מהו מפגש טיפולי ב ®EMF Balancing Technique

חלק מהעקרונות המנחים בטכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי, הם כיבוד הייחודיות של כל אדם, הבנת הקשר והחיבוריות העמוקים שבין כל בני האדם, וההזמנה המעודדת לכל אחד לאמץ אל לבו את שלמותו.

המפגש הטיפולי מתבצע מתוך הרגשת אהבה וחמלה כלפי האדם האחר, המטופל, ומתוך מתן כבוד וידיעת הערך העליון שלו. ההתייחסות לאדם אינה כאל אוסף של בעיות ומכאובים, או מכונה שיש לתקנה…ההתייחסות לאדם היא כאל אנרגיה בעלת ערך יקר המבקשת איזון, ותפקידו של המטפל להיות בשרות מלא עבורה… העבודה מתבצעת מתוך קלילות, הנאה ושמחה להתפתחותו של האדם האחר. 

 

המפגש הטיפולי הוא התנסותו של האדם בשדה האנרגיה האלקטרומגנטי שלו (EMF משמעותו "שדה אלקטרומגנטי")  ובדפוסים השונים שבתוכו.

המפגש הטיפולי נמשך כשעה. המטופל שוכב על מיטת טיפולים, בעוד המטפל מבצע באמצעות ידיו סדרה של תנועות מלאות הדר (המזכירות תנועות של טאי צ'י), העוברות בחלקים השונים של  Universal Calibration Lattice® – רשת הכיול האוניברסלית – שהיא מערכת בתוך האנטומיה האנרגטית האנושית, המשתרעת ומקיפה את הגוף כולו במרחק של כ- 60 ס"מ.

התנועות מבוצעות לאט ועם דיוק, על מנת להשיג את הכיול המרבי. הכיוונון מחזק את ההוויה כולה, ומגביר את היכולת לבטא את שלמותו וקדושתו של האדם.

 

הטיפול ברובו נעשה ללא מגע בגוף הפיזי, אך לעיתים מניח המטפל את ידיו בעדינות על גוף המטופל, כדי להקל על זרימת האנרגיה, ובחלק מהשלבים המטופל מתבקש להניח את ידיו שלו.

 

תהליך האיזון של שדה האנרגיה מתחיל כאשר המטופל שוכב בנינוחות על מיטת הטיפולים. במידה והדבר איננו אפשרי, ניתן לבצע את הכיוונונים באמצעות "טיפול מרחוק" (מצב בו האדם נוכח בחדר הטיפולים, או שנמצא במקום אחר – והמטפל "שולח לו" את הטיפול באופן אנרגטי). בחלק מהשלבים המטופל יושב על כסא. 

 

בתחילה, "מכינים" את השדה בשעה שאנרגיה אוניברסלית זורמת מידיו של המטפל דרך אנטומית האנרגיה של המטופל. זה עשוי ליצור תחושה של חמימות, עקצוצים ורוגע (הערה: זוהי אנרגיה אוניברסלית, לא האנרגיה האישית של המטפל).

 

לאחר מתחיל תהליך ה"ניקוי" בעת שנמתחים סיבי אנרגיה. דבר זה יוצר הרגשה שכיחה של מיתרים אנרגטיים הנמשכים בעדינות. זהו חלק מתהליך הכיוונון המתרחש בתוך המערכת האנרגטית של רשת הכיול האוניברסלית, ה UCL.

 

אחר כך, במהלך תהליך ה"איזון", המטפל מניח את ידיו על מספר מרכזי אנרגיה המכונים צ'קרות. מגע זה יוצר לעיתים קרובות שינויי טמפרטורה המורגשים בגוף ומוביל להתאמות נוספות ולתהליך "סיום" המפגש הטיפולי. סממן אופייני לתהליך לא פולשני זה הוא זרימת אנרגיה קרירה או קרה שמלווה לעיתים קרובות את אנרגית ה"הילינג" המסורתית החמימה או החמה. כאמור, בחלק מהשלבים המטופל מתבקש להניח את ידיו שלו. 

 

כל פגישה טיפולית מחזקת את ה- UCL , מאפשרת לה לשאת ולהכיל מטען אנרגטי גדול יותר, באופן קבוע ותמידי, ומספקת גישה ישירה למקורות האנרגיה והחכמה הפנימיים של האדם, ובכך מסייעת להתעצמותו והתפתחותו הרוחנית.

 

לכל פגישה טיפולית הנחיות קבועות וכוונות הנאמרות בקול רם ע"י המטפל – כוונות המעצימות את הכוונון, התבניות, ואת דפוסי האנרגיה האישיים של כל מטופל ומטופל.

 

בסיום כל פגישה, מקבל המטופל דף, המתייחס לאותה פגישה, בין אם זה "דף כוונות" לשלבים I-IV, כדי שיוכל לחזור באופן עצמאי על מהות הכוונות, בכל עת שירצה, ובכך לחזק ולהעצים את הכוונון שלו – ובין אם זה "דף תכונות" ו- "דף תיעוד" לשלבים V-VIII, כדי שיוכל לעיין בהם, ולתעד בכתב את התובנות שתהיינה לו, או "דפי עבודה" לשלבים IX-XII.

 

כל שלב בתהליך הטיפול מבוצע תמיד באופן זהה ואחיד, אך הכוונון והחיזוק מתרחשים באופן ייחודי לכל אדם המקבל את הטיפול, ונקבעים בהתאם לחכמתו הפנימית, שהיא ביטוי לתצריף / "צירוף" הגיאומטרי האלקטרומגנטי האישי שלו.

 

לרבים תהיה תחושה של האנרגיה שלהם, חלק לא ירגישו מאומה, וזה ממש בסדר. חשוב להבין שבמהלך הטיפול, תהליך הכוונון מתרחש עבור כל אדם, בין אם הוא מרגיש ומודע לכך ובין אם לאו.

 

למפגשים טיפוליים בשלבים I-IV – לחצו כאן

למפגשים טיפוליים בשלבים V-VIII – לחצו כאן

למפגשים טיפוליים בשלבים IX-XII – לחצו כאן

למפגשים טיפוליים בשלב XIII – לחצו כאן