ימי רביעי של ריפוי 2 – המערכת של הנשמות העתיקות – אוקטובר 2020
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 

 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

בכל פעם ששותפי מביא אותי למקום הזה, במקום בו רבים מתבוננים, זה שונה. זוהי תכנית ריפוי. ועדיין זו גם במה לדון בכל כך הרבה שהוא מפואר אודות בני האדם. כך שאתם עומדים לשמוע מערך מגוון, אתם עשויים לומר, של נושאים וכולם עומדים להתמקד בכם.

דיברנו על הזמנים בהם אתם מצויים, ותקשור זה יתייחס מעט לכך. מכיוון שאתם תוהים האם כל זה מקרי, ההוויה הזו, הקיום שלכם כאן, המערכות שהציבו אתכם כאן, יחידות חיים קודמות – אם אתם מאמינים בכך – וההגעה לפלנטה הזו בזמנים אלה ולחוות זאת, רבים יאמרו שזה רע למדי שהם צריכים להיות כאן בעת הזו, מבלי להבין שזו פגישה שקבעתם. ולא הייתם מעדיפים זאת בשום דרך אחרת.

 

זה מעלה את כל השאלה עד כמה שליטה יש לכם על מה שקורה לכם. ואיני מתכוון לכאן מכיוון שדיברנו על כך הרבה פעמים יקרים. דנו במציאות שיש לכם שהיא אכן אחת שאתם בוחרים, כזו שאתם מכוונים. אמרנו לך פעמים רבות שהאופן שבו תודעתכם רואה את העולם הוא האופן בו העולם הופך עבורכם. זה קשה מאוד עבור רבים ששואלים האם אני מתכוון לכך שהם לא יצאו החוצה ויהיה להם סיכוי שיידרסו על ידי משאית כמו כולם? והתשובה היא שאתם צודקים, מכיון שלא תעשה זאת. תודעתכם לא תכניס אתכם למצב הזה.

דיברנו בדיוק על הדבר הזה. האם התודעה יכולה להעלות סוגיות מסוג זה? והתשובה היא 'כן'. ואנו אומרים, 'שדה סוגיות מסוג זה', מכיוון שאתם מתמודדים עם משהו שנקרא 'השדה'. הכוונה ב'מתמודדים עם השדה' היא לעבוד עם זה בכשרון וביעילות. אתם עובדים עם מציאות כך שתהיו במקום הנכון בזמן הנכון. תודעתכם, אם היא גבוהה מספיק, תכוון אתכם לשם. זה אתם השולטים במציאותכם, אולם היא גדולה בהרבה מזה. זה בזמן שאתם נמצאים כאן.

אתם עשויים לשאול האם ישנן מערכות שיכניסו אתכם למקומות אחרים בהם תוכלו להשפיע על דברים אזוטריים? ומה יהיו הדברים האלה, אתם עשויים לשאול? והתשובה היא הכל. עד כמה אזוטריים הייתם רוצים להפוך ולהיות? ובכן, מכיוון שאתם מקשיבים לתקשור, אתם כבר שם.

 

מערכות האמונה הראשונות בפלנטה הזו, לפני זמן רב, החלו להבין מרכיב עיקרי, מרכיב קיום עיקרי עבורכם ועבור נשמתכם. וזה שאתם מגיעים ועוזבים, מגיעים ועוזבים, מגיעים ועוזבים. הנשמה שיש לכם היא נצחית, אולם רבות ממערכות האמונות שלכם כיום שאמורות להיות מודרניות החליטו שהנשמה הזאת היא לינארית. היא מופיעה כאשר נולדים והולכת למקום אחר לאחר שאתם מתים. והיא עוברת מ- א' ל- ב', וזהו. מבלי להבין שלנשמתכם אין התחלה, ואין לה סוף. מכיוון שאתם רואים שהנשמה היא חלק מהמקור הבורא היוצר. זה חלק מהאל. אם כך יש בזה מערכת של יחידות החיים מהעבר ויחידות החיים העתידיות. המערכת היא, אם תבחרו לכנות אותה גלגול נשמות, שבה נשמתכם מתגלמת שוב ושוב. זו היתה האינטואיציה של המערכות הראשונות על פני הפלנטה ואפילו היום, כרגע, יותר מאמינים במערכת הזו מאשר אלה שאינם מאמינים. כך שזה אינו משהו ששייך למעטים.

 

אולם הבה נשאל את השאלה, אם אתם מאמינים בדברים האלה, מהי אם כן המערכת? ובמערכת זו, עד כמה יש לכם השפעה עליה? אם אתם מאמינים למה שרבים אומרים לכם, הרי שאין לכם שום קשר לזה. זה כמו שהמלך מביים זאת מגבוה. וזה יקרים הוא לינארי. זה מגיע מכם במשפחה אנושית. זה מה שאביכם היה עושה או מלך היה עושה. זה מה שהממשלה הייתה עושה. ולרוב כך אתם רואים את האל. כך זה פועל כעת.

שמעתם על תודעה קולקטיבית – זה יותר מזה. כאשר אתם בצד השני של המעטה יקרים, אתם מחוברים לכל מה שיש. האם אתם מבינים זאת? יתכן ואתם מבינים את המֶלֶל אולם אינכם באמת יכולים להבין אותו מכיוון שזה חיבור שאינו מתאים לכם כאן. אתם חלק מכל מה שאתם כאשר אינכם כאן. ולכן אין ישיבת ועדה שתחליט אם תחזרו לפלנטה, מתי תחזרו, איזה מיגדר תהיו, מה אתם עומדים לעשות, עם מי תהיו, באיזו תרבות תהיו, וכל הדברים האלה. אין ועדה שתחליט על כך. אין הוראות המופיעות בספר שיעזרו לכם להחליט על כך. תיארתי לכם זאת פעמים רבות.

 

ובכל זאת ברצוני לומר לכם שוב, זה מפואר יותר מכפי שאתם חושבים. זה אתם יחד עם כל הישויות האחרות שמקבלות החלטות מיידיות, אם בכלל תבחרו לקרוא להן החלטות. זוהי ידיעה כיצד תחזרו, מי תהיו. אמרנו לכם פעמים רבות שמערכת הגלגולים היא מערכת שמכבדת את האדם. כלומר שאתם חוזרים לעתים קרובות לאותה תרבות ולאותה שפה, אפילו לעתים קרובות לאותו מגדר במשך שנים רבות לפני שיהיה שינוי. זה מכבד אתכם, מכיוון שהמשמעות היא שאתם מתעוררים עם רשומות אקאשיות שאתם מזהים. השפה מוכרת וניתנת לזיהוי, התרבות מוכרת וניתנת לזיהוי, וככל שאתם גדלים עם הורים מסוימים אתם חווים את אותן חוויות שחוויתם שוב ושוב. וזה נוח. ואתם 'נופלים' ונכנסים לתוך דפוס. כל הסיבה לגלגול נשמות היא למידה. אפשר לומר שזה בית ספר לתודעה שיוצר נשמות עתיקות. לאחר יחידות חיים רבות, ואין זה משנה מה עשיתם, ואין זה משנה היכן הייתם – בסיומו של כל זה מגיעה בגרות. ועם בחירה חופשית אתם מתעוררים, או שאינכם מתעוררים לאמת גדולה יותר. ברוכים הבאים לאמת הגדולה יותר!

 

אולם ברצוני לספר לכם יותר על מה שקורה שם. אתם חלק מזה שם. וברצוני שתבינו כמה מעורב בזה שיש לכם השפעה על כך. ואתם תאמרו לי שאתם יודעים מה אני עומד לומר לכם, שבחרתם את הוריכם ובחרתם את כל הדברים שאתם עושים, ושאין סיכוי שהייתם בוחרים באנשים האלה! [קריון מצחקק בהנאה..] ובכן, אני הייתי כאן בעבר ושמעתי אתכם בני אדם מכיוון שאינכם מבינים, אינכם מבינים את המערכת. המערכת אינה עוסקת באישיות, היא עוסקת באנרגיה ואהבה וחמלה ולמידה. אתם תעמדו שם ב'רוח הלידה' לכאורה עם מיליוני נשמות אחרות שיקבלו החלטות במקביל. ואתה תביטו ותראו ותבינו שאתם עומדים לרדת לפלנטה הזו ולהיוולד אולי להורים קשים, במשפחות שאינן מתפקדות. והסיבה כולה היא שאתם תהיו הנשמה העתיקה היחידה במשפחה הזו. וכאשר תתחילו להתבגר, תהיה לכם התעוררות של ידיעה שלא יהיה להם מושג לגביה.

האם אתם מבינים לאן זה מתקדם? אתם הופכים להיות המורים שלהם. כיצד אתם אוהבים זאת עד כה? זה מה שרבים מכם בחרו. ועליכם לעשות זאת מכיוון שזו דרך החמלה של האל. כאשר אני אומר שעליכם לעשות זאת, אני מתכוון שאין ברירה אחרת. זו הדרך. זו דרך החמלה. זו דרך ההבנה והבגרות. אתם תעמדו שם ותשאלו מהו המקום הקשה ביותר? מכיוון שיש צורך באור במשפחה הזו, תרצו להגיע לכאן ולעשות את 'זה' ואת 'זה'. ובאותו הזמן תאמרו שברצונכם להמשיך להיות מוסיקאים, ברצונכם להמשיך עם האומנות שלכם. ברצונכם להמשיך לחשוב על דרכים מסוימות. כל זה זוכה לכבוד – האם שמתם לב לכך? ומוסיקאים הופכים למוסיקאים. החלקים היצירתיים בכם, אותם חלקים יפים מבורכים יכולים להימשך, אפילו במשפחות שאינן מתפקדות.

 

זה מורכב יותר מכפי שאתם חושבים. קיים רעיון שככל שתעברו יותר יחידות חיים, כך תגיעו מהר יותר לבגרות ויהיו לכם יחידות חיים יפות יותר. כך שככל שתחיו יותר יחידות חיים, כך יהיה לכם נוח יותר יחידת חיים לאחר יחידת חיים. הרשו לי לתת לכם בדיקת מציאות – ככל שאתם בוגרים יותר והשגתם יותר יחידות חיים, under your belt כך תוכלו לעשות יותר עבור הפלנטה כאשר היא זקוקה לכם. במיוחד במקומות לא מתפקדים כמו משפחות שאינן יודעות דבר על המקור היפה והיצירתי הזה, ואתם כן יודעים.

אני מדבר עם כל כך רבים מכם שהפכו למה שאנחנו מכנים 'הכבשה השחורה' של המשפחה. אינכם מקובלים בבית. אולם הרשו לי לספר לכם משהו – הייתה לכם השפעה עצומה. גרמתם להם לחשוב על דברים. יתכן וביצעתם שינויים ברשומות האקאשיות שלהם. האם ידעתם שזה אפשרי? אתם יוצרים ממשק עם כולם כאן בצורה רב מימדית גדולה יותר מכפי שאתם חושבים. אתם שותלים זרעים בכל מקום שאתם צועדים. מה שהם יעשו לאחר מכן, יחידות החיים שהם יחיו לאחר מכן אחר – אתם תהיו זכורים ברשומות האקאשיות שלהם כמורים עם דברים שלעולם לא יוכלו לשכוח. דברים שאמרתם להם שהם עשויים שלא להסכים איתם כעת אולם אז הם יוכלו לראות מי הנכם.

 

כבר אמרנו לך בעבר, אין זה משנה מי יגיד לכם מה, הראו להם אדיבות. אין זה משנה באיזה שמות יכנו אתכם, הראו להם הבנה וטוב לב. אין זה משנה מה הם עושים מכיוון שהם אינם מסכימים אתכם, יתכן ואפילו מבטלים אתכם או אומרים לכם ללכת משם ולא לחזור. ברצוני שתראו מה עובר עליהם ואת התפקוד הלקוי שלהם מכיוון שאין להם את האהבה שיש לכם. והתייחסו לכך בהתאם מכיוון שיש לכם את החמלה והאהבה להביט בהם ולומר, "אין זה משנה מה אתם אומרים או מה שאתם עושים, אני אוהב/ת אתכם." וזה ישנה אותם. זה תמיד משנה. זה תמיד משנה. הו, יש לכם השפעה כה גדולה על מי שהנכם היום, בתיאום מראש, על פני כדור הארץ על מנת להיות ממש כאן ולעבור את זה, נשמות עתיקות.

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה למקור השלם והמלא.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר