ימי רביעי של ריפוי 1 – מרץ 2022
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

התקשור הוא בסיסי, אולם זה משהו שעליכם לשמוע ועליכם לשמוע אותו לעתים קרובות, כולכם. כמה מכם מרגישים מבודדים? מבודדים אולי באופן שהוא מעבר לכך שזה פשוט אדם בגופכם, בתרבות שלכם, בחברה שלכם? כמה מכם מרגישים מבודדים אולי מכל מה שמתרחש?

ברצוני לתת לכם מעט נקודת מבט. הבידוד הזה הוא תוצאה, יקרים, ממה שסיפרו לכם, שיתכן ואתם מרגישים שאינכם כלולים באופן כלשהו. היו רבים, מיליונים, במהלך מאות השנים הרבות האלו שניתן להם מידע בצורה עמוקה שנדבקת בנפשכם. אתם גדלים ומספרים לכם דברים והם נדבקים, והם אינם יכולים להתנתק. ואי אפשר לבטל את ידיעתם. ורובכם גדלתם בהרגשה שאתם מבודדים מהבורא היוצר. המקור הבורא היוצר הזה שעליו אנחנו מדברים, שברא את השמים ואת הארץ, והמקור עשה זאת! ובתהליך יצירת השמים והארץ, סיפרתי לכם שהנשמות תמיד היו קיימות. הן לא נוצרו בנפרד. זה מאוד קשה לחלק מכם להבין זאת, ואתם תשאלו האם זה לא קרה בגן העדן כאשר האל שם אתכם כאן? לא, יקרים, זה לא קרה. זה סיפור אחר, אולם הסיפור המסוים הזה הוא כאשר קיבלתם את נשמתכם, כאשר המין האנושי עצמו קיבל את הנשמה הזו שהיא נצחית. הנשמה הזו הייתה קיימת, תמיד הייתה. הנשמה הזו הייתה קיימת לפני שהיה 'זמן'. אם אמרתי שתמיד היה ותמיד יהיה, יש לכם בעיה עם זה רק באופן כללי. בני אדם באופן כללי מתבוננים על הכל באופן ליניארי. לכל דבר חייבת להיות התחלה, נקודת התחלה, הכל. וכל מה שאתם מביטים בו הוא פשוט כמו חתיכת חוט. יש לו התחלה וסוף, זה חייב להיות כך. ולחוט יש אורך, גם זה חייב להיות כך. זה המימד השלישי שלכם, אולם אם נאמר לכם שבעולם רב מימדי כאשר אתם מדברים על הדברים של האל – אין התחלה. כיצד זה גורם לכם להרגיש?

ואתם תאמרו שאינכם באמת יכולים לתפוש זאת. אתם צודקים, אינכם יכולים. אולם הניחו שזה נכון, והניחו כך: שלבורא היוצר הזה שברא את השמים והארץ, היה מצב, אם תבחרו לכנות זאת כך, שבו אתם הייתם חלק ממנו. הייתם שם ברמת הנשמה.

מה אם נשמות היו חלק מהאל? מה אם המקור הבורא היוצר עצמו הוא אוסף של נשמות כמו היופי והעוצמה וההדר של המקור הבורא היוצר עצמו? מה אם זו מערכת של אהבה שתמיד הייתה? אם אתם מרגישים מבודדים או אולי קטנים, או שאתם חושבים שישנה הפרדה ביניכם לבין האל, ברצוני להבהיר ולדייק זאת. אני עומד למסור לכם עכשיו אמת שהיא מעבר לכל מה שאי פעם ניתנה לכם, מכל מכלול השקפות ועקרונות על הפלנטה. האם אתם מוכנים?

 

כאשר הדברים היו בטלים בריק, ולא היה יקום, והאל ברא את היקום, והאל ברא את הגלקסיות וכל החלקים, וכמות הזמן המדהימה שזה לקח, וכאשר האל ברא את השמש שלכם, ואז כאשר האל ברא כדור הארץ שלכם באזור בראשית, שאתם קוראים עליו ואתם חושבים עליו – מה שברצוני לומר לכם הוא… שהייתם שם. כולכם הייתם שם וצפיתם בזה. ראיתם את ההוד והמלכות שבזה, את היופי שבזה. ראיתם את כדור הארץ מעוצב עבורכם. ידעתם שתבואו למקום הזה עם מבחן של אור וחשכה. ידעתם מה תעברו, אולם יותר מכך, ראיתם את זה מתרחש בכל הגלקסיות, לאורך כל הגלקסיה הזו. והרבה לפני שכדור הארץ הזה היה מוכן עבורכם, השתתפתם בזה, רבים מכם, בפלנטות אחרות, באזורים אחרים. כיצד זה גורם לכם להרגיש?

 

ברצוני לומר לכם עד כמה אתם גדולים, ענקיים. ואיני מתכוון למידות שלכם. אני מתכוון לשושלת שלכם, להיסטוריה שלכם, ליופי שלכם, להוד שלכם. נשמתכם מפוארת, וכך גם אתם. אז בכל הדברים האלה – הייתם שם. הסיפור של גן העדן, של אדם וחוה, הוא מטפורה יקרים. זה אינו כל כך רחוק. לכתבי הקודש האלה יש משמעות ממשית ואמת, מכיוון שפעמים רבות, יש לכתבי הקודש העתיקים – אין זה משנה היכן הם נמצאים – של ראשית הדברים, יש אלמנטים של אמת שנדבקים אליהם, אולם רובם מטאפוריים.

 

וכאשר אתם שומעים על גן העדן – זו הפלנטה, כמובן. אתם שומעים על אדם וחוה – אלה הכל גברים וכל הנשים, כמובן. זו המטאפורה. ואתם שומעים שירד מלאך והחדיר בשניהם או בכל האנשים והנשים במשהו שלא היה להם קודם. הגיע הזמן שהם יקבלו את נשמתם. האלוהות הפכה אז למשהו שהיה חלק מכם. אפילו הדנ"א שלכם השתנה באותו רגע בזמן. אז קיבלתם את נשמתכם. עמדתם בתור עבור זה, יקרים. הייתם שם. כולכם הייתם שם. לא רק מעטים, לא רק מעטים שהגיעו לכדור הארץ. כולכם הייתם שם, הבטתם פנימה, הבטתם למטה אם תרצו לומר, התבוננתם בתהליך עד שהגיע תורכם להיכנס אל הפלנטה הזו בכל זמן שהוא שהייתם אמורים להיכנס.

 

רבים כל כך מכם שאני מדבר אליהם הם מה שהייתי מכנה נשמות עתיקות. אני אומר זאת שוב, זה בית ספר. ככל שהיו לכם יותר יחידות חיים על הפלנטה הזו, כך חוויתם יותר ניסיון וזה מצטבר. ואתם זוכרים זאת מספיק מיחידת חיים ליחידת חיים, כדי שתתחילו להבין כיצד דברים פועלים.

אחד הדברים שמעבירים מחיים לחיים הוא הרוחניות שלכם. אלה מכם שהם שמאניים, ששואלים את השאלות הנכונות, שלמדו על האנרגיות, וכל הדברים שאתם מדברים עליהם היום – זה נדבק. זה היה בתוך הדנ"א שלכם, בתוך הזיכרונות שלכם, במערת הבריאה. מה שאני אומר זה שאתם אוספים זאת כאשר אתם מגיעים ביחידת החיים הבאה ואתם נושאים זאת. החיפוש שלכם אחר האל הוא מולד. זה אינטואיטיבי. ואלה מכם שעשו זאת יחידת חיים אחרי יחידת חיים, אתם מגיעים ועושים זאת שוב. זה נדבק. החוכמה שלמדתם על דברים מסוימים, גם היא נדבקת.

 

יקרים, סיפרנו לכם כמה הבדלים מדהימים באנרגיה החדשה הזו, במיוחד מה שאתם נושאים אתכם פנימה, ואחד מהם הוא כלי חדש. שאלה שיגיעו ויכנסו עכשיו ואלה מכם שעוזבים ויכנסו שוב, לעולם לא יצטרכו ללמוד את הדברים שלמדתם ביחידת החיים הזו בשום צורה. הכל נדבק. זה חדש. זו תפישה חדשה. זו אנרגיה חדשה. בכך עוסקת המגנטיות החדשה של כדור הארץ שלכם. כל זה על מנת שיהיה לכם יותר אור בעתיד ממה שהיה לכם אי פעם, אי פעם על הפלנטה הזו. לשם הדברים הולכים.

אולם בכל הדברים האלה שאני מספר לכם עליהם – הייתם שם. אינכם מנותקים מאף אחד מהתהליכים האלה. חלק מהנושא, מהתוכנית, מהמערכת, אתם נכנסים לפלנטה והרבה מוסתר. אפילו העברנו תקשורים רבים על הדברים הנסתרים, אם אתם זוכרים. וחלק מזה זה מי שהנכם. אולם אני נמצא כאן כדי לומר לכם מי הנכם.

התפארת חורגת ממעבר לכל מה שביכולתכם לדמיין. אני אומר לכם – ראיתם הכל. ראיתם הכל. אתם חסרי גיל. כאשר תעזבו את המקום הזה ותחזרו לרמת הנשמה הזו, תמשיכו לנצח. אין סוף לקיומכם. לא הייתה התחלה ברמת הנשמה. ורמת הנשמה הזו הופכת זמינה יותר ויותר עבורכם למגע.

 

לפני יותר משנה אמרתי לשותפי (לי קרול, ת.ג.) ליצור את 'מעגל ה 12', ההתחלה של נגיעה בנשמתכם, ושבתוך זה יכול להיות ריפוי מופלא מכל הסוגים. ריפוי של הפחד יתכן שיש לכם היום, ואי הוודאות, לא רק של גופכם. שתהיה שלווה היכן שאין שלווה – זהו ריפוי גדול יקרים. לשמוח כשלא הייתה לכם שמחה, לא היתה סיבה לשמוח – זה ריפוי גדול. זה אינו רק דברים גופניים. זה אודותיכם המבינים את העומק שלכם על הפלנטה. הייתם שם. כולכם הייתם שם. יותר גדולים ממה שאתם חושבים. יותר כלולים ממה שאתם חושבים, עם מדריכים ומלאכים ופמליה סביבכם בכל מקום שאתם צועדים, ומחכה שתכירו בהם או תדעו שהם שם, או שתהיו מודעים יותר, ועם יותר מידע לגבי מי שהנכם בעצם.

 

זו אמת מרהיבה יקרים, והייתם שם, בכל זה. כיצד תוכלו להיות יותר מודעים לכך, אתם עשויים לשאול. כיצד תוכלו להרגיש יותר כלולים? אתם עשויים לשאול. מדוע אינכם מבקשים זאת? אתם יכולים לומר "רוח יקרה, עזרי לי להבין ולהרגיש מי אני, ואת השושלת שאני נושא/ת של האנושות. עזרי לי להיות שלוו/ה עם הדברים האלה ולדעת שאני כלול/ה ואהוב/ה עד מאוד. עזרי לי להרגיש את הפמליה איתי כל הזמן, ולהירגע לגבי הדברים שאיני נרגע/ת מהם. עזרי לי להבין את הנצחיות שלי ואת האור שאני נושא/ת לכדור הארץ".

זה מקום טוב להתחיל בו. אתם מבקשים דברים שיינתנו לך ברצון. חיכינו שרבים מכם יבקשו זאת. וזו האמת של היום. זו האמת הגדולה ביותר שיכולתי לתת לכם היום. הייתם שם בכל זה.

 

אני קריון מאוהב באנושות ועכשיו אתם יודעים מדוע. יש הרבה מה לאהוב.

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר