רכיבים של הניצוץ 1 – יולי 2019
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

בני האדם מגיעים באמת לתפישה חדשה, כה שונה, עד שלמעשה היא תפישה רוחנית של נשמה. אין מדובר רק במה שמתרחש על הפלנטה, אין מדובר רק בתודעה, זה קשור למעטה/צעיף בעצמו ובמשמעות שלו עבורכם.

מעטה/צעיף זה מפריד אתכם מדברים כה רבים שאינכם מבינים ושאתם חושבים שפענחתם אותם…הוא מתחיל להתרומם, ומה שמתגלה הוא מבלבל מאוד.

אכנה את נושא התקשור הזה בשם 'הרכיבים של הניצוץ'. על מנת שתבינו באמת, עליכם לקרוא את התקשור הקודם אודות 'הניצוץ', אערוך מעט חזרה עליו, ואחר אתן לכם מספר הנחיות בקשר למה שמתרחש ברכיבים שלו, ומה מתרחש לאחר הניצוץ..

 

הבה נחזור מעט לאחור, ואבקש מכם לדמיין דברים רבים, מכיוון שאינכם יכולים לדמיין את האמת, הטוהר, הליבה, אהבת האל, בסיס הזהב של האמת הזו – אהבתו של האל. היא כה טהורה, הטוהר בעצמו חומק מכם ואינכם יודעים.

כבני אדם, אתם יודעים רק את מה שאתם מאמינים בו ועד כמה טהור זה יכול להיות בין אדם לאדם, או בין אדם לילד.. אתם שופטים הכל על פי עד כמה תוכלו לאהוב, ועדיין אינכם 'מגרדים' אפילו את פני השטח של עד כמה אהבה, חמלה, יופי ודאגה האל רוחש לכם.

אין שום תפישה על הפלנטה שמתקרבת לכך, כך שלא תדעו לדמיין זאת גם אם אבקש מכם לעשות כך.

ולכן אנחנו משתמשים בסיפורים ומשלים, שינויים, דוגמאות..

 

יקרים, האם ביכולתכם לדמיין לעבור את החיים עם מלאכים לצידכם? ביכולתכם לצייר ולצבוע את המלאכים האלה בכל דרך שתבחרו, בכל מגדר, גדולים או קטנים, והם יפהפיים, מקודשים, ו..שקטים, מכיוון שיש לכם בחירה חופשית מרגע הגעתכם לכאן.

אתם יכולים להקשיב למה שמספרים לכם, אתם יכולים להביט סביב, להרגיש או שלא להרגיש, לבחון או שלא לבחון, ללכת לאיזה כיוון שתבחרו עם הרוחניות שלכם עצמכם ועם הדרך בה אתם חושבים. איש אינו יכול לכלוא אתכם ואת מחשבותיכם בכלוב! הם יכולים לנסות אולם אתם חופשיים לבחור כאוות נפשכם על פי מה שמתקבל על דעתכם.

 

באנרגיה הישנה, יקרים, עד כה אלה היו בעיקר 'סיפורי הילדים' שהוצגו בפניכם, מכיוון שאינכם מסוגלים אפילו לתפוש את הזהב, את התפישה האמיתית של נשמתכם.

כאשר אתם מתבוננים בחייכם על פני כדור הארץ, אתם מיד חושבים על סבל, קושי, הישרדות. ולעתים קרובות אתם מחשיבים רק את זה, וחושבים לעצמכם שאם תהיו מספיק טובים, הרי שהחלק של האל יגיע מאוחר יותר. או שתאמרו שאתם מאמינים שהאל אוהב אתכם ואתם חושבים על כך במשך כל היום על מנת לעבור דרך כל הסבל שלכם.

זה אפילו אינו חלק מן האמת.

 

דמיינו שמלאכים מהלכים לצדכם, דמיינו את פאר היצירה מהלכים לצדכם, לא רק אחד.. כמה מלאכים תוכלו להניח על ראש סיכה? דמיינו שישנה פמליה הנושאת את צבעכם, שנאספה לכבודכם, ואתם מהלכים יחד ממקום למקום.

דמיינו רק לרגע את צדו השני של המעטה/צעיף מהלך לצדכם..

זוהי הדרך הטובה ביותר שביכולתי לתאר לכם כיצד נראה אל רב מימדי. אינכם מכירים מימדים, אינכם חושבים באופן מימדי, אתם מכירים רק בקיומכם ובמה שמתרחש בהמשך בלוח הזמנים שלכם..

המלאכים האלה נמצאים בכל מה שקורה בחייכם, אולם אינכם יודעים, ואיש לא סיפר לכם שהם זמינים עבורכם אם רק תדעו כיצד לבקש זאת מהם..

 

דמיינו לרגע אדם שנמצא בחדר המייצג את ה'חיים'. האדם עשה כמיטב יכולתו, ומילא את החדר בחפצים, שהם מטפוריים, ויתכן שחלק מן החפצים האלה מייצגים את חייו הרוחניים, פוליטיקה, כיצד הוא מרגיש לגבי דברים שונים.. וכל החפצים האלה עובדים אתו בחדר הזה. והוא שורד בחדר הזה, כמיטב יכולתו.

שם הוא אוכל, אוהב, יש לו הגיון ואינטלקט ושאר הדברים שיש לבן אדם – שממש אין להם כל קשר לנשמתו.

 

הנשמה מעולם לא היתה באמת חלק מן החדר הזה, ונחשבת כמצויה במקום אחר, ובחדר הזה דאגו לכך

באנרגיה ישנה, באמצעות החפצים שהיו שם.

חלק מהחפצים נושאים תוויות של דברים שאנשים לימדו אתכם, ובמידה מסוימת החפצים האלה הופכים לשומרים של חייכם, במיוחד אלה שאימצתם כדרך החשיבה שלכם, כגישה שלכם, כהגיון שלכם, כולל רוחניות.

יהיו אלה שישמרו אתכם מלעשות את הדברים 'השגויים' בהתאם למה שסיפרו לכם, וישנם השומרים הרוחניים. סיפרו לכם שאהבתו של האל זמינה עבורכם, ואתם הולכים למקומות וסוגדים לו וזה מרגיש נכון. וזה נכון לעת עתה, ומספרים לכם שהשומרים הולכים אתכם.

זה הכל מטפורה, וזה קשור למלאכים הצועדים לצדכם..

 

בחדר שלכם היתה תמיד דלת…בחירה חופשית מאפשרת לכם להתבונן סביב. אתם מודעים לדלתות שבחדר, יודעים היכן נמצאות תמיד הכניסות והיציאות, ואינכם מתעניינים בדלתות האלו. הן אתם המגיעים, הולכים, חושבים, פועלים, שורדים, וכל מה שמתרחש לאחר מותכם,

מבין כל הדלתות ישנה אחת מסוימת שלא הקדשתם לה הרבה תשומת לב מכיוון שהיא דלת זהב. פתחתם אותה פעם, אולם כל השומרים רצו מיד וסגרו אותה [קריון מצחקק בהנאה..] וביקשו שלא תפתחו אותה יותר, מכיוון שעלולים לקרות לכם דברים רבים..

כאשר פתחתם אותה שמתם לב שהיו מדרגות עם אור בקצה שלהם, אולם השומרים הזהירו אתכם מפני הסכנה הצפויה ואמרו לכם שזהו תעלול על מנת 'ללכוד' את נשמתכם ולגרום לכם ללבוש בגד צבעוני ולשבת ולשיר, ושאין כל קשר בין זה לאהבת האל. הם אמרו שעליכם להישאר ולהיצמד לתכנית.

למעשה השומרים מבקשים מכם לא לצאת מן השורה, מכיוון שלאל האוהב שברא אתכם ושאתם סוגדים לו ישנה נטיה להעניש אתכם מאוחר יותר אם אינכם נשארים בשורה…ואתם מאמינים לזאת וחיים על פי זה.

 

המלאכים שצועדים לצדכם נמצאים אתכם בחדר, והם מאוד שקטים.. הם אינם יכולים לומר מילה עד אשר אתם מחליטים לפתוח את הדלת הזו ולראות בעצמכם..

הפחד הוא שמונע מאנשים לפתוח את הדלת, או שהם 'חכמים מדי מכדי להביט'…הם יאמרו שכולם יודעים מה מצוי מאחורי הדלת הזו – אנשים מוזרים, דברים מוזרים – והם בוחרים שלא ללכת לשם ולהמשיך להיצמד להגיון שקיים כאן כבר במשך מאות בשנים אודות העונשים [קריון מצחקק בהנאה..]

 

וכך אתם נשארים בחדר ההוא, אולם לא כולם נשארים שם.

הדלת הזו קוראת לנשמות עתיקות באנרגיה הזו ואומרת שלא תפגעו אם תביטו דרכה. המבט לא יהרוס את חייכם! למעשה קיימת הבטחה שאתם יכולים להתבונן כאוות נפשכם ואם לא תאהבו את מה שתראו אתם יכולים לאחר מכן לחזור לחדר ההוא…

אולם סיפרו לכם דברים אחרים, שהכל יגמר אם תפתחו את הדלת, מכיוון שכוחות אחרים, שאינם מובנים באנרגיה נמוכה יותר, יתפשו אתכם, ימשכו אתכם במעלה המדרגות, ולעולם לא תשובו חזרה.

אמירות כאלו הופכות לפחד, ואתם פוחדים לפתוח את הדלת הזו.

 

ואילו הדלת הזו קוראת לנשמות העתיקות, בחברה הזו, באנרגיה הזו, ואומרת לכם להביט, מכיוון שאתם חזקים הרבה יותר מאשר אתם חושבים על עצמכם. ואם לא תאהבו זאת, אתם חזקים ויכולים לשוב בחזרה. הייתם שם פעמים רבות, אתם מכירים את הפלנטה הזו.

ואתם פותחים את הדלת כאשר איש אינו רואה [קריון מצחקק בהנאה..], וברגע הזה כל המלאכים הנושאים את שמכם וצבעכם מתעוררים לפתע לחיים – גילכם אינו משנה, לא השנה בפרישת חייכם – הם היו שם כל הזמן בשקט מוחלט, ורק חיכו עד שתתנו כוונה אחת להביט…

אתם פותחים את הדלת, רואים את מדרגות הזהב ומתחילים לטפס עליהן. המלאכים הופכים להיות גדולים יותר ומתחילים להראות לכם דברים בשעה שאתם מטפסים ועולים במדרגות, וכאשר אתם מגיעים למעלה – שם נמצא הניצוץ…

 

זהו אותו הניצוץ שיש לכם עם נשימתכם האחרונה, בה הכל מתגלה לכם, המעטה/צעיף מורם, ליבת האמת נמצאת שם – ואין זה משנה מה האמנתם בו כאשר הייתם על כדור הארץ – ותגובתכם היא 'אהההה… אווווו'… אתם מזהים את ביתכם וכל שאר הדברים, ומבינים שרק ביקרתם…

זהו הניצוץ.

ואתם רואים חלק מכך בקצה המדרגות… זהו הניצוץ, כאשר אתם מתחילים להבין שהדברים אינם כפי שסיפרו לכם, ואתם רואים את האל ללא השומרים, אתם רואים חדר ללא חלונות ודלתות, מכיוון שאין קירות…

זה החופש שביקשתם תמיד, זהו הניצוץ. מעולם לא סיפרנו לכם מה הלאה מכיוון שהניצוץ מכיל כל כך הרבה שמחה, גילוי, הבנה..

ואז מגיע הקול הפנימי הקטן האומר שתמיד אפשר לרדת ולחזור, לפני שכל השאר יתעוררו, ואתם יוצאים מן הבטון הסוגר את דרך חזרתכם, מכיוון שאתם יודעים היטב ומבינים שכל מה שהיה בחדר הישן היה עולם שונה, תפישה שונה, נשמה של אנרגיה נמוכה.. ולאחר שמראים לכם את ההבדל, אינכם יכולים להאמין בטוהר, ביופי של האל שאוהב אתכם כל כך..

 

ומה הלאה?

הניצוץ אינו מספיק, הוא מניח אתכם במישור של כדור ארץ באנרגיה חדשה, עם נשמות עתיקות נוספות, ועם גילוי.

ישנם רכיבים רבים נוספים, אולם השלב הבא, הרכיב הבא, היא ההכרה בחופש.

מה אם שום דבר ממה שסיפרו לכם למעשה אינו אמיתי? מה אם רק פיסות וחלקים מכל זה היו אמיתיים, ולפתע אתם זוכים לראות את התמונה כולה?

החיים שחייתם לפני כן התבטאו בסיבובים בחדר עם קירות שהבנתם אותם והרגשתם שם בטוחים. ואתם נמצאים עכשיו באופן מטפורי בחדר ללא קירות או תקרה, וביכולתכם ללכת לכל מקום שתרצו ללכת, באופן מטפורי, עם מחשבותיכם… מה אם ביכולתכם לעשות כמעט כל דבר? מה אם תתחילו ללמוד חלק מן העקרונות של מטאפיסיקה בדבר ריפוי עצמי, חיים ארוכים יותר, על פי בחירתכם, ויש לכם שליטה על הדברים האלה שסיפרו לכם שאינכם יכולים לשלוט בהם…

 

אתם יושבים על הרצפה למשך זמן מה ובוכים משמחה – זה כה גדול…

אתם מבינים שגם אינכם תקועים במשלח ידכם, אינכם חייבים להמשיך לעשות זאת, יש ב'שדה' דרכים כה רבות ואתם יכולים לראות אותן באור החדש הזה, ואתם מפסיקים לפחד ולהיות בחרדה להישרדותכם, או מה שיקרה במידה ולא תקבלו משכורת… זה אינו חשוב, מכיוון שהמלאכים האלה שתמיד היו שקטים הופכים להיות עכשיו 'רועשים' מאוד, ומעניקים לכם אינטואיציה רוחנית והדרכה לאיזה כיוון לפנות.

אתם מבינים שהעולם הוא שלכם, ברמה מסוימת, ולאחר מגיעים הרמה הבאה, הרכיב הבא, ואתם מתחילים להביט באופן מעמיק בכל אלה שמסביבכם ומבינים שהם עדיין שרויים בחדרים הישנים שלהם…

אם תספרו להם על המדרגות הזהובות, הם לא יאמינו לכם, וחלק אפילו יפנו לצד השני.. הם יראו את השינוי שבכם ולא יאהבו זאת, השומרים שלהם יזהירו אותם מפניכם ]קריון מצחקק בהנאה..] ואתם גם מתחילים לפתח רגישות לגבי האופן בו היו הדברים כאשר אתם הייתם בחדר ההוא, וכל מה שברצונכם לעשות הוא רק לחבק אותם ולספר להם שקיימת דרך אחרת, חופשית..

 

זו אינה מערכת עקרונות נוספת או שיטה אחרת, יקרים, אתם צועדים אל תוך נשמתכם, יקרים, והאמת של הניצוץ האלוהי היא שלכם.

 

הרכיב של ההבנה והחופש הוא דבר אחד, ולאחר זה הופך לרגישות [קריון מצחקק בהנאה..] חלק מכם כבר עברו זאת וחלקכם עדיין נמצאים שם.

עצתי לכם היא שלא לאפשר לרגישות של מה שאתם יודעים 'לכבות' אתכם. רגישות יתר לעצמכם אינה מיטיבה עמכם. זה לא יסייע לכם ברכיבים ובשלבים הבאים שצפויים להגיע..

כאשר תטפסו לראש מדרגות הזהב האלו, אתם מגיעים כ'לוחמי האור', כמעטים שהמעטה/צעיף הורם עבורם, וישנה מלאכה מרובה.

 

מה שאינכם אמורים לעשות הוא לצאת כנגד חבריכם או לתת להם ספרים של קריון, להטיף להם מי הנכם, ומה גיליתם.

מה שיש לעשותו הוא לאהוב אותם בחמלה כה רבה עד שיום אחד הם יפנו אליכם ויאמרו שהם רוצים את מה שיש לכם, מכיוון שהם אינם יכולים למצוא זאת בחדרם שלהם. ואז תוכלו לספר להם בעדינות לחפש אחר הדלת ההיא, היפה כל כך.

 

חלק טוענים שהמסרים של קריון מתעתעים ומביאים אתכם למקום שטותי. ואני עומד לאתגר אתכם, אלה הקוראים וחושבים כך: מדוע שלא תלכו לשם, ולאחר תוכלו תמיד לשוב בחזרה? האם אתם מספיק חזקים, או האם אתם חושבים שילכדו את נשמתכם?

באופן מסוים זה יקרה, אהבה עושה זאת – זוהי לכידה של נשמתכם בליבת האמת, יקרים, וזוהי הסיבה להימצאותי כאן.

 

ברצוני לספר לכם בהמשך אודות רכיבים נוספים, זה ממשיך וממשיך, הכל בעקבות 'הניצוץ'…

באיזה חדר אתם נמצאים? [קריון מצחקק בהנאה..]

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

 

רכיבים של הניצוץ 2 – יולי 2019

מפי קריון באמצעות לי קרול

 

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

רבים מהנוכחים כאן חלקו יחד הרבה יחידות חיים, ואינכם מודעים לכך. זה מקום בו אתם מתכנסים יחד, מרגישים סינרגיה, התמזגות של אנרגיה רוחנית שהיא חדשה, כמו אתחול ולידה מחדש של משהו שלא ציפיתם לו על הפלנטה.

זה אינו מקום בו אתם מגיעים וחוגגים את מה שאתם כבר יודעים. זהו מקום בו אתם חוגגים את מה שאינכם יודעים, מכיוון שזה יפהפה ועומד להגיע…

אנחנו מדברים אודות הניצוץ, זהו המשך לתקשור קודם ואתם תזהו את העומק והמשמעות שלו.

איני עומד לערוך סקירה, ורק אומר שהניצוץ הוא ההכרה וההבנה של האל בחייכם, שמוציאות אתכם מתפישה ישנה של מה שלימדו אתכם ומה שחשבתם שהוא אמיתי, ושמות אתכם במקום של תגליות עצומות וחדשות, שם אתם מגלים שאהבתו של האל היא יקרה עבורכם ושהיא מגיעה ללא כל 'קישוטים' [קריון מצחקק בהנאה..], היא מגיעה ללא כלים או חוקים.

זו פשוט אהבה… והיא מגיעה עם ההכרה שאתם מפוארים ואתם חלק מתוכנית.

 

בתקשור הקודם תיארנו את הרכיבים של הניצוץ, כאשר הראשון הוא הניצוץ שמתרחש ומוציא אתכם מתפישה ישנה ודרך ישנה של חשיבה. המעבר הוא כה שלם, וכאשר אתם מגיעים למקום החדש הזה וזה מרגיש כה חופשי וחי – אינכם ממש בטוחים מה לעשות…

ישנם אלה שכלל לא איכפת להם מה הם יעשו בהמשך, מכיוון שעבורם זהו הכל, לדעתם הם מאוחדים עם הכל וכל הדברים יתווספו להם. ובאופן מסוים הם צודקים, אולם אני מדבר על דרכים מעשיות.

 

אני מדבר לנשמות עתיקות החיות בחברה מערבית הצועדת מרמה אחת לשניה, אולם עדיין אתם הולכים לעבודה, נפגשים עם חבריכם,ויש לכם דברים מעשיים שעדיין יש לשים לב להם. יש לכם עדיין ילדים, בני זוג ועוד דברים שכה חשובים לכם, ויחד עם זאת אתם מוצאים את עצמכם שונים לגמרי.

 

גילוי הוא רכיב של הניצוץ ואחד הדברים הראשונים שקורים.

אתם מבינים שהחוקים שחשבתם שהיו שם, כבר אינם שם יותר. אתם מבינים שאתם יכולים לעשות כמעט הכל, כולל מה שסיפרו לכם שאינכם יכולים לעשות. גם בהתבוננות בגופכם תהיה ההכרה שאתם בשליטה. זה יקרה לכם ברמה מסוימת, מכיוון שהתאים בגופכם הם חלק מ'חבילת ההארה' הזו, הבריאה הזו, הנשמה, והביולוגיה שתקשיב למי שברא אותה, מכיוון שאתם חלק מן האל.

ויש מעבר לכך:

אתם תתחילו להבין שכל אותם הדברים שסיפרו לכם, ושהם מוחלטים עבור החברה שלכם – אינם כך כלל וכלל.

משך ימי חייכם יהיה תלוי בכם ולא בטבלה ביולוגית כלשהי, או ממוצע כלשהו. אפילו הרגישות והפגיעות למחלות יכולה להיות מבוטלת, להשתנות או ניתנת לתמרון באמצעות תודעה.

איש מעולם לא סיפר לכם על כך, אולם התודעה שאנחנו מדברים עליה היא אותה תודעה בעלת הברית עם זרע האל שבתוככם.

יקרים, אחזור ואומר שחלק מן הבורא היוצר מצוי בתוככם. זוהי הנחת היסוד של סיפור הבריאה עצמו. החלק של האל שבתוככם ניתן להרחבה עם תודעה שתתחיל להתרומם, להתפתח ולשפר את עצמה.

 

מה אתם עומדים לעשות בהמשך?

בתקשור הקודם הזכרנו שאתם מבינים ששום דבר ממה שחוויתם – אפילו לא מעט מזה – נחווה על ידי אלה שמסביבכם. תגובתכם הראשונה תהיה עצבות, ולאחר אמפתיה ותסכול, מכיוון שברגע זה של הזמן אינכם יכולים לעשות דבר ולשכנע אחרים לפתוח את הדלת ההיא…

זוהי החלטה שיש לבחור באופן אינדיבידואלי, אחת בכל פעם, גיליתם שרעיון ההטפה שייך לתפישה הישנה. והרעיון לתת למישהו חומרים, קורס, הכשרה, או לספר לו סיפורים שייך לדרך הישנה, ואתם מבינים שיש עבודה לעשותה.

מגיעה תפישה חדשה, ואתם מבינים שאין צורך לגרום לאנשים להתפקד כדי שיעשו אותו הדבר, אלא מדובר במשהו אחר וזמין – וכאן למעשה מתחיל התקשור הזה…

 

לאחר הניצוץ תעברו דברים רבים, יקרים. חלקם יגיעו בבת אחת, וחלקם יגיעו בהדרגה. אולם כל אחד מהרכיבים האלה נוכח.

כאשר תצעדו לתחום חדש בחייכם שהוא פתוח לרווחה, ללא כל חוקים, ושלא ראיתם אותו לפני כן, אתם תתהו מה לעשות עם כל זה והיכן יש להתחיל, וכיצד יש להתחיל…

עליכם ללמוד מחדש את הרוחניות שטענתם שהיתה שלכם, ותתחילו לשאול שאלות במהלך התהליך הזה, לגבי מה עליכם לעשות, מהי הקריאה של האל שבתוככם, ומה הלאה.. כיצד תהיה התפישה החדשה..

לעיתים אתם זהירים, לעיתים תשובו לדרכים הישנות ותנסו לעשות את הדברים כמו שעשיתם בתפישה הישנה, אולם זה לא יצליח, ואתם תבינו שאין לזה כל דמיון של היזכרות של משהו שלמדתם, ושזה חדש!

 

מה שמתרחש, יקרים, הוא התחלתה של התפתחותה של תודעה חדשה בתוככם, נשמות עתיקות. הרבדים, ההבנות, האפיונים והתכונות של הניצוץ מתחילים להתרחש עבורכם.

ומה הלאה, מה תעשו? האם ישנם דברים שעליכם לדעת?

 

ואז תחשבו שחייבים להיות חוקים גם לדברים שיתחילו לקרות לכם, בהתבסס על כל מה שקרה בעבר [קריון מצחקק בהנאה..] וחלקכם 'יחליקו' חזרה לאחור, מכיוון שהם יחשבו שהם יודעים מה לעשות בהתבסס על מה שהם עשו בעבר.

כך שהאמינו או לא, אחת התכונות של הניצוץ היא הליכה לאחור למשך זמן מה – אם כי לא עבור כולם..

 

ההבדל האמיתי בין התפישה החדשה לתפישה הישנה הוא שלעולם אינכם לבד, ואמרתי זאת מאז שפגשתי אתכם..

בתקשור הקודם ביקשתי מכם לדמיין מלאכים סביבכם, על פי המשמעות של זה עבורכם ועל פי הצורה שתעלה בדעתכם. סיפרתי לכם שהם שקטים, מכיוון שיש לכם בחירה חופשית. ולאחר שבחרתם בהחלטה, 'נכנסתם' לאזור שלהם, והם כבר אינם שקטים יותר – התפישה החדשה מתחילה בדברים שמעולם לא לימדו אתכם.

 

אל תחשבו אפילו על תכנון עתידי – כיצד זה מוצא חן בעיניכם?

האינטואיציה שלכם תהיה המדריכה ומפת הדרכים מעתה ואילך. ולא הג'י.פי.אס, מכיוון שאתם תגיעו לאזורים שמעולם לא מיפו ותעדו אותם…ולפתע תגיע ההבנה שהטופוגרפיה משתנה בכל יום.

אינכם אמורים להיות מודאגים מכך, מכיוון שבתפישה החדשה עליכם לסמוך ולבטוח באינטואיציה שלכם, שהיא חדשה ואתם עובדים איתה ומכירים בה כעזרה מלאכית.

אלה היודעים את שמכם מתחילים לפתח אתכם מעטפת ואתם מתחילים לבטוח במה שמגיע ישר לפניכם ממש לפני שאתם זקוקים לו. יהיו מצבים שהייתם מודאגים לגביהם – שפע, עבודה וכל אותם דברים שהזכרנו בתקשור הקודם, שלמדתם להוקיר אותם לצורך הישרדותכם – והם יכולים להיעלם. תעמדו ותאמרו שזה בסדר, מכיוון שתדעו שמה שעתיד להגיע יהיה טוב יותר. אתם תהיו צודקים, ולו המלאכים היו יכולים לעשות זאת, הם היו טופחים על גבכם ומעודדים אתכם על כך שאתם לומדים את העקרונות של משהו שמעולם לא לימדו אתכם – שהמציאות מעתה ואילך היא משהו שאתם תבראו בעצמכם, באמצעות האינטואיציה והעזרה מהצד השני, אינטואיציה שלעולם אינה פוסקת.

 

אתם תתחילו להאט את האינטואיציה הזו, כלומר, האינטואיציה באנרגיה הישנה הגיעה ממקום מקודש, מהשלשה של המוח- לב- בלוטת האצטרובל, שלשה שמחוללת את התקשורת עם העצמי הגבוה ואחראית לאינטואיציה שהיא ברמה כה גבוהה, ואם אתם נמצאים באנרגיה ישנה היא מגיעה אליכם מהר מדי. היא מגיעה וחולפת ואתם אפילו מתקשים לדעת מה זה היה, מה היתה המשמעות, האם היה עליכם יותר לשים לב…

מה לו האינטואיציה היתה אחרת, והיתה מגיעה, יושבת לפניכם, מברכת אתכם לשלום ומציעה לכם לפנות לכיוון מסויים…זה עתיד להיות כך, ואתם עומדים להתרגל לכך.

 

אלה מכם שעלו במדרגות המוזהבות, פגשו את הניצוץ, יודעים שאינכם מי שהייתם כאשר נולדתם ותתחילו לקבל סימנים ואותות מעצמכםלמדו לכבד אותם, להכיר אותם ולעקוב אחריהם.

 

באנרגיה הישנה, ההגיון והסינפסות במוחכם ניסו להרחיק אתכם מכך – וזה משתנה עתה. יהיה עליכם לשים ברובד אחר את הסינפסות של ההגיון שאמורות להיות ההישרדות שלכם – הן תמיד היו ההישרדות שלכם…תמיד תזדקקו להן, יקרים, זה מעשי, אולם יש לאזן זאת עכשיו עם האינטואיציה, החלק המקודש שלכם שמתחיל לפעול עכשיו ומבקש מכם לא לשים לב לכל מה שחשבתם שאתם יודעים, ולפנות כרגע לכיוון המסוים הזה.

המוח ינסה להרחיק אתכם מכך ויאמר שאל תעשו זאת, שהייתם כבר שם ואין שם שום גבר, ואילו האינטואיציה שלכם תאמר לכם להמשיך ולפנות לכיוון שאמרה לכם לפנות אליו.. ככל שתתקדמו יותר לנקודת הצומת, כך המוח יתנגד יותר ויותר ויאמר לכם שאתם מטופשים, כבר הייתם שם לפני כן, אין שם שום דבר, מדוע שתרצו ללכת לשם בכלל, והוא יבקש מכם לחשוב על כך..

והאינטואיציה תאמר שמבורך האדם ההולך לשם ופונה לכיוון המסוים ההוא…

 

ואתם אכן תקשיבו לאינטואיציה, וברגע שתפנו לאותו הכיוון, תבינו שהדברים שם אינם כפי שנהגו להיות…במקום מה שהיה ישנם שם כעת סממנים חדשים, תפגשו אנשים חדשים, מצבים אחרים והפתעות של סינכרוניות.

למוח לא תהיה כל תגובה לכך, מכיוון שהוא אינו בנוי לכך… מאוחר יותר הוא פשוט יתן לכם עוד הוראות והנחיות גרועות..

ההבדל הוא שיש להניח את המוח במקום המיועד לו ולשנות את מערכת הדירוג לגבי מי שאתם מקשיבים לו בתוך עצמכם. וזוהי אחת התכונות של הלימוד להשתמש ולעבוד עם התפישה החדשה.

 

התסכול יהיה מאפיין ותכונה נוספים מכיוון שהדברים לא יתאימו מספיק מהר. זוהי תכונה של הנשמות העתיקות, שעושות כמיטב יכולתן את כל הדברים 'הנכונים' אולם לדעתם זה אינו מספיק מהר. אתם שואלים מתי הדברים האלה עתידים להתרחש, כאשר למעשה הם מתרחשים ממש לפני אפכם, אלא שאינכם מודעים להם מכיוון שהם מתרחשים מחוץ לטווח הראיה הנורמלי שלכם, או שהם מתרחשים באופן שלא ציפיתם לו.

ועליכם להבין את ה'שדה', שמלא בפוטנציאלים בלתי מזוהים.

חלק מהאינטואיציה הזו מנווטת מסביב אותם דברים המתרחשים ב'שדה'.

 

לדוגמא, מפה יכולה להיות רק של אזור ידוע, ג'י.פי.אס יכול לתפקד רק אם הוא מכיר את הרחובות והאזור. קיים מרכיב לינארי שטוען שזוהי האמת, כך עובדים הדברים, ואתם מקבלים הדרכה בהסתמך על זה לכל מקום אליו תרצו להגיע.

התפישה החדשה עובדת אחרת, אין כל מפה מכיוון שהרחובות משתנים בכל פעם שמישהו מקבל החלטה ב'שדה' הזה. וזו אינה מפה של רחובות, אלא זו מפה של התודעה של החיים.

אם אתם אמורים להגיע למקום כלשהו, אתם יודעים ברמה מסוימת מה מצוי קדימה, ולכן תדעו להיכן לפנות. זה אינו חיזוי, זוהי תחושה של ה'שדה'..

 

דמיינו חדר מלא באנשים שונים וכולם משוחחים, ותאמרו שזה בלתי אפשרי למפות את מה שהם משוחחים אודותיו מכיוון שהם נעים כל הזמן ומדברים כל הזמן, ואתם תהיו צודקים מכיוון שלא ניתן לעשות זאת בדרך זו.

אולם אם תכנסו לחדר הזה, ויתכן ותהיה לכם אינטואיציה או רעיון לגבי מה שמתרחש שם, ומי משוחח עם מי, מכיוון שהאינטואיציה מחוברת ל'שדה' ויודעת מה מתרחש בחדר. היא ג'י.פי.אס מאסטר, ללא מפה אולם עם הנחיות מהתודעה. ובצורה כזו תהיו מסוגלים לנוע מקבוצת אנשים לקבוצה אחרת, מאדם לאדם, ותפגשו את כל מי שאתם אמורים לפגוש ותשוחחו עם מי שאתם אמורים לשוחח, ובעוד החדר משתנה, השיחה קולחת והופכת לאלגנטית יותר, ואתם מנווטים לעבר אנשים נוספים, ובסופו של דבר אתם יוצאים מן החדר הזה עם חברים חדשים, מקום עבודה חדש, גוף בריא – כך הדברים עובדים!

והתסכול נובע מכיוון שזה אינו קורה מספיק מהר…

 

אני מציע לכם להירגע עם מה שאינכם יודעים. זה קשה. זוהי תפישה חדשה.

ואתם אומרים שעד כה סיפרתי לכם שאין ג'י.פי.אס, אינכם יודעים לאן אתם הולכים ואתם אמורים להיות רגועים [הקהל צוחק..] זה נשמע משוגע במקצת, עד שתתחילו לדבר עם אנשים שנוהגים כך, והם רגועים ושלווים ומלאי שמחה. זה אוקסימורון – דבר והיפוכו.

ישנם אנשים שאין להם מושג מה הם עושים או מה עתיד להגיע, חלקם נמצאים 'בין עבודות', הם אינם יודעים את מי הם עתידים לפגוש אולם הם יודעים שזה יגיע יום אחד כאשר הם יזדקקו לכך, ועדיין הם שלווים ורגועים, ומחייכים.

זהו ההבדל בין החיים בחדר הישן והחיים בחדר החדש, שדיברתי על כך בתקשור הקודם.

 

תפישת הקיום מתחילה להשתנות, ועליכם ללמוד להתמודד עם התסכול, ולאחר שתעשו זאת וזה לא יטריד ויפחיד אתכם יותר, ותגיעו לנקודה בה תתחילו באמת להבין כיצד זה עובד, להירגע ולהיות שלווים – עדיין לא תהיה לכם תשובה מדוע אתם נמצאים כאן ומה עליכם לעשות…

וגם זה המשך מן האנרגיה הישנה האומרת שכל אדם, אפילו רוחני, חייב לעשות משהו ולהתאים עצמו לסוג מסוים של מערך על מנת לעשות משהו.. חלק מכם הנמצאים כאן בנויים, מעוצבים, ונקראים על מנת לעשות 'שום דבר', ורק לאחוז בנוכחות היפה והשמחה… וכאשר יתקיים מפגש ואנשים ישוחחו וינועו מאחד לשני, הם יפגשו אותם לרגע או שניים ויראו שהם שלווים ואינם מודאגים מכך שהם אינם עושים 'משהו' שעליהם לעשות, אינם כותבים ספר, הם פשוט רק מתקיימים, והם יבינו שהם למעשה 'אוחזים במקום' של שמחה, בטחון, וחמלה על הפלנטה. הדברים האלה מידבקים, ואנשים בתהליך הלמידה שלהם יפגשו אותם, יראו שהם אינם פוחדים. וזה משפיע…

 

כאשר אדם צוחק, מדענים טוענים שנוירוני המראה במוח גורמים לאנשים אחרים לצחוק. דבר דומה קורה עם פיהוק.. אולם במקום בו אנשים לא ראו שמחה לפני כן, הדבר מעט גדול מזה..

ומה אם אתם נמצאים כאן על מנת לאחוז בזה כך שבכל מקום אליו תלכו וכל אדם שתפגשו יושפע מהמגדלור שהנכם, שיושב שם ו'אינו עושה דבר, רק משדר אהבה, חמלה ושמחה במשך כל ימי חייו.'

האם זה מספיק טוב עבורכם?

 

זוהי תפישה חדשה, בה לא לכל אחד יש חוזה לפיו עליו לעשות משהו חשוב עבור האל. מה חשוב יותר מאשר שידור של שמחה, חמלה ואהבה, כך שכל אחד יוכל לראות את האור? יתכן ולאחר שאנשים יימשכו אליכם ויפגשו אחד מכם, הם יוכלו לנוע לקבוצה אחרת ולמצוא את מה שהם זקוקים לו לשם ריפוי, שלווה, ונוחות למשך שאר חייהם..

ישנם דברים רבים בלתי צפויים.

 

ישנם אלה שאומרים שהם יודעים שהם נמצאים כאן למען מטרה מסוימת ושעליהם לעשות משהו, והם מבקשים לדעת מהו אותו דבר..

לאחר הניצוץ וכל המאפיינים והתכונות, לאחר שלמדתם והתגברתם על התסכול, ואתם שלווים עם עצמכם ומבקשים לדעת מה ההמשך – הרי שההמשך יגרום לכם להלם… מה שעליכם ללמוד בתפישה החדשה הזו שעליכם 'לעצור את המכונית' ולנוח…מכיוון שאתם עדיין נוסעים בחייכם מנקודה אחת לשניה, יש לכם מושג מה הלאה, ומה אינו בהמשך, מה עשוי לקרות ומה אינו עשוי לקרות – אתם עדיין נוהגים במכונית של המציאות שלכם מבלי להבין שזה חייב להיפסק!

הכוונה היא שתעצרו מעט באופן פיסי, לכו למקום בו איש אינו מכיר אתכם – אפילו לכמה רגעים – התרחקו, השעו את מה שעומד לקרות כאשר השעון יראה על שעה מסוימת ויש לכם פגישה, השעו את מה שעשוי לקרות עם השעון באופן כללי, שבו לרגע, הרימו את זרועותיכם והעזו להיות נאהבים..

אמרו לרוח 'רוח יקרה, אין לי כל מושג מה אני עושה, אולם את יודעת … רוח יקרה, עצרתי לרגע את המכונית מכיוון שבשקט ישנו מסר…'

ואתם תתחילו לשמוע את המסר שיעבור בשקט. אנחנו לעולם לא ננתק את השיחה,..אנחנו אתכם לנצח..

וזוהי רק ההתחלה, אם תעצרו לעתים תכופות יותר …

 

ישנם כלים המגיעים שאין לכם כל מושג לגביהם. הם מגיעים מתחום שאין לכם כל מושג לגביו, ואין להם כל קשר לדעתכם או לתודעה שלכם, או למטרה שאתם חושבים שאתם נמצאים כאן למענה.

עצרו את המכונית ושכחו את כל מה שאי פעם לימדו אתכם אודות המטרה שהגעתם לכאן. אתם נמצאים כאן ומכינים את הפלנטה עבור תפישה שטרם התרחשה, משהו שמעולם אפילו לא חשבו עליו.

תודעה חדשה תתחיל להתפתח ותשנה הכל באופן מוחלט! אתם תהיו חלק מכל זה בדרכים שאינכם אפילו יכולים לתפוש – אפילו כאשר אתם הולכים לחנות, אפילו כאשר אתם מטפלים בילדים, אפילו כאשר אתם מכבסים, מכיוון שזה מחוץ לטווח של מה שאתם חושבים שאתם יודעים.

מגיעים כלים. העזו להיות מספיק נאהבים כך שתיפתחו לדבר הבא, וזה יכול להיות פשוט על ידי עזרה לפלנטה על ידי מיקוד במשהו שרק לכם יש אותו, שהוא בעל תודעה גבוהה, וזה יביא לפלנטה דברים שמעולם לא היו כאן. השתלבו עם אחרים העושים אותם דברים במקומות שמעולם לא הייתם בהם ושאינכם מכירים אותם…תדעו שאתם חושבים יחד על אותם הדברים ואתם יוצרים משהו שישאר לנצח עם האנרגיה של התודעה.

 

יתכן ואני נשמע משונה. זה רק מכיוון שאינכם יכולים לחשוב על דברים בלתי רגילים שאינכם יודעים עליהם דבר. אינכם יודעים את שאינכם יודעים…אולם כאשר הדברים יגיעו תגיבו ב 'אהה', זה מה שקריון דיבר עליו…

ישתמשו בתודעה ככלי שמעולם לא השתמשו בו בעבר. כלי נדיב, יפהפה, מלא שמחה ושלווה. וזה ישנה את הפלנטה הזו.

יהיו רעיונות שמעולם לא חשבו עליהם לפני כן, רעיונות לאלה שיתמודדו על משרות וינהלו מסע פרסום באופן שלא חשבו עליו לפני כן. וכל הרעיונות האלה יגיעו מכם, מכל אלה שהגיעו לניצוץ, ישבו וחיכו והבינו שזוהי הסיבה להימצאותם כאן, מכיוון שהם יודעים כיצד הדברים פועלים בשדה של תודעה גבוהה, ויהיו מוכנים לעזור….

 

חלק מכם יחשבו שאינכם עושים דבר, בעוד שאתם עושים כל כך הרבה רק באמצעות פעולותיכם והצהרתכם שאתם נמצאים כאן ושאתם מוכנים! אל תתאכזבו אם הסיבה שחשבתם שהגעתם לכאן עבורה לא תתממש. זו היתה אנרגיה ישנה, יקרים. יתכן ותכתבו ספר באנרגיה החדשה, ואינכם יודעים על כך עדיין..

תהיה טכנולוגיה שתתקיים יום אחד ותהיה מסוגלת לסרוק את התודעה שלכם, ואז ילמדו אודותיכם ויציינו שאתם הייתם המבשרים, בני אדם שהיו כאן ושידרו אהבה, שלווה וחמלה…ולא היה להם כל מושג עד כמה הם היו חשובים.

האם זה מספיק חדש עבורכם?

 

אנחנו נמשיך לדבר על הדברים האלה שהם מעבר ליכולת ההבנה שלכם, אולם ביכולתכם להרגיש אותם..וזה מספיק בינתיים…

אם כך, שבו והיו נאהבים ואפשרו לכל השאר להגיע אליכם עם הכלים החדשים האלה שמתחילים להגיע ולהימסר בידי המלאכים היפים האלה שהלכו אתכם בכל צעד בחייכם, ומתחילים להראות את עצמם באינטואיציה שמתחילה אצלכם.

 

בינתיים, עזבו את המקום הזה שונים מכפי שהגעתם, מכיוון ששמעתם משהו שהתקבל על דעתכם, אם כי באופן משונה…

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר