אז מה שלום השדה האלקטרומגנטי שלכם הבוקר?

הכתבה פורסמה במגזין "איזון", המגזין לבריאות ואיכות חיים, בנובמבר 2002

 

 

האם אתם חשים לפעמים שופעי רעיונות, מתרגשים שוב ושוב, אבל חוץ מהתלהבות שום דבר לא קורה? לכולנו יש רעיונות רבים, בין אם זה רעיון לגבי איך להצליח יותר בעבודה, עם המשפחה או בכלל בחיים. הבעיה אינה בחוסר רעיונות, הבעיה היא שעל פי רוב אנחנו 'מפספסים' אותם.

 

רובנו לא חיים את החיים במלואם, אלא מחכים לרגע שבו נגמור לשלם את המשכנתא, שהילדים יגדלו, שנעבור לבית מרווח יותר, לרגע בו נמצא את העבודה המתאימה. בקיצור, מחכים לרגע שבו 'החיים יתחילו' ואז נוכל להגשים את כל מה שחלמנו ולממש את הפוטנציאל שלנו. מה שאנחנו לא תופשים הוא, שהחיים כבר מזמן התחילו. הם כאן.

 

ישנה ריקנות גדולה בחיים, תחושה שאנחנו לא ממלאים את התפקיד שיועד לנו כאן. אנשים צמאים למידע לגבי האפשרות לחיות חיים טובים יותר ושואלים מה לעשות כדי לצאת מהתקיעות ולנצל את מלוא היכולת והעוצמה על מנת לברוא את המציאות הרצויה להם? מה לעשות כדי לממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בתוכנו?

מה שאנחנו צריכים זו מערכת איזונים חדשה כדי לצאת ממצב הכאוס הקיים היום בכל. היכולת והידע להגשים כל חלום וכל שאיפה מצויים בנו, אך הם רדומים. המנגנון מצוי שם, אך הוא מחכה להוראות יעילות יותר. המנגנון הזה הוא טכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי, המנגנון של "ההתעוררות", המאפשר לנו לשנות דפוסים שונים המשפיעים על מי שאנחנו ועל הדרך בה אנו בוחרים לחיות את חיינו. מדובר באותה מערכת איזונים חדשה, שתבטיח את החופש הדרוש לביטוי ולפיתוח אישיותו הייחודית של כל אחד ואחד.

 

אנשים רבים לא רוצים להשתנות, כי זה דורש מהם להסתכל על עצמם ולהתחייב לשינוי. הם אומרים: "זה נחמד לקרוא על שיטה לשיפור חייך, אבל לי יש חשבונות לשלם, שלושה ילדים ועבודה…"

העולם הוא מראה. כדי לשנות את חיינו מבחוץ, אנחנו צריכים לשנות את חיינו הפנימיים. חשוב שאנשים יסתכלו על ההסטוריה הפרטית שלהם, יסתכלו על הנחות הבסיס המוטעות שלהם, על המחשבות שמגבילות אותם, על הפחדים. וכל מה שהטכניקה אומרת הוא, "עכשיו זה הזמן להיות המיטב שבך, חייה את האני הטוב ביותר שלך, כוון את החיים שלך ותהנה מהדרך".

 

אז מהי טכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי?

כל חומר, בין אם הוא חי, צומח או דומם, הוא תופעה אלקטרומגנטית, והשדה האלקטרומגנטי נספג לתוך החומר כולו בצורת סיבי אנרגיה עדינים. אצל בני האדם קיימות תבניות שונות של סיבי האנרגיה האלה היוצרות אנטומיה אנרגטית, ויש להן השפעה ניכרת על הגוף הפיזי וגם על התודעה של האדם. ומאחר ואנחנו 'ישויות של אנרגיה', הרי קיים קשר בין איכות החיים שלנו לבין איכות האנרגיה שלנו.

 

אנרגיה איכותית באה לידי ביטוי בבריאות הפיזית, הרגשית, השכלית והרוחנית. בדומה לאיכותו של בד התלויה באיכות החוטים מהם הוא נארג, כך גם בריאותנו תלויה באיכות החוטים של האנרגיה האישית שלנו, ומסיבים אלה נארגת יריעת חיינו. מטרת איזון השדה האלקטרומגנטי הוא לנהל חיים מאוזנים ולחיות בהרמוניה ובאיזון עם הסובב אותנו, באמצעות מודעות לגוף האנרגטי שלנו.

 

טכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי פותחה על ידי פגי דוברו ומיושמת מזה 15 שנה. זו שיטה אנרגטית חדשה שנועדה  להביא למודעותנו את קיומה של שבכה אנרגטית קוסמית. על מנת לנצל חלק גדול יותר מאנרגית השבכה הקוסמית בחיי היומיום שלנו, עלינו לאזן, לחזק ולכייל את אנטומית האנרגיה שלנו.

 

ממש כפי שבאנטומיה הפיזית שלנו פועלות מערכות רבות, כמו מערכת השלד, מערכת השרירים, הבלוטות, כך פועלות מערכות רבות במסגרת האנטומיה האנרגטית של האדם. אחת מהן מורכבת מסיבי אור ואנרגיה אופקיים שיוצרים לולאות בעלות צורה של הספרה 8, המחלחלות ומתמזגות אל תוך סיבי אור ואנרגיה אנכיים, המקיפים את האנטומיה האנרגטית שלנו, ובסופו של דבר מחברים אותנו אל אותה שבכה קוסמית.

 

הדגם הבסיסי של האנטומיה האנרגטית זהה בצורתו אצל כל אדם ואדם. הסיבים גמישים וקשורים ביניהם בקשרים פנימיים, וכאשר נמתחים סיבי אור בחלק אחד, מגיבים סיבי אור אחרים בחלק אחר, ובעצם האנטומיה האנרגטית של האדם מתפקדת בדומה לפעולתו של השנאי החשמלי (הטרנספורמטור) המעביר אנרגיה ממעגל חשמלי אחד למעגל חשמלי אחר. איזון שדה האנרגיה האלקטרומגנטית נועד לאפשר לאנרגיה של האנוש להיפתח ולזרום במעגלים רבים ככל האפשר, ולהתחבר לשבכה הקוסמית.

 

האנטומיה האנרגטית הזו אינה שלמה ואינה מתפקדת באופן מלא, ופה באה לעזרתנו טכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי. זו שוזרת, מחזקת ומאזנת את הסיבים והלולאות הנ"ל, ומאפשרת לנו לבסס קשר תמידי רב עוצמה עם עצם המהות של אנרגית הרפוי העצמי, ועם חיים שלווים, בריאים ומלאי שפע ושמחה. החיווט, הכיול והאיזון באמצעות הטכניקה, מתרחשים באופן ייחודי לכל אדם ואדם, ונקבעים על ידי הקצב והתדר האישי של כל אחד ואחד, תוך מתן כבוד רב לאדם, לחוכמתו הפנימית ולכוונה האישית.

 

ייחודה של הטכניקה בכך, שהיא שמה דגש על יכולתו של האדם לרפא עצמו ולהתפתח למציאות רחבה יותר, תוך שחרור עדין של הקונפליקטים הבלתי פתורים בחייו הרגשיים והפיזיים, מבלי שיצטרך לחיות ולחוות מחדש אותם אירועים מכאיבים שהולידו אותם.

 

הקבלה מסבירה איך אנחנו חוזרים לכאן בכל פעם לגלגול חדש לצורך תיקון. אבל לא תמיד אנחנו מצליחים לתקן, ובדרך כלל אנחנו חוזרים על אותן שגיאות. הטכניקה משחררת אותנו מהחזרה המיותרת הזו, והופכת את ההסטוריה שלנו למקפצה של חוכמה, תובנה וידע, ולא לעוד עוגן המעכב בעדנו. לטראומות יש מטרה, שיעור וחוויה לימודית קשה. אבל לאחר שלמדנו, אין צורך ללמוד שוב ושוב, לסבול ולהתאמץ.

 

הטיפולים בנויים מארבעה שלבים המובילים בהדרגה את האדם לאיזון אנרגטי. במהלך הטיפול מרחש תהליך הכיול עבור כל אדם, בין אם הוא מודע לכך ובין אם לא. החיווט קורה, הכיול קורה, נוצרים חיבורים אנרגטיים חדשים ובמקביל גובר ומתעצם החיבור של האדם ליכולותיו, כשרונותיו והפוטנציאל האינסופי שלו.

 

האדם המקבל את הטיפול יכול להעזר בו למטרות ריפוי, ידע, צמיחה רוחנית או פשוט להפגת מתחים, פחדים ודאגות. מספר הפגישות הטיפוליות שונה מאדם לאדם. יש כאלה שבוחרים לשחרר במהירות, באופן מודע או לא מודע, את כל אותם דפוסים מעכבים בחייהם, וישנם כאלה שעושים זאת בקצב איטי יותר.

 

השינויים אינם תהליך חד פעמי, אלא תהליך שנמשך כל החיים, ולפעמים האדם מגלה לאחר חודשים ארוכים, תגובות התנהגותיות שונות למצבים מוכרים. הטכניקה אינה מהווה פתרון מהיר, אלא מעודדת אנשים לזהות שהעבודה הגדולה ביותר והחשובה ביותר שאדם יכול לעשות בימי חייו, היא על עצמו. היא משמשת מעין זרז וגורמת לאנשים לפעול, כדי שיוכלו ליישם את השינויים שהם רוצים לבצע בחייהם.

 

ניתן לכווננן, לחזק ולאזן גם את השדה האלקטרומגנטי של ילדים. הילדים של היום נולדים עם מערכת אנרגטית פעילה יותר משלנו, ולכן הם רגישים, פגיעים ושרויים במצב של חוסר איזון שיכול להביא לבעיות קשב, קשיי למידה, היפראקטיביות, מתח, חרדה ועוד. קיימת אפשרות לשלוח טיפולים מרחוק, מה שמקל על ילדים מלאי אנרגיה המתקשים לשכב זמן ממושך על מיטת הטיפולים. מומלץ וכדאי שגם ההורים יעברו את תהליך האיזון יחד עם הילד, כדי ליצור סביבה אנרגטית תומכת ומאוזנת.

 

הטכניקה נחשבת לכלי בעל העוצמה הרבה ביותר העומד היום לרשות האנושות, ונתמכת ע"י הפיזיקה המודרנית (קיים ספר המאושש מבחינה פיזיקלית את התהליכים האנרגטיים המתרחשים בשעת הטיפול). היא מעולה ורבת עוצמה כשיטת טיפול יחידנית, וגם משלימה, מחזקת ומשתלבת עם שיטות טיפול אחרות.

 

 

תמר גנישר, אדריכלית במקצועה, עוסקת מזה 14 שנים באנרגיה על היבטיה השונים, ובלימוד והוראה של מגוון שיטות בתחום ההוליסטי והאנרגטי, כמו שיאצו, רפואה סינית ויפנית, רפלקסולוגיה, טאי צ'י וצ'י קונג, איזון קריסטלי, שחזור גלגולים, קריאה בקלפים, טיהור בתים ומרחבים ועוד. היא למדה והוסמכה ע"י פגי דוברו, וכיום מקדישה את רוב זמנה לטיפולים ולהכשרת מטפלים בטכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי.