ימי רביעי של ריפוי 4 – אהבה מֵעֵבֶר למוות – יוני 2022
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

כל המסרים האלה, שלושת האחרונים של החודש הזה, כולם אודות אהבה, וגם המסר הזה. הפעם אני מביא לכם תפישה שיתכן ואינכם באמת מודעים לה, והכל אודות אהבה. זו אהבה יפה, יפה, ועם זאת רבים כל כך מכם מחמיצים אותה. אינכם מבינים זאת. זה אפילו שנוי במחלוקת, אפילו בחוגים מטפיסיים, מכיוון שהרעיון שאני עומד להציג שוב, כפי שעשיתי פעמים רבות, אינו באמת מובן.

אתם הוויות יחידניות מהמימד השלישי, והמשמעות היא שאתם נוטים לחשוב בצורה יחידנית. יש אחד 'כזה', יש אחד 'כזה'. שום דבר לעולם אינו אותו דבר. אין כפילויות באמת של בני אדם או כל אחד מהדברים האלה. הכל ייחודי והכל אישי, והכל שלם כפי שהוא. ומה אם זה לא היה כך?

 

מאחר ויש כל כך הרבה רב מימדיות מסביב, שדיברנו על כך, כולל בתאים שלכם, כולל באדמת כדור הארץ, ואתם מזהים רק מימדיות קטנה של זה, אינכם בהכרח מחוברים ומכוונים למה שבאמת קורה, למה שעשוי לקרות, או מהי המציאות של יתכן זו שאתם חושבים שאתם רואים.

 

הנה הכיוון שאני הולך אליו: מה לימדו אתכם, אפילו ברמה הבסיסית ביותר של רוחניות? מה שלימדו אתכם זה שאתם מגיעים לפלנטה הזו – בין אם חייתם או לא חייתם קודם – אתם מגיעים לפלנטה הזו, אתם חיים את חייכם, ומלמדים אתכם שכאשר אתם עוזבים, ישנה נשמה, והיא נפרדת. ואמרנו לכם זאת בעבר, שלימדו אתכם שנשמתכם נמצאת במקום אחר. אתם מבקרים בו, אתם באים ממנו או הולכים אליו, אולם ישנם מעטים מאוד שיאמרו לכם שנשמתכם מגיעה איתכם. ואמרנו לכם, גם בחודש הזה, שנשמתכם שלכם איתכם, אולם יש עוד.

 

דיברנו על משהו בעבר שנקרא 'שיתוף נשמה' וזה מבלבל מכיוון שאנשים יאמרו, רגע, רגע, נשמתנו יקרה, זה שלנו, שמנו מופיע עליה, ולא ניתן לאף אחד אחר לחלוק את נשמתנו. ואני אומר, עד כמה תלת מימדי מצידכם, מכיוון שכאשר תגיעו לצד השני ותבינו שנשמתכם משותפת עם כל נשמה אחרת ביקום, תצחקו צחוק גדול. ישנה דרך שבה ניתן לחלוק את נשמתכם עם נשמות רבות כל כך אחרות, בדרכים מסוימות שהן כל כך יפות, כל כך יפות.

 

אני עומד להחזיר אתכם ל'רוח הלידה'. העברנו זאת בעבר. אתם יושבים שם ברמה מסוימת, עם הנשמות של הוריכם ואתם אומרים, "אני נכנס/ת עכשיו. אני בחרתי בכם. אתם כבר על הפלנטה ואני מדבר אל נשמותיכם. אני עומד/ת להיכנס בדיוק כפי שתכננו שאכנס". עכשיו אתם נכנסים ל'בלגן' האחר הזה – אתם הייתם אומרים – של ההצעה שבחרתם בהוריכם. ואתם תאמרו שלא, אתם לא בחרתם! לעולם לא הייתם בוחרים בהורים האלה – חלק מכם. אתם אומרים שזה מגוחך. לא תאמינו לכך, לקריון, מכיוון שאתם מכירים את עצמכם. לא הייתם בוחרים בהתעללות הזו. לא הייתם בוחרים.

מה אם הייתם המורה שלהם? מה אם הם היו נשמות עתיקות חדשות, ואתם נשמות עתיקות עתיקות? [קריון מצחקק בהנאה..] הבדל גדול! במילים אחרות, מה אם הגעתם במתכוון, לא רק כדי ללמוד משהו עבורכם, אלא עבורם? האם חשבתם על כך פעם? יש כאן מערכת של עזרה האחד לשני. זו הסיבה שאתם מתכננים מראש כמה מהמקרים האלה, כמו אלה שיהיו איתכם בלידתכם.

 

אם תכננתם זאת עם הוריכם, נניח הורים, אחים, אחיות – האם אתם חושבים שזה נגמר שם? מה לגבי כאשר הם עוזבים? וכאן זה נעשה טוב. הנה מה שקורה. אמרתי לכם פעמים רבות, אולם ישנם כאלה ששומעים זאת בפעם הראשונה.

כאשר הם עוזבים את הפלנטה הזו, כאשר אתם עוזבים את הפלנטה הזו, יש הסכמה להיות עם האדם החי הקיים עד נשימתו האחרונה, ולחלוק את נשמתו, מכיוון שיש שם אהבה להראות.

 

מה אם חוויתם באמת חוויה נוראית עם הוריכם? מה אם הייתה התעללות? מה אם הם היו לא נחמדים? מה אם יצאתם מביתכם ברגע שיכולתם? האם אתם מבינים שכאשר הם עוברים את המעטה שום דבר מזה אינו עובר איתם. זו הייתה בחירתם החופשית. זו הייתה הלמידה שלהם. ולפתע הם חולקים את נשמתכם, אולם הם יודעים הכל. הם יודעים מה נתפש, לא נתפש, הם יודעים מה הם עשו, כל הדברים האלה. ועכשיו הגיע הזמן שהם יאהבו אתכם.

 

מה אם היו לכם הורים נפלאים ואתם באמת מתגעגעים אליהם? עכשיו אני מדבר על הורים שעזבו ועברו. וזה כדי שתתכוננו לכל אלה שאולי יחוו זאת. ואתם תתגעגעו אליהם מאוד. אולי אפילו תערכו עבורם הלוויה, או מה שנוהגים בתרבות שלכם, והם עזבו. וישנו אבל בעקבות זה. מה אם הם רק יפים, החברים הכי טובים? זו ההזדמנות שלהם להמשיך את רומן האהבה. אתם רואים לאן אני מתקדם עם זה? ישנו סוג של אהבה שלא באמת לימדו אתכם.

 

שותפי (לי קרול, ת.ג.) נולד להוריו כשהם היו מבוגרים יותר. הם עזבו. הם עזבו מוקדם מדי בחייו. הוא לא הכיר אותם כחברים הכי טובים, לא ממש. וכאשר הוא התחיל את שנות ה-30 לחייו, הם עזבו. ועם זאת היום, כוותיק, הוא עדיין מרגיש אותם. זה אינו זיכרון. יקרים, אתם עדיין יכולים להריח אותם במקרים מסוימים – האם אתם מודעים לזה? יש שם משהו. לפעמים הוא ירגיש את אביו בחדר אומר לו, כל הכבוד בני. זה יכול היה להיות בדמיון, אולם זה אינו בדמיון. נשמותיהם של אותם הורים היו איתו בצורה כלשהי וחולקות את הניסיון שלו, מביטות בו, עוזרות לו, אוהבות אותו.

אני מדבר כעת לאלה מכם שאיבדו ילדים. יש זמן אבל. כאשר זה חלף כראוי, ישנם עדיין זיכרונות ודמעות, אולם מה אם אומר לכם שלילדים האלה יש הסכם להיות איתכם כל חייכם? לאהוב אתכם כילד חולק נשמה שבא ואמר: "אני איתכם עד הסוף אמא, אבא. אני יודע מה קרה, אולם אני עדיין כאן. אני עדיין כאן בצורה הטהורה ביותר לאחוז בידכם, לחבק אתכם בלילה, לעזור לכם לזכור שכולנו נמצאים בזה ביחד, בדבר הזה שנקרא השינוי, שנקרא עולם, שנקרא חיים".

 

האהבה אינה מפסיקה. איזו מערכת! האהבה אינה מפסיקה! אפילו אמרנו לכם שזה נכון לגבי חיות המחמד שלכם שאיבדתם, ובעלי החיים שאיבדתם. אמרנו לכם זאת לפני שנים. שהם רוצים להמשיך את רומן האהבה, אולם במקום לחלוק את נשמתכם, הם חוזרים. הם מראים את עצמם מבקשים מכם למצוא אותם ולהמשיך את רומן האהבה. זו כוחה של אהבה! הו, האם זה באמת יכול להיות יותר טוב מזה?

 

המערכות שהוקמו על ידי הבורא היוצר שמהותו היא אהבה, מערכות אלו מציגות אהבה. הן אינן מציגות עונש. הן מציגות אהבה. ויש היבטים רבים כל כך של זה על מנת להרים אתכם כאשר אינכם מרגישים שאפשר להרים אתכם, להוציא אתכם מדיכאון כאשר אינכם חושבים שאתם יכולים לצאת, לתת לכם תקווה כאשר אף אחד אינו בסביבה ואתם חושבים שאתם לבד, מכיוון שאף אחד לא סיפר לכם.

זו האמת, וכל מה שעליכם לעשות כדי להרגיש זאת, הוא להכיר בכך. יתכן ותתחילו לדבר איתם. ראו מה קורה כאשר אתם מתחילים לנהל דו שיח עם אלה שאהבתם ואיבדתם, ואתם מתחילים להבין שזה יותר מפסיכולוגיה. שיש עוד משהו שמתרחש ברמת התא. הם עדיין כאן!

 

וכדי לעשות זאת אפילו יותר טוב, כאשר אתם מביטים בסובבים אתכם, שאתם אוהבים, בכולם, אלה שאתם מושקעים בהם רגשית ואהבה, כולם, אתם יכולים להביט בעיניהם ולומר, "איני עוזב/ת אתכם. פיסית אולי, אולם אני אהיה שם כל הזמן להביט בכם, לאהוב אתכם כמו שתמיד אהבתי, ולהיות שותף/ה מסוג אחר. שותף שאוהב אתכם, מוכן לעזור לכם, ולפעמים תוכלו לשמוע אותי ולהרגיש אותי".

 

זו המערכת הקיימת. אתם נשארים עם אלה שאתם אוהבים, והם יעשו את אותו הדבר. זוהי מערכת מדווחת קטנה שמגיעה עם אלה שיכולים להבין יותר ממה שהם הבינו קודם. ככל שהתודעה של האנושות מתחילה לעלות, להיות מוארת יותר, ונוכל ללמד את הרעיונות המתקדמים האלה, לגבי מי אתם כאשר אתם כאן, כאשר אינכם כאן, כאשר אתם עוזבים, מערכת יפה מעבר למילים המצלצלת באהבת האל. מערכת שנוצרה עבורכם, כך שלעולם לא תהיו לבד או שתהיה לכם סיבה להיות עצובים.

 

יש כאן עוד כל כך הרבה.

יקרים, אני מאוהב בכולכם.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר