מה מעניקים הלימודים וההשתלמות

ההשתלמות בטכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי מגבירה את הרגישות האנרגטית ומאיצה את תהליך הצמיחה האישית. הלימוד וההבנה של שפה אנרגטית חדשה זו מעניקים שרות חדש ומעמיק, בכך שהם פותחים את הדלת אל חוכמת אנרגית הגוף האנושי, שאינה מנוצלת עדיין, בדרך עדינה, רבת עוצמה ומזינה.

 

הכשרת המטפלים היא חוויה עמוקה מאוד, המעניקה כיוונון עוצמתי יותר מאשר חוויית המפגשים בלבד.

 

ההכשרה מספקת מידע תיאורטי נרחב על הטכניקה. במהלך ההשתלמות לומדים וחווים את תהליך האיזון המיוחד, תוך תרגול הטכניקה בכיתה.מקבלים ונותנים את כל שלבי הטיפול, חווים מדיטציות וכיוונון ישיר רב עוצמה עם תבניות האנרגיה הקשורות לכל שלב של העבודה. לומדים להניח לזרם האנרגיה האלקטרומגנטית העדין לזרום ולהדריכו כך, שיעזור לאזן את תבניות האנרגיה של המקבל וגם את תבניות האנרגיה של המטפל.

הכשרת המטפלים מגבירה ומעצימה את היכולת להכיר להכיל את החלקים הגבוהים הרב-מימדיים שלנו, את החלקים הפנימיים העמוקים, מספקת כלים לחולל שינוי, לצמיחה רוחנית והתפתחות אישית מואצת, ויותר מכל – מאפשרת לנו להעניק את המתנה המופלאה הזו לאחרים הבאים בדרכנו !

 

בעזרת כיוונון רב עוצמה זה, ובעזרת חוברות ההדרכה וחומרי העזר הנלווים לכל שלב, ניתן להתחיל לעבוד מיד עם הטכניקה שנלמדה, ולהציע מספר סוגים של מפגשים אנרגטיים, לחברים ובני משפחה. ההשתלמות נמשכת כאשר ממשיכים לתוכנית המקצועית ומתרגלים את הטכניקה עם לקוחות.

 

באמצעות טכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי ניתן להתחיל או לקדם קריירה קיימת. הטכניקה מעולה ורבת עוצמה כשיטת טיפול יחידנית, וגם משלימה, מחזקת ומשתלבת עם שיטות טיפול אחרות.

 

מרפאים, מטפלים, מלמדים, או עובדים יוצרים בכל תחום עיסוק – זוהי הזמנה לבוא וליטול חלק בתהליך ההתעצמות האלגנטית, בעודנו ממשיכים לגדול בתקופה מרגשת ודינאמית זו !

 

לאנשים מספרים – לחצו כאן

למטפלים מספרים – לחצו כאן