ימי רביעי של ריפוי – דברים מעשיים רגילים 4 – יולי 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

זה התקשור הרביעי החודש מתוך סדרה של ארבעה שדיברנו וסיפרנו לכם עליה. זה נושא מאוד רגיל שכעת יהיו לו מקטעים, ארבעה קטעים או חלקים, שיוצגו לאחר מכן בצורה של אודיו, שם יוכלו להקשיב לכולם יחד. תקשורים קצרים שיהפכו לתקשור אחד ארוך אודות נושא אחד. וזו הנקודה.

האם תהיתם מעודכם – ואומר זאת פעם נוספת – מה באמת היתה התכלית על הפלנטה. ואתם עשויים לחשוב שזה משהו מאוד גבוה ומפואר, וזה אכן כך – אולם לא מה שאתם חושבים עליו. לו רציתם לדעת מהי התכלית הממשית כיום עבור בני האדם, הנשמות עתיקות, כמו אלה הצופים בתכנית הזו – מהי התכלית, הרי שזה לשקף את פניו של האל ככל שתוכלו בעודכם מהלכים על הפלנטה. מה דעתכם על כך?

אתם עשויים לומר שחייב להיות יותר מכך, אתם עשויים לשאול האם זה מספיק? אין זה משנה מה אתם חושבים שהיא תכליתכם האמיתית, יתכן משימה כלשהי, יתכן משהו שעליכם לעשות – כך בני אדם חושבים. קדימה, קבעו משהו לעשות, אולם עשו זאת בעודכם משקפים את פניו של האל.

 

מסרנו לכם כמה דוגמאות של אנרגיות רגילות שהן קשות על הפלנטה. דיברנו על הקושי לְהַלֵּךְ עם המשפחה, וסיפרנו לכם שמשפחת דם, או משפחה שנבחרת, הן שונות מסתם פשוט חברים, מכיוון שיש להם אנרגיה, מכיוון שבחרתם בהם לפני שהגעתם לכאן. כולכם בחרתם. ועבור רבים מכם זה דבר שמאוד קשה לתפוש אותו. ואתם תאמרו, 'אכן', כפי שאמרתי בכל פעם, 'מעולם לא היינו בוחרים בהם, זה נורא, לא באדם הזה שתהיה אמי או שיהיה אבי, או את בן/בת זוגי – משהו השתבש עם זה'. לא, זה לא השתבש, זה נועד לחינוך שלכם. זה כמו מורה בבית ספר שלא אהבתם כל כך שיתכן ועצבן אתכם אולם למדתם משהו, כך שקיימות סיבות טובות מדוע לפעמים נשמות עתיקות ונשמות חדשות נפגשות יחד במשפחה, על מנת ללמד דברים אלה את אלה, ולפעמים זה הילד המלמד את ההורים. אכן, זה עשוי להיות המקרה עבור אלה מכם הנמצאים כאן.

 

דיברנו על הקושי במקום העבודה, דיברנו על דברים אחרים שהם דברים רגילים, שעל נשמות עתיקות, עובדי אור לעבור דרכם.

דיברנו גם על העיקרון, ואני רק אומר זאת שוב. קיימת נטיה. כאשר אתם מרגישים התעוררות ואנרגיה יקרה וחדשה מגיעה לחייכם, קיימת נטיה לסגת מן הפלנטה וללכת לחיות בחלק של הפלנטה או במקום בעירכם בו תוכלו להיות לבדכם.. או שיתכן שתוכלו לבחור את חבריכם ולחיות בסוג של קומונה כך שלא תצטרכו לעבוד עם שאר הציבור שיתכן ואתם מרגישים שהם מעט יותר חשוכים מכם [קריון מצחקק בהנאה..] שמעתם זאת פעמים כה רבות.

וההיסטוריה מראה שזה בדיוק מה שאתם עושים. ישנן דוגמאות כה רבות של אנשים רוחניים המנסים להתרחק ולהפוך להיות מובלעת משל עצמם כך שלא יצטרכו להיות עם האחרים. ודרך אגב, לעתים קרובות זה אינו עובד.. זה גם מסביר את אלה שהם שמאנים שחיו מחוץ לכפר רק על מנת להיות נפרדים ולהמשיך לספוג את הרוחניות הזו שהם האמינו בה באותם ימים קדומים. ודרך אגב, היה עליכם להיות לבדכם מכיוון שהיה לכם קצב ושיעור ספיגה של אלה שהייתם איתם, וזה משהו שאפילו דיברנו עליו היום בשאלות ובתשובות. אינכם צריכים עוד לדאוג בנוגע לספיגה של אנרגיה שלילית. נשמות עתיקות, אחזור על כך שוב: יש לכם בועה של אור ושום דבר אינו עובר דרכה, לא אם נתתם כוונה לכך. לכן אתם נמצאים כאן.

 

והיום נדבר על משהו שהוא אפילו קשה יותר, מכיוון שכאשר האנרגיה של הפלנטה הזו מתחילה להתגבר ולהראות אור, נראית גם חשכה רבה. אתם יודעים זאת. המטפורה ברורה מאוד: כאשר אתם מדליקים את האור במקום כלשהו שמעולם לא היה בו אור, לפתע רואים את הלכלוך. ויותר מלכלוך – ישנם דברים שיתכן ואורבים בצללים. זוהי מטפורה. אולם אפילו זה מה שהתרחש בביתכם הוא כזה. והמטפורה הזו מתרחשת היום עם האנרגיה מסביבכם, ולפתע אתם רואים את הדואליות מתחילה להתגבר בין החשכה לאור בקרב האנושות בחברה שלכם. ואתם רואים זאת. לפתע אתם מתחילים לראות את מה שחשוך יותר ובעל אנרגיה נמוכה יותר, כמשהו שאינכם רוצים לקחת בו חלק יותר. ועדיין זה מובנה בחברה שלכם ואינכם יכולים לברוח מזה.

מה תעשו?

 

'קריון, על מה אתה מדבר?' זה נמצא מסביבכם, הכל נמצא מסביבכם. למשל, דעות בחברה הזו, באמריקה – האם היתה מעולם מחלוקת והפרדה גדולה יותר בין המפלגות הפוליטיות מאשר זו שישנה כעת? ובתוך זה, האם אתם נלחמים כעת על משהו שלא נלחמתם בעבר? האם זה מפריד בין משפחות כאשר זה לא הפריד בעבר? והתשובה היא, כן… האם ישנם נושאים רוחניים, כלומר, פיצולים בין אלה מהמערכות הרוחניות ומכלול ההשקפות והעקרונות, ודברים מן הסוג הזה שהם כה גדולים עד שאתם אפילו לא תאכלו ארוחה יחד עם מישהו שאינו מאמין במה שאתם מאמינים? והתשובה היא, כן… קראו לזה איך שתבחרו – ישנם דברים שמופיעים, שמעולם לא נראו בעבר. הבדלים בין גזעים ומה שמתרחש שסוף סוף עשוי לענות על כמה שאלות ולהביא פתרונות, כך שתוכלו סוף סוף להתערבב בדרך שהיא אדיבה יותר.

אמרתי הרגע מילה, ואספר לכם, שאינכם עומדים לברוח מההפרדות האלו, יקרים, לא תברחו מהן. מבחינה פוליטית, אין זה משנה במה שאתם מאמינים בו, מישהו אחר יאמין במשהו אחר, והוא יהיה עובד אור. האם אתם מודעים לכך? ישנם אלה המאמינים שכל הנשמות העתיקות ועובדי האור הצופים בתכנית כזו והם נמשכים לתקשור, יהיו מפלגה אחת [קריון מצחקק בהנאה..] מפלגה פוליטית אחת, ואף אחד ממפלגות אחרות לא יהיה כאן לעולם. התשובה היא שאתם טועים, זה '50:50' כפי שזה על הפלנטה. במילים אחרות, לכולכם הנשמות העתיקות, ולכולכם עובדי האור, יש אותם מאפיינים ותכונות כמו לכל אחד אחר. חלק מכם מתעניינים במפלגה אחת, חלק מכם מתעניינים באחרת – כיצד תפתרו זאת כאשר יש כיום כל כך הרבה איבה ביניהן?

 

הנה המילה הביצועית: אדיבות. האם תוכלו לעטות את פני הבורא היוצר, לפגוש מישהו שגם הוא רוחני שאתם יודעים שיש לו חלק פעיל מאוד במפלגה פוליטית אחרת שאתם אינכם מסכימים איתה? האם תוכלו להיפגש ותחליטו שלא תדונו בכך מכיוון שאינכם מסכימים, אולם אתם אוהבים האחד את השני? האם זה בוגר מעט מדי? אומר לכם שזה בוגר מאוד עבור רוב בני האדם המעורבים כרגע בחלוקה הזו. אולם עובדי האור על הפלנטה, הנשמות העתיקות הם מראי הדרך. ככל שתוכלו לעשות זאת יותר, באדיבות, כך יותר אחרים יראו זאת. ויתכן והם לא יחקו זאת במהירות, אולם הם יידעו שזה אפשרי. וכרגע ישנם אלה שאינם חושבים שזה אפשרי.

ישנם אנשי קונגרס שאינם חושבים שזה אפשרי עוד. ישנם אלה שלעולם לא יתמודדו שוב לקונגרס מכיוון שהם התעייפו מזה, והמדינה השתנתה יותר מדי, והם אומרים שהיא פצועה. מה דעתכם להיות מרפאים, מרפאים אנרגטיים באופן פוליטי? אפשרו לי להצהיר זאת פעם נוספת: על כולכם יהיה לעבור דרך החלוקות מן הסוג הזה. יש לכם דיעות בחברה שלכם. יהיו לכם דיעות בנוגע מה לעשות בקשר למה שמתרחש בין הגזעים, והן עשויות שלא להיות אותן הדיעות כמו שיש לאלה שאתם נמצאים איתם ואוהבים. מהי המילה הביצועית? אדיבות. יקרים, אתם יכולים להיות אדיבים האחד לשני, ואתם יכולים להסכים שהדיעות הן שונות, אולם אתם יכולים להיפגש יחד ולומר 'אנחנו אוהבים את הארץ הזו, את המצב, אנחנו אוהבים זה את זה, אנחנו אוהבים מספיק את הפלנטה כך שאנחנו יכולים שלא להסכים אודות הדברים, ועדיין להיפגש יחד באדיבות. זוהי המילה הביצועית.

יותר קל לומר מאשר לעשות זאת, ולכן אתם מכונים 'עובדי אור'. אלו הן התשובות, באמת התשובות. זה לא יגרום לכם להמיר מישהו אחר לרעיון שלכם. במקום זאת, האהבה כובשת הכל! יקרים, יכול להיות מצב בו תוכלו להיות חלוקים בדיעותיכם בנוגע לחברה שלכם, ועדיין להיות מאוד מאוהבים ומאוד אדיבים. זה האדם החדש, וזה הנורמלי החדש. שמעתם את המילים? זה הנורמלי החדש הרוחני.

 

האם תוכלו לעשות זאת? נשמות עתיקות יכולות לעשות זאת, אתם יודעים כיצד. אתם יודעים. חשבו על הדברים האלה וחשבו על מה שהוא אדיב לשכן שלכם, למשפחתכם, לאלה בעבודה – וזה ישנה את חייכם וירפא את גופכם [קריון מצחקק בהנאה..] מכיוון שחרדה הורגת, ואתם יודעים זאת.

 

אני קריון, ממשיך להיות מאוהב באנושות,

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **
ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר