ימי רביעי של ריפוי 3 – החוכמה הפנימית המולדת יודעת שאתם מתבוננים – אוקטובר 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

חשוב שתבינו, שוב, שה'רוח' יודעת בדיוק מה מתרחש כעת עם התכנית הזו, עם אלה המאזינים, היכן שאתם יושבים, אפילו עם אלה שיאזינו מאוחר יותר. זוהי לחיצת יד, אם מעולם לא הבנתם זאת בין המקור הבורא היוצר של היקום, וביניכם. אתם חלק מן הבריאה הזו, יקרים, אתם הנשמות של בני האדם. החלק הגופני שאתם מייצגים מתחיל לנוע למציאות רב מימדית, וזה החלק המרגש.

 

ביקשתי משותפי לקיים את הפגישות האלו, באופן הזה, בגלל התמורה והשינוי הזה. להביא אתכם אל ההתחלה של תהליך או מערכת – אם ברצונכם לכנות זאת כך – ואתם תתחילו ללמוד לנוע למציאות אחרת, שם תוכלו לשנות כל כך הרבה ממי שאתם, ממה שאתם.

ובתוך זה, איננו מדברים אליכם מבמה גבוהה כלשהי, לכמות גדולה של בני אדם. אנחנו מדברים באופן אישי, ללבבות. כל אחד מכם ידוע בשמו. זוהי הזמנה להבין שדואגים לכם, שאתם מפוארים. שכל מה שקורה אתכם עכשיו שאינו הולם לתפארת, יכול לעבור ריפוי, לקבל עזרה, להיעלם, ולהיות הרבה יותר טוב.

זוהי המורשת שלכם. אנחנו ממשיכים לומר זאת, במשמעות שכולכם מתוכננים למאסטריות. כל אחד מכם. המאסטרים שצעדו על הפלנטה הזו, הראו לכם מה זה. אדם שנמצא במאסטריות שלו מכיוון שהכל מתפקד כמו שצריך. לחיצת היד היא שלמה עם הנשמה, אתם זוכים לראות את התוצאה.

 

זה כל כך שונה ממה שאתם רגילים לו, מכיוון שאתם הגעתם מאנרגיה ישנה, ישנה, יקרים, בבחירה חופשית, לקחתם את תודעתכם כל כך נמוך למטה, ועתה כל דבר שנראה לכם כמו קסם, [קריון מצחקק בהנאה..] הוא סוג כלשהו של נס, כאשר זה תמיד הייתם אתם, ותמיד היה אפשרי. זו הנחת היסוד. האם אתם גדולים יותר מאשר אתם חושבים, או ממה שסיפרו לכם?

 

בפגישה האחרונה של 'ימי רביעי של הריפוי' דיברנו על החוכמה הפנימית המולדת ודיברנו על הגוף החכם שיש לכם. דיברנו על חלק בגוף שיתכן ואינכם מודעים לו כלל – אם ברצונכם לכנות אותו אפילו 'חלק', זה אינו מוחכם, זה אינו לבכם, זו אינה בלוטת האצטרובל שלכם. זה שילוב של כל אלה שהוא לוח הבקרה של גופכם.

החוכמה הפנימית המולדת היא גופכם החכם, ודיברנו על העובדה שאתם מגיעים אליו בדרכים כה ארכאיות באמצעות הבדיקה של זה באמצעות שרירים או כל שאר הדרכים בקינסיולוגיה, נותנים לו אותות עם תמציות הומאופתיות, ואין באמת דרך לדבר אליו ולומר "שלום, אני כאן, הנה מה שאנחנו רוצים גוף חכם, מכיוון שאתה אנחנו."

ואז סיפרנו לכם ש'ימי רביעי של הריפוי' הם חלק מן התפישה החדשה הזו של להגיע קרוב יותר ללוח הבקרה הזה, לגוף החכם, לחוכמה הפנימית המולדת. מכיוון שכאשר תוכלו לגעת בחוכמה הפנימית המולדת, יקרים, דברים רבים יהיו אפשריים.

זהו מרכז הריפוי. החוכמה הפנימית המולדת היא הזרז להפוגה ספונטנית. החוכמה הפנימית המולדת שולחת את האותות שאתם זקוקים להם על מנת שהמחלה תיעלם, לחזק את מערכת החיסון יותר מאשר היתה אי פעם לפני כן. אתם בנויים לשרוד ולחיות חיים מאוד ארוכים. אתם בנויים להתחדש כהלכה, ואינכם כך.

כל זה משתנה.

 

דיברנו על דברים אחרים, כמה דברים מוסתרים. נדבר שוב על דברים מוסתרים, אולם אחד מן הדברים המוסתרים האלה היא התגובה שיש ל'רוח' או אפילו שיש לחוכמה הפנימית המולדת, לבני האדם המתחילים לעבור את השינוי לרב מימדיות.

אמרתי זאת לפני כן ואומר זאת שוב, אתם ניגשים כמעט לכל דבר שאתם עושים, באופן לינארי, מכיוון שאתם חיים בארבעה מימדים.

אמרתי זאת לפני כן, ואומר זאת שוב מאוחר יותר היום, שארבעה מימדים אלה הם רק שבריר של מציאות אמיתית. אתם חיים במציאות מזויפת, מדומה, אחת שאתם רגילים לה, אולם זו אינה האחת שהיא שלמה כלל. כאשר אתם מתחילים להביט במה שעשוי להיות שם ושאינכם יודעים אודותיו. אתם מגיעים שוב לגוף החכם..

 

מהי החוכמה הפנימית המולדת? כיצד היא יכולה לתפקד באופן שהיא פועלת ולהיות כה שלמה ביכולת לעזור לכם, לכימיה שלכם, לגוף הגופני שלכם. כיצד היא יכולה לעשות זאת ולכאורה להיות בחשכה וכל כך בלתי ניתנת להשגה?

שאלו הומיאופת אם החוכמה הפנימית המולדת היא אמיתית, שאלו קינסיולוג אם החוכמה הפנימית המולדת היא אמיתית, התחילו שם, אם אינכם מאמינים במה שאני מספר לכם.

החוכמה הפנימית המולדת נמצאת במקום שהוא בין מימדים, יקרים, היא אינה איבר בגופכם, היא אינה התודעה שלכם, האין זאת – מה היא? אומר לכם זאת, בנויה בתוככם פיסה של הישרדות שאפילו לא ציפיתם שתהיה שם.

כאשר אתם מתחילים לחצות את גשר המימדיות הזה, שנציג בפניכם מאוחר יותר, מה שקורה באמת הוא, שזה מתחיל להפעיל – אם ברצונכם להשתמש במילה הזו – או לעורר – זו מילה טובה יותר – את החלקים והפיסות הבין מימדיים או רב מימדיים של המבנה התאי שלכם.

האם הבנתם זאת? לא אמרתי שמלאכים מגיעים והם מתעוררים, לא אמרתי זאת. אמרתי שאתם, חלקים מכם, מתחילים להתעורר.

ואנחנו מציגים שוב את הנחת היסוד. האם זה אפשרי שהדנ"א שלכם נושא בכימיה שלו יותר מארבעה מימדים? יותר מ 3 מיליארד חלקים כימיים בגדיל אחד של הדנ"א. זה עצום. זה יפה. ופיסות וחלקים של הדנ"א הזה הם רב מימדיים, אכן הם כך.

המדע עובד עם זה כבר זמן מה, מדענים רוצים לדעת כיצד זה אפשרי, מדוע תאים מתנהגים באופן בו הם פועלים, מדוע הדנ"א עצמו מתנהג כפי שהוא פועל? בעיקר אלה העוסקים בפיסיקה קוונטית שמו לב שפיסות וחלקים של דנ"א מגיבים לכוחות אחרים רב מימדיים, כמו אור. בתוככם קיים יותר ממה שאתם חושבים, ברמה עמוקה מאוד של הליבה.

 

עקבו אחר זה. כלומר, כאשר התודעה שלכם מתחילה לתת לכם להתחיל לחצות את הגשר הזה, ולהפוך לרב מימדיים, ולהאמין, להפנים ולהבין שקיימת מציאות אחרת שאתם יכולים לעבוד איתה, ולנוע אליה. היא מתחילה להתעורר… והחלקים והפיסות של גופכם שנראה שהם לא עשו דבר לפני כן מכיוון שלא הייתם מאפשרים להם, מתחילים להתמלא בחיים ולהתעורר.

זהו אחד הסודות שאנחנו מציגים לכם כאשר אתם חוצים את הגשר. אינכם עושים זאת לבד! גופכם מודע למה שאתם עושים. והחלק הגדול ביותר שמודע היא חוכמתכם הפנימית המולדת. כך שרק הכוונה לחצות את הגשר, שאנחנו נעשה מאוחר יותר, וללכת למקום שאתם יכולים לראות שהוא שונה מאשר המימד הרביעי, שאתם עשויים למעשה להיות מסוגלים לדמות ולהיות שם, רק לעשות את זה, מתחיל לעורר את הפיסות והחלקים של גופכם שהיו תמיד מתוכננים ליותר מאשר הישרדות. מבנה תאי ער, הוא מבנה תאי שיחיה זמן רב מאוד, יתחדש הרבה יותר טוב.

 

האם זה מתקבל על דעתכם שכל תהליך של התחדשות מקצר את הטלומרים של הכרומוזומים של הדנ"א שלכם? האם זה מתקבל על הדעת? איזו תכנית, הה? איזה תכנון! אתם אפילו עשויים לומר שזה תכנון לזקנה. אין כל תכנון לזקנה, קיים תכנון לנעורים, יקרים.

הסיבה היחידה שהדנ"א שלכם והכרומוזומים שלכם עושים את אשר הם בכלל עושים, היא מכיוון שמעולם לא התעוררתם לחלקים הרב מימדיים, שהם אלה השומרים אתכם בחיים ושומרים אתכם שורדים ומעניקים לכם חיים ארוכים חופשים ממחלות.

אם אתם רואים לאן זה מתקדם?

 

אם תוכלו לחצות את הגשר הזה מאוחר יותר אתי, וללכת למקומות האלה, גופכם יודע שאתם שם, ולפתע ישנה תזוזה, וישנו שינוי, וישנו ריפוי, ישנה אפילו הפוגה ספונטנית, אם תבחרו בכך בזמן ההוא. כל מיני תהליכים מתעוררים לחיים.

זה חדש. אתם עשויים לומר שזה אינו כך ולהעניק לכך שם. יקרים, זה חדש, מכיוון שזה האדם כולו שהולך לשם, לא פיסה או חלק. זו אינה הצהרה, זו אינה הדמייה, זו נסיעה שאתם עושים אל תוך נשמתכם. וכל הפיסות והחלקים האלה מתעוררים לחיים, וזה הסוד – אם ברצונכם לכנות זאת כך – של ההמשך עבור 'האדם החדש' – ברית עם החלקים הרב מימדיים שתמיד היו שם, רובצים שם ואינם עושים דבר, מאפשרים לחלקים של המימד הרביעי לעשות כמיטב יכולתם על מנת לשמור אתכם בחיים, והם לא עשו זאת.

הם לא עשו זאת היטב כלל, יקרים. זה אינו התכנון, זה אינו התכנון של האהבה שהבורא היוצר העניק לכם. זה אינו התכנון, התכנון הוא שכאשר אתם חוצים את הגשר הזה ומתבוננים מה עוד תוכלו לעשות ומי שאתם באמת – אתם כל כך הרבה יותר גדולים מאשר אתם חושבים.

כל התאים בגופכם, הדנ"א שלכם, התכנון, מעולם אפילו לא ראיתם זאת. אינכם יכולים לראות זאת במיקרוסקופ, אינכם יכולים לפענח זאת בכימיה – יש כל כך הרבה יותר! יש כל כך הרבה יותר!

 

זו הסיבה שאתם צופים בתכנית המסוימת הזו, יקרים, לזכות בכבוד ובמעמד שלכם, אתם עשויים לומר, שתמיד היה לכם, לזכות בכך בחזרה, במה שאיבדתם, אולם שאתם יודעים אודותיו שנמצא שם. אתם באמת יודעים.

השתמשו באינטואיציה שלכם, כדי לראות אם אני צודק או לא, בואו אתי מאוחר יותר, בשעה שנחצה את הגשר הזה, למקום רב מימדי, שיעתיק את נשימתכם – אם תאפשרו זאת, כאשר תראו את עצמכם בדרך אחרת – אם תאפשרו לעצמכם,

 

אני אשוב,

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר