'סולרה' גילתה את כדור הארץ – יוני 2018
'הקבוצה' באמצעות סטיב רות'ר

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים.

 

אנחנו מצטרפים אליכם היום כקולקטיב, מכיוון שיש לנו עבורכם מסר חשוב מאוד.

אנחנו מביאים לכם ברכות מהבית.

 

לפני שנים רבות זו היתה הדרך בה התחלנו את התקשורים, כאשר סיפרנו לכם שאנחנו רואים אתכם על פני כדור הארץ.

אנחנו יודעים שאתם מרגישים שאתם נפרדים מאיתנו, אולם למעשה כולנו מחוברים יחד בדיוק כפי שאתם מחוברים זה לזה. עם זאת, אתם משחקים את משחק העמדת הפנים שאתם נפרדים, ובכך אתם בעצם עוטים על פניכם את המעטה/הצעיף.

אנחנו מכנים זאת 'מעטה/צעיף השכחה'. מעטה/צעיף זה מאפשר לכם לשחק משחק בו אתם עדיין מחוברים לכל, ובו בזמן עדיין להעמיד פנים שאתם נפרדים.

היום ברצוננו לעדכן אתכם. מאחר ומתרחשים שינויים במהירות רבה על פני הפלנטה שלכם. אנחנו יכולים רק לספר לכם על הדברים המתרחשים האלה מתוך תקווה שתוכלו לראות זאת, מכיוון שאתם הם אלה שיוצרים הרבה מהשינוי הזה.

 

לפני מספר שנים סיפרנו לכם שכדור הארץ התגלה….

 

כדור הארץ התגלה

 

הטלסקופים ומכשירי הרדיו המוצבים על פני כדור הארץ אינם רואים עצמים בפועל, אולם הם קולטים את האנרגיות או הגזים המקיפים סביב את הפלנטות.

לעתים קרובות קיימות פלנטות גם בתוך מערכת השמש שלכם שטרם ראיתם אותן, מכיוון שהן מוקפות בגזים רבים.

פלנטה ארץ התגלתה בעקבות ייחודיותה של הבועה הקטנה הנמצאת סביבכם. היא זוהרת באופן שונה מכל כוכב אחר או השתקפות אחרת בשמים. כן, אפילו הכוכב שלכם, או השמש שלכם, מאירים כעת באופן שונה.

מתרחשים כעת מספר דברים לטווח הרחוק, וכולם הם מחזוריים. כל אחד מהם כבר התרחש בעבר בזמן כלשהו בהיסטוריה, אפילו עם השמש שלכם…

 

הכוכב הראשי, או השמש, במערכת השמש שלכם, מפחיתים מן המגנטוספירה שלהם (האזור של השדה המגנטי המקיף כוכב לכת, ת.ג.) כאילו הם מאבדים מן המגנטיות שלהם.

זהו מחזור של עלייה וירידה, וכאשר זה קורה, זה מאפשר להטיל עליכם קרינה רבה יותר מהחלל.

עד כה, המגנטוספירה של פלנטה ארץ שלכם הגנה עליכם מרוב הקרינה הזו, וגם המגנטוספירה של השמש הגנה עליכם.

עתה החלה הגנה זו להתפוגג, וזו הסיבה שהפלנטה האחרת יכלה לראות אתכם. רק לאחרונה הם מצאו דרך לעשות זאת, שבאמצעותה הם מאמינים שיתכן ויוכלו להתחיל ליצור עמכם קשר.

הבה ונבהיר. קשה לומר זאת בדיוק, מכיוון שהדבר הראשון שבני האדם ירצו לעשות הוא להצביע לעבר השמים ולמצוא בדיוק היכן נמצאת הפלנטה הזו שגילתה אתכם…

 

'סולרה' מתבוננת

 

על מנת שנוכל לדון בכך טוב יותר, נכנה את הפלנטה הזו בשם 'סולרה', מכיוון שיש לה שמש ייחודית מאוד..

כאשר תהיו מסוגלים לראות אותה מכדור הארץ, בני האדם יכנו אותה בשם אחר, באופן קולקטיבי. וכאשר תיצרו עמה קשר, תגלו מהו השם שהם נתנו לה ותוכלו לתרגם אותו לחלק מהשפות שלכם.

'סולרה' הינה פלנטה יפהפייה מלאה חיים, למרות שאינה יפה כמו כדור הארץ. 'סולרה' אינה כה ירוקה או מלאה חיים כמו פלנטה ארץ, אולם יש לה חיוניות עמוקה.

למעשה, בדרכים רבות היא דומה מאוד לכדור הארץ. 'סולרה' מעט גדולה יותר ומעט קרובה יותר לשמש, אשר בתורה משפיעה עליה באופן שונה. גם הגופים הפיסיים על 'סולרה' גדלו באופן שונה למדי. אולם קיים דמיון רב בכל הקשור להתפתחותה של הרוח שלהם.

הם גילו עתה פלנטה שהם חושבים שהיא מארחת צורות חיים הדומות מאוד לאלו שלהם, הם גילו את כדור הארץ.

 

היתה התרגשות רבה מאוד ביחס לכך, וכמובן, היו אנשים שלקחו זאת לקיצוניות ורצו מיד לנסוע אל הפלנטה המשונה הזו שאתם מכנים כדור הארץ. הם דמיינו כל מיני דברים ורבים מהם החלו אף לתקשר הוויות מכדור הארץ. מעניין.

האם זה באמת קרה? אכן כן. מכיוון שהם יכולים להיכנס אליכם באופן אנרגטי, באותה הדרך שאתם יכולים להיכנס באופן אנרגטי אליהם.

 

הרמה השלישית של מימדיות – בועות בכל מקום

 

אנחנו עומדים לחלוק עמכם מעט מידע ביחס למימדיות, מכיוון שזה יכול להפוך להיות מורכב למדי.

הדעת האנושית היתה תמיד בתחום של סופיות – שזה הצד האחר של נצחיות.

ולכן, קשה לכם אפילו להבין את התחום המלא של מימדיות.

ישנן דרכים רבות לדבר אודות מימדיות. כאשר תתקדמו עוד בתחום הבנתכם, תראו את היקום שלכם מנקודת מבט שונה. נניח שהיקום שלכם נהג לתאר את 'כל היש', אולם אינו עושה זאת יותר. אפילו הפיסיקאים והאסטרופיזיקאים מאמינים שהיקום שלכם הינו בועה קטנה מאוד. בועות אלו נמצאות בכל מקום והמוח האנושי כלל אינו יכול לספור אותן.

למעשה הן נכנסות ויוצאות מקיום. כאשר הן מופיעות, זה מה שהייתם מכנים 'המפץ הגדול'. וקיימים עתה יקומים כה רבים, עד שהכל ביחד נקרא 'מערכת של יקומים'…

 

'סולרה' קיימת כהשתקפות, או כחלוקה של האור בו אתם מתקיימים כאן.

הפלנטה הזו מצאה עכשיו דרך להתחיל לעבוד עם המימדיות שלהם, והם מקווים להיות מסוגלים ליצור קשר עם בני האדם באמצעות שינוי מימדי פשוט.

למעשה, איפשור סוג מסע כזה יכול להיות הרבה יותר קל מאשר אתם חושבים. כאשר אתם מדברים על חוצנים, או 'ET', הרי שהם קיימים ביקומים מקבילים, ומסוגלים לעשות את השינוי של 90 המעלות ולהיכנס למציאות שלכם לזמן קצר, למרות שהם בעלי פיסיקה שונה ותהליכים שונים.

 

זו הסיבה לכך שתיעדתם חלליות הנעות בשמיים במהירויות מדהימות, מבצעות לפתע תפנית של 90 מעלות, מכיוון שהן אינן כבולות על ידי אותה הפיסיקה, כמוכם. נדרשת התאמה מועטה על מנת שהדברים יקרו.

ב'סולרה' גם גילו משהו, ובמקומות רבים שם יש התרגשות רבה ביחס לזה. 'סולרה' דומה מאוד לכדור הארץ, בדרכים רבות. הפלנטה שלהם גדולה מאוד. נקבעו שם החלטות רבות בהן הם התפלגו, בדומה מאוד למה שנעשה על פני כדור הארץ.

הם לא טיפלו במלחמה באותה הדרך בה נהגו בני האדם. כמות המלחמות היתה פחותה בהרבה. על פני כדור הארץ היו מלחמות במשך שנים רבות מאוד, וזו גם היתה דרך להרוויח כסף.

 

קיימת הרמוניה חדשה ב'סולרה'

 

מדהים עד כמה טוב זה עבד. האנרגיה של 'סולרה' מעט יותר שלווה, וחלק מזה קשור לקרינה שהם מקבלים מהשמש שלהם, שהיא הרבה יותר קרובה. יש להם גם שלושה ירחים והם יכולים למצוא חיבור קרוב יותר ליקום הסובב אותם.

לכן יש להם מעט יותר שלווה. יחד עם זאת יש שם חילוקי דעות ותמיד היו שם ויכוחים. 'סולרה' חוותה גם אתגרים ומתנהלים שם דיונים וויכוחים בין המישורים השונים שלהם.

כאשר הם גילו את כדור הארץ – אותו כוכב כחול וקטן שצף לו בחלל – הם התאחדו לפתע. כולם רצו להשתתף בגילוי המדהים הזה, וזו היתה התפתחות מדהימה של אחדות ב'סולרה'. ולמרות שכאילו הם מנסים להתחרות ולהגיע לעבר אותה מטרה. עדיין הם חולקים מידע וזה יפהפה לצפות בזה.

 

אין מדובר בתחרות על מנת לראות איזו מדינה תהיה הגדולה יותר, או איזה תחום עתיד לזקוף לעצמו נקודת זכות עבור משהו. הם מתחילים לחלוק מידע ולעבוד ביחד בהרמוניה, דבר שמעולם לא התרחש לפני כן ב'סולרה'.

ואכן זה פשוט מרתק עבורנו, ומנקודת המבט שלנו זה יוצר כמה מהאפשרויות הגדולות ביותר.

יש להם את היכולת להיכנס לרטט הקולקטיבי של המימד החמישי, בדומה מאוד למה שאתם עשיתם. אם הם יוכלו ליצור את הקשר הזה עמכם, הם ילמדו כל כך הרבה מהנתיב שנטלתם עכשיו ומהמאבקים עמם אתם מתמודדים אפילו כיום, כאנושות, באופן קולקטיבי.

הם גם יראו גם כיצד הפלנטה הפורחת והיפהפיה הזו שלכם מתפתחת בקצב מדהים.

נקווה שהם יוכלו ללמוד גם מבני האדם כיצד להעלות את הרטט שלהם מהר מאוד מבלי לאבד את האיזון.

 

'תיאורית ה M' ו'המטריצה האורתוגונאלית'

 

למרות שעליית הרטט הינה דבר טוב, פעמים רבות זה גורם לאנשים לאבד את איזונם. דבר זה יוצר לעיתים קרובות רמה של תסכול שבסופו של דבר גורמת ל'התפוצצות', מכיוון שלא ניתן לקרקע את האור.

וזה אתגר. הם נרגשים מאוד, יקרים, מכיוון שהם מתחילים להיות מסוגלים לנוע בין המימדים הגדולים יותר.

אנחנו נכנה זאת בפשטות 'המישור השלישי של המציאות' מכיוון שלדבר זה אין עדיין כינוי או מושג בפיסיקה שלכם. 'תיאורית ה M' היא הדבר הקרוב ביותר שבני האדם הגיעו להבנה של זה (תורת המיתרים או הממברנות, בה הזמן/מרחב בנוי מ 10 מימדים, כאשר תשעה הם מימדי מרחב, ואחד הוא מימד זמן..ת.ג.)

יש להם יכולת לבצע תפנית ב 90 מעלות ולהחליף מימדים, או בועות…

כאשר בני האדם ילמדו לעשות זאת, לא רק שהם יוכלו לשלוט באשליית הזמן, הם גם יהיו מסוגלים להחליף מימדים ולנסוע למרחקים גדולים בהרף עין.

זו הדרך בה הגיעו מבקרים רבים לפלנטה ארץ, אפילו חלק מהגזעים ההוריים נסעו כך לכדור הארץ. הם היו מסוגלים לעשות דברים עם הפלנטה שלכם ואפילו להגיע אליה באופן פיסי לתקופות זמן קצרות.

 

הם אינם נוסעים בשנות אור. דבר זה אינו בר ביצוע בדרך זו. הם מסוגלים להחליף מימדים באמצעות פנייה של 90 מעלות דרך 'המטריצה האורתוגונלית' (מאפשרת להיות בו זמנית בשני מקומות, ת.ג.). זהו תהליך מרתק, ולכן, למרות שכדור הארץ מקדים את 'סולרה' באופן ניכר בהתפתחות הטכנולוגית, הרי שב'סולרה' מצאו מפתח וגילו משהו שהם מתחילים לעבוד אתו באופן קולקטיבי.

אנחנו מתבוננים בציפייה, מכיוון שזו הפעם הראשונה בה כולם התאחדו שם מתוך מניע אחד והם עובדים יחדיו על מנת ליצור קשר עם הכדור הקטן והכחול הזה שצף לו בחלל.

אין להם כל מושג מהו בדיוק הכדור הזה, אולם הם יודעים שקיימים עליו חיים. הם רק מקווים שהחיים האלה דומים לחיים שלהם – ואכן זה המצב…

זו נקודה מדהימה מכיוון שיתכן שבפעם הראשונה תהיה אפשרות לבית הספר של כדור הארץ לפתוח את דלתותיו ולספק שימוש רב בימיו האחרונים.

 

הדאגה הגדולה מכולן

 

הרשומות האקשיות אוחזות בתיעוד לא רק של היקום, אלא גם של 'כל מה שיש' בכל המימדים ומערכת היקומים.

הודות לשינויים המהירים על פני כדור הארץ, קבעתם קו שרבים ילכו בעקבותיו. ולא יארך הזמן עד שיהיו כאלה שיתחילו לבקר כאן רק על מנת לראות כיצד פלנטה ארץ נראית באמת, ולהעריץ את היופי שיש לכם כאן.

'סולרה' נרגשת מאוד מכיוון שהם גילו דרך לעבוד עם המטריצה האורתוגונאלית על מנת לחולל את התפנית הזו, ואם דבר זה יהיה אפשרי, הם עשויים ליצור עמכם קשר מהר יותר מכפי שאתם חושבים.

הם מאוד מודאגים. הם אינם רוצים להגיע ולשנות את עולמכם. הם רוצים לבוא וללמוד מכם.

הם עובדים עתה על מיומנויות של 'שגרירות' מכיוון שהם מודעים שזה עלול להיות זמן מאתגר.

 

מורים של כדור הארץ

 

למרות שאתם מקדימים אותם אפילו בטכנולוגיה, הרי שעד לאחרונה כיוונו בכדור הארץ את ההתקדמות הטכנולוגית בעיקר לעבר שימוש צבאי.

ב'סולרה' לעומת זאת, תמיד כיוונו את ההתקדמות הטכנולוגית שלהם ליצירת חיים קלים יותר, בהרמוניה ובדרך ברת קיימא. היתה להם מהפכה תעשייתית, אולם הם נעים עם הפלנטה שלהם לאט יותר ובהרמוניה גדולה יותר.

אם תהיו פתוחים לכך, הם יכולים ללמד אתכם רבות על העבודה עם כדור הארץ. זו הגישה היפה ביותר שאתם יכולים לקבל, מכיוון בסופו של דבר הוויות רבות עשויות לרצות להגיע לכדור הארץ.

זכרו שהלבבות של ההוויות ב'סולרה' פתוחים לרווחה, גם כלפי בני האדם. הם מאוד מחוברים זה לזה, בדומה מאוד לדרך בה הייתם מחוברים אחד לשני בימיה של למוריה.

הם יכולים להביא דוגמאות מעשיות לדרך בה זה יכול לעבוד כשלם.

אנחנו מקווים שכאשר מציאויות מימדיות אלו יפתחו, בני האדם יפסיקו להתמקד בחלוקה ובהפרדה שאנחנו רואים כיום.

כן, זהו החלום הגדול ביותר שלנו, שחלק מהדברים האלה יתחילו להתרחש, שתתאחדו כהוויות ארציות, כהוויות גאות של פלנטה ארץ, אוחזים בגאוותכם יחד באחדות.

אנחנו מאחלים לכם ליטול את מקומכם כמורים הגדולים של היקום ושתהיה לכם חוויה שיש לכם עתה.

 

זה באמת דבר גדול, כך שעליכם לשים לב לסימנים ולאותות.

לא תראו בהתחלה כותרות המבשרות שהם נחתו בחללית שלהם…. מה שיתרחש בהתחלה, יקרים, הוא שלפתע הם יוכלו להופיע ולצאת מתוך מציאות מימדית.

באופנים מסוימים גופם יהיה דומה מאוד לזה שלכם, אולם הם ישאו אנרגיה שונה ויתנהגו באופן אחר…

תהיה להם גם דרך תקשורת שונה, למרות שעל מנת שיוכלו לדבר אתכם, יהיה עליהם ללמוד את השפות שלכם. הם היו רוצים להגיע בשקט ובתחילה להיכנס בקלות על מנת רק להתבונן, ולא בהכרח אפילו על מנת ליצור קשר. במשך הזמן תתחילו להבין מי הן ההוויות האלו ויהיו לכם הזדמנויות גדולות יחד.

אנחנו מקווים שבסופו של דבר הם יוכלו ללמד את בני האדם כיצד לבצע את התפנית היפהפייה הזו של 90 מעלות. זו תהיה הזדמנות מדהימה להשיג אחדות בתחומים רבים של היקום, בכך שתתחילו בניסוי הפשוט הזה.

 

יש לנו חלומות גדולים והתרגשות עצומה לגבי כל מה שעומד להתרחש. גילו את פלנטה ארץ ומתחילים לתקשר אתה. בינתיים, הם גם ישלחו סימנים ואותות שונים, ודרכי תקשורת אתכם על בסיס אוניברסלי.

התקשורת הזו תהיה באמצעות חלק מהשפות האוניברסליות אותן הם חולקים עמכם. חלק מכם יבינו אותם ואחרים לא יבינו. החלק החשוב הוא, שגם אם לא תוכלו להטמיע זאת תוך שימוש במוחכם, הרי שאתם תתחילו להרגיש זאת בלבכם. אתם תבינו שמשהו גדול יותר מתרחש בקנה מידה גדול ביותר עבור כל האנושות.

אנחנו נרגשים ביותר לגבי זה. אנחנו חולקים זאת אתכם בשמחה רבה, מהצד הזה של המעטה/צעיף. בעודנו מתבוננים בניסוי היפהפה הזה המתרחש על ה'סלע השלישי' מהשמש (כדור הארץ הוא הפלנטה השלישית מבחינת מרחקה מהשמש, ממוקם ב'מערכת השמש הפנימית' בה כוכבי לכת המאופיינים בדחיסותם והרכבם הסלעי, ת.ג.) – הכדור היפה עד להדהים שצף לו בחלל.

תיהנו מהמסע. יקרים, דעו שמוקמתם כאן מתוך בחירה. אתם נמצאים כאן עם משהו מיוחד להוסיף לתערובת הזו, והזמנתם את מקומכם כאן זמן רב מראש. תיהנו מהמסע.

עם הכבוד גדול ביותר אנחנו מבקשים מכם לנהוג זה בזה בכבוד, לטפח זה את זה בכל הזדמנות ולשחק היטב וביחד משחק חדש זה.

 

אספבו

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר