ימי רביעי של ריפוי – תכונות של הנשמה 1 – ספטמבר 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

אמרנו לעתים כה קרובות שזה אינו מסר עולמי אלא מסר אישי, ונאמר זאת שוב.

אלה הם אכן זמנים קשים עבור רבים כל כך. ועדיין אמרנו ונמשיך ונאמר שהשינוי הוא כאן קרוב. השינוי הזה שנחזה על ידי הקדמונים, ונחזה פעמים כה רבות בתקשורים שלי לפני שנת 2012 – הוא כאן! כמעט עשור בתוך זה, ואתם רואים כעת על מה שדיברנו.

זה אינו בהכרח שינוי שיביא לכם מלחמות בין מדינות – כפי שחשבתם שעלול לקרות בזמן הזה. במקום זאת, זו מלחמה, מלחמה אמיתית בין החשכה והאור, ואתם מתחילים לראות את התכונות ואת תוצאותיה. התשובות שניתנו, אפילו היום (בחלק של השאלות והתשובות, ת.ג.) עוסקות בהתרחקות מקטטה ומריבות של תודעה נמוכה למקום בדעתכם בו תוכלו לראות ולהרגיש את התפארת שלכם עצמכם. זה יעזור לכם לעבור את הזמנים האלה. באמת ישנם מספר היבטים לפתרון הזה כיצד נוכל להניע, תאמרו, את הפלנטה הזו לעבר יותר אור, לעבר יותר שלווה? וזה היבט אחד. אולם בעודכם עושים זאת – כיצד אתם שורדים זאת? כיצד תוכלו להיות לכידים עם מה שהוא רוחני כאשר מסביבכם יש רק 'רעש' של חשכה?

כך שאנחנו מביאים לכם סדרה של תקשורים לסייע לכם להבין יותר אודות מי שהנכם, לעזור לכם להגיע למקום הזה. ארבעת התקשורים בחודש הזה יכונו 'נשמת האדם המדהימה ויוצאת הדופן', או אם תרצו להעניק להם תוית אחרת – 'התכונות והמאפיינים יוצאי הדופן של הנשמה האנושית' – כל אחד מן הדברים האלה, אנחנו מדברים אודות נשמתכם. יהיו ארבעה תקשורים, כולם זמינים לכולם. זה הראשון בהם.

 

יקרים, דיברנו אודות הנשמה מאז שהגענו בשנת 1989. במשך 31 שנים דיברנו על הנשמה האנושית. בשנת 2014 פיתחנו תכנית – ביקשתי משותפי (לי קרול, ת.ג.) שיחבר זאת יחד לכלל תכנית הוראה, ושם דיברנו על 9 התכונות והמאפיינים של הנשמה האנושית וכיצד הם יוצרים ממשק אתכם, עם האקאשיוּת שלכם, וכל הפיסות והחלקים האזוטריים שלכם – אפילו חוכמתכם הפנימית המולדת. אנחנו עשויים לחזור על הלימוד הזה פעם נוספת ואומר זאת שוב, אולם לעת עתה, ברצוני לדבר אודות ארבע תכונות יוצאות דופן שיש להזכיר לכם אותן בנקודה הזו בזמן, כך שתבינו מי הנכם.

יקרים, לו יכולתם לראות את עצמכם כפי שאנחנו רואים אתכם, זה היה מעתיק את נשימתכם. אתם מפוארים! ואיננו מדברים רק על הביולוגיה שלכם בתוך העור, עם מוח עם מעט תודעה – לעתים קרובות כה רבים מכם רואים כך את עצמכם. אתם משתמשים בדוגמא הזו כאופן בו אתם מפנימים ומאמינים כיצד לענות על השאלות כיצד תגיעו מ'א' ל'ב' בעולם הזה וכיצד תפתרו את חידת החיים כיום הזו ונסיים את כולה?

 

התסכולים הגדולים ביותר של התודעה האנושית נובעים מהניסיון להבין חידות רב מימדיות באמצעות חשיבה ליניארית. הו, מתרחש כל כך הרבה יותר. ברצוני להזכיר לכם עד כמה אתם גדולים.

 

הנשמה האנושית

 

הנשמה האנושית שהיא חלק רוחני מכם, זוכה להכרה ברחבי העולם. אמרנו זאת בעבר: לכל דת ומערכת אמונה על הפלנטה יש סוג מסוים של מטפורה של 'אתם' גדולים יותר – נשמה. במשך מאות בשנים ואפילו כיום יורדי ים שהפליגו באוקינוסים, ומאז המאה ה 20 צוותי אויר הטסים במטוסים, מדברים על 'מספר הנשמות' על הסיפון (מונח המונה את מספר האנשים בספינה, למקרה של מצב חירום. SOS =Save Our Soul, ת.ג.). ישנה הכרה בכל כתבי הקודש שקיים משהו גדול יותר מכם שבאופן כלשהו שוכן בתוככם.

זו בושה, יקרים, שפלנטה לינארית עם מערכות אמונה לינאריות ושכביכול הם סוגדים לאל מפואר, יספרו לכם שהנשמה קיימת מסיבה אחת – להיות נענשת לאחר מכן [קריון מצחקק בהנאה..] או לזכות בפרס לאחר מכן בסיום החיים האנושיים. זה כמעט כמו שהנשמה נתפשת כסוג מסוים של כלי רכב הקיים על מנת לתעד כיצד אתם פועלים בזמן הקצר שאתם בגוף על פני כדור הארץ, ולאחר נושא את התוצאות של זה לחיים שלאחר המוות שם יש זוועה או יופי. עונש או פרס – יש משהו שקורה לאחר מותכם. האם זה נשמע נכון עבורכם? הסיפור הוא לינארי, שחור ולבן, מאוד דומה לסיפור אנושי.

 

הקשיבו יקרים, נשמתכם היא חלק מהמקור הבורא היוצר – הידעתם זאת? היא קיימת מאז שהאל קיים. הסיפור או הנרטיב שסיפרו לכם הם גרסה של ילד עני למשהו שהוא הרבה יותר מפואר מכל מה שאתם יכולים לדמיין.

אני עומד לספר לכם עד כמה אתם גדולים. עד כמה גדולה נשמתו של בן האדם? ישנם אלה שממש ניסו להחליט על מידותיה, ואמרו שהיא צריכה לעשות את 'זה' ואת 'זה'. לא ניתן למדוד את נשמתו של האל. ויתכן ומערבבים זאת עם שדה אנרגיה מהמימד השלישי, שנוצר מסביב לגוף הפיסי, מה שמכונה 'המרכבה', שהיא בועה רוחנית מסביבכם בצורה לינארית, בעודכם צועדים על הפלנטה. היא עצומה, ברוחב של 8 מטרים מסביב כל אדם ואדם, אולם זו אינה נשמתכם.

 

הגיון רוחני

 

הבה נדבר על חידת היגיון עמוקה. זה עניין של תזמון, וזה מראה על הטיה אנושית שתמיד מפריעה למציאות הרוחנית.

הבה נדבר אודות זה: מתי בני האדם קיבלו את נשמתם? והתשובה היא 'כן'… זו תשובה שטותית לכאורה, אבל היא היחידה שאפשר לתת. הם מעולם לא קיבלו אותה, במקום זאת היא תמיד היתה. הידעתם זאת? חשבו על כך לרגע. קשה ללמד, להבין, להפנים ולקבל תפישות רב מימדיות מכיוון שבני אדם הם לינאריים.

אמרנו בפעם אחרת שעבור הדעת האנושית לכל דבר יש התחלה וסיום בחיי היומיום על הפלנטה שלכם, בין אם אלה חייכם, או מכוניתכם, זוג גרביים או חבל, או אור יום – יש לזה התחלה וסיום. כך אתם חושבים, כמובן, ונוטים לייחס את התפישה הזו לכל דבר – עד שאתם מגיעים לאל. מה היתה תחילתו של האל? ואתם תאמרו שלא היתה התחלה מכיוון שהאל תמיד היה. זה נכון, אולם זה אינו מובן לבני האדם. אם כך, אפילו בתוך הדיון הזה, אתם מבינים שישנם כמה דברים שאינם תואמים את הפיסיקה הידועה שלכם עם האל, או את העיתוי של דברים רוחניים. הראשונים להנהן בראשם בהסכמה לאמירה זו יהיו פיסיקאים קוונטים, שגם הם מגלים את אותן חידות ממש בעבודתם.

 

ובכן יקרים, השתמשו במעט הגיון רוחני: אם נשמתכם היא חלק מן האל, מהמקור הבורא היוצר, הרי שהיא תמיד היתה, כמו שהאל תמיד היה. אתם, 'אתם' הגדול יותר, נשמתכם, תמיד היו. תמיד! ותמיד תהיו!

ואתם עשויים לומר שזה אינו מתקבל על הדעת, וכיצד הרעיון האזוטרי הזה של הנשמה הנצחית מתייחס לאנושיות שלכם וכל הדברים האלה שסיפרו לכם שאינם כלל כמו זה? הכנסיה שלכם סיפרה לכם שקיבלתם את נשמתכם כאשר נולדתם. יקרים, זוהי חידה עבורכם, זו אינה חידה עבורנו, והסברנו זאת פעמים רבות.

בדרך הפשוטה, הליניארית שלכם, נראה שאתם יודעים אינטואיטיבית שהנשמה האנושית קיימת, לכן, לאורך כל העידנים, המצאתם בדעתכם מערכות להנמקה של זה, ואז יישמתם זאת על 'הכללים הרוחניים' שלכם של האל. זה מבוסס על רעיון אחד. החיים הם רק כימיים, ולכן, יש לכם תודעה רק לכמה שנים ארוכות בזמן שאתם כאן בגוף האחד הזה.

 

מיתוס המציאות (מטפורה)

 

'נוסע בזמן' משנת 2022 השאיר בטעות טלפון חכם על כדור הארץ לפני 5,000 שנה. עם הזמן סגדו לו, והאנושות פשוט הניחה שהוא מלאכי. היו אפילו סיפורים על הימים המעטים שבהם זה היה 'חי ונתן מסרים מיוחדים', לפני שהסוללות נגמרו, לאותם 'המשוחים' שמצאו אותו. תיאורים שלו נמצאו על אבנים ופירמידות לאורך ההיסטוריה, וקיימים סיפורים רבים על סגולות הריפוי שלו. חלקם היו משוכנעים שזה נושא קסם, והם גילפו חפצי נוי לתלות על צווארם ​​בחייהם או להיקבר איתם לאחר המוות. ספרים נכתבו על מה שהיה לו לומר, ורבים מתו בניסיון להגן על מכלול העקרונות וההשקפות והמשמעויות הרוחניות הברורות שהוא נשא עמו. המקור מעולם לא התגלה, מכיוון שהוא נדחק על ידי אלה שסגדו לו או הושמד על ידי אלה שהאמינו שזהו השטן.

בינתיים, בשנת 2022, כמעט לכל ילד בעולם הראשון מעל גיל 12 היה טלפון כזה, והוא שלח הודעות טקסט לחברים באמצעות מערכות של העברת אנרגיה שהיו משותפות לתקופה זו, אולם נתפשו כקסם או רוע לתקופה מוקדמת יותר. האמת הייתה שונה להפליא מהתפישות של אלה שידעו והבינו את המשמעות של אותו טלפון חכם, לעומת אלה שלא ידעו.

 

הבנת המטפורה

 

נכון לעכשיו, הפלנטה הזו נמצאת בעידן האפל של התקדמות רוחנית. זה עדיין לינארי. היא רק פיתחה את הטכנולוגיה של מה שמסביבה – החשמל – ואפילו טרם התחילה להבין את 'הפיסיקה של התודעה'. היא עדיין לא ראתה את התחייה של התודעה, או הבינה שההשפעה השלמה של כל הדברים הפיסיים והכימיים יכולה להגיע מהדעת. זו תקופה אפלה.

 

נשמת האדם היא כמו אותו החפץ שהושאר על ידי הנוסע בזמן. תארו לעצמכם להסביר למישהו לפני 5,000 שנה, על 'מסע בזמן', או על חשמל, או על אינטרנט, או על כל דבר אחר היום שלקח אלפי שנים עד שהפך לנפוץ. הנשמה האנושית היא כמו הטלפון החכם במטפורה הזו והובנה לחלוטין באופן שגוי ולא נכון. עדיין לא ניתן להבין את ה'טכנולוגיה הרוחנית' הגבוהה להפליא שלה המאפשרת לה לעבוד בצורה רב מימדית על פני יקומים.

 

האם אתם מבינים את מה שאני אומר לכם?

 

אמת גבוהה יותר

 

נשמתכם הנצחית הזו מתוכננת לעשות את הדברים שאתם עושים כעת. היא 'פיסת האל' הרוחנית המאפשרת לכם להגיע למקומות שונים ביקום ולעטות צורה אנושית כיום על כדור הארץ, לפתח תודעה מתפתחת ולפתור את החידה של האנרגיה, של האור והחשכה. וכאשר אתם מסיימים את החיים, אתם שבים חזרה לנשמתכם ויתכן והיא הולכת למקומות אחרים – או שהיא נכנסת לפגישת תכנון מדהימה שמאפשרת לכם להמשיך בתודעה על כדור הארץ בתוך גוף אחר תוך שמירה על כל מה שחשוב בתוך הדנ"א.

נשמתכם היא חלק ממערכת אוניברסלית של יופי, נדיבות, אדיבות. וישנה סיבה ותכלית לכל זה, ישנה תכלית למעטה – האנרגיה שמפרידה אתכם מהידיעה של הכל – לכל הדברים, ישנה מטרה לבחירה החופשית, בה אתם נמצאים על הפלנטה הזו, בו התודעה המוגבלת שלכם מסוגלת לקבל החלטות ללא הפרעה ממלאך הורה העומד לצדכם ואומר 'הו, או, אל תעשו זאת'. קיימת סיבה לכל זה.

 

היישום המעשי

 

נשמתכם עצומה – עד כמה האל גדול?

אתם תאמרו, בסדר, 'אני מבין את אשר איני מבין, שהנשמה היא ענקית ועצומה, אולם אני בן אדם, אני נמצא כאן עכשיו, וכיצד כל זה עוזר לי?' בסדר. עכשיו אנחנו מזכירים לכם את השינוי ואת האנרגיה שמשתנה על הפלנטה. דעו זאת: כל בן אדם נושא בתוכו חלק מהנשמה הרב מימדית וזה אינו מְבוּדָד, יתכן לבלוטת האצטרובל שלכם, זה נישא בדנ"א שלכם, כלומר שזה בכל תא בגופכם. זה מתחיל להתעורר בתוך נשמות עתיקות רבות ומתחיל לקבל אור – השינוי הוא בזה!

הקשיבו, השינוי בפלנטה הוא אודותיכם המקבלים יותר הבנה, שכל ופקחות savvy רב מימדיים, יותר מודעות רב מימדית שמתחילה להתפתח לתודעה גבוהה יותר. אתם רוצים לשמוע או לקרוא זאת שוב? זוהי התפתחות. התפתחות של תודעה, שמתרחשת כעת.

זה מה שקורה, אתם מתחילים לקבל את אנרגית ההתעוררות הרב מימדית הזו, וזה יוצר את התפתחותה של המודעות – אור, תודעה. זה הדבר שבוחש בכל דבר שאתם רואים כרגע, ובסופו של דבר זה יתחיל גם לבחוש לעבר כמה פתרונות, מכיוון שבסופו של דבר כולכם עומדים להפוך ולהיות מודעים יותר.

 

'קריון, איני באמת מבין כיצד נוכל להיות רב מימדיים, מהי המשמעות של זה?' אפשרו לי לתת לכם רמז, יש בדנ"א שלכם הרבה מעבר למה שאתם מבינים. זה הרבה יותר מאשר רק כימיה מורכבת. התודעה שלכם והחלקים והפיסות הרב מימדיות של הדנ"א שלכם הם עצומים. זה משהו שכבר מסרנו לכם בעבר על מנת להראות לכם שהציוד הזה שיש לכם, המכונה דנ"א, המכונה מבנה תאי, המכונה תודעה – אינו פשוט מצוי רק בעור שלכם. גופכם נמצא בתוך העור שלכם. הדנ"א שלכם אפילו מכיל זיכרון של חווית נשמה אוניברסלית. במילים אחרות, באמת אין צורך שתעשו שום דבר מלבד להכיר בכך שזה שלכם לשימושכם. זה תמיד היה שם, ועכשיו זה מתעורר.

 

תזכורות: דברים שאתם יכולים לראות

 

תאומים זהים … הבה נחזור לנושא הזה. תאומים זהים על הפלנטה הזו – האם אתם מכירים כאלה? התרצו לדבר איתם אודות מה שאני עומד לומר בהמשך? הם יאשרו זאת לכם. אחד מהם יכול להיות בחצי הכדור האחד של הפלנטה הזו והשני יכול להיות בחצי הכדור האחר של הפלנטה הזו. אולם כאשר משהו קורה שעשוי להשפיע על שניהם, למשל מותה של אימם – שניהם יידעו על כך מיד. אחד מהם ירים את הטלפון, והשני יענה, ויאמר שהוא הרגיש זאת, שהוא יודע זאת, וישאל מה קרה?

במילים אחרות, עם דנ"א זהה, שני בני אדם, שני אנשים שונים, שתי תודעות, הן בעלות ברית באופן כזה, שהם מקבלים את אותו המידע כשמרחק של אלפי ק"מ מפריד ביניהם. יש לזה מינוח פיסיקלי nomenclature מושג, שם, וזה מכונה שזירה. זה היבט רב מימדי – חלק מכנים זאת היבט קוונטי, מכיוון שהוא מעבר ללינארי.

יתכן ואינכם תאומים זהים, אולם זה מראה שישנן אנרגיות בתוך הישות האנושית שהן הרבה, הרבה מעבר לדברים הליניאריים שסיפרו לכם עליהם. אתם יצורים רב מימדיים!

 

השזירה ידועה כעת היטב לפיסיקאים, אולם עדיין אינה מובנת במלואה. והיא משהו מדהים! כאשר אתם כה גדולים, אם אתם שזורים עם כל דבר, תוכלו להיות על מערכת כוכבים אחרת, על פלנטה אחרת, ואם משהו יקרה כאן עם חלק אחד שלכם – החלק האחר שלכם יידע על כך באופן מיידי. המרחק אינו משנה, הזמן אינו משנה. זה קיים, יקרים, אתם יכולים לשאול פיסיקאים. זה אמיתי, וזה קורה אפילו בתוך הדנ"א שלכם. עד כמה אתם גדולים? יקרים, אתם גדולים כגודלו של האל ונשמתכם שזורה עם האל.

 

אם כך האם זה קסם? האם אתם סוגדים לזה? האם אתם מכניסים זאת לקופסה ומנסים להפוך זאת לליניארי? האם אתם קובעים חוקים סביב זה לטוב ולרע? רבים עשויים, אכן, לעשות זאת אם יראו את התאומים מגיבים, אולם לא יבינו את התודעה הגבוהה שקיימת בתוך הדנ"א.

 

השתמשו בהיבט הנפלא הזה של עצמכם

 

ברצוני שתבינו שיש לכם את היכולת לצנוח אל תוך נשמתכם, לתוך לבכם, לומר ולחוות גל של אהבה הנדיב ביותר מגיע לעברכם. אתם יכולים ליצור שזירה עם העולם המלאכי. אתם יכולים ליצור שזירה עם 'אתם' הגדולים יותר. אתם יכולים ללכת למקום שם למעשה תודעתכם שלכם תפסיק את אומנות השכנוע של כל הדברים השליליים ותאמר

'זה בסדר,

הנני אשר הנני,

אני מעבר למה שאהיה אי פעם, אני העתיד של עצמי,

הגעתי לפני שהייתי'.

זוהי אמירה רב מימדית, יקרים, שמצהירה שאתם יודעים מי הנכם. אתם פיסה של הבורא היוצר, שהתקיימה הרבה לפני שכדור הארץ נוצר, ואתם יודעים מדוע אתם כאן.

אם תוכלו אפילו מעט להתחיל להכיר בדברים המדהימים האלה, זה יתחיל לעזור לכם להתגבר ולעבור את כל המריבות strife שהן כה לינאריות וכל כך 'עכשיו'.

 

קיימת תקוה עבור הפלנטה הזו, יקרים, ישנה תקוה. ישנם פיתרונות, אם תחזיקו מעמד ותאחזו את התקווה.

זו המחשבה, זה האור! האור מתחיל להגביר ולהעצים את עצמו ותוך כדי התהליך הוא מפריע מאוד לחשכה. החשכה רוצה להתרומם ולספר לכם שהיא לא תלך בקלות. זה נכון, אולם האור ינצח בחידה הזו. האור כבר מנצח בתחומים מסוימים. אחזו חזק, דעו מי שהנכם.

 

אני קריון המאוהב באנושות,

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר