חיים במציאות סינתטית-מלאכותית – אפריל 2018
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

האנרגיה בחדר הזה יקרה, בין אם אתם מרגישים זאת או שאינכם מרגישים זאת, ברצוני לבסס אותה.

זוהי הבחירה החופשית של בני האדם לגלות משהו שמרומם אותם מעבר למה שהם ציפו לו. זו הבחירה החופשית עבור בני האדם ללכת מעבר למה שהם קיבלו כירושה, או במה שהם מאמינים שעליהם לקחת הלאה איתם..

בחדר פה ישנה חמלה של הנשמה, וזה משהו יקר. קיימים גם חיבור ועקביות של הנשמה – וכל זה קורה מכיוון שאתם נמצאים כאן.

יש לכם רעיון שגוי – שהרוח, האל, או המקור, שלחו משלחת מלאכים על מנת להכין את החדר, כחימום לקראת הגעתכם לחגוג כאן.

במשפט 'נברא בצלמו ובדמותו' (בראשית א' 27-26 ת.ג.) הכוונה היא לאלוהיות, אהבה, חמלה והיכולת לעשות דברים נפלאים. וזה מי שהנכם!

 

אדבר על כך באופן שלא עשיתי בעבר:

אנושות יקרה, בני אדם יקרים – אלה שנמצאים בחדר הזה ואלה שיקראו זאת מאוחר יותר – מציאותכם מורכבת מהמציאות שירשתם מהוריכם, ושהם ירשו אותה מהוריהם שלהם, וכו' – וכך זה לגבי הכל, החל מהסיבה שהנכם כאן, טווח אורך חייכם, מה ביכולתכם לעשות ומה אינכם יכולים לעשות, כיצד לפעול ומה עתיד להתרחשואתם ממשיכים לשלב אותה – דור אחד מספר לדור הבא אחריו מי אתם, לאן מועדות פניכם, ומה עתיד להתרחש.

האם חשבתם על כך מעולם, שאתם למעשה מוצר של מה שהוריכם סיפרו לכם כבר משחר ילדותכם לגבי מה שבני אדם עושים ומה שאינם עושים, מה הולם עבורכם ומה אינו הולם, מה אורך ימי חייכם?

הם מסרו לכם את כל התפישה שבעצם הוריהם העבירו להם וסיפרו להם – וזה ממש אינו נכון! מכיוון שבני האדם הרבה יותר גדולים מזה..

 

הדנ"א שלכם מקבל את המציאות הזו ועובד בנצולת של 33% בלבד, מחלות נדבקות אליכם בקלות, הפעולות שהוא מסוגל לבצע אינן האופן בו נבראתם במקור, וזה אינו מי שהנכם! אתם כל כך הרבה יותר מזה..

באחד התקשורים כבר סיפרנו לכם שתוחלת חייכם היא פי 2 או פי 3 ממה שאתם חושבים, אולם אתם מאמינים בחיים קצרים יותר מכיוון ששילבתם את מה שזה אמור להיות וכך זה הפך להיות למציאותכם.

אנשים הגיוניים ואינטלקטואלים מתנגדים לדברי, מבקשים שאעצור את התקשור, מכיוון שהם מאמינים במדע, במדידות, בסטטיסטיקות, ולא באנרגיה שקריון מדבר עליה, לא אודות 33%, ולא אודות היכולת של בני אדם לחיות פי 2 או פי 3 –

הם מדדו את תוחלת החיים של אלפי בני אדם וזה הפך להיות מאגר נתונים, הם ראו את 'עקומת הפעמון' (תוצאה של התפלגות מדידה סטטיסטית, ת.ג.) ולפיכך הם יודעים מהו אורך חייהם של בני האדם. הם מסכימים שאכן הם חיים מעט יותר כיום, אולם טוענים שזה בעקבות תזונה..הם טוענים שהנתונים שהם אספו הם עובדות [ קריון צוחק..]

 

תשובתי היא – ואני מקווה שהיא תתקבל ויהיה ניתן להאמין בה – מאגר הנתונים הזה הושתל באופן מאוד זהיר כמזימה וקנוניה, מכיוון שהם יצרו את כל אחד מהנתונים האלה, ובסופו של דבר הציגו תרשים כלשהו כהוכחה, וכינו זאת 'מדע'! בעוד שלמעשה זו מפה של חוסר התפקוד שלהם [ קריון צוחק..] – וזוהי מציאות מצורפת, משולבת, סינתטית.

תוחלת חייכם הרבה יותר ארוכה מזה, ואתם הם אלה שתגלו זאת ותדרשו זאת לעצמכם, ותבינו שהתודעה מחוברת לכך – והדברים שתאמינו בהם יתחילו להיות המציאות – ולא מה שסיפרו לכם!

 

כולכם עברתם שינוי תפישתי בחייכם בילדותכם.

ואתם עומדים לעבור שינוי תפישתי נוסף שיוציא אתכם מהתרבות שירשתם – ויהיו אלה שיצאו מזה, ויהיו אלה שישארו שם..מכיוון שמבחינתם זה יהיה ממש לא נוח אפילו לקחת זאת בחשבון..

בילדותכם מציאותכם היתה מוגנת, לא שילמתם משכנתה, לא היו לכם דאגות גדולות, הייתם ילדים – עד שהגיע הזמן בו 'גדלתם' והתחולל בכם שינוי תפישתי – התחלתם לגלות יותר אחריות, היה שינוי הורמונלי, שינוי כימי, מימדי גופכם השתנו – ממש מטהמורפוזה!

כאשר עברתם זאת, זה נחשב למשהו טבעי, הוריכם או האחרים סביבכם אחזו בידכם לכל אורך הדרך..בפעם הראשונה אמרו לכם שאתם גבר, או אשה, מטהמורפוזה נפלאה כיציאה מהילדות!

 

ישנו ציטוט האומר 'כאשר הייתי ילד, דיברתי כילד, הבנתי כילד, חשבתי כילד. וכאשר הפכתי לבוגר, הרחקתי ממני את כל הדברים הילדותיים ..' וזוהי מטפורה להתעוררות לתודעה גבוהה יותר של הבנה.

ההיסטוריה שלכם, או מציאותכם, יהיו כמו אותם דברים ילדותיים שהרחקתם מעצמכם בזמנו..

תתחילו להבין שיש כל כך הרבה מעבר לכך.

ואם תשאלו אותי מה נמצא שם, כיצד תוכלו להגיע לשם, כמה זמן זה יקח, ומה עשוי לקרות – אספר לכם סיפור ילדים קטן – אני אוהב לספר סיפורים על מנת להראות לכם את עומקם של הדברים. אתם עשויים לשכוח את התקשור הזה, אולם לא תשכחו את הסיפור הזה..

 

פעם עולם הסרטים המצויירים היה שונה מעולם האנימציה ואומנות סיפור הסיפורים כיום. בזמנו, רוב הדמויות היו מכונות – למכוניות היתה אישיות משלהם, וכמעט לא היו בני אדם בסביבה.

 

שמו של סיפור הילדים הוא 'ג'וני בוינג בוינג'.

הוא היה מכונית, לא כל כך חכמה ומבריקה, הוא היה פשוט שמח להיות כאן, וכל הזמן נהג לקפוץ, לדלג, בוינג, בוינג.. הוא לא הבין אף פעם מדוע..

ג'וני הוא ידע על עצמו שהוא היה מכונית עוצמתית ומהירה, ובילה את חייו עם מכוניות אחרות שהיו כולן שמחות, עבדו יחד.. לעיתים הן היו מתחרות זו בזו, וג'וני בוינג בוינג זכה בכל המרוצים, השאיר את שאר המכוניות מאחור, והיה לו ממש כיף..

במרחב בו הוא היה לא היו הרבה מראות בזמנו, כך שהוא לא היה יכול לראות את עצמו, אולם סיפרו לו שהיתה לו מערכת גלגלים שונה משאר כלי הרכב, וזו שגרמה להבדל בעוצמתו ובמהירותו, ולעוצמה המדהימה של המנוע שלו. מכיוון שהוא פשוט תמיד השאיר את שאר המכוניות מאחור. הן אפילו לא רצו להתחרות איתו יותר, ומינו אותו להיות שופט בתחרויות..

בהמשך הסיפור, שאר המכוינות סיפרו לג'וני שמכוניות לא מאריכות זמן רב – אולם שזה בסדר מכיוון שכולן מגיעות לגן העדן של המכוניות – מפרקים אותן, הן אינן מתפקדות יותר מכיוון שהן זקנות, בונים אותן מחדש והן חוזרות מגן העדן כמכוניות חדשות..

הן גם סיפרו לו שאלו חדשות טובות ושהוא עתיד לפגוש את האל הבורא של המכוניות, זה שיצר את כולן, וכאשר הוא יגיע לגן העדן הזה, ויפסיק להיות מכונית, הוא עתיד לגלות דברים שהוא לא ידע, תהיה סקירה יפה על חייו, לא שיפוטית, כמו ספר..

הזמן חלף, ג'וני בוינג בוינג הזדקן, כבר לא היה יכול לנוע כל כך מהר, והבין שהגיע הזמן לעזוב.. עד מהרה הוא מצא את עצמו למרגלותיו של האל של המכוניות – מכונית מוזהבת גדולה. ההרגשה היתה כה טובה, זה היה כה יפה, וג'וני שמח כל כך להיות שם, ראה דברים שלא הבין..

אל המכוניות ברך אותו וסיפר לו שהוא שמח לראותו שוב, ועד כמה שהוא אוהב אותו.

ג'וני, שכבר ידע שזה מה שהאל יאמר לו, שאל אם הוא יכול לשוב חזרה למקום אותו עזב, והאל ענה בחיוב, אמר שיבריקו אותו ויחזירו אותו לשרות.

ואז האל סיפר לג'וני המופתע שהוא לא הגשים את מלוא הפוטנציאל שלו, למרות שהיה המהיר ביותר על הפלנטה וניצח את כולם, מכיוון שהוא היה בעצם 'בואינג 747'…

 

מי אתם באמת יקרים?

אתם מתוכננים לעוף עם שלום וחמלה, ולדאות מעבר לכל תודעה שירשתם אי פעם.. אתם מתוכננים לנוע הרחק מעבר לכל אותה מציאות, הצרוף שסיפרו לכם שאתם יכולים להיות. אתם מתוכננים לעבוד יחדיו, בעודכם בגוף, בדרך שלא ראיתם או חשבתם שתוכלו לעשות.

אתם מתוכננים להיות מוגנים מפני כל מחלה על הפלנטה.

אולם על בני האדם לצאת מהמציאות המצורפת המלאכותית הזו, לצאת אל מחוץ לירושה התרבותית שסיפרו לכם מי הנכם, ולעיתים זו סוגיה בפני עצמה, בעיה..אחדים פוחדים מזה, ואינם יודעים כיצד לעשות זאת.

 

הצעד הראשון הוא להבין שביכולתכם לעוף.. להבין שאינכם מה שסופר לכם, ולדעת זאת ברמת הליבה האינטואיטיבית, וזוהי התחלתו של הגילוי העצמי, הייחודי לחלוטין עבור כל אדם ואדם – ולכן לא אמסור לכם את הצעדים הבאים מכיוון שהם יהיו שונים עבור כל אחד – משך הזמן שזה יקח, מה תגלו, מהו הצעד הבא שלכם?

לא ניתן להכריז על בפר חוקים כללי, בבחינת כדור תרופה שמתאים לכולם.. זה פשוט לא יעבוד..

 

הבינו, אין אף אחד כמותכם, מכיוון שאתם יצורים ייחודיים שחיו את כל יחידות החיים שלהם, כך שההתקדמות שלכם באותו גילוי עצמי היא ייחודית לחלוטין! וזה לא יהיה דומה למישהו אחר.

 

בכל פעם שגורו, מתקשר, מנהיג, או מורה מספרים לכם משהו, אתם מניחים הנחה שיהיה עליכם לטפס במדרגות, לעשות דברים שונים על מנת שתוכלו להגיע לשם, ומחליטים שאינכם רוצים בכך או שאינכם זקוקים לזה מכיוון שאתם די מרוצים במקום בו אתם נמצאים..

ברצוני שתעקבו אחר ההיגיון:

אם אתם מתוכננים לעוף – כמטפורה לשלום, לחמלה, לחוכמה, ולתודעה האפשריים עבורכם – הרי שזה כבר קיים בתוככם! אינכם צריכים לחפש אחר זה, לבקש זאת, לשלם עבור זה – זה כבר נמצא שם!

 

עצרו לרגע באנרגיה הזו, אתן לכם מטפורה נוספת לגבי שאר הגוף שלכם, ההגברה שמגיעה.. הם מושיטים את ידם ותוהים האם אתם מתכוונים להגיע או שאינכם מתכוונים להגיע?

אתם, נשמתכם, חוכמתכם הפנימית המולדת, האינטואיציה שלכם, הרשומות האקאשיות שלכם – כולם מעורבים בבן האדם המפיץ אור, בעל תודעה גבוהה, המבצע שינוי תפישה – וכל זה כבר נמצא שם ומוכן לפעולה!

החלק הקשה הוא להאמין בכך, ולאחר מגיע החלק הקשה הבא, לקפוץ מהמצוק, אולם ידיהם של הבורא והרוח יתפסו אתכם בחוזקה – לעולם אינכם לבדכם, יקרים, דואגים לכם.

 

הצעד הבא בהתפתחותכם, שינוי התפישה, המטפורות האלו – כל זה הוא אודותיכם המגלים את עצמכם, יותר מאשר אי פעם בעבר. דבר אחד יוביל למשנהו, ימשכו אתכם מן החור הישן הזה, מן התפישה הישנה הזו, באמצעות 'עצמכם האינטליגנטי' שתמיד היה שם, מוכן לקראתכם, עומד לצדכם.

לא יהיה לכם צורך לטפס לבדכם במדרגות או לגלות את הדברים לעצמכם – זה פשוט כבר נמצא שם, כל שעליכם לעשות הוא להרחיק את הענן הכהה המכסה זאת, להאמין שזה נמצא שם..

וזה לעולם אינו פשוט עבור בני האדם להשתנות, לשנות את עצמם – אתם אוהבים יותר מדי את התפישה שאתם חיים בה..

הנשמות העתיקות מתוכננות לעשות זאת, כמו הזחל ההופך לפרפר, אתם מוכנים לכך, והעיתוי לכך הוא כעת!

 

עזבו את המקום הזה כשאתם מבינים – אפילו רק קצת – דברים שלא הבנתם לפני כן.

הלילה, לפני השינה, אתם יכולים לפנות לרוח ולספר לה שקראתם את התקשור הזה, שאתם מאמינים בדברים האלה, שאתם רוצים לנוע לעבר אותם מקומות חדשים עבורכם. ספרו לה שאתם מוכנים, שאתם בעד המהלך הזה, ובקשו את עזרתה בכך – צעד אחד בכל פעם..

אם תאמרו זאת מתוך כוונה אמיתית, דברים יתחילו להתרחש – אינכם צריכים להמציא את הכל מחדש, אינכם צריכים לטפס על ההר, – ההר יגיע אליכם [ קריון צוחק..]

 

זהו המסר, תמיד היה כך, תמיד יהיה כך, בימים אלה של בני אדם המשתנים.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר