תפקיד חדש לבלוטת האצטרובל – מאי 2019
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 

 

 

ברכות יקרים, אני הוא קריון מהשרות המגנטי.

 

אנחנו באיים האזוריים, איים באוקינוס האטלנטי.

כבר דיברנו על הלויתנים והדולפינים, ונדבר ונגלה אודותיהם עוד.. הגילוי הגדול לא יהיה גילוי לכל אחד. אולם הבה נסביר משהו לפני שנעביר מסר אודות הלויתנים והדולפינים.

 

רבים שואלים מהו התהליך שמתרחש למעשה עם התפתחותה של התודעה.

והסברנו זאת כבר פעמים רבות, אולם לא באופן הבא.

דיברנו על העובדה שהחל משנת 2012 ישנה התחלה של מחשבה מפותחת, ואפשר לראות זאת בחברה, שיש לה גישה יותר אכפתית ודואגת. אתם גם יכולים לראות את הדברים החשוכים מתחילים לצאת החוצה לאחר שהיו מוסתרים במשך שנים.

סיפרתי לכם, שעל מנת לנקות ולהרחיק את השליליות, אתם תעברו דרך כמה דברים שיתכן ולא יהיו כה נעימים..

כל הדברים האלה מעידים על כך והם חלק מתודעה מתפתחת של האנושות, אולם לא דיברנו מהי בעצם המשמעות של זה.

 

מה יקרה עם אנושות בעלת תודעה מפותחת ביותר?

תתקיים תקשורת הרבה יותר טובה עם חלקים ופיסות של רשת אזוטרית שאינכם יודעים דבר אודותיה. זה יהיה כמעט כמו שתוכלו להגיע מעבר למעטה/צעיף ולהיות בתקשורת עם דברים מסוימים שאפילו לא ידעתם שהם היו מצויים שם.

באופן כללי תתגבר היצירתיות עבור האנושות. ויצירתיות משמעותה … אינטואיציה.

אם האינטואיציה והיצירתיות יתחילו לגדול, וזה יביא בעקבותיו המצאות, סוגים חדשים של תקשורת, יהיו גילויים ובמיוחד בתחום המדע, לגבי מה לחקור. ובסופו של דבר זה יביא לתקשורות עם דולפינים ולויתנים.

 

אם שמתם לב לעבודתי במהלך 30 השנים האחרונות – הרי שכאשר דיברתי אודות יצירתיות ואינטואיציה, דיברתי על השְׁלָשָׁה.

השְׁלָשָׁה היא הסבר לאופן בו פועל בן האדם עם תודעה. זה גם יתחיל להסביר מדוע מתחילים לשים לב לעקביות ומדוע מתחילים למדוד אותה, מכיוון שקיימת שְׁלָשָׁה המעורבת באופן בה פועלת התודעה.

 

יקרים, המוח הוא מחשב, והוא משתמש בסינפסות שלו על מנת לשרוד. אולם בהיותו מחשב, הוא אינו יכול לחשוב מעל עצמו.

כך שאינטואיציה, המצאות, יצירתיות, אומנות, ומוסיקה עשויים להשתמש בחלק מן המוח, אולם עליהם להיות בצרוף עם שני דברים נוספים, שאתם יכולים לכנות אותם איברים – הלב, ובלוטת האצטרובל.

כעת מתקיים אצל שלושת אלה יחס שונה של שימוש, ואפילו אין מתחילים להשתמש בהם באופן שווה. כאשר זה יקרה, האנושות תהיה מפותחת ומקודמת לחלוטין.

במשך עידנים, במיוחד בלוטת האצטרובל דוכאה, ואפילו כיום הרפואה עדיין חושבת שהיא רק מחוללת כימיה מסוימת, וזה כל מה שהיא עושה. אך בלוטת האצטרובל היא החלון לנשמה. היא מקושרת ללב ולמוח, ומתחילה להגדיל את השפעתה על התודעה. בלוטת האצטרובל מחוברת למקור הבורא היוצר.

בלוטת האצטרובל אחראית בעיקר על האינטואיציה.

 

הלב קשור לכך, מכיוון שלא ניתן שתהיה תקשורות, ובמיוחד התקשורות עם הרוח, ללא מעורבות עמוקה של הלב.

הלב הוא מחולל של אהבה, שמחה וחמלה, וגם את כל הדברים שמעורבים בכך – כמו סליחה, עדינות, יופי, הבנה – וזה מחובר למוח באופן כזה שהמוח יהיה עדיין המנוע של החשיבה אולם לא זה שיוצר את המחשבה!

אתם זקוקים לשְׁלָשָׁה הזו.

ועכשיו מתרחש משהו שהוא שונה ושאתם מעריכים אותו עכשיו – מידע אודות בלוטת האצטרובל שמתחילה לגדול, ונוטלת חלק גדול יותר מן האונה, עם התודעה האנושית.

ולמרות שהשפעתה בשְׁלָשָׁה גדלה, ולמרות שמתחילים יותר להשתמש בה על ידי האנושות כולה, הרי שעדיין אין לכם כל מושג כיצד אתם יכולים לעבוד איתה, מכיוון שבלוטת האצטרובל אינה רק בפני עצמה,

יש לה משהו שהוא משותף עם כולכם והוא שהיא תושפע על ידי מחקר ולמידה.

אם תתחילו לתרגל את בלוטת האצטרובל, אתם תוכלו למעשה להגדיל את האינטואיציה, היצירתיות והתקשורות שלכם עם הדולפינים…

הדולפינים מכווננים לבלוטת האצטרובל שלכם. זו אינה הפתעה לאדם שלצידי (ז'אן למורי, ת.ג.), אולם כך עובדים הדברים..

 

בלוטת האצטרובל, אותו איבר אינטואיטיבי החוצה את המעטה/צעיף על בסיס קבוע, מכווננת עם בעלי החיים האלה, הדולפינים. ואתם יכולים להבין מכך מדוע הם כה שונים.

הם מכווננים לצדו השני של המעטה/צעיף בדרך שאינה ידועה להם אולם ידועה לאל.

 

הדולפינים והלויתנים נושאים איתם פיסה קריטית של הפלנטה הזו – את הרשומות האקאשיות שלכם, כאנושות. ועל מנת שזה יקרה, חייב להיות לכם חיבור וקשר מקודש איתם, שהוא שונה מהחיבור והקשר עם כל שאר בעלי החיים, בכל מקום.

ואנחנו מספרים לכם לפתע שבלוטת האצטרובל שלכם משתפרת, ולכן משתפרים גם האותות שאתם מקבלים ומעבירים, ואתם יכולים לשפר אותם אפילו יותר באמצעות הלימוד של זה, עבודה עם זה, ותרגול של זה.

וזה מוביל אתכם ישירות לדולפינים, ולכן זה יגדל ויתגבר בזמן הזה של ההיסטוריה של התודעה על פני כדור הארץ. אתם תהיו הרבה יותר מודעים לאות ישיר שאתם משדרים לבעלי החיים האלה, ואל תהיו מופתעים אם תקבלו מהם אות בחזרה..

 

דיברנו על השְׁלָשָׁה הזו במשך שנים, ועכשיו אתם יודעים מי מהם מתגברת וגדלה הכי הרבה, אותו חלק קטן במוח שלכם, זה שנערך עם 'סימן הבינדי' של ההינדוס (נקודת הקישוט הצבעונית במרכז המצח, באזור העין השלישית, ת.ג.), החלון לנשמה. זהו החלק שמדבר עם הלויתנים והדולפינים.

הם חשים זאת. הם יחושו אדם נעלה, בעוד שאף בעל חיים אחר על הפלנטה לא יהיה לו כל מושג לגבי זה.

הדולפינים והלויתנים יודעים זאת.

וזו אחת הסיבות שאתם יכולים להתקרב אליהם, גם כאשר הם נמצאים יחד עם צאצאיהם הגורים, והם יודעים שאתם בטוחים עבורם.

 

קיימים סיפורים רבים המעידים שהם יודעים מי הנכם.

וכאשר בלוטת האצטרובל שלכם תגביר את חוזקה, בעלי החיים האלה יהיו באמת מכווננים אליכם.

יכולה להיות לכם הזדמנות לא רק לחוות שחיה במים לצידם אלא לפתח תקשורת, אתם מתקשרים איתם, מתרגלים זאת, דבר שלא נכלל לעתים קרובות כאשר שוחים עם דולפינים.

אתם מתקשרים האחד עם השני תוך שימוש בבלוטת האצטרובל בדרך שונה וזה זהה לתרגול התקשורת עם דולפין או לויתן.

עליכם לדעת זאת, יש להם מַקְלֵט המחובר למַשְׁדֵּר שבבלוטת האצטרובל.

 

וכל זה שרוי בהיערכות עם משהו שכבר דיברנו עליו בעבר – ההליכה לחומה..

לפני 15 שנים התקשורת עם הדולפינים התרחשה רק עבור מעטים, בינתיים משהו השתנה, וכיום מתייחסים לכך כמשהו שאתם יכולים לפתח אותו, לעבוד ולשפר אותו, לתרגל זאת ולהשתמש בכך.

והחומה ממשיכה לנוע…

 

השְׁלָשָׁה הזו – המוח, בלוטת האצטרובל, הלב – מתחילה להשתנות באופן עבודתה וברמת האחוזים שכל אחד מן האיברים האלה משתמש בהם למען התודעה האנושית.

ברוכים הבאים לעידן של בלוטת האצטרובל .. היא תיצור הגברה והגדלה בהתפתחותה של האנושות.

ואז, תגלו שלא כל האנושות אפילו תשתמש בה [קריון מצחקק בהנאה..] מכיוון שיהיה להם קשה עם משהו שמעולם לא השתמשו בו לפני כן. וכך יהיו אלה שישתמשו בה, ואלה שלא ישתמשו בה, וזה יהיה ניכר למדי, יותר מאשר אי פעם בעבר.

אלה בעלי החמלה ינצחו, ואלה ללא החמלה יפסידו…

 

אתם הנוכחים כאן, יושבים במקום מתוק מאוד. האם אתם מרגישים זאת?

מחר אתם עומדים לשחות באוקינוס, וישנם כעת בעלי חיים המכווננים אליכם. הם נמצאים במים, בסביבת המחיה שלהם, והם פונים אליכם ומזמינים אתכם להגיע ולראות אותם, ולהיות לזמן מה בסביבת המחיה שלהם…

האם זה מעבר למערכת האמונה שלכם לחשוב לרגע שבלוטת האצטרובל שלכם לא תופעל עד שתגיעו אל תוך המים? [קריון מצחקק בהנאה..] האם חשבתם על כך?

אם זו באמת תקשורת רב מימדית, הרי שהם יודעים ממש עכשיו על הגעתכם…. האם זה יותר מדי עבורכם להאמין בכך? מחר תראו אם הם יקבלו את פניכם באופן הזה…

 

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר