תוכניות הכשרה ב ®EMF Balancing Technique – טכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי

מאז הקמתו של The Energy Extension, Inc. – EEI (תאגיד שלוחת האנרגיה) בשנת 1995, גדלה EMF Balancing Technique (טכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי) מנוכחות אזורית קטנה בניו-אינגלנד למעמד של הכרה בינלאומית כיום, עם מורים ומטפלים ב EMF Balancing Technique ב 70 מדינות ברחבי העולם, ועם ספרי לימוד תקניים ואחידים ב-12 שפות.

 

השינויים הגדולים המתרחשים בפלנטה ארץ בתקופה הנוכחית ובימים שיבואו בעתיד, הביאו להבנה על נחיצותה ויעילותה של טכניקה זו בעזרה וסיוע לבני האדם המתפתחים, בזמני שינוי אלה, וגיבשו תוכנית לימודים מתמשכת חדשה, המשלבת בתוכה התפתחות וצמיחה אישית, יחד עם התמחות מקצועית.

 

בתהליך הצמיחה המתמשך של הטכניקה, נוצרו שתי תוכניות חדשות:

תוכנית לצמיחה אישית – עבור אלה שפשוט (ומאוד חשוב) מתענינים בהרחבת המודעות שלהם ובצמיחה האישית שלהם עצמם.

התכנית לצמיחה אישית מגבירה את ה "רגישות האנרגטית" ומאצה את תהליך ההתפתחות האישית. הבנתה של שפת האנרגיה פותחת את הדלת לחכמתו של האנוש ההולוגרפי בדרך עדינה, מזינה ועצמתית.

 

תוכנית לדרך מקצועית – עבור אלה המחפשים אחר רמה גבוהה יותר של מקצועיות בעבודה אנרגטית, והבוחרים להפוך את הטכניקה לחלק מחייהם המקצועיים.

 

 

"…ישנם מאפשרים בחדר זה שכל מטרתם בחיים היא לעזור לכם לפתוח את הדלת…האם זה מתחיל להישמע לכם הגיוני? לעזור לכם להירגע באמצעות אהבת האל, לאזן אתכם באמצעות אהבת האל…

שמעתם הבוקר את המורה פגי פניקס דוברו. היודעים אתם מהי משימתה על פני פלנטה זו? זה קל מאוד. זה קל מאוד להגדרה. מלא בזמנים קשים ובעבודה קשה.

אני אספר לכם מהי משימתה על הפלנטה: לעזור לאזן אתכם, כך שתרגישו בליבכם את אהבת האל…

וכאשר אתם משתתפים בקורסים של EMF Balancing Technique, וכאשר אתם מסיימים אותם, זה מה שביכולתכם לומר: …'אה…אני יודע אודות המאסטריות שבפנים…'

היא עוזרת לאנשים לפתוח את הדלת. תהליך זה לא היה אפשרי או זמין לפני 25 שנה. היודעים אתם מדוע? מכיוון שהרטט (ויברציה) של פלנטה זו טרם היה מוכן לכך. זה היה קשה מאוד להביא זאת לכדי מימוש בזמן ההוא, מאשר עתה, בזמן זה…"

 

 

תמצית מתקשור של קריון באמצעות לי קרול, מקסיקו סיטי, אוקטובר 2007

תרגום ועריכה – תמר גנישר

 

 

"…שאלו את פגי פניקס דוברו, שאלו אותה מה קורה כאשר אתם מלמדים מאסטריות בארצות זרות, כאשר אתם אוחזים ביושרה שלכם ברמה הגבוהה ביותר והם מסובבים את גבם. והיא עדיין כאן, והיא עדיין מלמדת את זה, והיא עדיין ממורכזת, והיא עדיין עומדת על שלה. זה מה שקורה חברי, כאשר אתם מלמדים מאסטריות. ובכן, התרגלו לכך: יהיו אלה אשר יתרחקו מכם…מאסטריות בדנ"א שלכם!  אתם פותחים את הדלת, אתם מתחילים לגלות את הנשיות האלוהית, אתם מתחילים לרפא את עצמכם, אתם מתחילים לחיות חיים ארוכים יותר, המאסטריות היא שלכם. אתם מתחילים לפתח את הרשת הקוסמית."

 

תמצית מתקשור של קריון באמצעות לי קרול, כנס הקיץ של האור, הר שאסטה, קליפורניה, יוני 2006

תרגום ועריכה – תמר גנישר

 

 

"…בחנו את עבודת האנרגיה החדשה על הפלנטה ואת המורה פגי, והעבודה שניתנה לה להדרכה בזהירות עבור הפלנטה, לשמרה מוגנת ובטוחה עבור הפלנטה. הביטו היכן שהיא מתחילה את הכשרותיה, היא חייבת ללמד בתחילה כיצד להיות בעלי חמלה. היא מתחילה עם אהבה בתחילת כל שיעוריה. מדוע יש צורך בדבר שכזה? האם זה באמת חלק מריפוי?"

 

תמצית מתקשור של קריון באמצעות לי קרול, תל אביב, ישראל, אוקטובר 2005

תרגום ועריכה – תמר גנישר