ימי רביעי של ריפוי 3 – שמירה על האור – מרץ 2022
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

הבה נמשיך את הנושא הזה, של מה שאתם עשויים לעשות עבור עצמכם. אני עומד להעניק כותרת לתקשור המסוים הזה – 'שמירה על האור'.

היו רבים כל כך ששאלו, כיצד לקיים את מה שהם מאמינים בו, בעולם שהוא אפל יותר ממה שהם חשבו שיהיה? אכן, זהו זמן של התגלות, באמת של מהפכה בכל הנוגע לחשכה ולאור. אחד הדברים שסיפרתי לכם על פלנטה מתעוררת הוא, שלפני שהאור מגיח ישנה תקופה של חשכה לכאורה, במיוחד ל'עובדי האור'. ואני מייחס זאת זה למטאפורה של מה שקורה אפילו בביתכם שלכם, כאשר לפתע אתם מדליקים אור הרבה יותר בהיר ממה שהיה לכם אי פעם. והתשובה היא שאתם רואים את הלכלוך. זה מה שמתרחש. וזה ימשיך לקרות על הפלנטה הזו עוד זמן מה.

ולכן בתקופת המעבר הזו ישנה התגלות. אתם רואים דברים שלא ראיתם קודם לכן מכיוון שהאור בהיר יותר. בעיני רבים, התפישה שלכם היא חשכה. אתם תאמרו שישנם דברים כה רבים שאתם רואים עכשיו, שמעולם לא היו שם קודם, והעולם נעשה גרוע יותר. זו תפישה. מה אם האור נדלק והדברים שאתם רואים עכשיו תמיד היו שם? אלא שעכשיו אתם רואים אותם אולי מעט יותר ברורים.

 

ונשארת השאלה, כיצד תאחזו באורכם כאשר זה קורה על הפלנטה, או שיתכן וזה קורה אפילו בביתכם שלכם [קריון מצחקק בהנאה..] שבו האור נדלק חזק יותר ואתם מתחילים לראות דברים שלא ראיתם קודם לכן, יתכן ואפילו בתוך עצמכם. אם כך שמירה על האור היא למעשה שאלה טובה. האם ישנה עבורכם דרך לשמור על מה שאתם יודעים שהוא גישה אוהבת, המודעות שיש לכם למקור גדול יותר, המודעות שיתכן ותהיה לכם לאהבה כלפיכם? ונראה שכל הדברים האלה ניתנים להפחתה עם החיים. אתם חווים מעט מכות וחבטות, כך אומרים, עם החיים. אנחנו מאוד מודעים.

הרשו לי לספר לכם משהו שאמרנו בעבר לכל נשמה אנושית עתיקה שמקשיבה לי כעת. אינכם נמצאים כאן בטעות, באמת. ואני מתכוון שכרגע, ביחידת החיים הזו על הפלנטה, עוברים את מה שמתרחש – תכננתם זאת. ובתור נשמות עתיקות באמת תכננתם זאת. וזה אומר שעברתם מספיק גלגולים ועברתם מספיק יחידות חיים, וחוויתם מספיק דברים כך שאתם למעשה הרבה יותר מוכנים לזה ממה שאתם חושבים, ולכן אתם כאן. אפשר לומר, שאתם 'בוגרי האנרגיה'. ראיתם כל כך הרבה דברים בעבר, שזה רק עוד אחד, והנה אתם שוב.

 

אולם עכשיו זה שונה. האנרגיה החדשה הזו, ה'נורמלי' החדש הזה. האם ישנם צעדים כלשהם שאתם יכולים לנקוט על בסיס קבוע, הדברים שיתכן ונוכל להציע לכם לעשות על בסיס שגרתי, ולהתכוון אליהם, שלמעשה ייצרו יותר אור בחייכם? התשובה היא 'כן'. וכל המנחים שעובדים עם בני אדם יודעים זאת. זה קשור ללינאריות שיש לכם. זה אודות דיבור עם תת המודע שלכם. זה אודות ההצהרות שאתם מצהירים. מדובר בשמירה על האור בתוככם. וכן, יש דברים שעובדים. ואתם יכולים לומר, שהם נשמעים בדיוק כמו דברים שגרתיים, ואכן הם כאלה. והם עובדים. והם עובדים מכיוון שהם שגרה עבורכם.

 

תת המודע שלכם זקוק לדברים שאני עומד להציע. ובאמצעות השגרה והחזרה עליהם, מה שקורה בסופו של דבר, זה שאתם מפנימים ומכירים בהם כאמת מוחלטת, כמו הצהרות. אתם יכולים לומר שאתם מגדירים מחדש את תת המודע שלכם, על ידי החזרה על האור שאתם עומדים לתת לו.

הבה נתחיל בהתחלה. אני אתן לכם רק כמה דברים שיעזרו לכם.

 

מספר אחד:

כאשר אתם קמים בבוקר, בין אם אתם לבד, בין אם אתם עם בן/בת זוג, כאשר אתם מניחים את כפות הרגליים על הרצפה, ומטלטלים אותן מהמקום בו אתם ישנים – בכל מקום שהוא נמצא – ברגע שכפות הרגליים שלכם נוגעות ברצפה, שגרה, חשבו לעצמכם או אמרו זאת בקול, אם תבחרו, אין זה משנה – "רוח יקרה, תודה לך על היום הזה. אני אהוב/ה מאוד". זה אומר שאתם מלאי תודה ואתם מצפים לדברים טובים באותו יום.

זו גישה שלעתים קרובות אינה קיימת כאשר אתם מטלטלים את כפות הרגליים ומניחים אותן על הרצפה. פעמים רבות אתם תשושים, אתם עייפים – "הו, זה עוד יום." הצלצול המעורר רק גרם לכם להתעורר, כל הדברים האלה. ועכשיו זו השגרה. רגליכם נגעו ברצפה, "תודה רוח על שאת אוהבת אותי ואת היום שיבוא."

 

זה מספר אחד. תתחילו לעשות זאת כל יום. תראו מה קורה. זה אודות הציפייה לגבי מה שיבוא. לעתים קרובות הציפייה היא יום רע. חלקם באמת אמרו זאת במילים, "זה עוד אחד. הנה זה שוב" והמילוליות הזו אגב אומרת ליקום שכנראה יהיה לכם יום רע [קריון מצחקק בהנאה..] מכיוון שזה מה שאתם משמיעים מילולית. אתם ודאי נהנים מזה. שוב, אתם מושכים ומזמנים את מה שאתם חושבים. אתם מושכים את מה שאתם אומרים.

זה היה קל. השניים הבאים הרבה יותר קשים.

 

מספר שתיים:

מצאו משהו שביכולתכם לעשות במהלך היום, שיש בו פעולה מלאת חמלה. פעולת חומלת היא כאשר אתם רואים משהו או מישהו, או מצב, ועוצרים לרגע ושולחים אליו את מחשבות האנרגיה שלכם. אנרגיה היא פעולה. אנרגיה היא אנרגיה. מחשבות הן אנרגיה [קריון מצחקק בהנאה..] אתם יכולים לצטט אותי על כך, "אנרגיה היא אנרגיה!" [קריון מצחקק בהנאה..] זה כל כך עמוק עד שבני אדם החמיצו זאת. לְמָה שאתם חושבים יש תודעה, וזו אנרגיה. אתם יכולים לשלוח זאת כאנרגיה, וזה עובד. אתם מכניסים זאת ל'שדה' וזה הולך לאן שתרצו שזה יגיע. אם אתם עושים זאת בקבוצות, זה אפילו חזק יותר.

אם כך יקרים, אני אומר לכם: פעולה חומלת. מצאו משהו, מישהו, שאתם מכירים או שאינכם מכירים, לשלוח אליו אנרגיה.

הנה מה שקורה, וסיפרנו לכם על כך בעבר. ישנו דבר נוסף שמתפתח כאשר אתם עושים זאת, וזה ריפוי שחוזר אליכם. אני אומר זאת שוב, ומכיוון שאמרתי שאנרגיה היא אנרגיה, אמרתי אנרגיה פעמיים, מכיוון שזה תמיד זוג באנרגיה. בפיסיקה הכל קורה בזוגות. ישנם פלוס ומינוס על כל אנרגיה, על כל פיסיקה. כמעט כמו מגנט. ישנם שני צדדים לסיפור.

 

כאשר אתם שולחים פעולה חומלת, זה הצד האחד. לאחר מכן קורים שני דברים. מספר אחד: האנשים, או אדם אחד, או יחידים, שאתם שולחים להם זאת, מקבלים זאת. זו הקבלה שלהם. אתם אומרים שזו אחת האנרגיות עבורם, אולם יש לכם גם עוד אחת – משהו חוזר אליכם. תת המודע שלכם, גופכם יודע מה אתם עושים ואתם מרגישים טוב יותר. עבור חלק מכם זו חווית ריפוי – שליחת חמלה ואהבה וריפוי לאחר, מתחילה לרפא את עצמכם. אני אכנה זאת הפיסיקה של התודעה.

כיצד אתם אוהבים זאת עד כה? האם זה טכני מדי עבור מישהו מכם? שכאשר אתם שולחים חמלה אתם מקבלים משהו בחזרה. אני אומר לכם שיום אחד תהיה לכך נוסחה, מכיוון שתהיה הכרה בפיסיקה של התודעה, שניתנת למדידה, אפילו את הקוטביות שלה, ומה שקורה לאלה שמקבלים אותה. זה עד כדי כך עמוק עבורכם לעשות.

זה מספר שתיים.

 

מספר שלוש: זה קשה. את הקשה ביותר שמרתי לסוף. בחלק מהיום עליכם למצוא דרך כלשהי לצחוק ואיני מתכוון להעמדת פנים. חייב להיות משהו מצחיק. ואם אין לכם משהו משמח ומצחיק בביתכם שלכם, בחייכם שלכם, בעבודתכם, אז צאו ומצאו אותו. ישנם דברים שהצחיקו אתכם בעבר. צאו ומצאו אותם. זה ציור מצחיק. זו קריקטורה. זו בדיחה. זה אולי משהו במדיה שלכם. אתם מוצאים זאת וצוחקים. יקרים זה קריטי. עליכם לפתח שמחה בדרך כלשהי, אפילו שבריר ממנה בכל יום. אפילו בעיצומו של הדיכאון שלכם. אמרתי לכם שזה קשה.

מצאו משהו שאתם יכולים לחייך אליו גם אם אינכם פורצים בצחוק רם. מצאו משהו שמשעשע אתכם שאתם יכולים לחזור ולצחקק ולומר, שזה ממש מצחיק! הזכירו לעצמכם אולי תקופה מצחיקה – זה ממש מצחיק! או יתכן ותהיה לכם עזרה משותף שישאל, זוכרים את הפעם שבה עשיתם את 'זה' או את 'זה' וצחקתם? כן, אני זוכר/ת.

 

יקרים, אלה שלושת הדברים שאני מבטיח שיצרו חיים בכל יום שיש בהם אור. אור, כל יום. תחזוקה, שמירה על האור הזה. על כך מדובר. וזה מה שיקרה. אפילו לא הזכרתי את ההצהרות, נכון? זה עוד תחום בוגר, אם ברצונכם להתחיל לאשר מי אתם ואולי במה אתם מאמינים. לא הזכרתי זאת מכיוון ששלושת הראשונים שנתתי לכם, הם אישיים. דברים שאתם יכולים לעשות עבור עצמכם, שאתם יכולים להבין, שהם יותר מוצקים מאשר להאמין בכל דבר אחר, או להצהיר הצהרה.

אלו הדברים שכל אחד מכם יכול לעשות, שיעשו הבדל כזה מיום ליום, בשמירה על האור. בבוקר, במהלך היום, בערב, בכל זמן שתבחרו. אלה הם.

אנחנו נותנים לכם את הדברים האלה באהבה, מכיוון שאנחנו רואים את האור שמגיע לפלנטה הזו וברצוננו שתהיו שם מבינים אותו, שמחים בו ומחזקים אותו.

 

אני קריון מאוהב באנושות.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר