ימי רביעי של ריפוי 2 – ינואר 2022
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אני תמיד אומר זאת, שאני יודע מי מאזין. ה'רוח' מבינה כה הרבה יותר ממה שאתם חושבים. האם אי פעם שקלתם שנשמתכם היא חלק ממערכת ענקית לחלוטין של נשמות? האם אי פעם חשבתם שרב המימדיות שלכם ושל נשמתכם הם חלק מהמקור הבורא היוצר, האל? וזה כך. כך אנחנו יודעים אודות התודעה של אלה שמתכווננים, אלה שמאזינים, אלה שצופים בשידור חי, אלה שצופים מאוחר יותר. גם אם המסר הזה נראה חודשים או שנים מאוחר יותר, הוא עדיין חי עם האמת הגדולה ביותר של היקום.

זוהי סדרה של ארבע, וזו הסדרה השניה מבין הארבע. והכותרת של הסדרה היא 'דברים נסתרים שגלויים לעין'. העברנו לכם את הראשון בשבוע שעבר – הגדול מכולם. ויתכן שהשני הזה ייראה משהו שכיח שחזרתי עליו שוב ושוב, כך שאנחנו עומדים להתאים אותו רק מעט לזמנכם.

 

אחד הדברים הגדולים ביותר שנסתר וגלוי לעין עבורכם, עבור כולכם, הוא שאתם מרפאים, מרפאים עצמיים. כל מה שמצוי בגופכם שאתם חושבים שהוא אינו הולם או שאינו נכון – ביכולתכם לשנותו. וביכולתכם לשנות זאת בעודכם יושבים שם. נסתרת שגלויה לעין היא יכולתכם לשנות למעשה את הכימיה שלכם. לא רק שביכולתכם לשנות את הכימיה שלכם עבור הריפוי והנעורים שלכם, אלא שביכולתכם לשנות אותה ברמת הליבה. זה הדנ"א שלכם.

ביכולתכם לשנות את מערכי ההוראות של הדנ"א שלכם. עד כדי כך אתם עוצמתיים. וחלק מכם אומרים שאינם מבינים מהי המשמעות של זה. יקרים, חייכם והכימיה שלכם כתובים במדריכים, אפשר לומר, של הכימיה שהיא כה מורכבת בתוך הדנ"א שלכם.

 

היו אלה, לא רק אני, שדיברו איתכם בתוכנית הזו ממש ואמרו שיש לכם את היכולת לשכתב מחדש את מערכי ההוראות האלה, כך שאם יש לכם מה שמכונה מחלה תורשתית, לא תעבירו אותה לילדיכם מכיוון שביכולתכם למחוק זאת ממערכי ההוראות שלכם ולעולם לא לדאוג שזה יעבור אליהם.

זה אפילו מעבר לכך. זה כה, מה שהייתם מכנים מטאפיסי או אזוטרי, שהייתם אומרים שאינכם מבינים זאת מכיוון שזה לא יכול לקרות. וכאן אתם טועים. גדלתם עם הוראות שאומרות לכם, תיכנות שאמר לכם מחוץ לגוף, מה ביכולתכם לעשות ומה אינכם יכולים לעשות. ולכן כאשר משהו כואב אתם אף פעם אינכם נכנסים פנימה, אתם יוצאים החוצה. אתם מוצאים מישהו אחר שיכול לעזור, ולעתים קרובות הוא אכן יכול לעזור, ורבים עושים זאת. אולם האם הרושם הראשוני שלכם הוא לפנות פנימה או החוצה?

 

בתוככם מסתתרת מלכות. ברצוני שתשקלו כמה דברים ולאחר ברצוני להיות יותר אישי. נניח שיש לכם גידול שגדל בכם, ובין אם הוא שפיר או שאינו שפיר, הוא נמצא שם. מהיכן הוא הגיע? האם אתם מודעים לכך שזה לא הגיע מהחלל החיצון? זה לא הגיע ממימד אחר. זה בא מ – האם אתם מוכנים? – מהכימיה שלכם, מחשבותיכם ותודעתכם. זה הגיע משם. אתם לא תאהבו זאת. ואלה שיתכן ויושבים ומאזינים לי ושרויים במצוקה שמשהו צומח בתוכם, יאמרו שהם לא ביקשו זאת, הם לא יצרו זאת. הם לא רצו בכך וזה פשוט הגיע.

ואני אומר לכם משהו, יקרים, שכל הראיות נמצאות בפנים, בתודעתכם ובגופכם, זה לא הגיע מהחלל החיצון. זה צמח שם בגלל הכימיה שנוצרה על ידכם, מחשבותיכם, או שאפשרתם זאת בעקבות ההרגלים שלכם. אתם יצרתם את זה. אם אתם מבינים זאת, הרי שאתם גם מבינים שאתם יכולים לבטל את זה. הכימיה שיצרה אותו היא הכימיה שיכולה לבטל אותו. זה בר ביצוע.

פעמים כה רבות, פעמים רבות אמרנו לכם את המשפט הזה: 'דברו לתאים שלכם. הם מקשיבים'. וישנם מאזינים כה רבים שיאמרו שהם אינם מבינים זאת לגמרי, אולם שהם ידברו בקול רם לתאים שלהם. ואני אומר לכם זאת: אתם פשוט 'זורקים מילים' לאוויר. אינכם מבינים זאת. זה צריך להיות תהליך פנימי של כוונה שבו אתם יושבים שם זמן מה ומדמים את כל התאים שברצונכם לדבר איתם, ומתחילים לתת להם את הכוונה של מה שהם עומדים לעשות.

ברצוני שתבינו שלגוף יש בוס אחד וזה, אתם. עם זאת, תרבותכם אינה מחשיבה אתכם בתור הבוס. באופן כלשהו אתם חיים בראשכם, וכל מה שמתחת לראשכם הוא רק מה שהם מכנים 'מה שיש'/אלתור, זה פשוט עושה את מה שהוא עושה, ואתם פשוט ברי מזל אם תשרדו. וכך לימדו אתכם – אין לכם שליטה. אתם מקווים שהכל יעבוד.

זה אינו עובד כך. היכולת לשנות כימיה נסתרת וגלויה לעין, לבטל דברים שאינם מתאימים בגופכם. האם הבנתם זאת? אתם יכולים לרפא כל דבר שישנו שם. אתם יכולים להאיץ ריפוי של כל דבר שישנו שם. אתם יכולים לגרום לזה להיעלם, בדיוק כפי שהגיע.

 

זה ניתן להוכחה. זה קרה לרבים כל כך. אתם סומכים על התהליך הזה בהומאופתיה, שולחים לגוף אות, אות זעיר – וזה עובד. הפוגה/החלמה ספונטנית – זה עובד. ראיתם זאת. אפקט הפלצבו – זה עובד. אתם חושבים שזה יעבוד, אתם מקבלים גלולה מצופה בסוכר, ולפתע זה עובד. מה זה אומר לכם? המאסטר המרפא שאתם, הכימיה שלכם, הדנ"א שלכם – נסתרים שגלויים לעין. הגוף שלכם מקשיב.

 

בסדר, אתן לכם את אותו מידע שנתתי בעבר, ששותפי ענה בעבר לשאלות בנוגע לחיסון ואין זה משנה איזה חיסון. אני עומד לומר לכם משהו שעליכם לשמוע. ישנם כאלה שמנופפים בידיהם כרגע, מכיוון שהם אינם רוצים לקבל את החיסון המוצע בכל רחבי הפלנטה. הם עשויים לפחד מהכימיה של זה או שהם עשויים שלא לאהוב זאת.

זו אינה אמירה פוליטית. אין מדובר באם עליכם לקבל או שלא לקבל זאת. זו אמירה למקרה שתקחו את החיסון, ואתם מרגישים שהייתם חייבים לעשות זאת, ואתם יושבים שם מיואשים מכיוון שלקחתם משהו שלא רציתם וכעת אתם פוחדים מההשפעות שלו.

ראשית, עליכם לפחד. החיסון המסוים הזה, אחד מהם במיוחד, יראה את עצמו בהמשך כבלתי הולם לרביה. אתם עומדים לראות זאת, והם לא ידעו על כך. זה לא נבדק מספיק זמן. אולם ישנם כאלה שאומרים שעל כולם לקחת את זה. ולכן רבים לקחו זאת. מה איתכם?

תנו לי לומר לכם משהו: במידה ואתם לוקחים זאת, אתם אחראים על הכימיה של זה. הקשיבו לי, הקשיבו לי, הקשיבו לי. בעצמכם, אפילו אם זה מבוסס על RNA, אתם יכולים לשנות את מה שהוא עשה. אתם יכולים להימנע מכל הדברים הבלתי הולמים ולהיות בסדר. אם ביכולתכם לשנות את הכימיה של אבותיכם, הרי שביכולתכם לעשות גם את זה.

ברצוני שתדעו וברצוני שתשמעו זאת. אם אתם חוששים מהחיסון – רבים אינם חוששים, רבים מרגישים שזה בדיוק מה שצריך להיות – אולם אם אתם חוששים ממנו, והיה עליכם לקחת אותו, או עומדים בפני צל בלהות של נטילתו ואינכם רוצים בכך, אל תנופפו בידיכם, יקרים. אל תפחדו יקרים. אתם המרפא המאסטר של הכימיה שלכם ויכולים לבטל כל דבר בלתי הולם בגופכם. זה מופלא. וזה נסתר וגלוי לעין.

 

מדוע שלא ניקח רגע, כולל שותפי, ונכבד זאת. שבו עם זה ואמרו, "תודה לך 'רוח' בזמנים אלו של ניסוי, חרדה, פחד, כימיה שאיננו מבינים ותוהים לגביה ודואגים לגביה, בזמנים אלה אנחנו זוכרים זאת. מספר אחד שנסתר וגלוי לעין – הוא 'העצמי האל' שלנו, המאסטריות שלנו. מספר שתיים, שנסתר וגלוי לעין – הוא המרפא המאסטר של כל הדברים בתוך הכימיה שלנו. אנחנו אחראים!"

 

זה מה שברצוני שתדעו. זה מה שברצוני שתדעו! נסתרת וגלויה לעין היא התשובה לחרדה שלכם, לפחד שלכם, לדאגה שלכם. גרמו לזה לקרות.

איזה אדם נפלא אתם.

 

אני קריון המאוהב באנושות.

 

וכך הוא הדבר.