מסר בניסוי – 'יום השלום הבינלאומי' – 21 ספטמבר 2022
מפי קריון באמצעות לי קרול

תרגום ועריכה: תמר גנישר

 
 

 
 

ברכות יקרים, אני קריון מהשרות המגנטי.

 

זה מסר מיוחד היום, זה מסר שהייתי שמח שכל אחד על הפלנטה היה שומע אותו, מכיוון שברמה מסוימת, כל אחד חש בכך. מתרחש משהו שנחזה על ידי הקדמונים. במשך אלפי שנים ברחבי העולם הזה, הם שמו למטרה וכיוונו לזמנים ולתקופה של שינוי.

זה מתייחס לכוכבים בשמיים, ליקום, להתנודדות כדור הארץ – בכל דרך שתבחרו לכנות זאת – האירוע הזה רק בן שנים בודדות, הם כינו זאת 'נקיפת הצירים של ימי השיוויון', ואנחנו מכנים זאת 'שינוי הזמן', בו האנושות מתחילה לנוע לעבר אנרגיה שהיא שונה מכל אנרגיה שהיתה קיימת אי פעם עבור בני האדם, הפלנטה, או בעלי החיים – זה אינו משנה. זה חדש.

והאנרגיה המסוימת הזו שונה מכל האנרגיות האחרות שהיו כאן אי פעם. היא התחילה להאיר באור רב יותר על הפלנטה. זו מטפורה, שמשמעותה שמתחילה תודעה גבוהה יותר. והמשמעות של זה עבורכם, עבור כל מי שמאזין, שישנם כעת דברים שזמינים עבורכם – באופן אישי וכקבוצה – שמעולם לא היו זמינים לפני כן. כל מה שאתם חושבים שהן המתנות שלכם – הרוחניות ושאינן רוחניות – יכולות כעת להתעצם ולהשתפר יותר מאי פעם.

הביטו סביבכם, הביטו סביבכם, מה קורה כעת בכדור הארץ? האם ראיתם זאת? זה לא היה לפני חודשים כה רבים, שהאנרגיה הישנה מלפני עשורים שהמשיכה לשוב ולבקר ולמשוך את כדור הארץ – וזה לא הצליח. למעשה רוב כדור הארץ התנגדו מיד ואמרו שהם אינם עומדים לעשות זאת הפעם ולחזור על ההיסטוריה, לא הפעם – וזה חדש.

משהו מתרחש, ואנשים 'רגילים' ברחבי הפלנטה מרגישים זאת.

 

לפני שנים רבות, ישבתי בירושלים, בישראל, במרכזו של מה שהייתי מכנה 'המצב', ואמרתי שזה ישפיע על כולם שם. אמרתי אז שיגיע יום בו האנשים הצעירים יותר – לא המבוגרים – יהיו אחראים על שני הצדדים, יתכן על שלושה או ארבעה צדדים – אם תרצו להתחיל לזהות מי יהיה מעורב בכך – והם יביטו אלה באלה וישאלו מה בכלל ההיסטוריה קשורה עם מה שמתרחש כיום? הם ישאלו האם ניתן להניח בצד את ההיסטוריה ולראות מה יש להם במשותף. ומה שיש לכם במשותף זו המשפחה, אהבה, אדיבות, חמלה – אם תשכחו 'מי עשה מה, למי, ומתי'. ויקרים, זה אחד מהכלים החדשים.

אולם אלו אינן החדשות הגדולות שאמסור לכם. זה רק משהו בדרך להגשמה. וזה יקרה. ביכולתי להבטיח לכם שזה נמצא כבר ב'שדה'. זה כבר קורה.

ברמה מסוימת, האוכלוסיות שלא הוכשרו לשנוא, מתחילות לשאול את השאלות האלו – מדוע אנחנו תקועים בעבר? האנושות מתחילה לשאול את אותה השאלה: מדוע אנחנו מתעכבים היום בשל מה שקרה בעבר?

 

אני אתן לכם מעט חדשות.

מה שמעתם אודות האל, כאשר יתכן והלכתם למקום בו סגדתם לו? אין זה משנה מי הנביא שלכם, אין זה משנה מה מייצג המבנה או מה השם שרשום עליו, בין אם זה מסגד, בית כנסת, כנסיה קתולית, או אם יש לכם כמרים pastors – זה אינו משנה. מה שמעתם אודות האל?

אחד הדברים הראשונים שמספרים לכם הוא ש'נבראתם בצלמו'. הו, אלה שהם מילוליים יאמרו שהמשמעות היא שהאל נראה כמו בן אדם [קריון מצחקק בהנאה..] הרשו לי לספר לכם שכל המידע הרוחני ניתן לכם כולו, בני אדם יקרים, במטפורות. אם תתבוננו במילים, אפילו של הנביאים, רבים מהם מדברים בסיפורים ומטפורות, כך שההוראה שלהם תהיה טהורה ונצחית, חסרת גיל. והמשמעות של 'נבראתם בצלמו' היא שכל אחד, כל בן אדם, נברא בצלמו של הבורא היוצר, ומהו אותו 'צלם' יקרים? זו אהבה. נבראתם בצלם האהבה.

 

לכל אחד מכם יש נשמה נצחית, וכאן מגיעות 'הבועות' ששמעתם עליהן לפני רגע במדיטציה.

הישארו איתי מכיוון שברצוני לדבר אודות מה שנמצא בהישג יד, על מה שמתרחש כרגע שהוא מפואר, שונה, יפה, שיתכן ואינכם יודעים על כך, אולם אתם מרגישים זאת בכל מקום בו אתם נמצאים. בכל מקום בו אתם שוכבים או יושבים – עליכם לשמוע זאת.

הנביא אליהו יצא לשדה שבו התעלה. ובשדה הזה, צפה בו תלמידו (אלישע, ת.ג.) שרשם את כל מה שקרה לאליהו. לאליהו היתה ההבחנה להיות מאסטר כה משובח וגדול, עד שהוא אפילו בחר את זמן ההתעלות שלו. אליהו בדמות אנושית, צעד בשדה, ותהליך ההתעלות התחיל. ומה שנכתב שקרה לו, הוא משמעותי – הוא הפך לבועה של אור במקום בו הוא היה, במקום בו הוא עמד.

המהות הזו של האהבה, האל, היתה תמיד שם בתוכו – זה מה שהפך אותו לנביא. זה תמיד היה שם. והבועה הזו התחילה להתרחב ולהתרחב, והדבר הבא שידוע הוא שהוא התחיל להתעלות במטפורה של מרכבה, וסוסים – הכל שם. אולם המשמעות היתה משהו אחר, יקרים. אינכם יכולים להתעלם מדבר אחד – הבועה שלו נראתה בזמן שהוא היה בן אדם, בזמן שהוא היה על האדמה. וזה היה באמת אחד הדברים שהוא רצה להראות לכל הפלנטה בעזיבה שלו, במעבר שלו.

לכולכם יש את הבועה הזו כאן כעת, אינכם צריכים לעבור למצב שמימי כדי למצוא את אהבת הבורא היוצר. היא נמצאת בתוככם, זה כעת, זה בנשמה הזו שאתם נושאים.

 

והנה החדשות הטובות ביותר שביכולתי למסור לכל אחד היום:

האנרגיה החדשה הזו על הפלנטה, כרגע, מאפשרת לכם למעשה לפתח את מה שראיתם שאליהו עשה במעמד ההתעלות שלו. אתם מתחילים לגעת בפניו של האל, אתם יכולים להתחיל להעצים ולשפר את הבועה הזו, וכאשר תעשו זאת – יתחילו לקרות דברים שונים. בתוככם חדורים, לכאורה, דברים שתמיד היו שם מהנשמה שאתם נושאים, ושמתחילים כעת להתעורר, להתפתח, להפעיל ריפוי, אהבה, חמלה, שמחה, את הרצון והתשוקה לאהוב האחד את השני, להיות שלווים האחד עם השני. יד ביד, העולם מתחיל להתעורר לזמן טוב יותר, לעבוד יחד, לשאול מה ביכולתכם לעשות שהוא שונה בשנים האלו, שאבותינו לא היו מסוגלים לעשות מעולם?

כדור הארץ אינו נעשה גרוע יותר, יקרים. כדור הארץ מוצף באור. ותוך כדי כך, הדברים החשוכים שתמיד היו שם מתחילים להיראות. מדוע? כך שאתם במצבכם המואר והאוהב תוכלו להתמודד איתם סוף סוף, להתמודד איתם בחמלה סוף סוף. זהו עולם שהופך לאור שלא ראיתם מעולם לפני כן.

 

מה קורה אתכם באופן אישי? מה יקרה בהמשך? האם קיימים מאסטרים על הפלנטה שראיתם שהיו מסוגלים לרפא אחרים? יתכן ותאמרו שזה משהו שראיתם שהיה נס, שהיה רוחני, ורק אלה שהיו בעלי טבע רוחני גבוה יותר יכלו לעשות זאת. זה אפילו אינו מתחיל להיות נכון. יקרים, כל אחד יכול לעשות זאת – זה היה המסר! כל המאסטרים היו בני אדם לפני שעזבו, לפני שהתעלו. וכולם הראו לכם דבר אחד – כל האנושות יכולה לרפא.

 

מה אתם עושים כעת? מה מטריד אתכם? האם אתם מודעים לכך שאתם יכולים להושיט את ידכם ולגעת באהבה היפה הזו שהיא שלכם ותמיד היתה שלכם? שכאשר היא חדורה בגופכם היא מתחילה לתקוף מחלות, מתחילה להשפיע על השמחה. יש לכם סיבה לחיות, ולו רק עבור אהבת האל או האהבה לעצמכם, גם אם אתם לבדכם – לעולם אינכם לבדכם!

ישנה פעילות כה רבה סביבכם של מה שאנחנו מכנים מדריכים או מלאכים שאינכם יכולים לראותם, את הרב מימדיים האלה, שיתכן ואתם אומרים שהם נמצאים במישור האתרי – הם תמיד היו אתכם, ותמיד שאלו, ושאלו, ושאלו אולי תרצו לראותם פעם, אולי תרצו לאפשר להם לרפא אתכם בזמן כלשהו?

 

זה עכשיו. זה תמיד היה זמין, אולם כעת זה מתחיל להגיע, יתכן כמו היבולים שמתחילים לקצור אותם, מכיוון שהזרעים נזרעו. זה עידן הקציר של אנרגית הנשמה של ההתעלות. זהו זה. אתם נמצאים כאן בזמן מיוחד שבו נשמותיכם מתחילות לגעת האחת בשניה, מכיוון שהבועות הן כה גדולות. ונראה שכולכם שוחים בבריכה של אהבה, חמלה, ריפוי, הבנה.

 

כמה מכם יכולים להקרין זאת לכדור ארץ עתידי, בו אין מחסומים של שנאה, בו תוכלו לומר שהעבר היה העבר, ושזו היתה אנרגיה ישנה בה כולכם עשיתם דברים בלתי מוסריים זה לזה, אולם שכיום אתם מרגישים אחרת, שונה, מכיוון שאתם בוגרים יותר כיום. אתם מסוגלים לאהוב ולא לחשוב על מה שקרה בעבר. אתם מסוגלים לעשות דברים שלא יכולתם לעשותם בעבר.

מלמדים את הילדים שלכם אהבה ואדיבות, ולא היסטוריה. מלמדים את הילדים שלכם על הפוטנציאל של מה שביכולתם לעשות. בבתי החולים מתחילים להיות פחות ופחות חולים, אנשים חיים זמן רב יותר מכיוון שמחלה אינה תוקפת כלי מקודש. האם ידעתם זאת?

יש בכם רטט שניתן לחוש בו בגופכם באופן קוונטי. דברים שליליים רבים כמו וירוסים, מחלות, אינם יכולים אפילו להתחיל להיכנס. מה אתם חווים כרגע? האם הייתם רוצים שמחלות פשוט יעזבו מכיוון שלא יהיה מרחב עבורן, שלא יוכלו להתקיים בכלי שהוא עמוס באהבה, ולשמוע את המוסיקה של מֵעֵבֶר או של השמיים, או של מי שאתם חושבים שנמצא שם ומגיע אליכם, ושר באוזניכם שיר יפהפה על התפארת של נשמתכם?

 

האנושות נעה לשם בסופו של דבר, יקרים, ואספר לכם שזה קרה בפלנטות אחרות וזה קורה גם כאן. אתם נמצאים בסִיפּוֹ של זה, בתחילתו של זה, כך שיתכן ואינכם רואים את התפארת של זה. במקום זאת, אתם רואים את הדברים שמתרחשים על כדור הארץ. המממ.. כאשר האור מתחיל להתרחש, הדברים החשוכים מתחילים להתערבל. הם צועקים, נאבקים, ותוך כדי התהליך יותר אור מתחיל להיכנס ולהופיע.

האנושות משתנה, אתם משתנים, נשמות מתחילות לגעת האחת בשניה, בדרכים שלא עשו מעולם בעבר. שושלות מתחילות לראות מה יש להן במשותף ולא מה שההיסטוריה העניקה להן. יקרים, אומר זאת שוב, צפו לבלתי צפוי במקומות מלאי הדאגה ביותר בעולם, צפו לבלתי צפוי בבתי חולים ברחבי העולם – האור יתחיל לגרום להבדל, לשינוי בבריאות, אריכות ימים, שלווה, ומתחיל להגדיר מחדש את האנושות ואת הטבע האנושי. זה מה שקורה היום. האם אתם יכולים להרגיש זאת?

 

אלו החדשות הטובות ביותר שיכולתי אי פעם למסור לכם – גזע אנושי בהתעלות, לאט מאוד. אלה זמנים שמעולם לא התרחשו בעבר – האם אתם יכולים להרגיש זאת? האם אתם יכולים לחוש זאת? האם תוכלו לדעת את תפארת האל שתוככם?

אין זה משנה מי היו המאסטרים שלכם, אנחנו מדברים על האנרגיה של המקור הבורא היוצר שהיא היופי, התפארת, התהילה, שנמצאת בנשמתכם ומועברת כעת אליכם בעודכם בחיים על כדור הארץ הזה.

התרוממו, בני אדם יקרים, ודעו שאתם האל.

 

אני קריון, מאוהב באנושות,

 

וכך הוא הדבר.

 

 

 

** הארה **

ניתן להשתמש באהבה בחומרים המתומללים אותם אני מתרגמת – כהוויתם, כסיכום או כהרחבה – תוך ציון והפנייה של קישור למקור השלם והמלא, כפי שמופיע בדף זה.

 

© כל הזכויות שמורות לתמר גנישר