שבע מתנות החג – דצמבר 2018
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

מדיטציה קצרה לפני התקשור, באמצעות אמבר וולף

… קחו לעצמכם רגע להרגע ולנשום. עצמו את עיניכם, הכנסו פנימה, למרחב בתוככם, המרחב בו נשימתכם נכנסת לגופכם.

בכל פעם שאתם שואפים, והריאות מתרחבות, אתם מעניקים ללבכם חיבוק עדין.

וכאשר תרגישו את החיבוק העדין הזה בלבכם, מצאו בתוככם מקום של הכרת תודה, מקום של עדינות, נועם, רכות, מקום בו שוכנות האהבה והחוכמה האלוהית של 'המקור', וחבקו גם את המקום הזה בתוככם, המקבל את התקשור האוהב והמכבד של קריון …

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

זהו סיום טוב לשנת 2018, ותקשורים אלה יהיו האחרונים לשנה זו לפני קהל אנשים, למעט אחד נוסף שינתן עד סוף שנה זו.

המידע מיועד לנוכחים כאן וגם עבור הקוראים אותו מאוחר יותר.

זהו חודש דצמבר, תחילתו של פסטיבל נתינה – למרות שחלקכם החליטו שזה יהיה פסטיבל קניות [ קריון צוחק..] אולם זוהי בחירה תרבותית.

עונת החגים היא תקופה יפהפיה של נתינה וקבלה, ואינה מיועדת רק עבורכם.. ואינכם התרבות היחידה הנוהגת כך.

תרבויות שונות על הפלנטה עושות זאת בתקופות שנה שונות, אנשים נוהגים לקחת הפסקה, מנוחה מן החיים, מתחילים לראות את התאורה, הקישוטים, מכבדים את משפחותיהם.

וזה הפך להיות עונת החגים של נתינה.

ההינדים חוגגים את פסטיבל האורות – ה'דיוואלי' (חג האור ההודי, ת.ג.) – שהוא זמן של נתינה. הם עושים זאת מאותה הסיבה שאתם חוגגים את חג המולד, יקרים, הם חוגגים האחד את השני, וזהו זמן בו הם עוצרים לרגע וחוגגים מעט..

במסורת ההינדית, ל'דיוואלי' ישנם ימים נפרדים של נתינה עבור אנשים שונים – יום לכבד את האח ולהעניק לו מתנות, ובאופן דומה, ימים מיוחדים לאם, לאב, לאחות – ימים נפרדים עצמאיים המייצגים את קרובי המשפחה …

 

ברצוני לעשות משהו עבורכם, ולהעניק לכם שבע מתנות חג, אלא שלמעשה אלו תהיינה מתנות שאתם תעניקו לעצמכם! וזה עתיד להיות הרבה יותר משמעותי ממה שאתם חושבים.

בד"כ, בכל התרבויות אתם מעניקים ונותנים מתנות לאחרים, וכמובן שאתם מקבלים מהם מתנות..

כל מי מהנוכחים כאן, או הקוראים מאוחר יותר, שיבחר לעקוב אחר שבע המתנות האלו, ויבין את ההוראות וההנחיות – חייו עתידים להשתנות!

יהיו תגליות, ואולי אף יותר מכך.

 

7 היה תמיד מספר שסימל שינוי ואלוהיות. מספר זה אינו נודע בהכרח כמספר המביא לשינוי, אלא שכמעט תמיד הוא מספר אלוהי, ולכן לעתים קרובות תוצאותיו של מספר אלוהי זה מביאות עימן שינוי.

ניתן לראות זאת במקומות רבים בהיסטוריה הרוחנית, וגם בבריאה – 'שבע האחיות' – הפליאדות, 'שבע המתנות', שאנחנו מאתגרים אתכם למעשה לבצע אותן, מכיוון שלאחר מכן אתם עשויים שלא להיות אותו הדבר כפי שהייתם לפני כן..

 

הענקת מתנה לעצמכם לא תמיד תהיה קלה בכל יום. כפי שתיווכחו לדעת בהמשך, למעשה חלק מהן תהיינה די קשות, מכיוון שעל מנת לעשותן זה ידרוש מכם לקחת לעצמכם יום חופשי מלא – וזה במתכוון – הייה עליכם לרצות לעשות זאת ..

יקרים, כל מה שאתם עושים הוא חשוב יותר, אם זה לוקח לכם יותר זמן..

כמה שנים למדתם בבית הספר? כמה שנים עבדתם בעבודה שלכם? זה מעניק לכם אמינות ומשקל בפני אלה שישמעו על כך.

 

לכל מתנה דרוש יום אחד.

חלק משבע המתנות ייראו קלות – אולם הן לא תהיינה קלות. לחלק מהמתנות תקדישו יותר מזמנכם.

עבור חלק מן המתנות יהיה עליכם לשנות רק את גישתכם, ועבור חלקן יהיה עליכם לקחת יום חופש.

 

3 המתנות הראשונות תהיינה לכאורה מעשיות, ויהיה עליכם לקחת עבורן פסק זמן – דבר שעשוי להיות קשה עבור חלק מכם.

מתוך 4 המתנות הנותרות, 3 תהיינה יותר אזוטריות, ואחת מעשית. ואם כי לא תצטרכו ליטול פסק זמן עבורן, הן עשויות להיות מעט קשות יותר.. מכיוון שקיים אתגר לבצע אותן בכלל…

 

החלטנו שעליכם להעניק לעצמכם מתנה, ולמעשה לא רק מתנה אחת, אלא 7 מתנות.

מתי היתה הפעם האחרונה שבאמת הענקתם לעצמכם מתנה?

עד כמה חשוב לכם להעניק לעצמכם מתנות?

זכרו, אלו שבע מתנות שאתם מעניקים לעצמכם – כל אחת מהן מגיעה מכם, עבורכם …אף מתנה אינה מיועדת למישהו אחר.

יקרים, זהו הנושא המרכזי של קריון – אתם נולדתם מפוארים, והפלנטה הזו אינה מקום בו אתם קורבנות. זו פלנטה בה אתם אחראים ושולטים בגורלכם/יעודכם, כולל דברים שמעולם לא סיפרו לכם.

 

היום הראשון, המתנה הראשונה – אני ראוי/ה, 'מגיע לי'

 

ביום זה אינכם חייבים לקחת יום חופש, מכיוון שזהו יום בו אתם עומדים לתכנן את שאר הימים שאספר לכם עליהם בהמשך.

יהיה עליכם להסביר למשפחתכם מעט ממה שאתם עושים בדיוק…ואם לאחר שהם ישמעו, הם ישאלו אתכם מדוע אתם עושים זאת – ספרו להם שאתם ראויים, שמגיע לכם ..

במהלך יום זה, בכל פעם שתביטו במראה,חזרו על האמירה:

"אני ראוי/ה, 'מגיע לי', עבדתי קשה, אני עומד/ת להעניק לעצמי סדרה של שבע מתנות, וזוהי המתנה הראשונה .. מכיוון שאני ראוי/ה, מגיע לי .."

 

יקרים, אלו אינן סתם מילים.. קריון,טען תמיד בתהליך הלמידה שלו, שאתם ראויים, שמגיע לכם ..ואין הכוונה שאתם ראויים רק מבחינה אזוטרית, אלא עקב הדרך בה אתם חיים את חייכם ומנהלים את עצמכם במצבים של דרמה, במצבי מתח ולחץ,

ולכן, העניקו לעצמכם מתנות..

 

היום השני, המתנה השניה – יום ללא לחץ ומתח

 

ביום זה עליכם לקחת יום חופש, הרחק מהכל, ללא כל יחסי גומלין מכל סוג שהוא, עם בני אדם.. ללא אימיילים, ללא תקשורת אלקטרונית או אפילו שליחת הודעות מכל סוג שהוא … אל תלכו למקום בו מישהו עשוי לשאול אתכם שאלה כלשהי.

זה חייב להיות מקום של בדידות ונחמה, על פי בחירתכם, עליכם לעבור אותו לגמרי לבדכם, במקום בו אין אפשור לשום דבר אחר – ורק אתם יודעים היכן נמצא המקום הזה עבורכם.

ואם תתהו מה זה עשוי לעשות, מכיוון שאתם יודעים שזה נחמד ונעים להיות ללא לחץ ומתח, הרי שאני מבטיח לכם שבסיומו של היום הזה, תגלו מה באמת גורם לכם למתח – משהו שלא ידעתם עליו -ושבלעדיו תרגישו הרבה יותר טוב…

מכיוון שאם אתם פשוט חוזרים על אותם דברים בכל יום ויום, הרי שאין לכם חופשה או זמן פנוי על מנת לבחון את הדברים ולדעת מה גורם לכם למתח בחייכם, ומדוע…

וכאשר תבינו מהו הדבר שגורם לכם למתח, תוכלו לשנות זאת…

 

במידה ותצטרכו להסביר למישהו אודות היום הזה, פשוט אמרו לו את האמת, שאתם מעניקים לעצמכם מתנה, מכיוון שזה מגיע לכם, ואתם ראויים לכך..

 

היום השלישי, המתנה השלישית – היום של גאיה

 

גאיה היא אמא אדמה, פאצ'ה מאמא, הפלנטה עצמה.

גם ביום זה יהיה עליכם לקחת יום חופש – זה יהיה יום החופש השני שלכם ..

זה עשוי להיות קשה לקחת ימי חופש, במיוחד בתקופת החגים (עבור אלה שחוגגים את חג המולד וראש השנה האזרחי, ת.ג.) וחלקכם יאמרו שזה אפילו בלתי אפשרי – אולם זה תלוי בכם ועד כמה אתם אוהבים את עצמכם.

המשפחה והחברים יתהו לגבי ימי החופש שאתם נוטלים לעצמכם, ואתם תאמרו שאתם מעניקים לעצמכם מתנה נוספת מכיוון שמגיע לכם, ואתם ראויים לכך ..

 

יום זה דומה במקצת ליום השני, אולם שונה. זהו יום של שקט מוחלט כלפי כל אדם אחר, שקט לחלוטין!

צאו אל הטבע, שהו שם יום שלם.

זה עשוי להיות חוף הים עבור אלה המתגוררים בפלורידה, זה עשוי להיות יער עבור אלה המתגוררים יותר במרכז המדינה.

זכרו שאסור לכם לדבר לאף אדם אחר, אולם תוכלו לדבר, ככל שתבחרו, עם הפלנטה ..האם דיברתם אי פעם לגלים? לעצים? האם שוחחתם אי פעם עם השמיים והכוכבים?

מתנה זו תצית מחדש את אהבתכם לפלנטה הזו, ולאחר שתעניקו לעצמכם את המתנה הזו, אתם עשויים לדבר עליה הרבה יותר מאשר על שאר המתנות.

 

עד כמה אתם יוצאים לטבע, יקרים? חלקכם לא עשו זאת מעולם, וחלקכם עושים זאת לעיתים מזומנות, מכיוון שאתם מכירים ויודעים עד כמה עוצמה הטבע מעניק לכם.

 

היום הרביעי, המתנה הרביעית – היום של המאסטריות

 

[ קריון צוחק..] ברצוני לספר לכם אודות היום הזה מכיוון שיהיה עליכם ללמוד מעט לקראתו.

יקרים, כבר סיפרנו לכם שקיימת בתוככם מאסטריות, אולם קיימים דברים המפריעים בדרכה – הדברים שאתם רגילים להם בתרבותכם, הדברים שסיפרו לכם, והטבע האנושי.

כל אלה קשרו יחדיו קשר על מנת להוציא אתכם מן המאסטריות – אולם נולדתם איתה, נולדתם מפוארים, ובאמצעות בחירה חופשית ביכולתכם ללכת לכל כיוון שתבחרו!

 

כיצד לדעתכם ינהג כיום מאסטר עכשווי – לא זה מן העבר..?

וכבר ישנם אלה הטוענים שזה לא נועד עבורם, אלא לאחרים [ קריון צוחק..]

אם תשנו את גישתכם – אפילו רק ליום האחד הזה – תוכלו לראות מה יקרה..

תתעוררו בבוקר ואמרו:

"אני מפואר/ת, והיום אראה באמצעות העיניים של 'העצמי הגבוה' שלי את כל מה שיקרה לי היום. אתנהג כפי שנוהג מאסטר, ובכל מה שאראה אחפש אחר החמלה, אחר האל, אחר האהבה … ובכל פעם שאעשה זאת, אהפוך ואהיה לצעיר/ה מעט יותר .."

אהבה וחמלה מתחילות להפחית את תהליך ההזדקנות, את התהליך התאי עצמו.

רופאים מספרים שחייהם של אנשים השרויים במתח אינם חיים ארוכים, בעוד שאלה המלאים באהבה וחמלה נוטים לחיות חיים ארוכים יותר.

 

אינכם צריכים לקחת יום חופש עבור היום הזה. אם תבחרו, אתם יכולים להתחיל אותו בשעה מוקדמת יותר מהרגיל, ועשו את מה שאתם נוהגים לעשות בכל יום.

ואם בדרככם לעבודה, לקניות, מישהו יצעק עליכם בכביש, יצפור, ואולי יעשה תנועה מגונה כלפיכם – אתם יודעים מהי התגובה הטבעית של בני האדם… שכחו ממנה, ובמקום זאת חשבו על האדם הזה, הרגישו חמלה כלפיו, יתכן שעובר עליו יום קשה – בדיוק כפי שיש לכם ימים קשים – כך שהתבוננו בו לאור ההבנה הזו.. אל תצפרו בחזרה, אל תגיבו בהרגשה רעה או נעלבת .. הרגישו רק את המאסטריות שבפנים.

וגם אם אינכם מכירים את האדם הזה או יודעים את שמו, לפתע הוא יואר באור הזהוב שיצרתם.

 

האם אתם מתחילים להבין?

מי הכי מעצבן אתכם בבית? [ קריון צוחק..] ביום הזה לפתע תתחילו לראות את הדברים באופן שונה. סרבו להתעצבן באותו היום, ואמרו לעצמכם: "זה לא יעצבן אותי, יש בי מאסטריות ואני מפואר/ת באהבה"… ולפתע תיווכחו לדעת שגם אלה שמרגיזים אתכם בביתכם, הם בדיוק כמוכם, ועושים כמיטב יכולתם עם מה שיש להם, ולמעשה יתכן שאתם מעצבנים אותם..

קחו צעד לאחור, הניחו אור זהוב מסביבם ומסביב עצמכם – ואל תופתעו אם הם ירגישו זאת באופן מיידי – הו, איזו מתנה זו עשויה להיות עבורכם, לו תוכלו לשנות את ההתעצבנות הזו!

ומה אם הם יתחילו להביט בכם באופן שונה, מכיוון שהפסקתם להגיב, והבטתם על הכל בדרך חומלת שקטה.. והם יכלו לראות זאת בעיניכם.

יתכן והתרבות בה אתם גדלתם מנחה אתכם לצעוק כתגובה להתעצבנות [ קריון צוחק..] אולם אמרו לעצמכם שאתם מפוארים מעבר לתרבותכם, ושבתוככם שוכנת מאסטריות.

 

יתכן ובמקום העבודה שלכם תפגשו את האדם המעצבן ביותר, שאינכם יכולים לסבול את נוכחותו – ואתם יכולים לעשות את הדבר שכבר תרגלתם אותו, ולראות בו אדם כמוכם, החי את חייו כמיטב יכולתו על פי מה שהוא יודע. ויתכן שמבלי לדעת זאת, אתם גם מעצבנים אותו …

כך שהתחילו להניח את האור הזהוב מסביב לשניכם. וזוהי מאסטריות.

 

והנה משהו מעשי יותר:

כאשר אתם נפגשים בהפסקת הצהרים עם חברים לארוחת צהרים, והם מתחילים לדבר ולהתלונן על דברים רבים – כפי שהם נוהגים לעשות תמיד – והם אף מספרים על מקרים מסוימים ועל האופן בו הדברים אמורים להיות ולפעול לדעתם, והשליליות הזו נמשכת במשך כל ארוחת הצהרים ואילו אתם נשארים דוממים, בשקט, שלא על פי טבעכם הרגיל [ קריון צוחק..]

עד שבסופו של דבר, חבריכם יפנו אליכם וישאלו לדעתכם לגבי כל הנושאים שהם העלו, מכיוון שלא אמרתם דבר ולא התייחסתם לשיחה…

ועכשיו, שימו לב, אני עומד להעניק לכם מאסטריות מעשית.

אתם תספרו לחבריכם את האמת, תספרו להם שמשהו קרה לכם, שגיליתם ולמדתם משהו על עצמכם, שהדבר נמשך קצת זמן אולם שאתם יודעים כעת שהרגשתם רע כאשר נהגתם להתלונן על הדברים השליליים, הם התחילו להדאיג ולהרגיז אתכם עד שלא נהניתם כלל מהארוחה …

אתם גם תאמרו לחבריכם שכל מה שנאמר על ידם הוא אמיתי ומדויק, ושאכן יש לתקן את כל אותם דברים שהם התייחסו אליהם, ותוסיפו ותספרו להם ששיניתם משהו עבור עצמכם, שאתם מדמיינים את הפתרונות לכל אותם דברים שנאמרו..

"בכל פעם שאני שומע/ת על דברים כאלה, אני מדמיין/ת אותם מתוקנים!.."

אמרו להם שאיש מהם לא נהג באופן שגוי, אלא דברו אודות עצמכם ועל כך שגיליתם שאתם יכולים לעכל את המזון באופן טוב יותר [ קריון צוחק..] כאשר אתם מתחילים לדמיין את כל הדברים האלה מגיעים לפתרונם.

לנוכח דבריכם אלה על עצמכם, הם לא יוכלו להתווכח אתכם..

 

מאסטריות היא כאשר אינכם גורמים לאנשים סביבכם להרגיש רע לגבי עצמם, ואינכם שופטים אותם מכיוון שאתם טובים מהם.

במקום זאת אתם מגישים להם הזמנה להצטרף למה שאתם גיליתם עבור עצמכם שעובד עבורכם.

אני יכול להבטיח לכם שעם סיום הארוחה, לפחות אחד מן החברים יפנה אליכם וירצה לדעת יותר וירצה את מה שאתם השגתם..

ותוכלו להסביר אפילו יותר אודות האהבה שיש בכם ואודות המאסטריות שגיליתם.

 

זהו יום מאתגר. חשבו על מצבים שיכולים להתרחש ביום המאסטריות הזה, וכיצד אתם עשויים להגיב להם.

אתם יכולים לעשות מדיטציה לפני שתצאו מהבית, והצהירו ואשרו:

"רוח יקרה, היום אני מאסטר .. רוח יקרה, הביאי לי אותן מתנות כך שאוכל לצעוד במהלך היום כמאסטר.."

 

האם אתם מתחילים לראות שימים אלה ומתנות אלו אינם כה קלים?

 

היום החמישי, המתנה החמישית – היום של הריפוי

 

התאים שלכם מודעים לכל מה שאתם אומרים. אלו חדשות ישנות, וזה הוכח על ידי המדע של האפיגנטיקה. התאים מושפעים ממה שהתודעה והסביבה מייצרות.

מה אתם אומרים? מי הנכם באמת?

בריאותכם וגילכם הם תוצרים של מה שהחברה שלכם מספרת לכם.

המדיה מספרת לכם שאם הגעתם לגיל מסויים, הרי אלה ואלה הדברים שאמורים להיות לא תקינים אצלכם, והנה התרופה הכימית שאתם זקוקים לה עבור זה.

ויקרים, אתם מתבוננים בזה ומאפשרים להם להגדיר אתכם ואת מה שאמור להיות לא תקין אצלכם בגילאים מסוימים.

 

מה לו הייתם נוטלים את השליטה על כל זה? לכך מיועד יום הריפוי..

התעוררו בבוקר והצהירו: "אני מפואר/ת, נולדתי מפואר/ת"

ספרו לתאים שלכם שאתם עומדים לשוחח איתם ביום הזה, ובקשו שיקשיבו לכם, ומדי שעה התחילו לעבור על הרשימה שהכנתם מראש ולהקריא אותה לתאים..

 

"הקשיבו תאים, הנה הרשימה פעם נוספת.."

ספרו לתאים שאתם עומדים להפסיק להזדקן, ספרו להם שהם בריאים,

ויהיו אלה שיאמרו שזה מאוחר מדי מכיוון שהם כבר חלו במחלה,,, [ קריון צוחק..] ובכן, מחלה אינה חלק מן התאים שלכם, היא משהו פולש, ואתם יכולים לומר לתאים שלכם להיפטר ממנה, מכיוון שהגוף יודע כיצד לעשות זאת.

יתכן והמדע אינו יודע, אולם הגוף יודע!!

כבר היו פעמים רבות של הפוגה ספונטנית של מחלות, באמצעות התודעה, באמצעות הצהרות שאנשים באמת התכוונו להן.

אל תופתעו אם תרגישו זאת באופן מיידי – כאבי ראש נעלמים, כאבים נעלמים לפתע, ואתם מתחילים להרגיש בריאים יותר – איזו מתנה אתם מעניקים לעצמכם! כאשר אתם נמצאים בשליטה על התאים שלכם, זו עוצמתה של התודעה הגוברת על הביולוגיה!

סיפרנו לכם על כך במשך שנים – אולם במידה ואינכם מאמינים בכך – דבר לא יתרחש. 'החוכמה הפנימית המולדת' בגופכם יודעת אם אתם רק מעמידים פנים.

אין מדובר בפעולה טכנית של הכנת רשימה והקראתה בקול.

יום הריפוי הוא היום בו אתם סוף סוף מעניקים לעצמכם את מתנת הריפוי.

 

יום הריפוי הוא המתנה החמישית, ועל פי הנומרולוגיה הטיבטית משמעותו של המספר 5 הוא שינוי..

האם אתם מבינים עד כמה זה עשוי לשנות אתכם?

 

היום השישי, המתנה השישית – היום של המתנה המעשית, על פי בחירתכם שלכם

 

ברצוני שאתם תחשבו מה הייתם רוצים לעשות ביום הזה. זו אמורה להיות מתנה מעשית שאתם רוצים להעניק לעצמכם, משהו מהדברים שיגרמו לכם להרגיש טוב ושנמנעתם מלעשותו עקב דברים אחרים,.

זהו יום בו תקחו זמן לעצמכם ותעשו במשך היום רק את הדברים שאתם רוצים ומעדיפים אותם על פני אחרים.

 

זה יכול להיות משהו פשוט וקל כמו שאתם תבחרו לצאת לאכול במסעדה שאתם אוהבים, במקום ללכת למסעדה שמישהו אחר מעדיף.. [ קריון צוחק..], או שתבחרו להנות מהדברים החביבים עליכם, או שתאזינו למוסיקה שאתם מעדיפים במקום מוסיקה שאחרים מעדיפים..

ואם ישאלו אתכם האם משהו לא בסדר אתכם, תוכלו לענות להם שהכל בסדר, ושאתם רק מעניקים לעצמכם מתנה ועושים במשך כל היום הזה רק את מה שאתם רוצים לעשות, מכיוון שמגיע לכם ואתם ראויים לכך.

 

זה אינו דבר כה פשוט וקל לעשותו. כמה זמן חלף מאז שעשיתם משהו כזה?

עובדי אור מלאי חמלה מעוצבים ומתוכננים לחשוב תחילה אודות אחרים, כך שאתם באופן קבוע מפנים את הדרך לרעיונות והצעות של אחרים.

כמה זמן עבר מאז שאכלתם את מה שברצונכם לאכול? [ קריון צוחק..] אין זה משנה מה אחרים יגידו, וגם אם תעשו זאת לבדכם – אתם עומדים להנות מאוד מן הארוחה הזו.. מכיוון שזוהי מתנה עבורכם.

 

היום השביעי, המתנה השביעית – היום של המלאך

 

יום זה שונה, זה לא יקח זמן רב, אולם יהיה קשה להסביר זאת.

עדיף שתהיו לבדכם עם עצמכם כאשר תעשו זאת, שמישהו אחר לא יביט בכם. מדובר בכם בלבד!

חיכיתי למתנה השביעית הזו, לאלוהיות הזו, ואני מאתגר אתכם:

 

ברצוני שתעמדו במרכז החדר, אתם לבדכם, רק עם עצמכם, ואפשרו לחדר הזה להיות שקט ככל שניתן ואפשרי – יתכן ששעות הערב תהיינה הטובות ביותר מכיוון שתהיה פחות פעילות בחוץ.. הרימו את זרועותיכם גבוהות למעלה, ובשקט הזה, אמרו בקול:

"אני אוהב/ת אתכם, מלאכים בחדר הזה. תודה על כך שאתם אוהבים אותי, תודה על שאתם נמצאים אתי במשך כל חיי, תודה על שאתם צוחקים אתי, ובוכים אתי .."

ברצוני שתרגישו את הדגדוג בזרועותיכם בשעה שבדרכם שלהם הם יודו לכם בחזרה "תודה לך, אנחנו אוהבים אותך.."

אתם תרגישו בכך, ותדעו מה זה..

איזו מתנה עבורכם, תקשורות טובות ומוצקות עם תחום וממלכה שאינכם יכולים לראותם, עם אלה היודעים מי הנכם ושתמיד נמצאים אתכם.

 

זה די מאתגר – האם תוכלו לעשות זאת?

יקרים, אתם עומדים להרגיש זאת, ולהפוך להיות לאחר מכן אחרים לגמרי.

 

אלו שבע המתנות.

בעבר סיפרתי לכם מי הנכם, ואילו אתם, יקרים, הבנתם זאת הפוך לגמרי כאשר ירדתם על ברכיכם בפני נוכחותו של מלאך.

המלאכים האלה נמצאים כאן עבורכם, מכיוון שאתם ראויים ומגיע לכם.

בני האדם המפוארים על פני הפלנטה משנים אותה, וקבוצת התמיכה הרוחנית שלכם יודעת על כך, מוכנה לאחוז בכף ידכם ולסייע לכם לעבור את החיים האלה.

וזה כה יפה – האם תוכלו להאמין שזה אמיתי?

 

אם תבחרו להעניק לעצמכם את שבע המתנות האלו, אני מבטיח לכם שתהפכו להיות שונים.

יתכן ותרצו להעניק לעצמכם את המתנות האלו מדי שנה [ קריון צוחק..]

זוהי האמת.

האהבה גדלה כאשר אתם עושים את הדברים האלה.

קל יותר להרגיש בחמלה כאשר אתם עושים את הדברים האלה.

קל יותר להשיג את המאסטריות.

אתם תדעו למה אני מתכוון…

 

זוהי תקופת החגים, פסטיבל האור [ קריון צוחק..] – אפשרו לאור הזה לזרוח בתוככם.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר