מדיטצית 'מעגל ה 12' – מאי 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני קריון,

 

בואו התקרבו מעט יותר.

בואו התקרבו מעט יותר היא ההצהרה החדשה שאני אומר ושאמרתי. זו הצהרה של הזמנה. ו'קרוב יותר' היא באמת מטפורה למודעות. אם תוכלו להתקרב יותר למה שנמצא בצידו האחר של המעטה הזה שתמיד הפריד אתכם ממה שאתם חושבים שהיא המציאות ומה שיתכן והוא אלוהי, אם תוכלו להתקרב לזה, יתחילו להיראות לכם דברים, יתכן ותהיה לכם מודעות שלא היתה לכם לפני כן.

אתם נמצאים בתרבות – כמעט כולכם המאזינים לכך – בה נולדתם עם מידע שניתן לכם על ידי משפחותיכם, על ידי המבוגרים שמסביבכם, על ידי עמיתיכם. זו התפישה לגבי האופן בו הם מרגישים שכדור הארץ פועל, ואין מדובר רק על מה שהוא רוחני. יתכן שזו הדרך בה הדברים פועלים באופן רפואי, או הדרך בה הם פועלים באופן תפישתי, כיצד לפעול, מה לומר, מה לעשות כאשר אתם ניצבים בפני מצבים מסוימים שמוצגים לפניכם.

ואתם לומדים אותם מלידה, יקרים, כך שבזמן שאתם בוגרים צעירים, יש לכם מערך, תבנית שנמצאת לפניכם, והתבנית הזו בעבודה עצמית על ידי תרבותכם, על ידי אלה שמסביבכם, על ידי בני אדם, עבור תרבותכם, לעיתים קרובות חוזרת על עצמה. תבנית הוא משהו שנוצר כך שהתבנית הופכת למי שהנכם. לכן מכנים זאת תבנית. וכך זו תבנית שתשתמשו בעוד 5 שנים או בעוד 10 שנים היא תמיד התבנית.

יש כמה מכם שמסירים את התבנית, וכאשר אתם עושים זאת, אתם מתחילים לשאול את השאלות.

 

בתקשור שלנו, רק לפני זמן מה, התחלתי לשוחח אתכם על התפישות האלו ואודות החזית החדשה שהיא מודעות אנושית חדשה. היתכן שהמעטה מתרומם? זוהי מטפורה בפני עצמה, ואם רק התחברתם לכך ואתם מאזינים ושואלים מהו המעטה ומה משמעותו, הרי שהמעטה תמיד ייצג את מה שמעבר למה שאתם יודעים ובמיוחד במובן רוחני. המעטה יהיה מה שאתם וצידו השני של המעטה יהיה לעתים קרובות האל. זה מה שמלמדים אתכם.

וכאשר אתם הולכים למוסדות האלה – אם ברצונכם לכנות זאת כך – ואתם יושבים ומקשיבים, ואתם מקשיבים לאלה שיתנו לכם מידע מהאל, חלק מהם יספרו לכם אודות המעטה. והם יאמרו שהמעטה הזה מפריד ביניכם באופן כה שלם כך שלעולם לא תלכו לשם, ויהיה עליכם להתחרות עם אחרים על מנת להקשיב ל'זה' או ל'זה', לעשות דברים מסוימים או לטפס מספר מסוים של מדרגות על מנת להציץ מעבר למעטה, או להציץ מבעד למעטה, אתם יודעים אודות מה שאני מדבר עליו. זוהי התבנית.

 

אולם רבים כל כך שאלו, מה אם, מה אם המידע הזה, טוב ככל שהיה, בתודעה ישנה יותר, באנרגיה ישנה יותר של הפלנטה הזו, טוב ככל שהיה מכיוון שהוא עדיין מדבר על אל אוהב – אולם זה כל מה שהיה להם, ואם תתבוננו במסורות ובמידע, זה אינו רק בן מאות בשנים, זה בן אלפי שנים. הוא מדבר אודות אל מצידו השני של המעטה או חומה, שלעולם לא תדברו אליו ולעולם לא תגיעו אליו, והאל הזה הוא לעתים קרובות אל מעניש, לא מתקרב כלל למה שאנחנו מלמדים.

 

ואז עולה השאלה, מה אם בזמן מודעות של תודעה חדשה יותר, מה אם בזמן שמאפשר למעטה הזה להפוך דק יותר ולהתרומם מעט, מה אם תוכלו להעיף מבט לתפישה של האל, אמיתית יותר
מדויקת יותר, אם תבחרו.

אמרנו שהמילה עצמה, 'אל', היא שארית מרעיון ישן יותר, תפישה ישנה יותר של אב בשמיים השולט בדברים, מביט בכם ויודע מה אתם עושים, מקיים מעקב אחר הדברים הרעים שלכם והדברים הטובים שלכם ומסכם זאת כאשר אתם מתים. כמובן, כך שתדעו עד כמה עליכם להיענש.

זהו מושג ישן לגבי מהו האל באנרגיה ישנה יותר, והוא מחקה את האנושיות בצורה כה מדוייקת! ולכן האל הוא 'אנושי', רק גדול יותר ועוצמתי יותר.

 

מה אם, מה אם, הו היינו כה שונים? זה הרעיון כאן, עכשיו. ההתעוררות הזו כולה, של התודעה, אם תרצו לומר, שמתרחשת לאט על הפלנטה, היא ברבדים כה רבים, היא אינה רק רוחנית, יקרים. זה אודות כיצד לנהוג האחד בשני. אפילו אם אתם מישהו שלעולם לא יהפוך לרוחני, עדיין תהיו בהרמתו של המעטה הזה, בדַקוּת שלו, מכיוון שתכונותיו של המקור הבורא היוצר הזה, המקור הבורא היוצר היפה, הנדיב, האוהב – תכונותיו מתפזרות פנימה לתוך השדה ולתוך האנושות, ואנשים שאפילו מעולם לא הלכו לכנסיה מתחילים להיות אדיבים יותר זה לזה, או מגלים יותר הבנה האחד לשני – האם אתם רואים כיצד זה פועל?

איננו מדברים על מערכת אמונה, איננו מדברים על דרך חשיבה רוחנית אחרת, דבר נוסף להצטרף אליו – אנחנו מדברים על התעוררות כוללת, אם תרצו, גדילה תפישתית רטט, כל דבר שתרצו לכנות זאת, שתהיה לו משמעות של שדרוג. שדרוג לתודעה, האופן בו אתם חושבים אודות עצמכם. תודעה – כיצד אתם חושבים על אחרים, כיצד אתם חושבים אודות כדור הארץ, כיצד אתם חושבים על האופן בו הגעתם לכאן, כיצד אתם חושבים אודות מה עשוי או שאינו עשוי לפעול במצבים?

התודעה מתגברת ברטט שלה. ואתם תשאלו 'קריון מהי המשמעות של 'מתגברת ברטט שלה?' אלו הן מטפורות לאדם החושב במימד השלישי, החושב שדברים גבוהים יותר הם טובים יותר, שדברים שרוטטים גבוה יותר הם טובים יותר.

זוהי מטפורה לחשיבה מחוץ לאנרגיה נמוכה יותר לתוך אנרגיה חדשה ותודעה מתגברת. המשמעות היא שאתם מתחילים לחשוב יותר באופן הזה, כלומר מהמקור הבורא היוצר, הרוח, מה שאתם מכנים 'אל'.

 

מה אם, יקרים, ישנה אמת גדולה יותר מאשר סיפרו לכם? ישנה אמת גדולה יותר מאשר סיפרו לכם והגיע הזמן שהיא תתגלה ותיחשף. הפלנטה באמת מוכנה לתפישה שונה לגבי המקור שברא את כל הדברים.

 

היום היה לכם מרואיין אורח, ממש לפני ההפסקה, שלמד וחקר את הילידים של הפלנטה, בילה איתם זמן, בחלק מהמסורות העתיקות ביותר על הפלנטה. כמדען, הוא באמת נמשך לבדוק כיצד זה פועל עבורם. והוא גילה שהדברים שהעולם המערבי מתחיל להיות מודע אליהם, תמיד היו שם.. זה אמור לספר לכם משהו, יתכן לאופן בו דברים תמיד היו קיימים בדרך גדולה יותר. אין מדובר על גילוי משהו חדש אודות האל, אלא חזרה למה שתמיד היה ידוע!

מה אם הדרכים הקדומות שאתם מגלים, אינן כה פשוטות? מה אם כל חלק הוא מורכב כפי שהייתם חושבים שדרך חדשה תהיה, עם רבדים על גבי רבדים של אנרגיה והבנה, אולם מה אם זה לא היה מלא בחוקים?

מה אם תגלו שלא קיים כלל מעטה, לא כפי שחשבתם שהיה. בכנות, מה אם לא קיים כלל מעטה? המשמעות תהיה שאתם חלק ממה שקיים בצדו השני של המעטה. וההזמנה תהיה לא ללכת מעבר לו. ההזמנה תהיה להבין ולתפוש זאת כך שזה יהפוך למודעות של הגשמה עצמית, תפישה שהכל מחובר במקום תפישה שהכל מופרד ועליכם לטפס מדרגות מסוימות על מנת ללכת למקום מסוים על מנת לפגוש את האלוהי.

מה אם לילידים היתה תמיד אמת גדולה יותר? ומה שמלוטש ומזוקק כעת, נראה לא רק על ידי השמאנים, אלא גם על ידי כל גבר ואשה המאזינים לתכנית הזו, אם יבחרו בכך.

השאלה היא שם – מה אם הדברים גדולים הרבה יותר ממה שסיפרו למי מכם? מה אם האל אינו כלל האל אלא חלק מגדולה שאתם כלולים בה, במקום דבר מופרד, ישות נפרדת?

 

זוהי האמת הגדולה יותר. בואו אתי, בעוד אנחנו מדברים על הליכה לעבר הבלתי ידוע מהידוע, וישנו הגשר, והנה הוא שוב. לכו אתי לאמצע הגשר הזה, ואלה מכם שיבחרו, יראו מעבר לאובך הזה שלעיתים קרובות נמצא שם, ואלה שאינם בטוחים יראו אובך – זוהי מטפורה, האם אתם יכולים לראות מעבר למציאותכם שלכם? האם אתם מוכנים להבין שישנם דברים שאינכם יודעים? האם אתם פוחדים ממה שאינכם יודעים? מה סיפרו לכם?

כל אחת מהשאלות האלו ניתנת לתשובה באופן שונה על ידי תרבותכם, על ידי תהליך הגידול שלכם, ועל פי מה שסיפרו לכם.

 

ללא כל קשר, אנחנו עומדים באמצעו של הגשר, וברצוני שתחצו אותו איתי כעת, בואו התקרבו מעט יותר. בואו התקרבו יותר, בבקשה. קחו את ידי, קחו את ידם של כל השאר, והבה ונלך.

אתם הולכים לאנרגיה שהיא מפחידה עבור חלק מכם, מכיוון שלא הייתם שם לפני כן. חלק מכם – אתם חיכיתם לזה כל השבוע מכיוון שזה המקום אליו אתם רוצים ללכת. ככל שתלכו יותר לאנרגיה הזו, כך תבינו יותר שזה מקום בטוח, מכיוון שזו מהותכם!

האם תפשתם עד כמה עתיק המקום הזה? הוא אינו חדש. חציתם את הגשר לחלק עתיק שלכם, ושם ישנו ה כ ל! ישנה הבריאה, ישנן יחידות החיים הקודמות, ישנו מי שהייתם, מי שתהיו באופן פוטנציאלי, אין שם התחלה ואין שם סוף, ונראה שכל הדברים מצויים במעגל של 12, וכבר הסברנו זאת..

ישנם שם הבנה, נדיבות, חמלה, אין שיפוט. אתם יכולים רק לטבול לרגע באנרגיה הזו, לפני שניכנס לתיאטרון, דרך פתח, דלת או שער שהם רק מטפורה עבורכם של הליכה ממקום אחד למקום אחר. אתם נעים לתוך המקום הזה, התיאטרון המעוגל שאנחנו תמיד הולכים אליו. התיאטרון המעוגל הוא לפעמים גדול, לפעמים קטן, הוא תמיד תיאטרון שקוע עם מושבים מסביב כמו באמפיתיאטרון. עליכם לרדת למטה לעבר הקהל על מנת לעלות על הבמה – כך זה תמיד נראה.

על הבמה ישנו כסא, או שאין כסא, תלוי במה שאנחנו עושים היום. והיום ישנו כסא. והכסא נועד עבורכם, הכסא הוא מטפורי, הוא תמיד סמלי – הכל הוא כך, יקרים, ואם תרצו לנתח זאת, נאמר לכם שהכסא הוא מקום נוח, מקום בטוח בו אתם יכולים לצפות, או ללמד בכסא. זה אינו רב רושם או כופה את עצמו כמו שאתם עומדים לפני קהל ועליכם להעביר משהו. זה כיסא… וברצוני שתלכו לשם ותשבו שם, אם תבחרו בתרגיל הזה.

אנשים טוענים שהם מתקשים לדמות, ואני שואל, האם אתם מתקשים להיזכר כיצד זה מרגיש לשבת בכסא? [קריון מצחקק בהנאה..] מן הסתם אינכם מתקשים. כך שתְּפַשְּׁטוּ את כל זה, יקרים, ושבו בכסא. אלא שהפעם, כאשר תפקחו את עיניכם, תראו לפניכם קהל רב מאוד. הוא כולו מסביבכם.

ישנו סמל של המעגל שגם הוא מסביבכם, וגם למעגל הזה אין התחלה או סוף. במקום הסמלי המטפורי הזה כולם יכולים לראות את פניכם, אפילו במעגל המעוגל, מכיוון שזה אינו מעגל לינארי.

 

חלק ביקשו ממני לתאר את המעגל, שאספר להם משהו שמדען יוכל להבין אודות יופיו של 'מעגל ה 12', ושכבר דיברתי על המספרים… אספר לכם לראשונה מהו 'מעגל ה 12' – זה טורואיד (סליל ישר המעוצב בצורת בורג נקרא סולנואיד; סולנואיד מכופף לצורת כעך נקרא טורואיד, ת.ג.). אני מקווה שזה גורם לשביעות רצון בקרב אלה שהם מדענים מכיוון שתגיבו 'הו'. למדו וחקרו אודות התכונות והמאפיינים של הטורואיד. אגב, התכונה הזו של הטורואיד תעניק לכם יום אחד חלק מהאנרגיה שחסרה לכם כיום.

אתם יושבים במקום מפואר, יקרים, וזה מה שעומד לקרות. הלכנו לכאן לפני כן, וזה דומה. אור ייראה באופן אישי על קבוצות – כבר עשינו זאת לפני כן. כל אלה שבקהל הם לפחות בני 800 שנים. כל אלה שבקהל הם ילידים, מהטריטוריה שלהם באזור שלהם – כולם. והם רואים אתכם ורוצים לדבר אתכם, בקבוצות. הם רוצים לעמוד לספר לכם כסיכום במה הם מאמינים, וישנה סיבה שהם עושים זאת, מכיוון שהם רואים בכם את הקישור לחוכמה העתידית של הפלנטה. בעוד שישנם מעטים שילכו מרחק רב כל כך לאחור, להקשיב למי שחיו בזמנו, הרי שהאדם החדש הוא הקישור לעתיד, מכיוון שזה מתחיל את הלימוד והמחקר אודות מה שהשמאנים ידעו אודות צדו השני של המעטה, אודות האור בקצה המנהרה הזו, שחלק מכם יצרו באומרם שהחיים נגמרים בסיום, אולם זה אינו כך. והם מאמינים בדברים הרבים כל כך שאתם מכנים אותם כיום 'העידן החדש', בעוד שלמעשה זה 'העידן הישן', אנרגיות של יחידות חיים קודמות, ניסים של ריפוי בהם האנרגיה היא 'המלך' והתודעה היא הכל והפלנטה מחוברת לכל אחד ולכל דבר, וכשותפה בחייכם.

אחד אחד, הקבוצה הזו תעמוד ותדבר אליכם כאחד, בקול אחד, בתודעה אחת, בעודכם מקשיבים, והם יאמרו 'הנה מה שאנחנו מאמינים בו, ונספר לכם במה הכשרנו אתכם במשך 31 שנים'. הם יספרו לכם עד כמה אתם מחוברים לכל הדברים, הם יספרו לכם שהאל הוא אהבה ונדיבות ומייצג טבע, והוא אינו אל שיפוטי, ושאתם חלק מהכל!

הם לא יתייחסו לכך כאל, רבים מהם יכנו זאת 'רוח', במשמעות של תודעה, ואתם כלולים בזה.

אחד אחר השני, ולפני שהם אפילו ידברו אליכם הם יערכו טקס קטן שמברך אתכם ויצרפו אתכם לקבוצה שלהם והם יראו בכם קישור, וזו הסיבה שאתם יושבים שם.

 

התוכלו להרגיש זאת כעת? הכבוד שיש לילידים מן העבר עבורכם היום, מכיוון שאתם מקשיבים סוף סוף לאמת שהיא גדולה הרבה יותר מכל מה שתרבותכם העניקה לכם מעולם.

 

ברצוני שתשארו שם, אחד אחרי השני, וצפו בהם בעת שהם הולכים מסביב, קוראים בשמכם ואומרים 'תודה על שאתם כאן, תודה על שאתם מקשיבים, תודה על שאתם מבינים, אתם חלק מאיתנו.'

 

יקרים, זו חזית המודעות של הפלנטה שמתחילה להתרחש, אחד בכל פעם, פעמים רבות על ידי אלה שיקשיבו לתכנית כזו.

 

אני קריון, מאוהב באנושות.

הישארו, הישארו וזכו לכבוד, הו, קישור שכמותכם. אנחנו מכנים אתכם 'לוחמי האור', אינכם פוחדים.

הישארו,

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר