ימי רביעי של ריפוי – שכתוב אמיתות מקודשות 3 – יוני 2021
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

באמת ישנו כעת שינוי עולמי. האנרגיות שנמצאות כאן על הפלנטה שנראה שיוצרות וגורמות לחוסר שקט, הן שונות מהאנרגיות האחרות שגרמו לאותו סוג של חוסר שקט. כאשר האור מתחיל להידלק – וזו מטפורה – דברים מתחילים להשתנות באופן קבוע יותר מאשר אי פעם בעבר. והסיבה היא מכיוון שפתרונות שחמקו מכם בעבר, זמינים כעת. לפני כן היו עשויים להיות לכם סוגים כאלה של הפרעות, התכנסויות, ומהומות, שתוצאותיהם לא הניבו כל שינוי במהלך השנים והיו יותר מהומות כתוצאה מכך.

לפתע, המעטה מתרומם, כך שהפתרונות לדברים האלה, הפתרונות ההתחלתיים האמיתיים, נמצאים שם. האם תודעת המנהיגים תגלה אותם ותקבל אותם – או האם היא לא תעשה זאת – זו בחירה חופשית. וזו הסיבה שאתם נמצאים כאן, עובדי האור.

בסדרה שהעברתי לכם, זהו המסר השלישי מתוך שלושה, וכינינו זאת כתיבה מחדש/שכתוב של אמיתות מקודשות. אתם עשויים לומר שאחת מהאמיתות המקודשות שאתם משכתבים היא יתכן כיצד ה'רוח' רואה אתכם, או יתכן כיצד ה'רוח' מגיבה אליכם, מכיוון שכאשר המעטה מתרומם, יקרים, התשובות מתחילות להיכנס ולזרום. זהו זמן חדש, אנרגיה חדשה!

סיפרנו לכם שאחת האמיתות המקודשות ביותר מכולן היא זו שהעברתי לכם מזה 31 שנים. היא אינה אחת מהשלוש, לכן הנחנו אותה מעל השלוש וכינינו אותה 'מספר ארבע'. האם זה מבלבל עבורכם? העברנו לכם אותה בתקשור הראשון מבין השלושה, ונעביר אותה כעת שוב כחזרה, והיא: אתם יושבים באנרגיה של בורא יוצר אוהב שאינו שופט אתכם. אין לבורא היוצר האוהב הזה תודעה אנושית. הבורא היותר האוהב הזה אינו אדם אנושי, כך שאינכם יכולים להעניק לבורא היוצר האוהב הזה את הפרסונה (אישיות, ת.ג.) של אב בשמיים השופט אתכם. זה מספר 1 וזה תמיד היה כך. הוא אינו חלק מהשלושה שהעברנו לכם מכיוון שזה ברור מאליו בזמנים אלה עבורכם. האל הוא אהבה, האל הוא יפה, האל אינו אב בשמיים. הוא כל כך הרבה יותר מכך. הוא אוהב אתכם מעבר לכל מידה ושיעור.

 

ויש עוד.. השלישי מבין השלושה, שוב, קשה להבין זאת, וזה עשוי להיות שנוי במחלוקת בעקבות מה שלמדתם. מה למדתם אודות המדרג של האל? ואתם תאמרו שאינכם ממש בטוחים.. חשבו על כך – ישנם מדרגים רבים, לא רק של האל, אלא של המערכות הרוחניות והאופן בו אתם מתבקשים לנהוג, שיש בו צעדים ושלבים וגם משהו שהוא גבוה מאשר משהו אחר.

הבה נפנה לעיקרית שבהן. נמסור לכם מידע כעת ואתם תאמרו לי לחכות רגע, מכיוון שאני כותב מחדש את הכתובים. תנו לי רגע – הנה ההצהרה: אין דבר כזה 'רב מלאך'. ואם תשאלו מהי כוונתי, הרי שבעצם שמו, משמעותו של 'רב מלאך' היא מלאך גבוה, עליון. זה שאחראי, המלאך שאחראי על הכל. האינכם חושבים שזה מעניין שהאנושות החליטה שהמלאך האחראי הוא ממין זכר? הראו לי משהו שהוא יותר אנושי מכך! יקרים, 'רב המלאך' הוא מיתוס, הוא פשוט מלאך, מלאך יפה עם מסר מסוים. ואתם תאמרו לי, רגע, זה מצוי בכתובים ושלא ניתן לשכתב את הכתובים, ואני אומר לכם שכל הכתובים נכתבו בידי האנושות, נכתבו בידי אנשים ולא באצבעו של האל, בידי אנשים תחת ההשפעה של האל, וחלק מהם מתוקשרים – כל זה נעשה באנרגיה ישנה יותר. זה המיטב שהם יכלו לומר ולעשות ולמסור לכם, כך שתזהו זאת. בני אדם תמיד היו 'מדרגיים' – בכל מצב על הפלנטה שלכם ישנם אלה האחראים, ישנם אלה מתחתיהם האחראים על אלה שמתחתיהם, ומתחתיהם – אתם יודעים אודות מה שאני מדבר עליו. זה אינו חייב להיות הצבא על מנת שיהיה שם מפקד, ועם זאת זו אינה האנרגיה של ה'רוח' – אין כל מפקד. אין מישהו שאחראי וזה קשה לאלה מכם שהם לינאריים.

אם תלכו למקור הבורא היוצר תראו איכות שלא ציפיתם לה, בה כל אחד יודע הכל, ואין צורך שיהיה מישהו שהוא אחראי על ניהול הדברים. האם אתם מבינים זאת? לכל אחד יש את החוכמה של מנהיגות משמעותית, עמוקה ומושלמת, ואין צורך שיהיה מישהו אחראי. התוכלו לדמיין כוח עבודה בו כולם יודעים הכל? ולאחר הם היו עושים הכל באופן אוטומטי, האין זאת? הם לא יהיו זקוקים לאלה שיעבירו את המידע 'למטה' מאלה שהם משווקים ומומחים למוצרים מכיוון שכולם היו יודעים הכל. זה רק קורטוב של המציאות של האל והאופן בו פועלת ה'רוח' – זו אינה מערכת אנושית. זו אינה מערכת. אהבה אינה מערכת. חמלה אינה מערכת – זו אנרגיה. המקור הבורא היוצר של היקום הזה הוא אנרגיה, הוא אינו מערכת. כך שאין לכם את אלה האחראים על אחרים.

 

הבה נעבור לדבר הגדול. ישנן מערכות רבות מקודשות, כביכול, על הפלנטה הזו, שאתם מצטרפים אליהן על מנת לסגוד את המקור הבורא היוצר ובדרך שאתם מרגישים בה נוח, והמערכות האלו ידרשו מכם לטפס על מדרגות, לספור חרוזים. הם יבקשו מכם לעשות את 'זה' ואת 'זה' ואת 'זה', כך שתוכלו להגיע לרמה או מקום שהוא טוב יותר מזה שהייתם בו. אתם מטפסים על מדרגות. יתכן ויהיה למערכות האלו משהו שהזהרנו אתכם מפניו בתקשור האחרון, שעשיתם משהו שלא כהלכה, או שהרוע הגיע, ועליכם להתיר ולבטל זאת, או שיהיה עליכם לעשות משהו שיהפוך לנכון את המשהו שעשיתם שלא כהלכה. וסיפרנו לכם שגם זה אינו קיים – לאהבה אין כל מערכת, לאהבה אין כל שיפוט, לחמלה ולאהבה ללא תנאי אין דבר כמו זה. ועדיין הן קיימות שם עבורכם על מנת שתראו אותן. זה הכל אנושי, יקרים. טיפוס המדרגות כך שתוכלו להגיע למקום שהוא טוב יותר מזה שהייתם בו, האהבה ותפישת האל הם מושג אנושי. נקודה!

 

העברנו לכם מסרים רבים לגבי האופן בו האל רואה אתכם. האל רואה אתכם כמושלמים ומפוארים, ממש עכשיו, בעודכם יושבים שם. האם סיפרו לכם על כך, או האם סיפרו לכם משהו אחר? האם סיפרו לכם שנולדתם טמאים ושאין לכם סיכוי אלא אם כן תטפסו על המדרגות או אלא אם כן תעשו משהו אחר? האם זה היה המסר? האם אתם חושבים שזה באמת המסר מהמקור הבורא היוצר שהייתם חלק ממנו, ושהאל שוכן בנשמתכם? שנוי במחלוקת – כמובן. מפוארים – כן. שחרור – כן. הבינו שזו ההתחלה של המעטה שמתרומם, והידע להיות מסוגלים לכתוב מחדש את הדברים שסיפרו לכם שהם כעת דגולים יותר מתמיד

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר