משפחת ה E – מרץ 2016
'הקבוצה' באמצעות סטיב רות'ר

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות מהבית, יקרים.

 

אנחנו מברכים אתכם היום עם מסר מאוד ייחודי מאחר והתאספתם פעמים רבות, לא רק על פלנטה ארץ אלא בכל רחבי היקום.

יש קבוצה נבחרת של רוח אשר נסעה לכל מקום בו היא נדרשה ברחבי היקום, שוב ושוב. רבים מכם נאספים עכשיו על פני פלנטה ארץ, מכיוון שאתם בני משפחה של E.

עכשיו, מה המשמעות של "E"? האם זה מאוד חשוב שיש לך E בשמכם? לא, ברור שלא. רטט E שאתם משתמשים בשפות השונות שלכם, שהוא הצליל הנפוץ ביותר בכל השפות, הוא גם מיוצג במקומות אחרים ברחבי היקום.

ה- E מייצג "עוצמה", "הארה", או כל תרגום אחר שלא ממש יעשה עמכם צדק. יקרים, אתם פשוט ממשפחת E.


קול קורא למשפחת ה
E

 

מדוע משפחה של E ייחודית כל כך ומדוע היא בכלל משפחה?

זה פשוט מאוד: יש לכם מטרה משותפת. כוונתכם היא להיות בכל מקום בו נמצאת המשפחה הזו, מכיוון שהיא הגיעה רק לאחרונה לפלנטה ארץ.

כן, יקרים, כבר נסעתם ברחבי היקום. הייתם כאן ושילבתם את מתנותיכם, אולם גם הייתם במקומות רבים ברחבי היקום.

אתם נקראים כאשר יש צורך בכם על פני כדור הארץ.

מה הן המתנות של משפחת E?

משפחת הרטט E מביאה כל כך הרבה בדרך של אהבה.

אחד האתגרים הגדולים ביותר, הוא שאנשים מסתובבים ואוהבים את עצמם, מסוגלים לראות ולאמץ את ההשתקפות שלהם בכל המושלמות שלה וחוסר המושלמות שלה.

יקרים, זה אינו אלא שיפוט אנושי. אתם מבינים שמה שבאמת מתרחש כאן הוא שעם הזמן הסביבה שלכם – פשוט נכנה זאת "החברה" – פיתחה כללים וקווים מנחים מסוימים, שלפעמים הם הופכים חוקים המוטלים על אנשים אחרים.

כאשר האנושות יורדת לחלוטין מן המסלול, לעתים קרובות ההנחיות שנוצרו מתחילות לעבוד נגדם ובעצם מורידות את הרטטים במקום להעלותם.

זה הזמן בו יוצאת הקריאה אל היקום עבור משפחת ה E. הקריאה יצאה לפני כמה זמן, והנה אתם כאן, מכיוון שאתם הקוסמים של לוח המשחק. אתם אלה שיכולים לבוא ולקרקע את אורכם באמצעות דיבור לאחרים או לימוד אחרים, באמצעות היותכם מרפאים, או רק על ידי היותכם מי שהנכם.

אהה, חלק מכם למדו לקראת זה…


אנחנו מוצאים שזה מרתק שרבים מכם לוקחים שיעורים כדי ללמוד דברים מסוימים, מכיוון שאנחנו מלמדים בחלק מהכיתות האלו.

אנחנו גם מספרים לכם, יקירים, שאינכם לומדים. אתם נזכרים – כולכם.

אם רק נוכל לעזור לכם לאחוז במראה מול עצמכם מספיק זמן כדי שתוכלו לקבל הצצה לגבי מי שהנכם באמת, כבר לא תהיו בספק שאתם חלק מתמונה רחבה יותר.

זוהי תקופה מדהימה על פני פלנטה ארץ, בשעה שאתם מקרקעים את האור הזה ומביאים את כל הרטטים של האנושות לרמה גבוהה יותר.

 

E חדשים מגיעים


לאחרונה ביקשנו מכם לעשות משהו מאוד מאתגר, וחלקנו אתכם שבמהלך 90 הימים הקרובים, יהיה לכם חלון הזדמנויות.

כעת אתם בערך כ 30 ימים בתוך החלון הזה, שהוא הזדמנות להביע את האנושיות בצורה כלשהי. זה באמת הופך את המשחק הזה למיוחד מאוד … האנושיות שאתם יכולים להביא האחד לשני.

זוהי הזדמנות עבורכם להיות מסוגלים לראות את האור מן הבית. זה קסום, מכיוון שאלו הן האנרגיות שאתם עובדים איתן כל יום.

ובכל יום הן משתנות קצת על מנת שתעשו משהו חדש.


אנחנו אומרים לכם, יקרים, הקריאה למשפחת
E יצאה שוב, ויהיה במידה מסוימת משהו כמו "בייבי בום" עם ה E החדשים שמגיעים.

זה יהיה כל כך קסום ונפלא. פנקו אותם היטב. ברכו אותם לכבוד הגעתם לפלנטה ארץ. שתפו אותם בהצלחותיכם, כישלונותיכם, וחוויותיכם בהעמדת הפנים של להיות בן אדם על פני פלנטה ארץ בתוך גוף צפוף, פיזי.

דעו שאתם מוארים להפליא בדרכים שאינכם תמיד זוכרים, אולם אתם נושאים את המהות של משפחת ה E.
אם בכל עת, כאשר אתם המומים או מבולבלים לגבי הצעדים הבאים שלכם, פשוט קחו נשימה ותנו לשאר המשפחה לגעת בלבכם.


מטרתה של משפחת ה
E

 

רבים מכם לומדים לקראת המסע הזה, לומדים דברים מכיוון שאתם יודעים שידע הוא עוצמה. כאשר אתם צוברים ידע על משהו, אתם צוברים בו עוצמה. אולם האם אתם באמת רוצים לצבור את העוצמה הזו?

עכשיו אנחנו מבקשים מכם להגיע לשלב הבא של המשוואה.

אם ידע הוא עוצמה, הרי שהחוכמה היא חסד, מכיוון שזהו הצעד הבא שלכם.

אתם יוצאים בכלל אל מחוץ למשחק של האנושות, הרחק מהמשחק של הדואליות, נכון ולא נכון, למעלה ולמטה, שחור ולבן.


אנחנו מוצאים שזה מדהים לראות מה קורה על הפלנטה שלכם, במיוחד בבחירות שלכם בארה"ב. כאשר אתם מתבוננים בזה, אתם יכולים לדמיין שגם אנחנו צופים בהם. ואנחנו בהחלט מופתעים ממה שמתרחש, יקרים.

חוויתם קצת אתגר בארה"ב, מכיוון שקיטבתם הכל לגמרי במידה כזו עד שאתם מתחילים לראות את הסוף של המערכת הדו מפלגתית שלכם. זה בעצם מתפרק עכשיו ומתחיל להתחלק בדרך חדשה. שינוי זה נובע ממשפחת ה E, מכיוון שכאשר דברים אינם עובדים, מגיעה משפחת ה E ומציעה משהו חדש.

האם זה תמיד נכון או מקובל? לא, לא תמיד. עם זאת, אתם תמיד נמצאים שם ומחפשים אחר הצעד הבא להעצים אחרים ולשמור את האנרגיה נעה בצורה היעילה ביותר.

אתם מוצאים את הנתיב בעל ההתנגדות הפחותה ביותר בחייכם, ואז מסתובבים ומציעים זאת לאחרים.

משפחת ה E יכולה לעורר לבבות רבים על הפלנטה וזה כל מה שאתם זקוקים לו, יקרים. כאשר אתם מסתובבים ועובדים עם בני אדם אחרים, אתם עוזרים להם להיזכר מחדש בעוצמה שלהם וביכולות שלהם לצעוד כיוצרים מודעים על פני פלנטה ארץ.

באופן זה אתם עושים את עבודתה של משפחת רטט ה E הגדולה. זה מה שאתם נמצאים כאן לעשותו, לעורר את האחרים, לב אחד בכל פעם. זה אינו מירוץ או תחרות, זהו רק צעד כללי לכל כיוון, על מנת לנסות לפתוח ולגעת בלבבות רבים ככל שאפשר, עם החוויה שלכם.


אורח חיים מסונכרן  

 

כמה מכם אומרים, "ובכן, איני מרפא. אין לי מגע מיוחד. איני יכול לעשות את הדברים שאחרים יכולים לעשותם".
זה נכון, אולם יש לכם מתנות שאין לאחרים. מצאו את כשרונותיכם, קרקעו אותם והתחילו להשתמש בהם.
כאשר תביאו אותם לשימוש מעשי, בכל צורה שהיא, אתם מפנים מקום לעוד. הערוץ מתחיל לזרום על בסיס עקבי וזה אכן קסום מאוד, מכיוון שאז הכל הופך להיות מסונכרן. נראה שהכל בא על מקומו באופן קסום ואתם חווים את אורח החיים המסונכרן הזה שתמיד חלמתם עליו.


משפחת ה
E יכולה להביא לכם זאת, ולמרות שאתם רק אחד, השאר מתחילים להתאסף על פני פלנטה ארץ הרבה יותר מאשר דמיינתם.

הבינו, יקרים, שרובכם התחלתם להגיע בין 20 עד 90 השנים האחרונות.

גל חדש של אנרגיה מגיע עכשיו, אולם אנחנו לא נעניק להם שם מיוחד בנקודה זו, יקרים.

מדוע? מכיון ששמות יכולים להפריע לכם יותר מכל דבר אחר.

בטחו שהם ממשפחת ה E. הם נמצאים כאן כדי להעצים אנשים בדרכים חדשות, לתת להם תקווה, להאיר את חלומותיכם, ולהתניע דברים כך שתוכלו לקבל את החיים שאתם רוצים. זהו לא רק למענכם, אלא גם עבור הרטט הקולקטיבי של האנושות.

 

דברים שאתם זקוקים להם על מנת להפיץ את האור של הבית

 

יקרים, אתם מחזיקים בעמדה קסומה אפילו במקום בו אתם נמצאים עכשיו. אתם מכנים את עצמכם 'עובדי אור' ואנחנו אוהבים זאת. רבים מכם הם מאסטרים של אור במובנים רבים, וזה פשוט אומר שיש לכם כוונה להפיץ אור מודע על פני פלנטה ארץ.

מושלם. פשוט מושלם.

על מנת לעשות זאת, ישנם כמה דברים שאתם זקוקים להם, כגון מערכות תמיכה וביטחון.

ישנם הרבה דברים העומדים לרשותכם ברגע שאתם מתניעים את האנרגיה שלכם. אתם תקראו לאחרים, מכיוון שיהיו רבים הנאספים ממשפחת ה E.

אנחנו אומרים לכם, יקרים, לפני כ 20 שנה, כאשר התחלנו להביא את המסרים האלה באמצעותו של סטיב, אמרנו לו שזה לא נחוץ לו לקרוא לכך "תקשור", או להצביע על ישויות אחרות מחוץ לעצמו. הסברנו שהוא ממש יכול להביא את כל המידע הזה תחת השם שהוא נשא במשך כל חייו – סטיב רותר.

עם זאת, הוא בחר במקום זאת לכנות את עצמו מתקשר. כן, אולי לאגו היה אתגר קטן עם זה. או אולי זה היה פשוט יותר מדי עבור האגו שלו לקחת, אבל אנחנו גם מכבדים את הבחירה מכיוון שאין זה משנה כיצד אתם מביאים זאת כל עוד אתם מביאים זאת.

חלק מכם יהיו מתקשרים מקצועיים, ואחרים יהיו מורים מקצועיים העומדים לפני אלפים ומרפאים אותם עם מילותיכם, עם האנרגיה, ועם אורכם. חלק מכם פשוט יאחזו בזכות האור במקום בו אתם נמצאים, יכנסו לרטט הקולקטיבי של האנושות ויזינו את הכל עם החסד שלהם.

 

תרגול אנושיות

 

ישנם אתגרים שאתם תראו בחדשות היומיות שלכם, מכיוון שישנן מדינות הנמלטות בחיפוש אחר מקומות בטוחים לחיות בהם עכשיו. רבים מכם מכניסים אליהם פליטים. אחרים דואגים לבדוק אותם. לאחרונה שתי מדינות אמרו שישנם כל כך הרבה הזקוקים לבתים עד שעליהם לדחות את כל השאר; 20,000 במדינה אחת ו 30,000 במדינה אחרת.

מה הם יעשו עכשיו? זה המקום שבו האנושיות שלכם יכולה להתעורר, אפילו רק בשאלת השאלות האלו. שימו את עצמכם במצב שבו אתם יכולים לדמיין כיצד זה יהיה לו הם היו משפחתכם, ולאחר שימו את עצמכם באותו המעגל. עכשיו אתם מחברים את הלבבות.

 

חסד

 

מהו חסד?

חסד היא אותו אורח החיים המסונכרן שהזכרנו קודם; זה מה שקורה לאנרגיה.

אם תשחררו אנרגיה, בכל צורה שהיא, היא תמיד מוצאת את הנתיב בעל ההתנגדות הפחותה ביותר.

תמיד.
יש לכם את היכולת הזאת אם לא תחשבו יותר מדי על כך ופשוט תאפשרו לאנרגיה הזו לזרום.

זה היה האתגר הגדול ביותר שהיה לנו בתחילה עם סטיב. הוא דיבר אז במה שכונה 'חדר הצ'אט', לכל האנשים האלה שהיו באים עם השמות הנפלאים והגדולים האלה, שהם תקשרו. אחד היה מכונה בשם הזה, והשני היה מכונה בשם אחר.

רבים מאוד באים מהעבר השני של הצעיף ואתם נאלצתם לא רק לזכור מחדש את שמותיהם, אלא גם מאיזו רמת רטט הם היו, מכיוון שזה היה חלק מהאופן בו זיהיתם אותם.

למען האמת, אנשים רבים הקשיבו רק לתקשורים מסוימים שהם חשבו שיש להם רטטים גבוהים מאוד, ואנו מוצאים שזה ממש מרתק.

אתם משחקים משחק כל כך יפה של העמדת פנים של היותכם בני אדם, ועדיין, לא שכחתם מי אתם באמת.
אתם רוח שטבעה גדול ביותר, ובאתם להביא את אורכם לפלנטה ארץ בזמן מאוד קריטי, זמן שבו אתם יכולים לעגן ולעזור לאנושות מתלבטת.


ביקשנו מכם לתרגל את האנושיות שלכם. ובקשנו מכם להתבונן בדעות הקדומות שלכם, כי לכל אחד יש דעות קדומות. אין זה משנה מה הדעות הקדומות שלכם עשויות להיות, זה אינו נכון או לא נכון; זה לא שעליכם לשחרר את כל הדעות הקדומות שלכם, אולם עליכם לדעת אודותן. זה מאפשר לכם לתרגל את האנושיות שלכם, וזו הסיבה שלשמה הגיעה משפחת ה
E … להחזיר את האנושות חזרה לאנושיות.

האם שמתם לב שהכל נראה כאילו והוא קצת משתגע עכשיו? כל הארגונים שלכם מעין נמסים לפתע, ונוצרים מחדש.

אפילו חייכם שלכם מנסים למצוא דרכים חדשות לקרקוע ולעיגון. זה למעשה כפי שהיה אמור להיות, מכיוון שמה שעתיד להיות עבור כל האנושות, הוא גדול מעבר לכל דמיון שלכם.

יקרים, האמינו שיש לכם את היכולת לקחת את כל זה לרמה אחרת לגמרי.

 

בזמנים הראשונים של התקשור שלנו עם סטיב, הוא רצה לדעת עלינו את כל הפרטים: מי היינו, מאיזה מימד היינו, ואיזה אישורים היו לנו – וכל זה על מנת שהוא יוכל להרגיש בנוח להעביר את המסר שלנו דרכו.
עם זאת, אמרנו לו שלא ניתן לו שום פרט מכל אלה.

הוא שאל אדם אחר שהיה מתקשר מקצועי, שאמר לו שאם לא נגיד לו מהם שמותינו, הרי שלא יסכים לתקשר אותנו מכיוון שאנחנו רעים…

הוא האמין בכך במשך כשלוש דקות, אבל אנחנו כבר נגענו בלבו והוא ידע זאת. ואז הוא התחיל להאבק עם מוחו – 'ובכן, כולם אומרים לי שהם רעים, אבל הרגשתי את אהבתם. הרגשתי את האנרגיה שלהם'.

זמן קצר לאחר מכן, הוא שחרר את מה שהמתקשר המקצועי אמר לו, שב אלינו ושאל האם עדיין היינו שם, וכמובן שהיינו עדיין שם! מעולם לא עזבנו אותו אפילו פעם אחת במהלך 12 הגלגולים האחרונים, ושאלנו אותו מה גרם לו לחשוב שנעזוב אותו עכשיו?

ואז הוא אמר שאם איננו רוצים לספר לו מאיזו רמת מימד אנחנו, שלפחות נסביר לו בבקשה מדוע איננו רוצים לומר לו את זה …

 

הבחנה

 

אהה, עכשיו שאלתם שאלה וקרקעתם את האור בדרך חדשה.

כמובן, יקרים, הסיבה היא פשוט מפני שבני אדם יעניקו עוצמה לתוויות. לפעמים אתם מעניקים עוצמה לתוך מערכת האמונות שלכם לגבי המשמעות של התוויות. לאמיתו של דבר, יש לכם את המהות לסנן זאת דרך לבכם ולקחת רק את הרטטים שמזינים אתכם.

זוהי הבחנה, וזהו הכלי הראשון של משפחת ה E … למצוא את מה שמזין כל אחד ואחת מכם, כך שתוכלו להסתובב ולגרום לשינוי על הפלנטה הזו בדרך כלשהי.

 

חלק מכם ידברו להמונים; אחרים יעבדו 'אחד על אחד'. חלק מכם יכתבו לאנשים אחרים שלעולם לא תפגשו, אולם הם יעקבו אחר הרטטים שלכם וירוויחו מהם.

 

חיבוקים גדולים ודחיפות עדינות

 

בתחילת עבודתנו עם סטיב, בשלב מסוים הוא אמר, "אוקיי. רק תנו לי את זה." והוא הניח את אצבעותיו על המקלדת ואמרנו לו לכתוב את המילה הראשונה וכך הוא עשה. וברגע שזה קרה, הופיעה עוד מילה, ואז עוד אחת ועוד אחת.

עד מהרה הוא הקליד מהר ככל יכולתו והדמעות זרמו. הוא שפך דמעות רבות בכתיבת הספרים הראשונים, מכיוון שאנחנו נגענו בלבו בצורה כזאת שהוא נזכר מחדש במשפחת ה E.

הוא נזכר מעט מי הוא היה, ובחלק מהדברים שהוא התחייב לעשות לפני שהוא הגיע לפלנטה הזאת בפעם הזו.

לאחר מכן, אנחנו נתנו לו משהו שהוא נאחז בו מנקודה זו ואילך. שכן, כאשר התחלנו להעביר דרכו את המסרים האלה, תמיד סיימנו אותם בצורה מסוימת.

למרות שאמרנו תמיד, "נהגו זה בזה בכבוד, הזינו האחד את השני ושחקו היטב ביחד", הוספנו משהו אחר כבר ממש בהתחלה. "חיבוקים גדולים ודחיפות עדינות."

זה מה שאנחנו שולחים למשפחת ה E מהצד הזה של הצעיף: חיבוקים גדולים ודחיפות עדינות, כך שתוכלו להיזכר מחדש מי הנכם ואת הנתיב שבחרתם לצעוד עליו.


אתם מתעוררים מהחלום בקצב מדהים על פני פלנטה ארץ. בשעה שעיניכם נפקחות והשינה מתחילה להתרחק מהעיניים, אנחנו נהיה שם מחייכים, נברך אתכם מה'בית' בדרכים היפות ביותר שביכולתנו לברך.
תהנו במסע הזה, יקרים. דעו שכל חלק ממנו הוא בהחלט עבורכם. אתם יוצרים מודעים הצועדים כל צעד בדרך.

היו גאים במורשתכם ובמשפחת ה E, ועם זה אנחנו אומרים לכם, טפלו בבקשה זה בזה בכבוד, הזינו האחד את השני בכל הזדמנות, ושחקו יחד במשחק החדש של פלנטה ארץ.

חיבוקים גדולים, ודחיפות עדינות,

 

אספבו.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר