה רבות בחוכמתכם הפנימית המולדת, בגופכם המאזין לדברים ומצפה להם, ומהעזרה מצידו השני של המעטה/צעיף.

 

במשך יותר מ 30 שנים, סיפרנו לכם על האופן בו גופכם פועל אתכם. יש לכם גוף חכם, אותו החלק שהומאופתיה מדברת איתו, שיודע יותר מכפי שאתם יודעים, שמבין את מערכת החיסון שלכם ועובד עם מחלות. אתם יכולים להמשיך בחיי היומיום שלכם, ללכת לעבודה ולהרוויח את לחמכם, והגוף החכם יעשה את כל השאר… כלומר שקיימים פיסות וחלקים שלכם שפועלים למרות שאתם אינכם מבינים מה הם עושים. זוהי הישרדות, זה מובנה, זה יפהפה – הבה נשתמש בו ממש עכשיו. וכל הדברים שאני עומד להציע לכם יישמעו פשוטים מדי.

 

1. הצהרות

 

ברצוני שתמצאו שלוש או ארבע הצהרות חיוביות, שלוות, בעלות משמעות, ותשננו אותן. אל תקראו אותן, הניחו אותן בדעתכם, שננו אותן, הצהירו אותן. עשו זאת לעתים תכופות על פי הצורך שלכם לעשות זאת, התחילו את יומכם איתן – אם אתם מתעוררים ומרגישים נורא, התחילו איתן את היום…

אנחנו נדון באוקסימורון הזה שאתם יושבים בכאבכם בעודכם משננים הצהרה האומרת שאתם מרגישים מצוין.. [קריון מצחקק בהנאה..] אנשים יאמרו שזה מטופש, אינו אזוטרי ורוחני, שעליכם לשנן הצהרה שאתם מרגישים מצויין בעודכם מרגישים ממש ההיפך מכך. אכן, בדיוק כך, מתרחש משהו נוסף, יקרים, ואני אחזור על הרעיון הזה עד שתתעייפו מלהקשיב לו [קריון מצחקק בהנאה..]

הגוף מקשיב לכם, הוא שומע מילים ופועל על הדברים בהתבסס על תודעתכם ועל היותכם המנהלים. כיצד אתם מספרים לגופכם מה לעשות אם אתם המנהלים של גופכם שלכם ושל תודעתכם שלכם? האם באמצעות מחשבה? התשובה היא, דברו אליו בקול רם!

כאשר תתחילו עם הצהרות השלווה האלו "אני בן אדם שלו מכיוון שאני משתתף/ת בשמחת הבריאה ובנדיבותו של בורא יוצר האוהב אותי ואת כל מה שמסביבי שהוא טבעי ויפהפה." פשוט… ובו בזמן אתם מרגישים נורא [קריון מצחקק בהנאה..] וזה עובד! לולא זה היה כך, לא היה שפע וריבוי של תהליכי הצהרות, קלפים, הדרכה ולימוד בכל רחבי הפלנטה.

העקרונות, החוקים, התודעה של ההגיון שמאחורי זה הם שגופכם החכם מקשיב. המבנה התאי שלכם מקשיב, תמיד אמרנו לכם לדבר לתאים של גופכם. למרות שאתם עשויים לחשוב אודות משהו אחד, הרי שגופכם יגיב למשהו אחר באופן ביולוגי וכימי. לכן הצהרות פועלות. שננו לפחות שלוש הצהרות, אמרו אותן בבוקר, בלילה, או במהלך היום.

לאחר זמן מה חוכמתכם הפנימית המולדת תתחיל להבין שזו בקשה, אולי אפילו דרישה, ותתחיל להשתנות באופן כימי, ואתם יודעים שכאשר הכימיה שלכם משתנה הרי שמחשבותיכם משתנות! כולכם יודעים כיצד זה להרגיש נורא וכיצד זה להרגיש טוב, יקרים. ואתם יודעים שאתם מרגישים באופן מסויים מבחינה כימית. לא הכל בראשכם, זה תלוי עד כמה אתם עייפים, נמרצים או חיוניים, ובין אם אתם רוצים או שאינכם רוצים לדבר.. זה אינו רק במוחכם, זה משהו כימי.

ההצהרות עושות זאת עבורכם וזה מתחיל להגיב בגוף החכם הזה שעושה את השאר עבורכם.

 

2. גרוי לצחוק

 

זה דומה מאוד, יתכן ונשמע אותו הדבר, אולם עם שינוי קל.

לכולכם היו זמנים בהם צחקתם בקול רם כתגובה למשהו חיצוני, כמו ספר נפלא שקראתם בו, סרט קולנוע או וידאו שצפיתם בהם, תמונות, כיף עם בעלי החיים שהיו לכם או הזכרונות שהיו לכם – ברצוני שתמצאו זאת והפעילו זאת.

ככל שתשקיעו יותר זמן בדברים שגרמו לכם לצחוק בעבר, זה יעורר ויפעיל את שריר הזכרון של ההיזכרות בצחוק ובזמנים הטובים. אם היו כמה סרטים שנהניתם מהם וגרמו לכם לצחוק – צפו בהם פעם נוספת. ואם תאמרו שזה לא יצליח, אני מבטיח לכם שלאחר זמן מה אתם תצחקקו ותצחקו, והכימיה שלכם בגוף תרגיש זאת, תאמר לעצמה שזה דבר טוב והיא תתחיל להשתנות ממקום של דאגה וחרדה, מחלות וחוסר בריאות. הכימיה שלכם משתנה כאשר אתם צוחקים!

מציאת השמחה בעיצומו של הכאוס הזה אינה כה קשה כפי שאתם חושבים, אולם עליכם לפעול לקראת זה, לבחור או שלא לבחור בזאת.

 

חפשו ומצאו גרוי שגרם לכם בעבר להנאה, לצחוק, ועשו זאת פעם נוספת. ואם תאמרו שבכל חייכם היה רק סרט אחד שגרם לכם לצחוק, הרי שמצאו אותו וצפו בו מדי יום [קריון מצחקק בהנאה..] מכיוון שלא תתעייפו מלצחוק.. איש אינו מתעייף מכך, גם אם אתם יודעים מה עתיד לבוא בהמשך העלילה.. הרי אתם צופים בסרטים פעם אחר פעם מכיון שהם מהנים ומרגיעים את לבכם.

 

3. הגוף והבורא

 

זו אקסיומה: תפשו והבינו את האמת הבסיסית הזו, בת שני החלקים:

1. גופכם רוצה להירפא.

זוהי הישרדות. הכל בחוכמה הפנימית המולדת בנוי למטרת הישרדות. גופכם רוצה בכך יותר משתודעתכם רוצה בכך. מתרחש מיד שיתוף פעולה עצום.

כאשר תתחילו לעשות זאת, הכוונה של פעולתכם נראית על ידי גופכם, על ידי חוכמתכם הפנימית המולדת ואפילו על ידי חלקים מתודעתכם היודעים מה אתם מנסים לעשות.

כאשר תרגישו נורא, הניחו את ה'פלסטרים' הנראים האלה, ההצהרות, הסרטים, והוא רואה את מה שאתם מנסים לעשות ומשתף פעולה – במילים אחרות יש לכם כאן עוזר, האינסטינקט ההישרדותי של חוכמתכם הפנימית המולדת. הוא רוצה לצחוק ולצאת מהדיכאון הזה, יקרים. אין זה משנה מה מתרחש סביבכם. אתם יכולים להיות שלווים לנוכח כל הדברים, ושמחים.

אחת השאלות היא, אם אינכם כך – האם זה עוזר? זה לא יאיץ את מה שמתרחש מחוץ לביתכם, אולם אני מעניק לכם את הדברים שישאירו אתכם יותר בריאים בעודכם נמצאים בתוך ביתכם.

 

2. הבורא היוצר דואג לכם יותר מכפי שאתם יודעים.

זה מעט רוחני יותר. כאשר תתחילו לעשות את הדברים האלה, תמצאו את הילד הפנימי, ההצהרות, ישנה פיסה וחלק של נשמתכם שרואה שהחלטתם בבחירה חופשית לעבור תהליך שיעזור לשיתוף פעולה ביניכם. יש לכם בחירה חופשית וזה חשוב כל כך! אין לכם כל מושג מהי באמת המשמעות של זה – יש לכם בחירה למות מוקדם אם תבחרו בכך, יש לכם בחירה להישאר על הפלנטה אם תבחרו בכך, אולם עליכם לדעת אודות החוק הבא:

במידה ותבחרו למצוא פיסות וחלקים של הבורא בתוככם, האור יתחיל להאיר לזרוח. פיסות נשמתכם יאמרו שהאדם נתן להם רשות לפתוח את הדלת, להיכנס, ולעזור לו. המדריכים שלכם יופיעו, חלומותיכם יתחילו להיות בהירים יותר, תרגישו יותר נדיבות מסביבכם ולא תבינו מדוע… זה יקרה מכיוון שעשיתם זאת, הראיתם כוונה, בבחירה חופשית.

איני יכול לספר לכם עד כמה זה משמעותי עבורנו לומר 'כן', אולם עליכם לפתוח את הדלת.

 

אם מישהו מכם רוצה להוסיף לכך משמעות נוספת, נומרולוגית – הרי שקיים סיפור אחר. אמרתי לכם שישנה גם משמעות אחרת לכל דבר, וישנה משמעות למספרים השונים…

 

4. מימוש והגשמה של התפארת

 

הכריחו זאת, אם זה מה שעליכם לעשות…[קריון מצחקק בהנאה..] האם אי פעם תהיתם כיצד הטבע פועל בסערות ואסונות ולאחר מכן השמש יוצאת? זה כמעט כמו שהטבע רק פועל ולא נראה שאיכפת או משנה לו… אלה מי שהנכם – חלק מההתרחשות הטבעית של כדור הארץ, גאיה. הגעתם מגאיה..

ואם לדעתכם זה אינו פועל, הרי שהכריחו זאת מכיוון שזה יניח אתכם בתלם.. זו שגרה יפהפיה לחלוטין שתגלו עם הטבע שהיא פשוט פועלת, שורדת, יוצאת והשמש יוצאת, ולאחר מכם אתם מבינים שכל בעלי החיים שורדים..

זה נראה כמו דבר פשוט ונחמד אולם קיימת שגרה שאתם יכולים להיות בתוכה שהיא חלק מהישרדותכם עם הפלנטה, עם החיבור שלכם עם כל מה שקיים, שהוא נדיבות. ואתם מתחילים להבין שאתם חלק מתמונה גדולה יותר מאשר רק אתם…

 

התכונה הרביעית הופכת למודעות שלכם עם כל דבר אחר. כאשר תתחילו להבין שאין זה משנה מה קורה עם העבודה שלכם, מערכות היחסים שלכם או כל דבר אחר שגורם לכם עכשיו לחרדה וכאוס – הכל מחויר בהשוואה לפיסת הבריאה שהנכם על הפלנטה והמשמעות של זה בקנה מידה גדול יותר.

 

סיפרתי לכם על הדברים האלה במשך 31 שנים. אתם גדולים יותר מכפי שאתם חושבים, אהובים יותר מכפי שאתם יודעים. מגיע לכם יותר ממה שיש לכם מכיוון שאינכם פותחים את הדלת לעתים קרובות מדי. אנחנו עומדים כאן וידינו מושטות ושואלים מתי תבינו עד כמה אתם מפוארים.

התכונה הרביעית הופכת למימוש והגשמה של התפארת. אתם חלק מהתכנית, חלק מכדור הארץ, כל הדברים האלה גדולים הרבה יותר.

 

אני מבטיח שאם תעשו את ארבעת ההצעות האלו, תתפשו, תפנימו ותבינו שיש לכם עזרה, שגרת הצחוק, חזרה לדברים שהצחיקו אתכם בעבר, הצהרות – תצאו ממצבכם ותבינו ותאמרו לנוכח הכאוס "אני שלו/ה הרבה יותר מכפי שהייתי."

מילות השלווה שמעבירות הבנה פירושן שאתם שלווים יתר מדי [קריון מצחקק בהנאה..] ואנשים יתהו מה 'אינו בסדר' אתכם ומדוע אינכם מדוכאים יותר. הם יהיו מדוכאים וירצו שגם אתם תהיו מדוכאים… ונדבר על כך בהמשך כיצד תעבירו זאת לאחרים, את מה שאתם עומדים לעשות וללמוד והשינוי בכאוס בחייכם, האם ביכולתכם לעשות זאת והאם עליכם לעשות זאת..

 

כל הדברים האלה מיועדים לעכשיו, לתקופה הזו, בה אתם יודעים מה מתרחש. אנחנו מספרים לכם על הדברים האלה באהבה גדולה, מכיוון שזה מי שהננו, מאוהבים בכם.

 

 

וכך הוא הדבר.

 
 
 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר