דברים בלתי רגילים וראויים לציון – 1 – דצמבר 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון מהשירות המגנטי.

 

אני יודע באמת מי צופה, מי מקשיב, מי יקרא זאת מאוחר יותר. ישנם אלה שתוהים לגבי תקשור, עד כמה הישות שאותה מתקשרים מרוחקת מהקשיים בפלנטה, עד כמה היא מרוחקת מחיי היומיום של בני האדם. זו שאלה טובה, מכיוון שהיו הדרכות במשך שנים על גבי שנים שאמרו שאם אתם עומדים להיות אנשים רוחניים ואם אתם עומדים לחבר את עצמכם עם מה שאתם מאמינים שהם הרוח או האל או צידו השני של המעטה – הרי שאתם מדברים לאנרגיה הזו, למקור הבורא היוצר, שאין לו קשר רב אתכם. זו ההדרכה שהאל נמצא 'שם' ואילו אתם נמצאים כאן. שבצד השני של המעטה הדברים במקום מיוחד מאוד שאין לו כל קשר לפלנטה.

הו, לו רק ידעתם…

 

אתם יכולים לכנות כרצונכם את התקשורים שאעביר, את ארבעת המסרים שאעביר, אולם רבים כל כך אוהבים להעניק לדברים תוויות, ולכן אכנה אותם 'דברים עכשויים, בלתי רגילים וראויים לציון', ארבעה דברים יוצאי דופן. אולם אפילו לפני שאתחיל, ברצוני להתחיל עבורכם באופן בסיסי, ברצוני לענות על השאלה הזו, זו שהרגע הצגתי, והיא, עד כמה אנחנו מודעים בצידו השני של המעטה למה שאתם עוברים. ואז אומר שוב – לו רק ידעתם… המסרים שאעביר ידברו על כך. אולם אפשרו לי לומר לכם שאתם ידועים כל כך.

 

ברצוני שתזכרו דבר מה – לכל אחד מכם יש נשמה, ואתם יודעים זאת. אין זה משנה לאיזו מערכת רוחנית אתם משתייכים – ישנה נשמה, קיים הרעיון שקיים יותר מכם מעבר רק לגוף האנושי. ואם תגדירו את הנשמה, יהיו הגדרות רבות מכיוון שהיא אינה באמת משהו שניתן להגדרה במימדיות שאתם חיים בה.

יהיה עליכם להשתמש בשפה רב מימדית, בתפישה, בידיעה, על מנת לראות במלאות מהי הנשמה. לו יכולתם לראות מהי, זה היה באמת מעתיק את נשימתכם. אתם הוויה מפוארת וזה כולל נשמה נצחית ש'יושבת' על גוף במימד השלישי באופן שאינכם אפילו מודעים לו. חלק מאמינים שעל הנשמה להיות במקום אחר, שאתם עוזבים, מגיעים לפלנטה, מתקיימים, ושבים חזרה לנשמה.

הו, לא. אתם רוכבים בנשמה הזו. חלק מהרכיבה הזו, המילה שאתם משתמשים בה – כלי הרכב, המרכבה – היא חלק מהחוויה הזו, רב מימדיות שהיא מעבר לכל מה שאתם מסוגלים לחשוב עליו. זה בלתי רגיל ויוצא דופן, והסיבה שאני מספר לכם זאת היא שמכיוון שבפעם הראשונה באנרגיה החדשה הזו, אתם מתחילים להשתמש בפיסות וחלקים של זה, שמעולם לא השתמשתם בהם לפני כן.

 

הדבר הראשון שהוא בלתי רגיל ויוצא דופן, ושעליכם לדעת אודותיו, שהוא עכשווי ונוכחי לזמנכם – אתם למעשה נמצאים כאן! הצלחתם, מעבר לתחזיות של האבדון. אגב, תחזיות אלו ניתנו לכם על ידי הקדמונים באדמתכם (אוסטרליה, ת.ג.) וגם באדמותיהן של מדינות רבות בחלקו הצפוני של כדור הארץ. הם אמרו שהם רואים מחזורים בהביטם בכוכבים, מחזורים שמתאימים לתודעה האנושית, ורבים מהם נתנו תחזיות שהיו מבוססות על המחזורים האלה. התחזיות הידועות ביותר בחצי הכדור הצפוני הן אלו של המאיה.

אולם ישנם יותר מהם שאמרו אותם הדברים. אם תתבוננו בכתובים המערביים שלכם, כמעט כולם דיברו על המחזורים האלה, והם הצביעו והדגישו תאריכים מסויימים, תמיד בממוצע, שהתמקדו כולם סביב שנת 2000. הם אמרו שכנראה לא תצליחו לשרוד מעבר לכך.

סיפרנו לכם בעבר, ומה שאינכם יודעים הוא, שהיו לפניכם חברות אחרות על הפלנטה הזו, שגם להן היו את המחזורים שלהן, מחזורים שהתבססו תמיד על הכוכבים. והן לא הצליחו לשרוד, או שכמעט ולא הצליחו ויצרו חברה אחרת.

 

אתם אומרים לי שאני מדבר בחידות..

אני מספר לכם, יקרים, שאתם חושבים שאתם החברה היחידה, שהתחלתם לפני 5000 שנים – אולם זה אינו מדויק. הוסיפו עוד כמה אפסים למספר הזה, ותגיעו ל 50,000, 40,000 שנים – זהו הזמן בו האנושות היתה כאן ועברה מחזורים שאתם אפילו אינכם יודעים אודותיהם.

התחזיות אמרו שסיומו של המחזור הנוכחי יהיה בשנת 2000 ושלא תהיו כאן מעבר לשנה זו. חפשו וגלו זאת בכתובים שלכם, בפרקים המדברים על זמני הקץ, יש שם מטפורות על הקץ, בהן העיט והדב ייפגשו (ארה"ב וברה"מ, ת.ג.) ושום דבר לא יישאר. הם מדברים על מלחמות עולם, הם מדברים על כך שלא תתקיימו – והנה אתם כאן.

 

הדבר הראשון שהוא בלתי רגיל ויוצא דופן, ושהוא כה נוכח ועכשווי, הוא שהצלחתם לשרוד! ואם אינכם חושבים שזה כה יוצא דופן, לכו ולמדו את הכתובים ותגלו שבאמת לא היתה כל תחזית לגבי מה שתעשו מעבר לשנת 2000 מכיוון שלא הייתם צפויים להיות כאן. קראו אפילו את תחזיותיו של נוסטרדמוס ואחרים, ותגלו שאין הרבה שמתרחש עבורכם בהם וגם במקבצי השירים בני ארבע השורות לאחר שנת 2012.

משהו התרחש באופן בלתי רגיל ויוצא דופן במרחב הזמן הזה, בנקיפת הצירים של ימי השיוויון. זהו חלון בן 36 שנים – שימו לב שהוא מתחלק ב 12 – חלון מיוחד של זמן ואפשור ותודעה, שאפילו הקדמונים חזו אותו. ובמסגרת הזמן הזה הפלנטה הזו התחילה להשתנות.

 

בתקופה הזו ברה"מ הפסיקה להתקיים, החומה בברלין נפלה מעצמה כמעט בן לילה, אני הגעתי בשנת 1989 בזמן שכל זה התרחש, מכיוון שהסמן הוצב – אתם תישארו, לא תהיה מלחמת עולם שלישית, לא יהיה אבדון כפי שסיפרו לכם. ותתחילו קיום מסוג אחר שאף הענקנו לו תווית.

לפני שנים אחדות, לאחר שנת 2012, סיפרנו לכם שאם תצליחו ותמשיכו הלאה, יהיה לכם 'הנורמלי החדש'. אפילו המדיה ואמצעי התקשורת שלכם משתמשים כעת בכינוי הזה… 'הנורמלי החדש' הוא כאן, ואשוחח עליו בהקשר לדברים הבלתי רגילים ויוצאי הדופן, וכן, גם אדבר מאוחר יותר אודות הקורונה, יקרים.

 

אולם כרגע, הדבר בלתי רגיל והראוי ביותר לציון הוא שהאנושות עברה את המחזור הזה כאשר זה באמת לא חזו כלל שתעשו זאת. חלק מכם יודעים אודות מה שאני מדבר.

ישנם אלה שעדיין טוענים שאתם תתחסלו, מכיוון שאכן זה לא קרה בזמן הנכון שניבאו אולם זה יקרה מאוחר יותר, זה מגיע. חכו וראו, הם אומרים. אלה שחוזים את קצכם, מצפים לו [קריון מצחקק בהנאה..] מה לדעתכם זה גורם לנפשו של גוף האדם, לתודעתו, כאשר הוא חושב שלא ישרוד או שמשפחתו לא תשרוד? אתם יודעים מי הם, ראיתם אותם.

ברצוני לספר לכם משהו שהוא בולט ובלתי רגיל לחלוטין – תפארתכם מתחילה להיראות. הדברים שדיברו עליהם הקדמונים, הגורואים, והלאמה הם נכונים לחלוטין – שתודעה, אהבה וחמלה יתחילו להיראות, ויהיו חלק מה'נורמלי החדש' בדרכים שטרם ראיתם בעבר, הם יהממו אתכם מכיוון שזה יתרחש בחברה שלכם עצמכם, בתחומים שאינכם מצפים שיתרחשו שם.

 

העברתי תקשורים רבים לגבי מה שיש לצפות לו ב'נורמלי החדש'. סיפרתי לכם פעם אחר פעם שאנשים יתחילו להתנהג באופן שונה, מכיוון שהציפיות מתחילות לעלות ולהתרומם. ציפיות למה? ציפיות שהממשלה תתחיל לפעול בדרך מתקבלת על הדעת – זה משהו שאף חברה אינה מצפה לו, ואינכם לבדכם בכך. כל חברה מצפה שלממשלה תהיה צורה מסוימת של חוסר תפקוד, של שחיתות, של בצע כסף, ומה אם זה יתחיל להשתנות? מה אם יגברו מוחות בהירים יותר ותתחילו לראות נדיבות, דאגה ואכפתיות, ויעבירו חוקים שונים מאשר שהעבירו לפני כן, עבור אלה השונים, מכיוון שיתחילו לדאוג להם יותר ולראות את הדברים בצורה בהירה יותר מאשר לפני כן.

המקום הראשון שתתחילו לראות זאת הוא האופן בו מועמדים ינהלו את מסע הבחירות שלהם. כבר סיפרנו לכם על כך בעבר. בארצכם ובארה"ב, הארץ ממנה מגיע שותפי (לי קרול, ת.ג.), יהיו אלה שינהלו מסע בחירות על אהבה [קריון מצחקק בהנאה..] והם לא יבקרו את יריביהם. הם יברכו את יריביהם, הם יפתחו ויבנו את יריביהם ויאמרו שיש להם רעיון אחר, וששם הם שונים. ואתם תאמרו שזה לא יצליח מכיוון שזו אינה הדרך בה הפוליטיקה פועלת. אתם תאמרו לי שעלי להבין מי אתם על הפלנטה, ואני אשיב לכם שאני יודע מי אתם.

כאשר תראו זאת בפעם הראשונה, המועמדים האלה כנראה לא ינצחו מן הסתם, אולם הם יתחילו לאסוף משהו שלא ציפיתם לו – תמיכה לגישה ולציפייה שהאנשים הטובים נמצאים שם ויתכן שיש להם למעשה רעיונות טובים. יותר מכך, הם ינהלו מסע בחירות על נדיבות, תפארת, במקום ההיפך.

 

הרגע מסרתי לכם את התרחיש הגרוע ביותר – פוליטיקה, כך שתבינו ש'נורמלי חדש' יכול להיות כך – האמנם? יש לי עוד דברים נוספים לשוחח בהמשך בקשר לכך, על כל אותם הדברים שאינכם מצפים להם, שעשויים למעשה לשאת פרי ולהתגשם: תאגידים שדואגים ואכפת להם, ממשלה שלמעשה מתחילה לדאוג ולשים לב, מכיוון שיהיו אלה שיתחילו להסתנן למקומות חשובים שהם חלק מ'הנורמלי החדש', ושיש להם תודעה גבוהה יותר שחלק מן האנשים הצעירים מתחילים לדרוש אותה.

וכאשר תתחילו לראות זאת, יהיה רעיון מהמם שתרצו יותר מכך. במקום לומר שזה מעניין ואולם זה לעולם לא יצליח, תתחילו להגיב בקריאת הפתעה של 'הה', מה אם.. וזה יתחיל להגיע.

 

ואם תשאלו אותי עד כמה מהר זה יגיע, כמה זמן זה עוד יקח – הרי שזה תלוי בכם. אולם כרגע אנחנו מברכים אתכם על כך ששרדתם את התחזית הזו של מלחמת עולם, של אבדון. שום דבר מזה לא התרחש, יקרים, וזה לא יתרחש!

ואם תשאלו כיצד כל זה מתאים לקורונה, הרי שנגיע לכך בהמשך, נדבר על מה שקורה שם, ומה היתה המשמעות של זה.

 

אולם עדיין ברצוני לומר לכם כעת, שזוהי ההתחלה של המחזור שהילידים ציפו לו, זו אינה הפתעה. רבים מהילידים יאמרו שזוהי תחילתו של המחזור הגדול, סיומו של מחזור בן 26,000 שנים ותחילתו של מחזור נוסף. ומחזורים אלה, הגדולים, נושאים את ההשפעה הגדולה ביותר על… האם אתם מוכנים? על התודעה. זה גם משפיע על מזג האויר, ואתם רואים זאת, אוסטרלים יקרים. המחזור הזה משפיע על דברים רבים מסביבכם, וכל הדברים האלה מפחידים עבור אלה שאינם מבינים שיתכן שזה הזמן לכך.

ברצוני שתחשבו על משהו: אם הילידים ידעו שהדברים מגיעים וחזו אותם, הרי ממה יש לפחד? מכיוון שהילידים למעשה אומרים שזו התודעה הגבוהה ביותר הפוטנציאלית שהאנושות ראתה מעודה. והיא מעבר לפינה, מגיעה אליכם בדרכים שאינכם מצפים להן ומתחילה לנקות את הלכלוך.

בהמשך נדבר על הביסוס של נקודות הצומת ונקודות האפס על הפלנטה. ללא ספק ישנה התערבות מצידו השני של המעטה על מנת לדחוף אתכם קדימה, לאחר שנתתם כוונה לסוג כזה של תודעה. זה בלתי רגיל, יוצא דופן וראוי לציון. וזה עכשווי ומתרחש כעת.

 

ברצוני שהתקשור הזה יתן לכם תקווה, לאדמתכם, לארצות אחרות, לפלנטה הזו. זה אינו מתקדם בכיוון שאתם חושבים עליו רק מכיוון שזה לא קרה כך מעולם לפני כן, או שאתם מרגישים מוזר ושונה, במיוחד אלה מכם שיתכן ויש להם בסיס רוחני שמתחילים להרגיש משיכה רב מימדית ומתחילים לראות שדברים עומדים להשתנות, הלא כן? אכן הם משתנים.

 

בלתי רגיל! הדבר הבלתי רגיל הראשון הוא שהצלחתם ושאתם מתחילים לראות כמה דברים שסיפרנו לכם אודותיהם. אני הגעתי בשנת 1989 מהסיבה הזו ולמען הסיבה הזו – להתחיל להראות לכם ולספר לכם שאינכם יודעים את אשר אינכם יודעים, יקרים, מגיעים דברים שאינם שליליים, שיהממו ויפתיעו אתכם מכיוון שהם הגיוניים ומתקבלים על הדעת, מכיוון שאינם חסרי תפקוד, מכיוון שיתכן שאתם יכולים לראות את נדיבותו ואהבתו של הבורא היוצר במקומות שמעולם לא חשבתם שתראו אותם.

 

אלה הם זמנים טובים יותר מכפי שאתם חושבים, קשה לכם להאמין בזה בעודכם יושבים שם כעת. האור מגיע, הצבע מגיע, אני אשוב…

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר