אודות תמר גנישר

 

מי אני?

מזה 41 שנים אני עוסקת באנרגיה על היבטיה השונים, לימוד והוראה, איזון וריפוי אנשים, וטיהור המרחב בו הם גרים, עובדים וחיים.

 

ניתן לומר שהדברים התחילו עוד הרבה לפני כן, כשהייתי "בורחת" מגן הילדים אל שדות הפרחים והמרחבים שהקיפו את אזור מגורי, על מנת לפגוש את חברותי הפיות…

איכשהו שרדתי את 'עולמם של הגדולים', התאמתי עצמי לרצונותיהם, פסעתי במסלולים המקובלים,  ואט זנחתי את העולם הקסום שהיה לי למפלט.

בתחילת דרכי כבוגרת, פניתי למדעים, עסקתי באדריכלות ותקופה ארוכה תכננתי מבנים פרטיים ומבני ציבור. לא אחת מצאתי עצמי מתעניינת באנשים למענם תכננתי את ביתם, מנסה למצוא את המיוחד והייחודי שבהם כדי "לתפור" להם בית לפי מידותיהם.

בד בבד למדתי את תולדות האומנות, והרחבתי את ידיעותיי על החומרים, הסמלים והצורות הגיאומטריות ששימשו את האנושות לכל אורך ההיסטוריה, בתקופות החיים השונות.

תרגול ממושך של ריקוד ומחול, על גווניהם השונים, עזר לי להבין רבות על היכולת הפיזית המדהימה של האנטומיה האנושית, אך באמצעותו גיליתי גם את מגבלותיה.

 

שליחות משפחתית לחו"ל הובילה אותי ללמודי צילום, ומצאתי עצמי מצלמת שוב ושוב אורות וצללים, דמויות, פנים, ומתעניינת בסיפורים האנושיים שהסתתרו מאחורי התמונות. (עטרת-אור עטפה חלק מהדמויות, אלא שאז טרם ידעתי שמכנים זאת "הילה"…).

 

מתי גיליתי שיש גם מציאות "מעל ומעבר"?

נחשפתי לאיזוטריה ומיסטיקה בטיולי בארץ ובתרבויות רחוקות בעולם. הצטרפתי למעגלי-אור שעסקו ברפוי האדמה ומרכזי האנרגיה של פלנטה ארץ, תרגלתי שיטות טיהור של קווי אנרגיה מהיקום ומהקרקע, זיהוי, עזרה ועבודה עם ישויות טבע ואדמה. למדתי, הדרכתי ותרגלתי מגוון שיטות טיפוליות בתחום ההוליסטי והאנרגטי – שיאצו, רפואה סינית ויפנית, טאי צ'י וצ'י קונג, רפלקסולוגיה, איזון קריסטלי באמצעות אבני מרפא, שחזור חיים קודמים, גופי אור, יעוץ וקריאה בקלפים, ועוד תורות ודרכים שרובן ככולן עסקו באנרגיה, בהתפתחות רוחנית, במודעות, בחיפוש…

 

מתי הצטלבה דרכי עם טכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי?

חיי לא התנהלו כפי שרציתי, לא היו בי שלווה, שמחה, סיפוק, אהבה, הספק והייאוש קיננו בתוכי – מישהו הושיט לי, לפני הרבה שנים, מילים אודות הטכניקה – ומיד ידעתי שמצאתי! שזה הדבר אותו אני רוצה ללמוד וללמד אחרים! המשך טבעי לכל החקר והתהיות אחר משמעות ומטרה לחיים, לכל התמחויותיי בעבר, השילוב המושלם בין רוח וחומר, בין מדע ואנרגיה.

 

זוהי התשובה שנותנת לי סיבה לקום כל בוקר בחדווה, בציפייה לאשר יביא איתו היום המבורך – שינוי והתעצמות, כתהליך מתמשך שאינו נגמר, שאותו אני חווה יום-יום, שעה-שעה, כל הזמן. זכות גדולה ניתנת לי להעניק את שמצאתי, כמתנה לאלה שמוכנים לקבל אותה – תלמידים ומטופלים כאחד – להגיע לאותו מקום שתמיד ידעו שקיים: חיבור לעוצמתם הפנימית ומימוש הפוטנציאל. אני מאחלת שאנשים רבים ככל האפשר יתוודעו אל הכלי הנפלא הזה. לכל אנוש ישנה הזכות לחוות ולהכיר את ההתעצמות האישית שלו, בכל רגע נתון, ואין זה משנה באיזה מצב הוא נמצא בחייו.

 

 

מהם תחומי עיסוקי כיום?

 

  • מקדישה את רוב זמני לטיפול והכשרת מטפלים בטכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי ובהכשרת מסייעים בתוכניות ההגיון שברשת.

 

  • נמנית עם קבוצת התמיכה העולמית של EEI, ומסייעת בתרגום ובהפצה של חומרי הלימוד והמוצרים השונים הנלווים לטכניקה.

 

  • במאי 2005 הוסמכתי ל Mentor של הטכניקה בישראל.
    באותה שנה גם הייתי מארחת-שותפה לארועים שהתקיימו באוקטובר בתל אביב ובירושלים, ושכללו בין השאר תקשורים של קריון באמצעות לי קרול, סמינרים של פגי פניקס דוברו ודר. טוד אובוקייטס, ונגינתו השמימית של רוברט קוקסון.

 

  • ביוני 2007 מוניתי לעמוד בראש המשרד האזורי של EEI במזרח התיכון ובאפריקה, נציגות המטפלת בקידום וטיפול בעניניה של EEI במקומות אלה.

    

  • מקיימת מפגשים להתפתחות, היזכרות, התעצמות, וחיבור עם החלק האלוהי שבנו.

 

  • עוסקת בטיהור ואיזון מבני מגורים, מקומות עבודה, ומרחבים.

 

בוראת את המציאות שלי מדי יום, שותפה-יוצרת עם הבורא, מקור כל האנרגיות ביקום, מחויבת ומאושרת להיות חלק מקבוצה גדולה של עובדי-אור בארץ, בעולם וברחבי היקום כולו, אשר ערים לשינויים האנרגטיים-הקוסמיים-הפלנטריים המתחוללים בתקופה זו, ושבחרו בדרך של האצה התפתחותית, בדרך של התעלות, התורמת ומאפשרת לאותם שינויים להתרחש.

 

אני שמחה שאני נמצאת בזמן הזה, במקום הזה, למטרה הזו.