ימי רביעי של ריפוי 1 – מאי 2022
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אני כה מודע לכל הנשמות האלו, אותן הנשמות הנצחיות שמקשיבות, חלקם צופים, עכשיו. לארבעת תקשורי ההוראה שיוצגו החודש, לכולם יש נושא, והנושא הוא תזמון, עיתוי. תזמון הוא נושא כה עצום ויש לו כל כך הרבה תכונות ורמות. אפילו דיברנו על כך בעיתוי הגלגולים שלכם בעבר, בתקשורים, אולם יש עוד כל כך הרבה. אלה שיתכן ומתעניינים בתהליך שלכם ובכמה פעמים הייתם על פני כדור הארץ, ומה גורם להבדל וכיצד זה פועל, הכל סוקר בתקשורים קודמים וכולם זמינים עבורכם באתר של שותפי (לי קרול, ת.ג.). אמרתי לו לפני הרבה שנים, שיהפוך את כל התקשורים לזמינים.

 

ארבעת האלה מעט שונים. חלק מהמידע הוצג, אולם אנחנו מחברים את הכל היום. תזמון – האם אתם מודעים לכך שכרגע, אם אתם שומעים את המילים האלו או קוראים אותן, שהתזמון הוא מושלם? אם אתם שומעים את המילים או קוראים אותן ואתם מרגישים משהו שאומר, שהייתם רוצים לשמוע עוד – זה מושלם. זו האנרגיה שמוצגת.

ברצוני להראות לכם ולספר לכם על התזמון אפילו שלכם המקשיבים לזה כעת. קולי אינו רק קולי. מילותי אינן רק מילותי. הן נושאות עמן משהו נוסף: הזמנה, חמלה, הכרה, אהבה. ישנה אנרגיה שמועברת ל'שדה' כרגע, שנשארת, ונשארת, ונשארת, כך שאין זה משנה מתי אדם יקשיב לתקשור הזה – הוא ירגיש זאת. זהו ההיבט הרב מימדי של התזמון. לפעמים להיות במקום הנכון בזמן הנכון, אתם תחשבו שזה ייחודי ביקום, שלא היה זמן אחר שזה היה קורה. זה אינו בהכרח נכון. נספר לכם גם על כך בסדרה זו של ארבעת התקשורים.

 

בשבוע הבא נדבר על משהו אחר שהוא עיתוי, שאולי יעניין אתכם ואשמח שתדעו יותר על כך. וגם זה יהיה זמין בסופו של דבר לכולם. והנה השאלה שאנחנו הולכים לכסות בשבוע הבא והיא זו: מה קורה על פני כדור הארץ? מדוע יש הבדל? האם ההיסטוריה באמת חוזרת על עצמה?

 

אולם כרגע, היום, ברצוני לספר לכם על התזמון שבו אתם נמצאים בעולמכם. בעולם הליניארי הזה שאתם נמצאים, בו יש לכם תאריך, ויש לכם שעה ביום, ואתם נולדים בזמנים האלה שאנחנו מכנים אותם 'השינוי'. אם אתם חדשים במונח הזה, או בכל אחד מהדברים האלה שאני מדבר עליהם, לימדנו על כך פעמים כה רבות. למדו, אם תבחרו, על נקיפת הצירים של ימי השיוויון. למדו, אם תבחרו לראות זאת בצורה יותר מסוכמת, את לוח השנה של בני המאיה.

הם יצרו את מה שהם מכנים 'יומני הבריאה', כל אחד מהם באורך של בערך 5,125 שנים, וזה תואם את נקיפת הצירים של ימי השיוויון, שהיא ההתנודדות של כדור הארץ, שיש לו מחזור של 26,000 שנים. לוחות השנה בתוך אותו מחזור – מחזורים רבים, הם מה שבני המאיה גילו ממצפי הכוכבים שלהם ומצפייה בכוכבים. אולם התחזית שלהם היתה שב 2012 הם יצטרכו להוריד את לוח השנה הזה מהקיר – זה היה סוף הספירה הארוכה מאוד שהיתה להם – ולתלות לוח שנה חדש.

 

הם לא היו היחידים. ילידים רבים חזו את השינוי. שינוי בתודעה שהוא פוטנציאלי, מכיוון שבני אדם יכולים לעשות מה שהם רוצים בבחירה חופשית. אולם זה, זה היה מעט שונה, מכיוון שהוא דיבר על השינוי הפוטנציאלי של האנושות. במילים אחרות, שינוי מודע של כל התודעה בעולם, עדין, אולם שיביא לכך שבסופו של דבר תהיה תודעה גבוהה יותר ברחבי העולם. אתם כבר בכיוון של היעד הזה. נדבר על כך מעט יותר בשבוע הבא.

אולם השאלות לגבי נקיפת הצירים של ימי השוויון נוגעות לתזמון שלה, ולשינוי האנרגיה בעיקרו ומהותו. זה התרחש ב 21 בדצמבר, שנת 2012. ויהיו אלה שיאמרו שאז זה התחיל. למעשה, זה לא התחיל אז. זה התחיל 18 שנים לפני כן וזה יימשך 18 שנים לאחר מכן. כך שאני אומר שאתם נמצאים ממש באמצע, ונשאר עוד קצת.

ובתוך החלון המסויים הזה של 36 שנים ישנה אנרגיה ששונה מכל מה שהיה אי פעם על הפלנטה. הביטו סביבכם. אתם מוצאים דברים מוזרים שקורים בחדשות שלכם. והתשובה היא 'כן', דברים מתרחשים ללא תמיכה של התודעה של הפלנטה. וסיפרנו לכם יותר על כך. השינוי הזה שסיפרנו לכם עליו פעמים רבות, הוא התגברות האור על הפלנטה. זה מטפורי. זה אינו אומר הארה. זה אומר תודעה גבוהה יותר. ובזה, התודעה שתמיד היתה כאן שהיתה תודעה חשוכה יותר, תודעה של מלחמה – התודעה הזו מתחילה להצטמצם.

 

ואתם יכולים לומר לי, רגע. אפילו בעודך מוסר את התקשור הזה, מתרחשת מלחמה. כיצד יכולת לומר זאת? ואני אשאל אתכם – מהי התגובה לזה? זה מה שברצוני שתתבוננו בו. החשכה של התודעה הנמוכה עדיין כאן על פני כדור הארץ, והיא תחבוט ותצעק ותצרח ותעשה כל מה שביכולתה על מנת למנוע מהאור להיות כאן. האם ראיתם משהו מזה? האם ראיתם משהו שנראה לכם כמו 1943 ברגע זה בזמן? והתשובה היא, 'כן'.

 

ואתם רואים את מה שאני אומר. אנרגיה ישנה על הפלנטה הזו, בין אם זה בממשלות, או במנהיגות, או ביחידים – זה אינו משנה. היא תבעט ותצרח כאשר היא תראה את האור מתחיל להגיע ולשנות את היחס בין אור לחשכה, מכיוון שכל מיני דברים יקרו. נראה שחיתות. דברים שאינם ראויים והולמים ייראו ואז יטופלו. דברים שתמיד היו שם יתחילו להשתנות. הטיות שתמיד היו שם, קַנָאוּת שתמיד היתה שם יתחילו להיחשף ויצטרכו להשתנות. חשכה, אנרגיה חשוכה שתמיד הייתה בחזית והיתה גאה בכך וגלויה, תצטרך להסתתר. כל המטאפורות יקרים על מנת לומר לכם, שהאור מנצח ואתם יכולים לראות אותו בתגובה של האנושות.

 

ישנו חלון של 36 שנים שיש לו תכונות ממש כאן בנקיפת הצירים הזו של ימי השוויון, המסתיים בערך בשנת 2030. ובחלון הזה של 36 שנים כבר פסעתם צעדים. אתם פוסעים אותם עכשיו. אולם ישנן עוד הזדמנויות מעכשיו ועד לפני סוף החלון הזה, שמאפשרות שינוי מדהים וגדול יותר, להמצאות לקרות. זה הזמן להמצאות, יקרים. זה הזמן לניקוי, יקרים. זה הזמן לקבוע ולבסס את מה שאתם רוצים, לא רק יחידים, אלא במדינות וברחבי הפלנטה את מה שאתם רוצים.

 

וזה כולל גם מודעות גדולה ועמוקה יותר לשותפות שלכם, לשותפות שלכם עם גאיה. ומה שעשיתם עם הפלנטה, מה ביכולתכם לעשות לתיקון ולריפוי על הפלנטה, ומה ביכולתכם לעשות כדי לקיים את השותפות הזו ביושרה. זה רק דבר אחד מני דברים רבים. מערכת היחסים שלכם האחד עם השני ומה שאתם חושבים שזה הולם שלא היה בעבר עם האנושות, או בחברה, או בתרבויות – גם זה מוטל בספק. גם הכנסיה עצמה, הכנסיה הגדולה, מוטלת בספק. וזה משהו שגם דיברנו עליו, אפילו ב 2013.

הדברים האלה מתחילים לנוע ואתם יכולים לראות אותם. הם נעים לאט, יקרים. אל תביטו על מה שקרה השבוע, או בשבוע שעבר, ותחליטו שזה מה שהאנושות עושה. קחו את המברשת הרחבה יותר לשם כך, והביטו על לפני עשרים שנה, אפילו עשרים וחמש, ואז הביטו על היום. הביטו על התגובות היום למה שקורה על הפלנטה, ועל התגובות מלפני שלושים או ארבעים שנה. אתם תגלו שזה מאוד מאוד שונה.

 

על כך אנחנו מדברים. אנחנו מעודדים אתכם להמשיך ולהתקדם הלאה בדברים שכרגע אתם מעבדים באופן אינטואיטיבי. לרבים כל כך מכם יש פרויקטים אישיים שלא חשבתם עליהם זמן כה רב, שיתכן ותעשו אותם כעת, או שאולי אפילו ניסיתם אותם בעבר. ויתכן והפרויקטים האלה לא הצליחו, אם ניסיתם אותם. עכשיו הגיע הזמן.

 

תזמון, על כך אנחנו מדברים – תזמון. האנרגיה היום שונה ממה שהייתה אפילו לפני שנתיים. האנרגיה עשויה כעת להיות נכונה ובשלה עם הבטחה לדברים שאתם חושבים עליהם – אולי מרכז הריפוי, הספר שאתם רוצים לכתוב, או הדברים שרציתם לעשות בחייכם האישיים שנדרשו לעשותם. זה הזמן. אין זמן טוב מזה, במיוחד עבור הנשמות העתיקות שמקשיבות לזה או קוראות את הדברים עכשיו, שמודעות למה שאמרתי זה עתה, וזה תפס את התענינותם מכיוון שאני מדבר ישירות אליהם. זה הזמן לעשות כמה מן הדברים האלה שאתם יודעים שיש לכם, שיעזרו לאחרים – אחד בכל פעם, או בקבוצות שיעזרו לאחרים.

 

מעולם לא היה זמן טוב יותר עבורכם לדבר עם רבים דרך מה שאתם מכנים המדיה החברתית שלכם. ואתם יכולים לומר, שהם לא יתעניינו במה שיש לכם לומר. הו, אולי תופתעו, חכמים. קיימת התענינות לכולם, אם מצאתם את המפתח שעזר לכם. יהיו אחרים שזקוקים לעזרה, שירצו לדעת מה עשיתם.

 

כל התקשור הזה עוסק בתזמון שלכם על כדור הארץ ברגע זה. יש כאן כל כך הרבה יקרים, כל כך הרבה כאן, עבורכם.

 

אני קריון מאוהב בכולכם. האור מנצח. צפו בכך.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר