מהו מפגש של "השתקפויות"

למפגשים הטיפוליים של ה"השתקפויות" ישנה תהודה מיוחדת ושונה, שמתאפשרת כתוצאה מכל העבודה שנעשתה במשך שנים על 'רשת הכיול האוניברסלית' ושיצרה יסודות איתנים וחזקים שמאפשרים כיום לצנר את התהודה המיוחדת והעוצמתית הזו.

 

המפגש מציע הערכה אנרגטית אישית ייחודית המשולבת עם היערכות אנרגטית עוצמתית ואוהבת, על מנת לסייע לאדם להגשים את השינויים והכוונות שהוא בוחר כישות התפתחותית, ועל מנת להרחיב את האינטליגנציה של לבו!

 

במפגש זה אני מצנרת את האנרגיה של אהבה ומשקפת את התפארת הקוונטית שהיא אתם!

אנחנו מתעוררים ליכולת לחשוב ולפעול באופן קוונטי באנרגיה החדשה. מפגש ה"השתקפויות" מסייע לאדם להעמיק את יכולתו לנהוג כך!

 

התהודה של מפגש ה"השתקפויות" אוחזת ביותר אור.

האדם החווה את המפגש רוטט ומגיב מהאנרגיה של השלמות שבתוכו, פותח ערוצים של אור וחסד בתוכו, מגביר את יכולתו למזג את האינטלקט, האינטואיציה והיושרה שלו, ומפעיל שכבות ידע חדשות ובלתי נראות של הדנ"א שלו.

 

במהלך המפגש הטיפולי של ה"השתקפויות" על האדם להביע כוונה כלשהי אותה הוא מבקש ליצור ולהגשים בחייו.

זה יכול להיות אתגר כלשהו ממנו הוא מבקש לגדול ולצמוח, או זו יכולה להיות כוונה לשפע ושגשוג, לבריאות טובה ומאוזנת יותר, למשקל מאוזן יותר, לשלווה, להרמוניה, להתפתחות, ועוד.

בעבודה על הצהרה של כוונה ממוקדת, האדם יוצר יחד איתי דפוס אנרגטי ייחודי המגדיל את יכולתו להגביר ולהגשים את כוונותיו.

 

האנרגיה של ה"השתקפויות" מציעה לאדם תמיכה בשעה שהוא מפתח הבנה עמוקה יותר לגבי עצמו, יוצר בהירות ומיקוד גדולים יותר בחייו, מגדיר, מארגן ומכוון באופן מודע, ביעילות ובתשומת לב רבה יותר את האנרגיה שלו מליבת הוויתו, על מנת לשנות ולהמיר את האנרגיה של כוונתו לאנרגיה של יצירה מודעת, ולמצוא דרכים חדשות להגשים את כוונותיו ואת הפוטנציאלים שלו במציאות חייו.

 

 

 

עדויות

 

.."תמר, תודה רבה לך כל כך על מפגש ה"השתקפויות" היפהפה…הרגשתי נתמכת מאוד על ידי האנרגיה של החוכמה, האהבה והחסד. היכולת שלך להבהיר את הכוונה שלי היתה עוצמתית מאוד…"

 

…"מפגש ההשתקפויות היה עוצמתי בצורה בלתי רגילה!

במהלכו בחרתי מטרה מסוימת שרציתי להגשימה בחיי, ועקבתי אחר דרך מובנית שמובילה לכך, בעוד תמר תמכה בי באופן מילולי ואנרגטי…"

 

…"אני שולח לך הכרת תודה על מפגש ה"השתקפויות", אני מרגיש נפלא, ויש לי הבנה עמוקה יותר לגבי היכן ברצוני להיות. עזר לי מאוד לעבור אתך במפגש על ההצהרה של הכוונה הממוקדת שלי, להיות מסוגל לחזק, להבהיר, ולהתמקד במה שמרגיש נכון עבורי…"

 

…"לאחר מפגש ה"השתקפויות", התחלתי לתרגל בבהירות את כל מה שעברנו עליו, ואני שמחה לספר לך שהדינמיקות המשפחתיות שלי משתנות לטובה. אני יודעת שאני מרגישה טוב יותר, וכך מרגישים גם שאר בני משפחתי…"

 

…"הרגשתי כמו בקפיצה קוונטית, בסנכרון מלא עם השינויים העמוקים המתרחשים עכשיו על פני כדור הארץ, ועם כלי נהדר ודרך מצוינת לעזור לעצמי לעבור את הזמנים האלה של השינוי…
רציתי לחוות עוד ועוד את המפגש הטיפולי של ההשתקפויות, ואשמח לעבור את הכשרת המסייעים על מנת ללמוד לעזור לעצמי, לבני משפחתי, לחברי, וגם ללקוחותי…"

 

…"עברתי אתך תמר את כל השלבים של הטכניקה, המפגשים היו עוצמתיים ביותר ובזכותם חוללתי שינויים רבים בחיי…

לאחרונה עברתי אתך גם את מפגש ה"השתקפויות" ועכשיו יש לי בהירות גדולה יותר בחיי, לגבי מה שאני בוחר לעשות ומה לא, מבלי לחוש כל אשמה או מחויבות!

אני אחראי יותר ומודע למחשבותי והרגשותי, ועל פעולותי.

לאחר המפגש היתה לי פתיחה גדולה של תקשורת עם היקום, והתחלתי לקבל מסרים ברורים.

לאחר כל המפגשים אני מסוגל להתחבר לאנרגיות שבסביבתי ויש לי תובנות לגבי הפעולות ההולמות שעלי ליטול ברגע נתון. דבר זה יוצר מערכות יחסים מספקות יותר עם אחרים.

באופן כללי אני מרגיש תחושת איזון טובה יותר בחיי! אני חי חיים מלאים יותר, עשירים יותר, והרבה יותר מרגשים!.."

 

…"תודה לך תמר על מפגש ה"השתקפויות" שלי, זו היתה חוויה מדהימה! אני מרגישה 'מחודשת' ורעננה.."

 

…"כאשר סיימתי את מפגש ה"השתקפויות" עם תמר, הרגשתי שמחה, מאוזנת, ומלאה בתובנות לגבי יכולתי שלי ליצור את חיי מתוך בחירה גדולה יותר…"

 

…"את מגבירה את היכולת של אנשים להיות מודעים לאנרגיה שלהם, וכיצד להשתמש בה בבהירות ובמיקוד…"

 

לאיור של ה"השתקפויות" – לחצו כאן